Utolsó kommentek:

Kampfer 2020.05.05. 11:02:45

@chrisred: És ez szerinted milyen jellegű 'kapcsolatra' utal, te agyhalott libsi baromállat???

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Kampfer 2020.05.05. 11:01:34

@chrisred: "Ha végigcsináltad volna, akkor tudnád, hogy a sorállomány is kapott zsoldot, aminek mondjuk tényleg nevetséges volt az összege, hiszen amúgy "teljes ellátást és szállást" is biztosított az állam."

Végig is csináltam, kisautó. Jah... 1600Ft volt. És a napi élelmezési norma 161Ft. A szállás valóban adott volt. A 'teljes ellátás' már kevésbé.

"Persze ez szintén nem tűnt fel neked."

Hogyne tűnt volna föl, te nyomorult. Mivel ezt az igazadat magam sem vitattam, ezért nyilván nem is említettem, nem is írtam róla. Az 'egyenruházásodat' vitattam és ítélem el, mert egy pofátlan, szemét hazugságod! Amiről te most itt vekengsz, azt magam sem vitattam!

"Nekem az alternatívaként a valóban létező közmunka sem olyannak tűnik, mint a piaci viszonyokhoz alkalmazkodó álláslehetőség."

Mivel valóban nagyon szűk szegmens kivételével a legtöbb közmunka valóban az olyanok számára volt alternatíva, akik annyira a legalja voltak a munkavállalói rétegnek, hogy 'potenciális munkavállalóként' is csak a legjobb indulattal lehetett őket nevezni. Iskolázottság, értékelhető végzettség és szaktudás nélküli, a társadalom peremén élő (gyakran ösztönlény szintjén létező) polgártársak és polgártársnők voltak a célközönség. Azok, akik valóban alkalmasak voltak piaci munkavégzésre, '16-'17-re kikerültek a rendszerből a piacra. Mivel az adott időszakban érdekképviseletet vezettem, továbbá a munkáltató is nyitott e réteg felé, elsőkézből való tapasztalataim vannak. Nos, ezek esetében a piaci viszonyokhoz igazodó munkalehetőség vagy állás fogalma nem is nagyon értelmezhető.
Kamp.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

chrisred 2020.05.05. 10:58:16

@Kampfer: Te tényleg azt hiszed, hogy amit egyik nap beokádsz kommentként, az másnapra eltűnik?

"Nekem a cigányaid adták és nem pofonokat! És nem elölről kaptam... És nem egytől."

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Kampfer 2020.05.05. 10:53:19

@chrisred: "Mivel a tegnapi comingoutod nagyjából a harmadik alkalom volt, hogy cigányokkal való közvetlen kapcsolataidról számoltál be..."

És ezt pontosan hol is olvastad, gyengeelméjű, ostoba polgártárs...???
Kamp.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

chrisred 2020.05.05. 10:21:55

@Kampfer: "aki cigányok közt él, annak csak 'haverjai' lehetnek. Igaz, 'more'???"

Mivel a tegnapi comingoutod nagyjából a harmadik alkalom volt, hogy cigányokkal való közvetlen kapcsolataidról számoltál be, azt hiszem, erősen übereli azt, hogy abban az utcában, ahol lakom, szintén él egy cigány család. Szóval már csak a közeli kontaktusaid miatt is jobban hasonlíthatsz rájuk, hiszen most is úgy viselkedsz, mint az ő társadalmuknak a legalja.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

chrisred 2020.05.05. 10:12:43

@Kampfer: "Mert ott nem kap érte 'fizetést' vagy 'zsoldot' a tag, ott a kötelező szolgálatát tölti le (nagyrészt valóban full értelmetlenül, bármlyen komolyabb képzés nélkül)!"

Ha végigcsináltad volna, akkor tudnád, hogy a sorállomány is kapott zsoldot, aminek mondjuk tényleg nevetséges volt az összege, hiszen amúgy "teljes ellátást és szállást" is biztosított az állam.

"De ha nem tűnt volna föl, se te, se a vitapartnered, se én nem a sorkatonákról beszéltünk, hanem a jelenlegi viszonyok közt szerződéses vagy hivatásos állományról."

Teljesen légbőlkapott lehetőségekről beszélt, mint a 20-30 éven át járó munkanélküli segély, ezt ő maga vallotta be. Persze ez szintén nem tűnt fel neked. Nekem az alternatívaként a valóban létező közmunka sem olyannak tűnik, mint a piaci viszonyokhoz alkalmazkodó álláslehetőség.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Kampfer 2020.05.05. 09:40:27

@chrisred: "Azt írtam, hogy kitolás volt őket kiképzetlenül, embertelen körülmények között kivezényelni a határra..."

Hazudsz! Épp nem erről szólt a vita, amikor anno '15-ben beleugattál! Akkor egy kényszerhelyzet volt, amit prompt meg kellett oldani. És hazudsz, akkor is hazudtál, ez is leírtam én is és többen mások is neked! A határőrizetet akkor ellátó katonák minimum alapkiképzésen és objektumvédelemre történő kiképzésen átestek. Többek közülük hasonló szolgálatot is elláttak. A körülmények akkor érthetően szarok voltak. Nem volt műveleti út, kiépített körletek és nem volt még kiépített kétsoros kerítés sem. Most van.

"...azt a munkát csak professzionális idegenrendészek tudnák ellátni, a legkorszerűbb technikai háttértámogatással."

Ez is hazugság! A kerítésen átszökdösni, sunnyogni próbáló koszhadékokat kezelni nem kell idegenrendésznek lenni, te féleszű! Ahhoz KATONA vagy RENDŐR kell, aki tudja, hogyan kezeljen le ellenálló, sunnyogó veszélyes migiket! Ehhez nem kell idegenrendészeti képzés! Az tudod, hogy hová szükséges, te agyhalott? A TRANZITBA, ahová LEGÁLISAN mászik be a buckalakó és nem a dróton keresztül! Szerinted a kerítés mellett csak idegenrendészeti jogból képzett diplomázott ügyintézők szolgálhatnának??? Te simán hülye vagy...!

A technikai háttér tekintetében igazad van. Azt most is fejleszteni kellene, ahogy a határzárat is. Ezt aláírom.

"Természetesen akkor sem értettél belőle egy szót sem..."

Látnivaló, hogy te nem vagy képben, hogy hol van szükség katonákra és hol van szükség képzett idegenrendészekre! És még te ugatsz hozzánemértésről?

"...ugyanúgy csak a saját hányásodban fetrengtél, mint most."

És mégsem én élek büdös cigányok és bugris arabok között, te ótvaros patkány!

"...katonának lenni az egy szakma, hivatás..."

Hm... Mennyire másként hangzik, mint az 'egyenruhás ingyenélők' dumád!

"...ha mástól nem, a haverjaidtól megtudhatnád, ha neked még nem jutott el az agyadig."

Nos, sokkal hamarabb és sokkal inkább itt volt és van a tudatomban, mint neked, te tetves rohadék! Nem 'haverok', hanem családtagok és BARÁTOK! Ha egyáltalán a fajtádnak mond valamit ez a szó! Persze, aki cigányok közt él, annak csak 'haverjai' lehetnek. Igaz, 'more'??? Qrvaanyádat!

"Arra olyan ember kell, aki alkalmas rá."

Jó reggelt kívánok! Tehát akkor 'egyenruhás ingyenélő' csak az arra alkalmas ember lehet? Értem... Nyilván akkor a sereg a hülye, ha még közöttük is válogat és nem alkalmaz akárkit az 'ingyenélésre'. Hülyegyerek! Akkor majd döntsd el végre, hogy az valójában egy hivatás, vagy ingyenélés!

"Nyugodt lehetsz, nyomtam szolgálatot éppen eleget, tudom, milyen az kényszerből ingyenélő egyenruhásnak lenni..."

Az ugye megvan, hogy a sorkatonai szolgálat nem ingyenélő...? Mert ott nem kap érte 'fizetést' vagy 'zsoldot' a tag, ott a kötelező szolgálatát tölti le (nagyrészt valóban full értelmetlenül, bármlyen komolyabb képzés nélkül)! De ha nem tűnt volna föl, se te, se a vitapartnered, se én nem a sorkatonákról beszéltünk, hanem a jelenlegi viszonyok közt szerződéses vagy hivatásos állományról. Ők fizetést (zsoldot) kapnak, aminek versenyezni kell a piaci bérekkel. Mivel sorkatonáéknál (a.k.a.: kényszerből) a törvény biztosította az alanyt, nem volt sem bér, sem kényszer a versenyre. Vagyis ott az 'ingyenélés' sem lehet definiálható. Hátha segítettem...

"...nem csak a magam mocsarából eregetem a szót ismeretlen dolgokról, mint te."

Ó, dehogynem! Nagyon súlyos, mély és büdös kis agyalgós mocsárból ugatsz régóta. És ezt már nagyon sokszor és nagyon sokan a szemedre is vetették, te kis 'g(r)eczi'!
Kamp.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

chrisred 2020.05.05. 09:10:46

@Kampfer: "(ez korrelál azzal, amit még '15-ben írtál az egyenruhásokról, illetve amit '16-ban írtál akkor, amikor a határon szoláltak és a szarházi vadai is ki volt rájuk akadva)."

Azt írtam, hogy kitolás volt őket kiképzetlenül, embertelen körülmények között kivezényelni a határra, azt a munkát csak professzionális idegenrendészek tudnák ellátni, a legkorszerűbb technikai háttértámogatással. Természetesen akkor sem értettél belőle egy szót sem, ugyanúgy csak a saját hányásodban fetrengtél, mint most.

Hiába próbálod magad kimagyarázni ilyen idétlen "s mit adhat az Isten, akár még hasznos is lehet egyenruhásként" gondolatokkal, katonának lenni az egy szakma, hivatás, ha mástól nem, a haverjaidtól megtudhatnád, ha neked még nem jutott el az agyadig. Arra olyan ember kell, aki alkalmas rá. Nyugodt lehetsz, nyomtam szolgálatot éppen eleget, tudom, milyen az kényszerből ingyenélő egyenruhásnak lenni, nem csak a magam mocsarából eregetem a szót ismeretlen dolgokról, mint te.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Emmett Brown 2020.05.05. 09:09:05

@Kampfer: ékes példája annak, hogy a gyűlölet tényleg elvakít.

Matyi nyilván nagyott mondott (főleg a kötvényes hozza a koronavírust duma a megalol), de ettől még igaz marad, hogy a 2/3 bebetonozása a tömeges állampolgárság kiterjesztésével bizony EUs papírokhoz jutatott jópár orosz/ukrán maffiózót. Erről volt egy csomó cikk, nyilván kormányoldalon ez nem jelenhetett meg.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Kampfer 2020.05.05. 08:55:10

@chrisred: "A magad tisztességtelen módján szétvagdostad a hozzászólásokat."

Vagyis a szövegkörnyezettel akartad magyarázni a közönséges kis 'egyenruhásozásodat'. Tehát ha egyenruhába bújik, akkor ingyenélő. És ha békefenntartóként szolgál, akkor nem csinál semmit. Mert a dumád ezt jelenti. Hiszen számodra ha egyenruhát ölt, máris ingyenélő (ez korrelál azzal, amit még '15-ben írtál az egyenruhásokról, illetve amit '16-ban írtál akkor, amikor a határon szoláltak és a szarházi vadai is ki volt rájuk akadva). Ez mit sem változott azóta. És még te ugatsz mélységekről, te mocskos féreg??? Tényleg megváltás volna a magyarságnak a kínhalálod, te utolsó rohadék!

Ezt írtad le:

"Azért akarod, hogy legálisan tartsunk el egy csomó egyenruhás ingyenélőt, hogy a kormány alacsonyan tarthassa a munkanélküli ellátás időtartamát?"

És ez számodra mit jelent? Megjegyzem, ha a munkaerőpiacról kiszorultak közül valakik egyenruhát öltenek, akkor az nyilván csökkenti a munkanélküliséget, s mit adhat az Isten, akár még hasznos is lehet egyenruhásként. De nem... Szerinted (hiszen már évekkel ezelőtt is ezt sugalltad) az egyenruhás az ingyenél és nem csinál semmit. Na, ezért nyugodtan életszerű és igazságos volna téged odabaszni közéjük, hogy ha nem is egy jogos pofont, de legalább pár nap szolgálatot lenyomjál, már, ha alkalmas vagy egyáltalán bármire, te haszontalan libsi patkány!
Ha a családod is rád ütött, akkor értük se kár, te undorító büdös féreg!
Kamp.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

chrisred 2020.05.05. 08:32:31

@Kampfer: A magad tisztességtelen módján szétvagdostad a hozzászólásokat:

Az idézeted: 'Ezt írtad: "Azért akarod, hogy legálisan tartsunk el egy csomó egyenruhás ingyenélőt..." '

Az a szöveg, amiből kiemelted: "Nagyon belezavarodtál ebbe a legális pénzkeresés/pénzkeresés munka nélkül Bermuda háromszögbe. Azért akarod, hogy legálisan tartsunk el egy csomó egyenruhás ingyenélőt, hogy a kormány alacsonyan tarthassa a munkanélküli ellátás időtartamát?"

És a másik: 'Majd ezt: "És semmit nem csinál." '

Az eredeti szövegkörnyezetet:

' "vagy ott szolgál már évek óta az ENSZ békefenntartóknál."

És semmit nem csinál.'

Nagyjából leírtad, amit erről a stílusról gondolok, és hogy még virtuálisan is mások háta mögé bújsz, az mutatja meg a jellemed igazi mélységeit.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Kampfer 2020.05.05. 08:02:37

@chrisred: Fentebb idéztem a hozzászólásaid... Ha azt akartad volna írni, amit itt magyarázni próbálsz, akkor mi az anyádért nem azt írtad le? Helyette 'egyenruhásoztál' és a 'nem csinál semmit' ostobaságaid írtad! És most magyarázkodsz...?
Egy igazi gerinctelen, mocskos kis szarházi vagy, ahogy már évek óta! Mindig ezt csinálod és sokakkal. Leírod a vállalhatatlan szemét hülyeségeid, majd a másikat próbálod meg vádolni. Ahogy azt tetted anno az egyenlítőn, a szekán, a jogászon és még tucat más blogon is! Egy undorító szarember vagy. És igen, néhány katona is biztos szívesen várná a véleményed közvetlenül tőled! Te patkány...
Kamp.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

apro_marosan_petergabor 2020.05.05. 07:57:55

@math0: Ezt gondolom tévedsz, olyan közmunkák is vannak, amelyeket íróasztal mellett lehet végezni, diplomával.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

chrisred 2020.05.05. 07:32:55

@Kampfer: Ajánlott irodalom az előzmények, melyben szó sem volt az egyenruhások állományáról, csak arról, hogy értelmetlen három hónap munkanélküli segély után katonát csinálni valakiből, csak hogy a munkanélküli statisztikán javítsanak. Erre jöttél te a bicskás cigány mentalitású szarkeveréseddel, amin az sem változtat, hogy utána metooztál egyet.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Kampfer 2020.05.05. 06:52:41

@Emmett Brown: "nem matyira gondolok, bár ő dobott egy linket legalább."

Mint általában. Dob egy linket a semmire, vagy valamely részállítás (állítólagos) igazolására és folytatja az agymenést... Egy betegbogár, nem egyszer és nem csak jómagam került már vitába azzal az agyamputált kóros elmével.

"Viszont az állításod, hogy 12-14 környéken nem volt devizaforrás az meg lett döntve (2db 3 mrdos dollárkötvény által)..."

Feltételezem te sem vagy költségvetési szakember, ahogy én sem. Azt sem tudom, hogy az a kötvénykibocsátás a devizaigények mekkora részét fedezte. Emlékeim szerint akkoriban kellett elkezdeni törleszteni a 2008-as hiteleket is.
De hogy megnyugtassalak végre, sosem állítottam, hogy nem nyúlnak le belőle.

"...tehát marad a mutyi mint fő cél."

Hogy az egyetlen fő cél volt-e, ezt nem tudom. Nem zárom ki, de nem is állítom.

"A haza konkrét árusítása által."

Ebben továbbra sincs párja a ballibáknak, vagyis a mai ellenzék döntő részének!

"Ezt szerinted védeni kell?"

Maradjunk annyiban, hogy nem tudom annyira gyűlölni a korrupciót, amennyire gyűlölöm a mai ellenzék majdnem teljes egészét az elsőtől az utolsóig. Ha szerinted ez 'védelem', akkor legyen az. Nem gyűlölöm annyira az orbáni arroganciát sem, mint a szociáldemokráciát, a liberalizmust és ezt az erőltetett, álszent 'pc' és 'ajrópéer' gondolatvilágot. Talán ez így világos.
És még egy gondolat kifejezetten neked:
A 'vereskrisszel' folytatott vitámban nem a kötvényesekről volt szó, hanem a migrikről. Hogy a kötvényeseket ki és hogyan keverte bele a vita témájába, az már egy másik kérdés, de a vita témája nem ez volt.

@élhetetlen: "Én meg egybeírnám, az egyben írnámot."

Akkor elcsesznéd. Mert az 'egybeírjuk' az valóban úgy helyes. Ellenben az 'egybeN írnám' az pedig az így helyes. Erről ennyit.

"de én azt kérdeztem, hogy az egyébként erős, képzett, katonáknak mi a haszna, azon kívül..."

Ha neked magyarázni kell, hogy mi a haszna egy képzett és bevethető katonának (alakulatnak, haderőnek), akkor azon én nem tudok segíteni, ez a te szegénységi bizonyítványod. Társadalmi, politikai haszna elvitathatatlan, a katonai haszna leginkább az egyensúly fenntartása. Gazdasági haszna pedig az egyensúlyi helyzet adta gazdasági-politikai légkör, ami egy gazdasági működés és fejlődés egyik alapja.

"...és amihez hozzászóltam, amit érvként hoztál fel, hogy egy gyalogot le tudnának verni."

Ajánlott irodalom az előzmények, melyben a tag gyalázta az egyenruhások állományát úgy általában. Erről szólt a komment, hogy ha eléjük kellene állnia, jó eséllyel lefosná a bokáját, illetve sanszos, hogy a(z egyébként jogosan kijáró) pofonját nem bírná állva. Ez volt a hozzászólás lényege, értem én, hogy ebbe kívántál beleállni, a gazdasági hatásra utalva... Talán így már számodra is világos. Vagy nem...

"És, mivel azt látom, hogy nem úriember stílusban érvelsz..."

Léteznek, akik ennyit, vagy ennyit sem érdemelnek. Igen, köztetek is rengetegen vannak.

"megkérlek, hogy kímélj meg a “gyengeelméjű kis hülyegyerek”, vagy “baszottagyú”, vagy “szarevő”, érveidtől..."

Ez egyedül tőled függ.

"...és légy szíves, az anyámat se emlegesd, nem vagy méltó rá."

Ezt nem te döntöd el. Ne értékeld túl magad!
Kamp.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Világít a torony 2020.05.04. 23:13:00

@új felhasználó: Egy ilyen égés után nem is csodálkozom, hogy durcás lettél. Van nálad még egyéb probléma is, nem csak a megalázó tájékozatlanság.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

élhetetlen 2020.05.04. 22:24:00

@Kampfer: Én meg egybeírnám, az egyben írnámot. És? Szálka, gerenda? "Nagyjából nincs gazdasági hatása...", írtad, de én azt kérdeztem, hogy az egyébként erős, képzett, katonáknak mi a haszna, azon kívül, és amihez hozzászóltam, amit érvként hoztál fel, hogy egy gyalogot le tudnának verni. Ez volt a lényeg. És, mivel azt látom, hogy nem úriember stílusban érvelsz, megkérlek, hogy kímélj meg a “gyengeelméjű kis hülyegyerek”, vagy “baszottagyú”, vagy “szarevő”, érveidtől, és légy szíves, az anyámat se emlegesd, nem vagy méltó rá. Csak így előre kérem.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Emmett Brown 2020.05.04. 21:39:03

@Kampfer: nem matyira gondolok, bár ő dobott egy linket legalább.

Viszont az állításod, hogy 12-14 környéken nem volt devizaforrás az meg lett döntve (2db 3 mrdos dollárkötvény által), tehát marad a mutyi mint fő cél. A haza konkrét árusítása által. Ezt szerinted védeni kell?

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns

Kampfer 2020.05.04. 21:22:13

@kéki béla: Javasolt volna végre írni megtanulni, mert már a nyilvánvaló írástudatlanságotok is jelzi, hogy ostoba ellenzéki gyökerek vagytok! Igen, rólad is nyilvánvaló a kaparásod alapján. Te szerencsétlen...

@Emmett Brown: Ha számodra azok 'érvek', amiket az az elmebeteg a netre szokott hányni, akkor mindig csak így fussunk! O.m.g.!

@élhetetlen: "Ez lenne a gazdasági haszon, amit a szuper katonák hoznának, ha szétvernék, azt aki csúnyát mondott róluk? Így gondolod? Érdekes gondolat menet."

Egyrészt: a gondolatmenetet én helyesen, magyarul egyben írnám le.
Másrészt: így kezdtem a válaszom:

"Nagyjából nincs gazdasági hatása..."

Örülök, ha 'átment' a lényeg!
Kamp.

Bejegyzés: A munkanélküli az új migráns
süti beállítások módosítása