2011. március 28. 19:46 - Reckl_Amál

Es gibt

Vannak hasznavehetetlen pártemberek messzi kiküldetésben. Vannak negyvenes naplopók, akik még egy napot sem dolgoztak életükben. Vannak, akik még sportminiszternek is csak leendőek voltak. Vannak magukkal nem bíró szoknyapecérek. És van D. Tamás.

A pillanatképet köszönjük a Subbának. És persze a szerzőnek.

 

137 komment
· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr282779815

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bekapjuk. Mindig bekapjuk... 2011.03.29. 12:07:27

Gratula, őszintén, a Fidesz kommunikátorainak! Mindig tudnak meglepetést okozni azzal, hogy milyen furmányos leleménnyel találják fel nekünk, egyszeri médiamunkásoknak az éppen aktuális gumicsontokat. Mint most például dajcstomit, az örökös politikai p...

Trackback: A pad alatt 2011.03.29. 09:55:34

@politikus: azt a litván csajt a gazdasági bizottságnál meg kéne valahogy kefélni@politikus: de kis csücsöri szája van a lengyel kolleganőnek a liberálisoknál@politikus:hú, azta mekkora csöcse van annak az olasznak@politikus:na, megvolt a litván csaj n...

Trackback: Titkos playmate az úszószövetségben 2011.03.29. 09:28:39

A magyar sportmédia egyik vezető híre mostanság, hogy március 20-tól a 36 éves, olimpiai ezüstérmes dr. Szabó Tünde az úszók főtitkára, méltatlanul kevés szó esik viszont arról, hogy alig néhány éve az egykori sportcsillag az úszódresszt is ledobt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2011.03.29. 10:12:52

"akik még egy napot sem dolgoztak életükben"
ezt a hülye dumát hagyjuk már...

tomwar 2011.03.29. 10:16:20

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:

Fogalmazzuk at: SOSEM dolgoztak termelo agazatban, vagy szolgaltatoban, csak es kizarolag allami/onkormanyzati alkalmazottkent.

DT tett kozalkalmazotti vizsgat? Mert, hogy az.... Vagy aazal is varni kell par honapot, mint a diplomajara? Alairta a nyilatkozatot, mely szerint - mint a koz alkalmazottja - barmikor csaladtagjaival egyutt lehalgathato, megfigyelhetos, stb.?

Uva 2011.03.29. 10:17:40

Fúbazz, ilyet én is tudnék írni, csak épp nem adnának mellé millás fizut meg brüsszeli lakást.

tomi kedves, Belgiumban elfogyott az antipszichotikum? Gyere haza, itthon még van a patikákban!

tomwar 2011.03.29. 10:17:55

azzal, lehallgathato, megfigyelheto - tul gyorsan irva hibazok...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.03.29. 10:21:44

@tomwar:
Nincs mire gyúrnia.
Egy zseni.

Ennyi dumával a mi pénzünkből kurvázik Brüsszelben.

Ha valaki hülye, akkor az hülye, akinek ez az öregedő köcsög az adóját elveri.

brainska (törölt) 2011.03.29. 10:24:01

ha már írta valaki, akkor bocsánat, de nekem megint a helyes sírás (sic!), konkrétan az örültek/őrültek írásmódja csapott oda leginkább. jó, tudom, twitt, de akkor is, legalább abban az esetben figyelni kéne - mármint szerintem -, ha értelemzavaró a különbség.
üdv

Anti Anyag (törölt) 2011.03.29. 10:24:06

Tükör a ballib bloggereknek. Látom, tetszik is nekik:))

kvasztics47 2011.03.29. 10:26:22

@redlands:
Örülök, hogy vannak normálisan gondolkodó emberek is ebben a "kurva" országban.

tomwar 2011.03.29. 10:26:25

@simonmondja.:
Ebbol a szempontbol meg nem vizsgaltam a dolgot. De erdemes.

DillingerEscapePlan 2011.03.29. 10:27:02

@tomwar: OV-nak a nyomába se érsz se te, se a gyf :) Ne keverjük a szezont a fazonnal :)

endre69 2011.03.29. 10:27:55

Van Dajcs, és van Gyurcsány. És mindkettő elmehet a picsába. Naplopók, élősködők.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 10:28:59

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:
Nem a politikust általában tartom naplopónak. De Deutsch Tamásról semmilyen marandandó nem jut eszembe. Pedig pozícióban is volt.

Egyébként régebben kedveltem. Értelmes embernek tűnt, de egyrészt semmit sem köszönhetünk neki, másrészt most úgy viselkedik, mintha nem profi politikus lenne lassan 25 éve.

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2011.03.29. 10:29:00

@tomwar: Azért nem szeretem ezt az érvelést, mert innen már egy lépés falusi ismerősöm szövege, hogy "azok ott Pesten csak ülnek az irodában és vakarják a tökeiket, mi bezzeg DOLGOZUNK, enni adunk a disznónak, műveljük a földet stb."
Lehet azt mondani, hogy DT rossz politikus, antipatikus, kúrógép, vagy akármit, de azt, hogy "egy percet sem dolgozott" (és persze itt megy az általánosítás a politikusokra) nem.

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2011.03.29. 10:30:12

@Reckl_Amál: OK, így már rendben, de erre az "egy napot sem dolgoztak életükben" szövegre ugrok :)

blah 2011.03.29. 10:31:57

már meg sem lep, egyre több idiótának gurul el a gyógyszere. És ezek akarják a magyar népet vezetni. Szánalom.

becsoccsent 2011.03.29. 10:33:23

ketelkedik valaki abban, hogy ebbol a dologbol sem lesz semmi? ugye nem. elkepeszto, hogy a fityisznek mindent lehet.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.03.29. 10:38:22

Ezzel most mi a bajotok?
Nem tetszik,nem olvasod--annyi.Neki meg joga van hozzá.Tegnap még kommentelt is valamelyik blogon--a többinek is ezt kéne.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 10:38:32

@becsoccsent:
Nekem is az a benyomásom, hogy ezt azért "merte" Deutsch leírni, mert átragadt rá is a mindent-lehet-mentalitás.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.29. 10:39:17

a Fidesz elzavarta ( eltávolította),...D EU ba üldögélni, hát nem megtalálja hogy itthon is tovább fitogtassa, hogy mennyire egy Buta Bunkó szar ember?

DillingerEscapePlan 2011.03.29. 10:39:20

@becsoccsent: igazat mondani mért ne lehetne? talán nem értesz egyet a dojcstomi mondandójával? szereted a ferkót? :D

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.29. 10:40:34

Ez a a fasz egy Zsidó- Cigány keverék, a legrosszabb fajta..Külön külön meg szeretem is őket de egybegyúrva egy ilyen nagy BUTA SZAR LESZ BELŐLE mint ez a Dájcs Állat! Emberek salakja!

Fatal Error! System Halted! 2011.03.29. 10:43:51

@Dillinger: nem semjén zsoltnak hívnak véletlenül?

tomwar 2011.03.29. 10:44:53

@Dillinger: Nem szeretnek Viktor nyomaba erni. Nekem ciki lenne.

A kulonbseg GyF es OV kozott csupan annyi, amennyit a mondas is ad: egyik kutya, a masik eb.
Igazi, szep, magyar mondas!:-))

látjátok feleim szümtükkel 2011.03.29. 10:45:30

@Tower13: Pedig biztosan volt mindkettőnek gyerekszobája, csak az egyikben disznót tartottak.Vajon melyikben?

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2011.03.29. 10:46:37

Ez a sose dolgozott, buta, közutált, majom szarjankó Magyarország EP "képviselője".
Bocsánat Európa!

borovi 2011.03.29. 10:47:04

@Dillinger: Fogod te még teleszájjal kurvaanyázni a csúti törpét.

Emiksz 2011.03.29. 10:48:32

Tomi és a Twit

emiksz.blog.hu/2011/03/29/dajcstomi

"A véletlenszó program kilökte a 'retekfüst arc' fordulatot, ami nem hangzott túl jól, cserébe az első dartot dühösen a poszter felé hajította, a tévé hangszóró legnagyobb bánatára. Rövid karkörző lazító mozdulatok után a következő már eltalálta a poszteren Gyurcsány bal fülét."

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 10:49:34

@Dillinger:
Azért vannak árnyalatok a szeretet és az "irtózatos geci" között.

Nem hiszem egyébként, hogy a többség Gyurcsányért háborog. Én például egyszerűen méltatlannak tartom a betöltött pozícióhoz ezt a viselkedést.

Aki fideszes, az meg elvileg foghatja a fejét, hogy ilyen magas labdákat szór a kedvenc pártja. 2002-ben pontosan az ilyen megnyilvánulások miatt veszített a Fidesz. A végeredmény tekintetében tökmindegy, hogy az ellenérdekelt média jól kiszínezte a dolgot. Ez egy fölösleges támadási felület. Ha semmi más bajunk nincs ezzel az útszéli szöveggel.

gyilkos fűegér 2011.03.29. 10:50:10

@egy derék katona: "Ez talán már a negyedik vagy ötödik blog, amelyik ezzel foglalkozik. Kezd már unalmassá válni. Mi van fiúk, nincs téma?"

Ez a sokadik kommented, ami szóról szóra ugyanez, ha báncsák szegény fideszt. Nincs témád?

Amúgy vonalas jobberként elég morbid, hogy nick-ednek pont Svejket választottad...

gyilkos fűegér 2011.03.29. 10:51:52

@látjátok feleim szümtükkel:

Harmonikus gyerekkoruk volt. Csak az a rengeteg vér...

Netuddki. 2011.03.29. 10:53:50

tompika szerint:

"deutsch tamás: Van, amiben Európa tanulhatna tõlünk"

Európa szerint?

Dr Kangörény 2011.03.29. 10:56:36

Akát tetszik, akár nem, tompika bizony a büdös életben nem dolgozott! Csak politikus volt, sem a magánszférában, sem a közigazgatásban nem csinált semmit. A miniszteri poszt nem ér, az is tisztána politikai állás volt.

tomwar 2011.03.29. 10:56:46

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:
Ertelemszeruen a politika is munka. Nem keverendo ossze a melymuvelesu vajarkodassal, de munka (idonkent azert par orszagban politikuskent is el lehet egy banyaba jutni...pl. Kina)
De DT azert nem az a megszakados fajta. Ahogy Janus Lazarus sem a maga munkajat adja be egyeni inditvanykent.
A politikus munkajanak fokmeroje az elegedett valaszto. Ezert nem vagyok hive a partknak, a partlistaknak, stb.
Az esku szovegeben nincs semmifele part neve - ezert nem is ertem a frakciofegyelem kifejezest....peldaul.

Netuddki. 2011.03.29. 10:57:18

@gyilkos fűegér: Én nem vagyok fideszes, de már tényleg umcsi, hogy ennyit foglalkoznak ezzel a jelentéktelen emberrel. Könyveljük el, hogy pénzkidobás fizetni az ilyet, írjuk fel valahova és lépjünk tovább...

midnight coder 2011.03.29. 10:57:47

Van pár ember a magyar történelemben aki igen sokat ártott az országnak. Ilyen volt a közelmúltból Pl. Szálasi, Rákosi.
A harmadik ilyen egyértelműen negatív figurát, akivel kapcsolatban semmi pozitívumot nem lehet felhozni Gyurcsánynak hívják. Ő az akit a bal oldalon sem lenne szabad felvállalnia senkinek, ahogy jobb oldalon sem vállalja fel tisztességes ember Szálasit, vagy bal oldalon sem jut eszébe senkinek Rákosit megvédeni. Az hogy ez a féreg még most is próbálkozhat a politikában a magát baloldalnak csúfoló társaság egyik legnagyobb szégyene.

midnight coder 2011.03.29. 10:58:54

@Kangörény: Miért, Fletó vajon mint szorgos vájár hozta össze a vagyonkáját ? Vagy a Tesco-ban volt árufeltöltő ?

karikaV43 2011.03.29. 11:01:42

Röhej az egész fidesz vezérkarban nincs senki aki dolgozott volna,ha csak a lopást nem számítjuk annak.Persze Fletó sem kapált földet,de ilyen iromány csak a fidesztől érkezhet.Jellemző a kamu kormányra és sleppjére.Sajnos amíg ezekből akár egy is rontja a levegőt addig ebből az országból lószar sem lesz.

smartdrive 2011.03.29. 11:03:31

vannak, akik az "őrültek" szót se tudják helyesen leírni

popocatepetl 2011.03.29. 11:04:22

@Kangörény_: És az nem munka? Irigykedik a proletariátus? Egyébként utálom DT-t, de amit ír az igaz, csak nem szabadna leereszkednie erre a szintre. Azaz a tiétekre.

tozse76 2011.03.29. 11:05:30

Ez ugye nem az a stilus még ami miatt a médiatörvényt meg kellett hozni , meg a blogok regisztrációját ? térdig szőrös annamária a zalapalkonyai szexlap ex- főszerkesztője gondolom most vad nyomozásba kezd és majd röpködnek a 100 milliós bírságok nem ?

amúgy én már annyiszor olvasom ezt a beteges gyurcsány fóbiát - meg a morvai elhurcolós megkínzós eus magánszámát, de tulajdonképpen összegezze már valaki, hogy mit is csinált ez a gyurcsánygyerek amiért már szálasi magasságokba került ? az államadóssági elmebetegeknek való közhelyeket ugorjuk át, ezen kívül még mi volt ?
de mondjuk a főnök még mindíg retteg tőle , most kebelbarátját kérte meg az újabb grazi gyógykezelés előtt , hogy köpködje egy kicsit a gyurcsány képet.
Anno a rózsaszin párduc sorozat drejfussz felügyelője viselkedett így szegény klüszó felügyelővel.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.29. 11:09:43

megrémít a gondolat, hogy esetleg az ilyeneknek igaza van...

Parajpuding 2011.03.29. 11:19:36

Akkor ezen idézet alapján ez a szánalomkupac a gyurcsányon túl felsoroltak valamelyikébe tartozik ugyebár. Lehet szemét alak, aljas ember, rosszindulatú őrült, irtózatos geci, vagy gusztustalan rohadék. Sőt lehet mindegyik egyszerre, akárcsak egy fülbevalós semmirekellő takony szintjét el nem hagyni képes tébolyult parazita.

fvipera 2011.03.29. 11:24:13

@(6): nem majdhogynem, hanem pontosan úgy történt.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 11:24:15

"de tulajdonképpen összegezze már valaki, hogy mit is csinált ez a gyurcsánygyerek amiért már szálasi magasságokba került?"

Fideszes szempontból egy dolog megbocsájthatatlan. Gyurcsány legyőzte Orbánt. Kétszer is.

Az új kormány eddigi ténykedését látva a kormányzati munka színvonala, annak kommunikációja nagyon nem szúrhatott szemet, mert lényegi változást én nem látok.

xboxer 2011.03.29. 11:26:13

@midnight coder: ahhoz képest Gyurcsány:
1. még mindíg a politikában van
2. Viktor is "elismerően" nyilatkozott róla anno
3. szétalázta Viktort a nyilvános vitákon
4. Viktor soha nem mer többé vele leülni vitázni mert tudja, hogy ismét megszívja

Deutsch:
Alkoholista, kokainfüggő kurvapecér, aki Viktor barátságának köszönhetően egyetemista kora óta az adófizetők pénzén éli jelentéktelen életét.
Egyébként meg stílus az ember. Wittner Máriák és Dajcstomik, álamfők, Mikoladoktorok híven, köteles Kövérlászlók, antiszemita Bayerzsoltik jellemzik a fideszes embertípust, azaz a magyar nép legalját.

nu pagagyí 2011.03.29. 11:44:12

Ezt úgy értette, hogy mindenki *** beleértve magát is, kivéve Gyurcsányt.

bőrmók 2011.03.29. 11:48:42

@Furcsán Fegyenc: az utóbbi. Dajcs egy akkora irtózatos geci, hogy fölfelé is folyik.

Baldvogel 2011.03.29. 11:54:26

Úgy látszik, ma minden blogger ezen van kiakadva. Pedig semmi csodálkozni való nincs azon, hogy egy nevelődésben és művelődésben hátramarad illető budifalnak használja azt, ami eleve annak készült, és csúnya dolgokat firkál rá. Vannak ilyen emberek. Igaz, nem a brüsszeli EP-be kellett volna küldeni, hanem a Góbi sivatagba, de most már mindegy, majd csak lejár egyszer a mandátuma.

fidesz = házmesterek pártja 2011.03.29. 11:58:18

Már a vízcsapból is ez a félrekefélő trippergép folyik... csak tudnám, kiafaszt érdekel. Ilyen az egész fidesz, mi ebben az új?

Iustizmord 2011.03.29. 12:07:51

szerintem zsír. rég röhögtem ilyen jót. majd ha lázárjaninis beindul, akkor lesz itt nemulass... harrach meg tömjénzsóti twittjeitől viszont félek :o)))))

intruderjani 2011.03.29. 12:24:15

Mennyi kommer tud ideseregleni egy ilyen értelmetlen, fika posztra. Mint a legyek a szarra... Vagy a szarok a szarra... :)

csoko20 2011.03.29. 12:25:48

Sok irigy ember! :)
Tomika:
-kurvázik
-iszik
-drogozik
-Brüsszelben lopja a napot
-munka nélkül is megszedte magát
-minden költségét a "cég" állja
-ha hülyeséget mond a "haverjai" akkor se baszogatják

Na, ki az aki nem szeretne ilyen életet??? :)))

2009-ben senki nem kifogásolta, hogy a fidesz az EP-listájára rakta, pedig akkor sem volt se jobb, se rosszabb ember mint most.

Istentisztelet helyett akkor is kuplerájba járt. Ahhoz képest a "gecizés" keresztényibb cselekedett.

Ha valaki csak most jutott el odáig, hogy felháborodjon......

midnight coder 2011.03.29. 12:27:13

@xboxer: Szálasi is karizmatikus volt. De ettől még hazavágta az országot.

csoko20 2011.03.29. 12:29:30

@Iustizmord: "harrach meg tömjénzsóti twittjeitől viszont félek :o))))) "

A Boldogságos Szűzanya oltalmazzon meg minket attól!
És adjon a jó Isten feloldozást gyarló vétkeinre! :))

Amúgy az IKSZ 10 pontja miatti blama után nem hiszem, hogy akár a számítógépet is be mernék kapcsolni:)))

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.03.29. 12:32:03

@intruderjani: és Te mit keresel itt? Gondolom, hogy ugyanazt, mint a többi!

pola12 (törölt) 2011.03.29. 12:42:35

Vannak hasznavehetetlen pártemberek messzi kiküldetésben. Vannak negyvenes naplopók, akik még egy napot sem dolgoztak életükben. Vannak, akik még sportminiszternek is csak leendőek voltak. Vannak magukkal nem bíró szoknyapecérek. És van D. Tamás.
a lényeg itten kérem..)
öregecske haverom mindig meséli, hogy már több mint 10 éve a rdombi bordélyban, ahová ő csak mint megfigyelő járt dugni persze, többször is összefutott tomázóval, csak a várakozó helyen, ruhában. legalább is ő ezt állítja. kérdezzük meg tomázót, szoktam mondani ilyenkor a havernak. na itt az újabb lehetőség, kedves tomázó, várjuk(?) a választ(?)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 12:42:55

@csoko20:
Köszönöm, a felsoroltak nagy részére nem tartok igényt. Különösen pedig olyan haverokra nem, akik nem szólnak, ha ilyen hülyeséget csinálok.

Deutsch magánélete pl. nem önmagáért kerül szóba, hanem mert egy olyan párt delegálta, amelyik az egyszerű halandóknak betiltaná az abortuszt, és ránk erőlteti ezt a magát kereszténynek hazudó mikropártot.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.29. 12:51:24

LOLOLOLOLOL vajon ki az a D. Tamás és miért nem lehet a teljesn nevét kiírni?

bonobonohu · http://bono.hu 2011.03.29. 12:56:46

... tudnám ezek a rosszindulatúak minek "örültek"? :-P Schmitt Pálnak? :-D

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 12:59:05

@Bokortalan Lajtalan:
Minek kiírni egy nevet, ha olyan nevek is vannak, mint a nicked? Az az igazi LOL. :D

troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2011.03.29. 13:01:14

És milyen következtetéseket lehet ebből az esetből levonni? Segítek picit nektek, mert tudom, hogy a gondolkodás nem erősségetek:

1. A ballibbant tábor semmilyen formájában nem képes elviselni az őszinteséget.
2. A ballibbant tábor semmilyen formájában nem képes elviselni, ha egykori prófétájukat, váteszüket és megváltójukat, az igazmondó Gyurcsány Ferencet... nos, mondjuk úgy: nem adják meg neki a köteles tiszteletet.

És ebből milyen következtetést lehet levonni? Megmondom nektek: azt, hogy az egykor hatalmas ballibbant tábor mára ütődött, összevissza kotkodácsoló baromfiak gyülekezetévé züllött. Deutsch Tamás - aki egyedül többet tett a magyar, sőt, kelet-európai demokráciáért, mint ezek együttvéve - közéjük hajított egy kis rágcsálnivalót, és most szédülten kárálnak, gágognak, fújnak, sziszegnek, sipákolnak a ketrecben. Nem lesz jó vége ennek a nagy izgalomnak, kedves ballibek. Nem féltek, hogy hamarosan jön a Gazda, és viszi a következőt a vasárnapi ebédhez?

amanitamuscaria 2011.03.29. 13:02:43

@Tiltakozz Orbán és a fidesz fércalkotmánya ellen!: Bocs meg kell védenem, igenis dolgozott azemberekért 6 milliárd beléptetőkapukra.Meg is van még mindegyik kapu.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.03.29. 13:03:13

Szollarral volt szerencsem egyutt dolgozni meg Bud.hu-s idokben, olyan embernek ismertem meg, aki erti a dolgat, aki tudja mit akar , aki korrekten all a masik felhez . Mondhatni orom volt vele dolgozni .
Ugyhogy egyelore ennek hiszek, nem mindenfele medianak vele kapcsolatban.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.29. 13:04:05

@midnight coder: szorgos vállalkozó hozta összea vagyonkáját ..és csak azután lett politikus és még a fizetését sem vette fel 6 éven keresztül. A Nemzeti Szar Orbán meg 20 éve a politikai sumákból szedte össze a vagyonár a rOhadék!-s még a fiztését is felveszi és felemeli...hogy dögölne meg az ilyen és a parazita családja is!!

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 13:05:57

1. Mi az, hogy nem ugy viselkedik mint egy profi politikus? - Ha ugy viselkedne, azzal vadolnatok, hogy szokas szerint politikushoz meltoan teszi a szepet es hazudik, mint a vizfolyas.
2. Itt mindenki marhara "tudja" ki mennyit dolgozik, es a munkaja mennyit er. Honnan is vannak a megcafolhatatlan informaciok? Mert nem irja azt oda, ma 10 lobbistaval beszeltem, hogy elerjem holnaptol 250 ft legyen csak a vattacukor?! Nem mondanam hogy a kommentelok kepesek az arnyalt gondolkodasra.
3. Ki az a hulye aki azt gondolja, hogy egy politikus ha oszinte (oximoron szinte...), akkor ugyanazon az alszent nyelvezeten kommunikal?
4. Nem vagyok Fidesz szavazo, de jelen esetben veletek van a baj. A sapka esete, ugyebar...

igényes 2011.03.29. 13:09:19

Tompika!

Szóljál már a haveroknak, vagy a geciknek, ne 20 milliárdért táblázzák át az országot a von List miatt, hanem:

A jelenlegi 15 helyett 7 tanszék működik majd július elsejétől a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen annak a 150 millió forintos kiadáscsökkentési programnak az eredményeként, amire a súlyos anyagi gondok miatt kényszerül az intézmény, írja a Magyar Nemzet keddi számában.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.29. 13:09:19

És milyen következtetéseket lehet ebből az esetből levonni? Segítek picit nektek, mert tudom, hogy a gondolkodás nem erősségetek:

1. A Fityisz tábor semmilyen formájában nem képes elviselni az őszinteséget.
2. A Fityisz tábor semmilyen formájában nem képes elviselni, ha egykori prófétájukat, váteszüket és megváltójukat, az igazmondó Soha nem hazudott csak azzal, hogy soha nem hazudott...Nemzeti Törpéjüket az Orbánt... nos, mondjuk úgy: nem adják meg neki a köteles tiszteletet.( mert ismerik a Hazudós Lopós Bunkó Felcsúti Parasztot

És ebből milyen következtetést lehet levonni? Megmondom nektek: azt, hogy az egykor hatalmas Fityisz tábor ütődött, összevissza kotkodácsoló baromfiak gyülekezetévé züllött. Deutsch Tamás -és Orbán és a Fidesz banda 10 hónap alatt többet lopott és hazudott mint a Guyrcsányék 8 év alatt...
Nem lesz jó vége ennek a nagy izgalomnak, kedves Buta Fityiszesek, mert már egyharmad sincs és jön az fülkén kívüli ellenforradalom...heheheh Nem féltek, hogy hamarosan jön a nagy LESZÁMOLÁS ÉS ÖRÜLNEK A fITYISZESEK HA ÉLVE MARADNAK!

Jofiu 2011.03.29. 13:10:53

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:
Meg kozel sem a falusi ismerosod hozzaallasarol van itt szo. Arrol is, de nem annyira sarkos. Csakhogy a tomika meg a leeresztett igenyszintet sem eri el, meg felugorva sem!!
Munka fogalma alatt masok mast ertenek. Szerintem sem munka amit neki sikerult osszeszerencsetlenkednie az elmult idoszakban. Csak mert felveszi a fizeteset, az meg nem kvalifikal.
Valami konstruktivat, epito jellegut osszehozhatott volna valaha is, sok mas karrierista politikus kortarsaval egyutt. Valamit, amire szukseg van es megeri fizetni erte. Amit csinaltak arra nem volt es nincs szukseg ugy ahogy csinaljak (jol lenne, eredmenyekkel lenne). Plane nem annyiert! Akkora kurva deficitben van ez az alak a tarsadalommal szemben, akarhogy is osszekaparnank barmi hasznosat, hogy azert mar borton jar (a mai modern idokben, regen a kozosseg deficites egyeneinek masfele banasmod jart).
Lehet, hogy az egy napot sem dolgoztak, az tulzas, talan ossze lehetne szedni valamit ami hasznos volt annak is aki fizet erte, de hogy nem ez a jellemzo, az hotszaz!

Mellesleg abban azert szerintem is van valami, hogy az ilyeneknek mint o, jot tett volna ha tudja milyen a termelo munka. Hogy tudja mivel jar. Kulonben hogy tudna kepviselni a dolgozo embereket? Olvas roluk konyvekbol vagy megbeszeli a tobbi a politikai felszinessegben es gyalazkodasban lubickolo politikussal? Es itt lehetett volna akar allamigazgatasi beosztott pozicio is. Csak ne rogton a politikai sardobalasbol vette volna ki a reszet o is kizarolag.
Es meg o osztja itt az eszt mint EU kepviselo.

Most komolyan. Mennyire lehet bizni egy olyan ember erekiteleteben, aki az elmult husz evben kizarolag azzal volt elfoglalva, hogy a Magyar politikai eletben sikeres legyen?
(azt hiszem mar valaszolt ra onmaga indirekt azzal, hogy milyen temaban es hogyan erzi szukseget a twitterezesnek.... most komolyan, ez az ami eszebe jut mint kepviselo, ez a legfontosabb dolog amiben meg tud nyilvanulni?)

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 13:12:10

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe:
"Deutsch Tamás -és Orbán és a Fidesz banda 10 hónap alatt többet lopott és hazudott mint a Guyrcsányék 8 év alatt..."
Bizonyitek, kimutatas, titkos lista, nemzetbiztonsági hivatal jelentése? Ha nincs, psssszt... Szajhosok.

Jofiu 2011.03.29. 13:13:04

@igényes:
Gaz, de szerintem orvosolni tudjak ezt a helyzetet is, hogy ne legyen ilyen ciki.
Atnevezik.

James T. Kirk (törölt) 2011.03.29. 13:14:18

kedves dajcs anyuka, még nem késő az abortuszhoz

igényes 2011.03.29. 13:16:02

@Jofiu:
Átnevezik Vári Gyula Zeneművészeti Egyetemnek. Vári Gyula 3x-os világbajnok harcirepülő, tehát jó lesz.

A jelenlegi 15 helyett 7 tanszék működik majd július elsejétől a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen annak a 150 millió forintos kiadáscsökkentési programnak az eredményeként, amire a súlyos anyagi gondok miatt kényszerül az intézmény, írja a Magyar Nemzet keddi számában.

csoko20 2011.03.29. 13:16:21

@Reckl_Amál: Nem akarom védeni Tomit, de a "jelenség" akkor inkább a párttársait minősíti.
1. Megtűrnek maguk közt egy ilyen léha figurát.
2. Meg is veregetik a vállát, ha "odamond" valami cifrát.

Végülis ebben sem látok számomra semmi meglepőt.
Valóban nagyobb probléma az abortusz tilalom, meg az elcseszett alkotmány, meg az elcseszett költségvetés. Ezektől egy kicsivel többet vártam, kicsivel.
De akkor miért ennek a faszinak a twittjei köszönnek vissza mindenhonnan???

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 13:19:30

mi a szarrol beszelunk mar? szolasszabadsag van, nem? ez a velemenye, pont! Gyurcsan beszedevel sem az volt a baj, hogy csunyan beszelt benne, hanem hogy nem a twitteren mondta el, hanem a nagy kussban, rettegve, hogy kitudodik, mirol mit gondol. a nyilvanossag elott neki mai napig csak madartejre futja, ha ertitek...
es hogy jon a delaralt velemenyehez az, hogy ki mennyit dolgozik? vagy ha nem dolgozom eleget nem formalok jogot a szabad velemenynyilvanitasra? wtf? meg lehet azt is vizsgalni, mennyit dolgozik, biztos vannak objektiv mutatoi, de a ketto osszemosasa csak azoknak jo, akik minden eszkozt meg akarnak ragadni a karogasra. biztos jo sport, mennyi kaloriat egettek kozben?

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 13:24:38

@igényes: hehe... ha oktatnal egyetemen tudnad hogy lassan tobb a vezeto, mint az alkalmazott, akik ilyen-olyan cimen (pl. tanszekvezeto) veszik fel a potlekokat. csak arra volt jo a tanszekek megosztasa, hogy eloleptetesi lehetoseget tudjanak biztositani (tudok olyat hogy a tanszeknek 2 tagja van, a tabszekvezeto es egy beosztott). vonjak szepen ossze a tanszekeket, nagyon helyes.

tomwar 2011.03.29. 13:24:56

@troll ellenpólus:
!. Teljesen hulye vagy.
2. Teljes hulye az, aki mondja, mit irj, es Te is, mert leirod.

Esetleg elmagyaraznad, hogy maradt ki megint egy csomo dolog az EU-nak kuldott Alkotmanybol?
Veletlenul, mi?

Ballibazd azt, akit akarsz, magadat jaratod le vele. A partodat mar ugy sem....

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 13:31:49

@Kikerics:
Nyolc éven keresztül láttunk egy nem kimondottan konstruktív ellenzéket, amelyik folyton előrehozott választást akart. Volt, amikor jogosan egyébként.

2010-ben végre hatalomra kerültek, méghozzá olyanba, amilyenre itt még nem volt példa. Tényleg bármit megtehetnek. De ezt a nagy lehetőséget egyelőre főleg szájhősködésre és a saját pozícióik megerősítésére használták. Azok a nagy változások, amelyekre már tényleg szükség lenne (csak még senki sem mert/ tudott belevágni) még váratnak magukra.

Van egy egyre cikibb államfőnk, lesz egy matyóhímzéses, értelmetlen alkotmányunk, de ezekből még nem következik semmi jó a hétköznapi életünkben.

És azt jön pár ilyen díszfasz - hogy Deutsch is értse, ha idetéved - mint ez az úr meg a Lázár, és pofátlan megnyilatkozásokat tesz. Nem sutyiban, hanem bele az arcunkba. Ez önmagában egy csöpp, de ettől telik be a pohár.

fidesz = házmesterek pártja 2011.03.29. 13:32:54

@troll ellenpólus: íme, egy igazi fidesz szavazó. Esze az semmi...

igényes 2011.03.29. 13:44:06

@Kikerics: Nem ismerem a Liszt Ferenc Zeneakadémiát annyira mint te, de ezek a tanszékek.

Akkordikus
Egyházzene
Fúvós
Jazz
Kamarazene
Karmester és karvezetés
Kodály Intézet Budapesti csoport (korábbi Zenepedagógia Tanszék)
Magánének
Népzene
Régi-zene
Vonós
Zeneelmélet
Zeneszerzés
Zenetudományi
Zongora

Igen az egyház zene az egy tanszékvezető + 1 tanár

Egyházzene - Orgona (BA, MA): Enyedi Pál egyetemi docens

Egyházzene - Kórusvezetés (BA, MA): Soós András egyetemi docens

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 13:56:15

@Reckl_Amál: Nem igy latom, na akkor kinek van igaza?! Talan vard ki, kinek lesz igaza, addig talan ovatosabbnak kene helyzetertekelni, hacsak nem akarod kesobb hulyenek erezni magad. Tudd, pillanatnyilag barmit, barmelyik verziot be lehet bizonyitani, ha akarom ezt, ha akarom azt. A te "bizonyitasod", helyzetertekelesed meg (mar bocs), a felszinen tul semmit sem erto, lato atlagallampolgar megallapitasa. De megszoktuk, sok ember - aki kb. annyiban hasonlit a felkeszult gazdasagi politikai szakertokhoz, hogy mind a ket laba a foldig er, es tud gepelni -, marhara magabiztosan helyzetertekel. Persze, demokracia van, ez termeszetes, semmi gond. De akkor hadd ferjen mar bele ebbe a szuutyok demokraciaba barki velemenye, amit igen, "bele az arcunkba" varunk (vagy szerinted jobb ha a hatunkba teszi?:). Mondhassa el barki, amit gondol, nekem meg hadd legyen jogom leszarni amit gondol; ez a demokracia :) Persze neked nem kell szeretned Dajcs velemenyet, vagy mint entitast, ki is fejezheted, szavazz ellene a valasztason. De viszont tobb mint badarsag azzal tamadni, hogy merte elmondani a velemenyet az "arcunkba", az ismert formaban, stilusban, es miert nem alszent, politikus nyelvezeten hazudozott ossze vissza. Vagy ha diplomatikusan kuld teged a picsaba, akkor meg meg is koszonod milyen szepen banik a szavakkal? :) Nem szar, hanem kaka. Inkabb orulnod kene, hogy nyiltsagabol kovetkezoen betekintest nyerhetsz abba, kicsoda, micsoda, mifele. Fogadni merek te is az egymillio sajtoszsabadsagos egyike vagy, aki mint tudjuk, ruhelli, hogy a velemenyszabadsag mindenkire vonatkozik.:)

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 13:57:55

@igényes: es bazzeg, megnezi...:))) nezd meg a tobbi felsooktatasi intezmenyt is:) fog meg meglepetes erni:)

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 14:00:56

@igényes: amugy az is megerne egy miset, hogy miert van annyi docens es adjunktus, eloleptetik oket, ha kell ha nem, ha megerdemlik, ha nem, mert ez lovettat jelent, sok sok adofizetoi zsetont:) en nem sajnalom toluk, csak lattatni akarom mennyire demagog vagy, de nem hinnem, hogy erted:)

blah 2011.03.29. 14:22:50

@Kikerics: nekem van némi rálátásom a gazdasági folyamatokra és a fidesz eddig semmi olyat nem csinált amitől előrébb tudna lépni a magyar gazdaság. A megszorítások és nyugdíjpénz lenyúlás (ami mondjuk nem volt olyan rossz ötlet, csak kérdés mihez kezdenek vele és visszakpjuk e...) csupán rövidtávú megoldások. Aztán mi lesz? Újabb hitel? Újabb megszorítás? Mert a továbbiakról egyelőre nem esik szó...
A másik dolog meg hiába szólásszabadság van mégsem túl illendő/szerencsés egy politikustól ez a megnyilvánulás mivel elég rossz példát mutat vele. És ne legyen afelől semmi kétséged, hogy elég idióta van aki azt mondja "ha ennek szabad akkor nekem is".

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 14:40:53

@Kikerics:
Ha a folyamatok mélyén valami egetrengetően nagyszabású dolog zajlik, akkor azt miért nem tudhatjuk? Ez pláne a demokrácia lényege. Hogy a választó tudja, mi történik.

Ha jól emlékszem, Gyurcsánnyal pont az volt a baj, hogy mást csinált, mint amit ígért. (Bárcsak csinált volna valamit...)

Sokan tévesztik össze a bunkóságot az őszinteséggel. Most jó bárkinek is, hogy a nagy tiszteletű Deutsch úr kiröfögte ezeket a szavakat a Twitterére? Ettől rendbe jön az ország? Dehogy! Még Deutschnak is rossz, mert nyilván semmi hivatalos következménye nem lesz ennek, azért talán egy kicsit most ég az arca. Még, ha csak a lebukástól is.

Egyedül a "szörny" Gyurcsánynak jó. Egyrészt, mert még mindig tényezőnek érezheti magát, másrészt, mert erre majd hivatkozhat. És fog is.

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 14:44:15

@blah: Ok, nem szerencses, de ez a demokracia, ti akartatok, egyetek meg szepen, amit foztetek. Es nojjetek fel a feladathoz. Aki A-t mond, mondjon B-t is... Viseljetek el szepen a kovetkezmenyeit. Ez demokracia, ne akarjatok mast megnevelni, megrendszabalyozni, hanem a gyerekeiteket neveljetek ugy, adjatok nekik szilard ertekrendet, hogy mas ne tudja a megnyilvanulasaival (tartosan) befolyasolni oket. Asszem kezd leesni egyeseknek, hogy nemcsak elonyei, de hatranyai is vannak a demokracianak, nagyszeru:) Utobbiak pedig abbol szarmaznak, hogy az egyen nincs raszoritva az onkorlatozasra (amennyiben nem buncselekmenyrol van szo), a kozossegtol meg elvettek a jogokat, hogy a korlatozas eszkozevel eljen, ugyebar. Az a baj ezzel a tarsadalommal, nem tudja mit akar, hol a szabadsagot felti, hol a szabadsag fokat sokallja:) Ossze vissza emberek, szetesett ertekrendek. A gazdasagpolitikajukkal egyetertek, es nekem is van ralatasom a gazdasagi folyamatokra, enyhen szolva:) Sot, a magannyug.penztarakra is, hogy mukodtek, mekkora kockazattal. Tobbet latva az atlagnal, szerintem oruljon mindenki az uj felallasnak.

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 15:08:05

@Reckl_Amál: kedves Amal, ha en itt most - a lenyeg lattatasa erdekeben - elkezdenek tanulsagul szolgalo peldakat felsorolni, hogy a tortenelem folyaman hol es mikor es hogyan epitettek fel sikeres gazdasagi strukturakat, az angol polgari forradalomtol kezdodoen es a sepcializacio-racionalizacio gazdasagi gyakorlatanak "feltatalalasa" ota, szerinted "atmenne"? :) Jon egy troll es belinkeli, hogy csokkentik a tanszekeket a Zeneakademian:)) - nem tul bonyolult kerdes, azonnal ra lehet cuppanni. Ha a lenyegbe belevered az orrat, akkor sem ismeri fel a lenyeget. Persze az ellenerdekelt politikai ellenfelek is felelosek ezert, kihasznaljak, hogy a - gazdasagi kerdesekben vagy a nagypolitikaban nem tul tajekozott - atlagemberek nincsenek felvertezve azzal a tudassal, hogy a demagogiatol megvedjek magukat. En ha politikus lennek, nem mondanek le arrol, hogy megertessem magam (hisz az lenne a celom, hogy valamifele szolidaritast, koheziot epitsek ki az emberek kozt, amihez elengedhetetlen kezdeti lepes annak ereztetese, hogy ok Tenyezok), bar - pl blogokat, kommenteket elnezve - azt is meg tudom erteni, ha a politika vezeralakjai ezt remenytelen vallakozasnak gondoljak, s mind a ket oldalon elkezdenek gugyogni.

Kikerics (törölt) 2011.03.29. 15:23:58

@Reckl_Amál: Ok, akkor beszeljunk/beszeljetek a tanszekekrol vagy Dajcsrol:)) Nyugi, lesz partnered ehhez:) Alaszolgaja, isten aldja.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.03.29. 16:36:00

@Kikerics: A politika a hatalom megszerzéséről és megtartásáról szól. Szép dolog idealistának lenni, de te sajnos valami egész másról beszélsz. Ami sajnos életképtelen megközelítés.
És ez a politikát művelőket minősíti.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.29. 18:29:03

@Kikerics:
Ne izgulj, valódi érveket nem is vártam.

Te sem mondtál semmit, csak rettenetesen okosnak akartál tűnni, mintha tudnál valamit. A műveltésged nem vitatom el, de azt hiszem, ugyanúgy a levegőbe beszéltél, mint a szívednek kedves kormány. Ez nekem kevés.

Seregbontó 2011.03.29. 20:29:57

@gyilkos fűegér:

1. Talán nincs igazam? Elég bénák vagytok, ha csak ilyesmin tudtok rágódni. Kíváncsi vagyok mi lesz majd, ha igazi botrányok lesznek a Fideszben. El fogtok élvezni a gép előtt...

2. Én nem találom morbidnak. Svejket nem lehet politikai oldalakhoz vagy világnézetekhez kötni.

vandorfenyo 2011.03.30. 14:34:26

@kvasztics47: Sajnos (szerencsere?) ki kell, hogy abranditsalak. Mar nem vagyok az orszagban.

kvasztics47 2011.03.30. 15:27:00

@redlands:
"Sajnos (szerencsere?) ki kell, hogy abranditsalak. Mar nem vagyok az orszagban."
Sajnálom, hogy már nincsen normálisan gondolkodó ember ebben a"kurva" országban.
Egyébként én arra nevelem a gyerekeimet, hogy lépjenek le az országból, mert úgy látom, hogy itt a következő 20-30 évben nem lesz valódi demokratikus élet.

intruderjani 2011.03.31. 08:35:45

@butus: "és Te mit keresel itt? Gondolom, hogy ugyanazt, mint a többi! "

--- Mosolygok rajtatok. Kibic módjára...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.31. 11:06:49

És Deutsch nem bír csendesebben vígadni. Még büszke is hirtelen jött "népszerűségére".

Tényleg bánt, hogy ennyire nem érti a helyzetet vagy ennyire nem tud profi módjára viselkedni.

vastagbor.blog.hu/2011/03/31/dajcstomi_reagalasa
süti beállítások módosítása