2008. szeptember 16. 13:53 - Reckl_Amál

Ötletek trendi gyűlölködőknek

Unja a zsidózást? Már Kolompár Orbán is csak kéthetente bosszantja föl? Nem tudja érdekelni, hogy az oroszok/ amerikaiak mit csinálnak Grúziában/ Irakban? Sőt, még Orbán/ Gyurcsány se dögöljön meg? Viszont szeret gyűlölködni, csak már nem tud? Akkor remek helyre jött, mert kiváló ötlteket kínál Reckl Amál ezek helyett a régi vackok helyett, ráadásul ingyen. Elvégre haladni kell a korral!


 Gyűlöljön embereket a kinézetük miatt!

Felnőttnek lenni nem könnyű ám: felelősséggel tartozunk a munkák és a családunk iránt. Hejj, pedig milyen jó volt gyereknek lenni...! Őrizzen meg egy darabot a gondtalan időkből! Miért kellene azt a pápaszemes Karcsikát Szabó károly úrnak vagy a pulykatojás fejű Pannit Kiss Annának szólítania, amikor őszintén meg is mondhatja nekik a véleményét. Ne kímélje őket!
Aki ronda, az minek mutogatja magát, nem igaz? Minek megy ki az utcára? Miért nem húz a fejére papírzacskót?
 

 

Gyűlöljön embereket a koruk miatt!

Az a sok ingyenélő nyugdíjas csak a vérünket szívja, elfoglalják a helyet a buszokon előlünk, miattuk késünk el az iskolából, mert beállnak a vacak tejükkel, kenyerükkel a boltban elénk, pedig csak egy cigiért ugrottunk be.  És még ki is oktatnak. Ki a fenét érdekel az ő idejük?Ismerős?

...

Reggel fél nyolc van, unalmas, hosszú napnak nézünk elébe, igaz. Fölszállunk hát a buszra, ahol ott gubbaszt az a sok neveletlen, udvariatlan, rosszindulatú kis bűnöző Az Én Helyemen! Micsoda világban élünk? Ma már mindent lehet? Az én apám bezzeg ostorral csapta volna ki a szájamból a cigarettát, ha húsz éves korom előtt rágyújtok. Mi még tudtuk, mi a munka, mi a becsület... de ezek a mai fiatalok, ezek nem törődnek semmivel, csak a buli meg a szex. Az én időmben még udvarolni kellett, virágot vinni, andalogni. Fél év után foghattam csak meg az én Arankám kezét! De ezek romlottak - egytől egyig.
Ha egyetért a fentiekkel, akkor Önnek is itt a helye.
  

Gyülöljön embereket a zenei ízlésük miatt!

Ön is gyülöli, hogy föltesz egy jó kis Brahms-ot, erre a szomszéd egy percen belül hallgatni kezdi Kadlott Karcsi Lakodalom van a mi utcánkba' c. kazettáját? Rettenetes, hogy Axl Rose éppen befejezi a Don't you cry-t, és amíg az mp3 a következő számra lép, behallatszik az utastársa Kelly Clarksonja? Régóta gyötri a kérdés, hogy képes valaki Omegát hallgatni? Hányingere van Szanditól és Delhusától, de főleg a rajongóiktól? Fel a fejjel, van megoldás!
 

 

Ne feledje: gyűlölködni minden nap lehet. A profi gyűlölők akár egyszerre mindenkit tudnak gyűlölni, de aki a változatosságot szereti, az akár naponta változtathat ellenségképén. Hiszen Ön is tudja: csak egy ürügy kell, és már mehet is fröcsögés!

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr29666073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.09.16. 16:17:52

Nagyon jó meglátás!

Miért nem a Fikán van?
Hiszen ez egy kiváló kritika a gyúlölködésről.

Igaz okok. A vicc, hogy a mai fiatalok is így kezdenek el gondolkodni a pár évvel fiatalabbakról, legalábbi néhányan, köztük én is.

Én is azt látom, hogy bezzeg mi. Nem voltunk angyalok, de valahogy még kezelhetők.
2006-ban az alsós osztálytalálkozón akkori osztályfőnökeink mondták, hogy mi jó osztály voltunk, a mostaniak nem ilyenek. '94-ben kezdtük az elsőt, 1998-ban fejeztük be a negyediket, és ha 8 év után ez a vélemény, azért az elgondolkodtató.

Külsőn nem mindig lehet változatani, nem járkál mindenki plasztikai sebészhez. Aúgy meg nem ezen múlik, ki milyen ember, de tény, hogy a politika mellett ez is elég jó ok.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.16. 20:49:15

Azért néha ide is írhatok jót. Igazából itt vagyok itthon, ott csak vendég vagyok, pár olvasó nagy bánatára. Egyébként köszönöm!

Őszintén szólva ma nem volt kedvem oda írni, mert nincs türelmem olyan akadékoskodóknak válaszolgatni, akik szándékosan nem értik. Főleg, ha belelátnak olyan dolgokat, amelyek nincsenek benne. Jelen esetben pl. biztos lenne valaki, aki rögtön azzal jönne, hogy "persze, mert te senkit sem utálsz." Holott nem erről van szó. Aki még hülyébbre veszi a figurát, az meg szó szerint akarná érteni, az már egyből fölvetné, hogy miért utálom a szeplősöket, mikor az olyan szép. (Szerintem egyébként még szexi is.) Ma nincs energiám ilyen idiótákkal vitatkozni, márpedig a Fika látogatottságánál fogva vonzza az ilyeneket is. Gondolom, Rékuc ezért vezette be az előzetes moderációt.

A lényegre térve: ha olyan kedvem van, bármelyik állítással (na jó, a külsőt illető dolgokkal nem igazán) egyet tudok érteni. Engem is a generációs ellentét foglalkoztat a leginkább. A fiatalokról szóló írásomon nemrég vagy túl, köszönöm is a kimerítő elemzést. Az idősekről is írnék, mert sokuk viselkedése nem tetszik, de az nehezebb. Egyelőre annyit: azt sosem értettem, miért kéne valakit tisztelni, csak mert korábban született. Vagy ahogy az én drága barátom egyszer megfogalmazta: nem adom a helyem az öregeknek, mert bármelyik lehetett ávós. :)

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.09.16. 21:41:38

Sajnos ez azzal jár, hogy vannak, akik nem értik. Igaz ez a BKV figyelőre is.

Azért kíváncsi lennék az akadékoskodók életkorára.
12 éveseknek hiába magyarázom, amit életkorilag nem érthet. A huszon- harminc- negyven- ötvenévesről meg szegénységi bizonyítvány.
(Ma a postán előttem kértek erkölcsi bizonyítványhoz borítékot meg kitültendő adatlapont :D)

Valahogy ezzel az idős dologgal úgy vagyok, hogy normálisaan indítok, és ha valaki "rászolgál", mert ő is normális, akkor továbbra is az maradok. De nekik máshol van a szemtelenség határa mint nálunk. Szomszédokkal például jóba vagyok, megvárom a lifttel vagy szólok ha a kulcsot a zárban hagyta, esetleg megvárom ha felhurcolkodik a bevásrálásból a lifthez.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.09.16. 21:44:36

Ja, amikor a társszerzőség gondolata felmerült, először meglepődtem. De amikor láttam, hogy a blog (Fika) tartalmával, stílusával releváns írások jelentek, meg, azt gondoltam jó lesz ez így.

Ja, és minden index címlap vonzza a hülyéket. Eddig 2x voltam kint, utóbbi írásom a kétéves őszödi beszédről - bandeenator blog már kevésbé volt támadható.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.09.16. 22:12:17

Szerintem érdemes a blog írásaiban "tovább" linket elhelyezni.

Forráskódra kattintva ezt kell beírni, oda ameddig elsőre láttatni szeretnéd az írást (bevezető mondjuk)

>

De csak egy javaslatm nekem is időbe telt, míg rájöttem :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.16. 22:48:29

Érdekes dolog ez az idősekkel. Alapvetően azt szoktam mondani, hogy sem előítéletes, sem toleráns nem szeretnék lenni senkivel. Engem mindig az egyes ember érdekel. Természetesen nem mindig sikerül. De azért fenntartom a jogot arra, hogy mindenkit maga alapján ítéljek meg. A valóságban nincs akkora pofám, mint itt, kevésbé vagyok konfrontatív, meg udvariasságra is neveltek, úgyhogy alapból nem vagyok bunkó az idősekkel szemben sem. Igaz, egyszer beszóltam egy ismeretlen öregúrnak a 27-es buszon. De annak hosszú története volt...

Én már jópárszor kint voltam, és persze jöttek hülyék is bőven, de a Fika bizonyos emberek számára kedvenc szemétkedő hely.

Hát még én hogy meglepődtem, amikor ott találtam a meghívót a postafiókomban! De jól esett, ahogy az is, hogy Rékuc kiáll mellettem.

Köszönöm a segítőkészséged. Csak ezt a kacsacsőrt kell beleírni? Még mindig nem vagyok benne biztos. Pedig jól jönne, mert néha rámjön a szómenés.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.17. 13:00:37

haha úgy látom Amált kiakasztotta pekmester :) ez a post meg baromi jó és kár, hogy nem került cimlapra. Igenis mókás olvasni a hülye kommentelők szövegeit. De nyugi, a mai fikapostban is betalált már egy :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.17. 13:07:39

Jaja, de legalább megragadta a lényeget...
Mellesleg az a fő bajom ezekkel, hogy ilyenekért szólnak hozzá. De ez kevés hozzá. Ha az embernek határozott véleménye van, akkor páran utálni fogják.

Egyébként köszönöm. Mellesleg fogalmam sincs, milyen logika alapján tesznek ki valamit a címlapra. Leszámítva persze a cigány/ gárda/ Gyurbán vonalat, a harmatgyenge és unalmas Szakítóst és a Szegényember feleségét.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.09.17. 19:31:25

Nem a kacsacsőrt kéne beírni, azt valamiért nem tudtam megjelentetni, amit szerettem volna.
Ha látod, a teljes jel így néz ki:

>

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.18. 12:02:45

A "tovább"-hoz:

Kattints a kék "Segítség" mezőre, és ott megmutatják. (De előtte mentsd el a szöveget a biztonság kedvéért!)

Bandeenator azért nem tudta megjeleníteni, mert az ilyen parancsokat szó szerint veszi a net, azaz mintha ide is "tovább"-ot szúrt volna be.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.18. 12:06:51

Ja, és hogy ON is legyek:

kimaradt a posztból a politika, az egyik legfőbb gyűlöletkiváltó jelenség.

Érdemes elolvasni az árokásó toposzokat, hogy mi mindent kihoz az emberekből, ha valakinek nem egyezik a politikai felfogása az övével:

arokaso.blog.hu/2008/07/17/arokaso_toposzok

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.18. 12:32:45

Nem maradt ki. Olvasd csak el még egyszer az elejét!

Ismerem a belinkelt blogot. Sajnos sokszor pont a vérgőz miatt nem élvezhető.

A technikai tanácsokat köszönöm.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.18. 13:18:56

Ja, bocs, valóban, azon átsiklottam. :-)

Az "árokásó toposzok" ömlesztve közlik a vérgőzt; bacsa nevű kommentelőnek már több százas listája van a szitkokból. Igen-igen tanulságos átfutni rajtuk!
süti beállítások módosítása