2011. január 23. 17:31 - Reckl_Amál

Lucretia Borgia szilvesztere

Szilveszteri bulink csúcspontja az ólom-jóslás volt, ahogy erről be is számoltam annak idején.

Most olvasom az Indexen, hogy ez a móka nem volt veszélytelen. Sőt, illegális dolgot tettünk. Az EU-ban ugyanis az ólmot semmilyen formában sem szabad forgalmazni. Egyenesen veszélyes hulladék, így ha maradt belőle, a Lidl visszaveszi.

Nem tudom, mit ér az én Jézus-alakban visszaszilárdult ólomdarabom, de ha ráérnék ilyen marhaságokra, megérne egy próbát.

Egyelőre nem érzem a káros hatások következményét. Ahogy látom, barátaimon sem látszanak még visszafordíthatatlan elváltozások. Mivel éppen szerencsére egyikünk sem volt terhes, talán a fejlődési rendellenességeket is elkerülhetjük. Elvégre én tizenkilenc évig éltem olyan országban, ahol az üzemanyagok tartalmaztak ólmot.

Komolyabbra fordítva a szót, tudom én pontosan, hogy az ólom nem a legjótékonyabb fém, de pont azért, mert a termék az EU-ból, sőt Németországból származik, gondoltam, veszélytelen. (De talán a fentiekből kiderül, hogy azért nem estem pánikba.) Gondoltam, olyan dolgokat nem árulnak német címkével üzletben (tehát nem a kínai piacon), amivel kapcsolatban ilyen félelemkeltő figyelmeztetés lesz. Utólag.

A terméket amúgy nem a hatóság szűrte ki, hanem egy éber vásárló.

Nagyon jól éreztem magam szilveszterkor, ezért különösebben nem érdekel, mit gondolhatnak az igazi partyarcok a mi kis hülyéskedős bulinkról. Most viszont már látom, tudunk mi élni! Lucretia Borgia meg elmehet a fenébe...

 

4 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr452607746

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "A LIDL eládtá magát az ördögnek!" - Gianni tiltakozik az ezotéra és diszkórobbanás ellen 2011.01.24. 10:10:57

- Na, rágádzi, rohádt életbe, nem hiszem el, hoj hívő kátolikusként ennek a cégnek votam reklámacca idájig! Ezek mind sátánista okkultisták vaj erköltstelen diszkos partiacok! - fakadt ki Gianni Annoni , Pannonföld olasz sztárszakácsa a LIDL áruházlánc...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tritonus 2011.01.23. 19:49:15

Engem érdekel. Főleg, mert a legnagyobb Partyarcok OTT VOLTAK!!!!! :)

KZsoci 2011.01.24. 08:36:57

"Ólomarcú lány..." :)

Anselmo 2011.01.24. 09:41:16

A német ólom nem annyira mérgező, mint a kínai? :)

A címből azt hittem, magadat tekinted a képen látható Lucretia Borgiának...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.01.24. 10:04:56

@Anselmo:
:)
Úgy értettem, hogy a németek csak tudják, mit lehet és mit nem. Csak ügyelnek az előírásokra. Ha másért nem, mert a német vásárlók már hozzászoktak ehhez. Ez ugyani - tudtommal - egy német népszokás, tehát a németeket érzékenyebben érinti, ha már nem lehet. Mint minket a mákos sütemények. (Engem az speciel nem, a mák nekem nem kellene.)

Nem gondoltad nagyon rosszul. Csak én nem szándékosan akartam a barátaimat megmérgezni.

Nagy kár, hogy nem lehet többet ólmozni. Nagyon jó volt.
süti beállítások módosítása