2013. április 26. 15:10 - Reckl_Amál

Magán-ügy

strip.jpgAz Anonymus hekkercsoport magyar ága feltörte az egyik jobbikos politikus privát honlapját. A nem különösebben ismert Jeszenszky Sándor azzal hívta föl magára a figyelmet, hogy egyik szervezője a holokauszt áldozataira emlékező Élet Menete mellé megálmodott motoros felvonulásnak, amelyet frappánsan Adj gázt! - nak kereszteltek Jeszenszkyék.

A meghekkelt gépen viszont nem Leni Riefenstahl életművére bukkantak (vagy nem csak arra), hanem néhány igen pikáns felvételre, melyeken a nemzeti érzelmű honatya rúdtáncol, sztriptízel, és magához is nyúl. Ezt pedig nem a négy fal bizalmas magányában, hanem jól láthatóan valamilyen erre a célra kialakított lokálban, közönség előtt teszi.
Jeszenszky elismerte, nem egy hasonmása vonaglik a színpadon, hanem ő. De mindezt csak azért csinálta, hogy egy hölgyismerősének örömet okozzon annak születésnapja alkalmából, nyugtatott meg mindenkit, akiket érzékenyen érintettek a fotók.

Talán egy szál virág is megtette volna, esetleg egy kis csoki. Vagy, ha már csippendél-rajongó az ünnepelt, egy nagy csoki még jobb választás lehetett volna... (Akkor még nem politizált Jeszenszky állítása szerint, szóval talán nem lett volna baj ebből...)

Annak ellenére, hogy azóta már ismét nem politikus - hiszen lemondott, kilépett stb.- a közösségszervező erő még mindig munkál benne, és arra kéri a többi talpig tisztességes és becsületes embert, ne dőljön be ennek a provokációnak. Neki higgyen, ne a szemének!
Ezek a képek csak azért kerültek elő, mert az a bizonyos összeesküvés nem talál más fogást e grállovagnak makulátlan múltjában.

Pedig ennél prózaibb a magyarázat. Ezek a képek azért kerültek elő, mert léteznek. Csak azt lehet fotókkal kompromittálni, akiről vannak kompromittáló képek.

Bájos, hogy egy szélsőséges párt egykori funkcija mennyire ideges lesz, ha a magánéletét boncolgatják. Mint mondja, annak semmi köze az ő tisztességéhez vagy a közéleti tevékenységéhez, vagyis a munkájához.

Érdekes, hogy ez a distinkció csak a feddhetetlen mélymagyaroknak jár, olyanoknak igenis felelniük kell a magánéletükért, akik erkölcstelenek. Legalábbis az ilyen körök szerint vallott moralitás szellemében.
A diszkrimináció tilalma - melynek határait folyamatosan feszegeti ez az alakulat, sőt, mondhatni éppen ez a feszegetés az igazi vonzerejük - többnyire magánügyekre vonatkozik. A faj, a nem, a vallási hovatartozás vagy a szexuális beállítottság nem függ össze a tisztességgel vagy a teljesítménnyel.
Ha Jeszenszky Sándor másokat - egyébként jogosan - azzal vádol, hogy a magánemberként "elkövetett" dolgait hozzák föl ellene, akkor talán neki és azoknak, akik előtt mosakszik, más emberek esetében is erre kellene buzdítania.

Csak akkor miről szólna az a párt, amelyik a szocialista kormányzás idején fellángoló cigánygyűlölet hullámain nőtte ki magát országosan fontos szervezetté? Nincs az a jó gloabalizációs összeesküvés, amelyik felvenné a versenyt a jó kis hazai gyűlölködéssel!

106 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr115247971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsoci 2013.04.27. 09:08:41

Hehe! A megöntözött öntöző! :)

De akkor milyen jogon foglalkoznak pl. Alföldi Róbert magánéletével az ilyen rühes kis nácik? :)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.27. 19:59:31

A gép feltörése bűncselekmény, a kép publikálása pedig erkölcstelen. Erről más vélemény nem lehet.

Mohamed 2013.04.27. 20:03:04

Mi van poszterkém irigykedünk hogy neki van mit, és van kinek lóbálnia?
Javaslom te is szerezz egy pinát magadnak aztán akkor nem jeszenszki bránerével lennél elfoglalva, ja hopp ,hogy a te figyelmedet pont a hímtag keltette fel, oh.
Nem mellesleg ő kapásból vállalta a dolgot és nem olyannal takarozott ,hogy kellet a pénz, fiatal volt stb.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2013.04.27. 20:15:37

Rendben, táncolt gatyában, meg a többi. De minek tárolja? Szép emlék öregkorára? Most komolyan? Nem értem.

becike4 2013.04.27. 20:17:11

@Mohamed: Csak nem neked mutogatta a kacsanyomorítóját?

hot-spot (törölt) 2013.04.27. 20:24:55

Ezek se normálisak.
De akkor most ki a lófaszra szavazzak vazzeg?!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.04.27. 20:42:56

@hot-spot: nagyon jó a kérdés! Én is azon gondolkozom, hogy csinálok egy egyszemélyes pártot, mert másban tényleg nem lehet megbízni, csak bennem.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2013.04.27. 21:01:04

@Madnezz:
Pont ezen gondolkodtam én is. :D Időnként büszkén megnézi?

Mr. Waszabi 2013.04.27. 21:21:23

Nincs köze a magánéletének a közéleti szerepléséhez? Kérném az Amonymoust, hogy az illető családfáját is tegyék közzé, hátha, kiderül, hogy zsidó vér is csörgedezik ereiben. Sosem lehet tudni, voltak már itt meglepetések, ugye. Ha már lúd, legyen kövér, hadd lássunk tisztán, ha már ekkora hajcihőt csapott egy kisebbségi egy másik kisebbség ellen. Lássuk a pedigréjét, az a tiszta sor.

DarthVader 2013.04.27. 21:29:44

ez a figura volt ennek az egyik létrehozója:

www.clubhedonism.hu/index.php?WG_NODE=WebGallery&WG_OID=GALf_8f0156d

És ebben a klubban van az a bizonyos rúdtáncszínpad.

És ugye "a buzikkal semmi baj, ha a négy fal között otthon stb". Erre mit lát a zember?

www.clubhedonism.hu/index.php?WG_NODE=WebHirek&WG_PARENTOID=NSTf_dc0bc63&WG_OID=NSEf_9a9d34a

Fejesrob 2013.04.27. 21:49:29

Szerintem hülye pofonba futottak bele a ballibsik, sőt ez a blog is, mert van ami fontosabb mint a pártállás.

Ezek után már senki nem baszogathatja a kurucot, vagy a többi jobbos portált, ha nevesebb balliberálisok féltett, magánfelhasználásra szánt képeivel lesz tele. Mert lesz ilyen.

A Jobbik népszerűségét ez pedig kb. annyira nem befolyásolja, mint ahogy lányruhába feszítő főliberális sem gyengítené a liberálisokat, így politikai lejáratás szempontjából ennek nem sok értelme van.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.04.27. 21:49:53

Kellemetlen lehet sokaknak, de a balliberális-anarchista oldal pontosan ezzel az akcióval legitimálja azokat a módszereket, amit eddig olyannyira elítélt és undorítónak tartott.

Akkor ezek után ez fog jönni oda-vissza?

És hát kinek ne lennének ilyen képei :)))

kanálwarrior 2013.04.27. 21:54:23

@Mohamed: Ööö... a baj az hogy valószínűleg ő sem pina előtt lóbált, hanem más kanoknak.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2013.04.27. 21:57:32

@Fejesrob:
De, ugye, azért azt értetted, hogy jogosnak mondom ennek a jobbikosnak a kifogását? Csak épp az a képmutató szemétség, hogy évekig művelték az elvtársai a szóban forgó úrnak ugyanezt. Nekik lehetett... Az Anonymus nem párt, nem indul a választásokon sem.

@OrangeOrder:
Nem mindenki kurva vagy ütődött. :)

DarthVader 2013.04.27. 21:58:06

@OrangeOrder:

"Akkor ezek után ez fog jönni oda-vissza?"

Ez. Viszont amíg egy liberálistól elvárás, hogy buzi legyen, addig egy jobbernél zsenáns.

a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2013.04.27. 22:15:19

@DarthVader: asszem zsenánt lenne az, de nem biztos.
amúgy a linkelt oldal egy hányadék (nem tartalmi szempontból mondom)

TheRminator 2013.04.27. 22:26:49

@kanálwarrior: Ezt honnan tudod? Ott voltál?

@Madnezz: Volt pár nő ismerősöm, aki meztelen fotókat készíttetett magáról azért, ha megöregszik, tudja nézegetni.

@nu pagagyí: Azért mert van pénisze, miért lenne buzi? Akkor pl az összes sztriptizes fiu buzi?

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.27. 22:35:31

Hiszem, hogy sok normális magyar, fideszes nem tud tükörbe nézni és elgondolkodik a trafik simlin.
Ennél nagyobb szarháziság csak a tetű Lázár törvénymódosítási javaslata a haszonkulcs utólagos megemelésével.
Szemét aljas tetű banda.
Bajnai Mesterházy paktuma miatt, ezután egy évig csak az ő szidásukat, koholt vádak miatti támadásukat fogjuk a sunyi fidesztől hallani.
Félnek tőlük, mint a tűztől.

A trágyalé MTV1-2-Hír-Duna csak erről, az ellenzék szapulásáról fog szólni.

Óberszar Barna Péter már készül, hogy a reggeli adásokban a meghívott fidesz seggnyalók ekézhessék a szocikat.

Soha többet kétharmadot és fideszt!
Kocsis nyikhaj Miépes Máté nagyon kinyílt a csípád, aljasságban már vered a fideszes öregeket!

Shopping 2013.04.27. 22:36:30

Ismét.
A gép feltörése bűncselekmény.
Az ily módon szerzett képek közlése törvénytelen, (gusztustalan).

KopaszMercis 2013.04.27. 23:11:36

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Dehogynem... a jobbiknak az a véleménye, hogy a szexuális magatartászavartól szenvedő embereket börtönbe kell zárni...

Tessék itt a remek alkalom.

Amúgy az anonymous elől senki sem menekülhet, ezt jobb ha mindenki belevési a hülye fasz fejébe. A képeket publikálni pedig hazafias kötelesség... semmi nem állhatna távolabb az erkölcstelentől.

Annak aki vizet prédikál közpénzből belenyomhatjuk a pofájába a szondát ha tántorog... ha tetszik neked, ha nem.

KopaszMercis 2013.04.27. 23:14:03

@Fejesrob:
Figyelj, eddig

csak a jobbiknak sikerült megbuknia korrupt zsidóval a soraiközött (pedig ne legyünk olyan naivok, hogy azt hisszük, hogy az szdsz-ben nem voltak, amik a nyakunkon ültek 20 évig)

csak a jobbikból került ki eddig melegpornós

Gondolod, hogy ezek után bárki is meglepődik hogy valamelyik ilyen jobbikos cigányfattyúról kiderül, hogy látensheteró?

Ugyanmár... :) Milyen kis naiv vagy...

KopaszMercis 2013.04.27. 23:16:02

@Shopping:
Te áruld már el, ugyan mikor számított itt bárkinek is a törvény betűje utoljára... egyelőre kiegyeznék azzal, ha néha egyszer egyszer valaki az igazat is elmondaná.. az már csak hab lenne a tortán ha nem lenne az összes politikus köztörvényes bűnöző...

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.27. 23:19:57

ez a jeszenkszki egy bizarrr, kocsog buzi. mint a legtobb gyerekbaszo kereszteny es feszulo motoros borruhas naci.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.27. 23:22:45

sirva rohogtem a szerencsetlen szakallas faszcibalo buzin, es rohogok most is, meg azokon is akik meg ezutan is a faszat szopjak itt nyilvanosan :))

nu pagagyí 2013.04.27. 23:58:09

@Fejesrob: Végre kezdjük megismerni a szélsőjobbot. Nem antiszemiták, mert zsidó is van köztük, nem homofóbok, mert buzikkal van tele. Neked rúdtáncolt ez a faszkalap?

bioLarzen 2013.04.28. 00:07:26

@Fejesrob:
Szerintem cserélj nicket, mert ezt (és az ezen nick alatt kifejtett teljesítményedet) már mindenki ismeri, és ezért már max csak humorforrásnak vesznek.

Vagy eleve ez a célod?

bio

anyadmajma 2013.04.28. 00:44:23

na és, a jobbsinácifasiszti oldalon egy kurva is lehetett a nagy NMHH erkölcscsősze.
De halottakról vagy jót, vagy semmit. Kár, hogy ezt sem tartják amúgy tiszteletben azon az oldalon.

Dr. No 2013.04.28. 01:19:15

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: @Fejesrob: @Shopping: Gyúrhatjátok a szart, ameddig akarjátok, mégsem változik arannyá.

xxyati 2013.04.28. 07:13:31

@KopaszMercis: "Annak aki vizet prédikál közpénzből belenyomhatjuk a pofájába a szondát ha tántorog... ha tetszik neked, ha nem." - Ez nagy duma! :-))

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.28. 07:25:25

oké, akkor a kuruc.infoval sincs semmi baj, igaz libbantak?

dekol84 2013.04.28. 07:39:55

@Shopping: Akkor menj oszt szopd le a novákelődöt, amikor a kurucra kipakolja mindenkinek a telefonszámát meg a lakcímét! Köcsög fasz!

dekol84 2013.04.28. 07:41:18

@wmiki: Azért ilyen anyabaszó köcsögöket eddig csak a jobboldalról, annak is a legszéléről sikerült előhalászni buzikám! A fajmagyar nemzeti érzelmű pöcsök közül való ez az orbitális buzi pénisz is!

dekol84 2013.04.28. 07:43:40

@Madnezz: "Rendben, táncolt gatyában, meg a többi. De minek tárolja? Szép emlék öregkorára? Most komolyan? Nem értem."

Mert erre cibálja a farkát napointa ötször, meg a kárpátia dalaira a mocskos görény képmutató geciláda!

dekol84 2013.04.28. 07:46:30

Nekem már eleve a fasszom tele van, amikor ezek a kretének nagy baszott zászlót pakolnak a motorjukra? Kérdem én a tetves kurva anyjukat, hogy ők ettől magyarabbak? Vagy miazaapjukbüdösfaszának cipelik azt a zászlót! Ahelyett hogy élveznék a szabadságot, a jó időt, az életet, hordozgatják a zászlót, mint egy véres kardot! Valószínűleg erre durran el a pöcsük motorozás közben!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.28. 07:48:16

@dekol84: lol, látszik, hogy igazi liberális demokrata vagy...

persze az is valami, hogy tudtok írni, vannak emberszabásúak, aki a 20 év alatt ennyit sem tanulnak meg :((

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.28. 08:31:39

Ostoba, egybites poszter!

"Ezek a képek csak azért kerültek elő, mert az a bizonyos összeesküvés nem talál más fogást e grállovagnak makulátlan múltjában."

Honnan tudod, hogy kik vannak az anonymous mögött?! Kikből áll?! Ők talán grállovagok, akik ismeretlenül pálcát törhetnek kényük-kedvük szerint bárki fölött?! Majd ők megmondják, hogy ki a jó, és ki a rossz! LoL!

Jó Mercutio halott 2013.04.28. 08:37:01

wmikit hagyjatok, rudtancos o is valahol. Csak o seggtangaban vonaglas meg nyilvanos rejszolas helyett azzal szorakoztatja magat es a hozza hasonlokat, hogy minden rothadt szart kimagyaraz a jobbosok alol ugy, hogy a szajaban csocsalgatva mosolyogva bologat, hogy ez hude nagyon finom, ergo nem is szar ez, hanem friss bagett.
Ezek a szeljobberek tenyleg nem latjak, hogy ez a jobbik es kornyeke lenyegeben ostoba prosztók gyulekezete. Korszakalas tahok, kurvak, pornosok, nyilvanosan rejszolo latens buzik, a tarsadalom legalja lenyegeben ertelmisegi bazis nelkul. Nem latjak, es a sajat szagukat sem erzik, a szar boldog eveseben mar elferdult a szaglasuk is. Ezert meg kell nekik bocsatani. Wmikit pedig leszarni, irasai alapjan o is valami ostobacska ki vesztes hulye lehet.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 08:43:16

@KopaszMercis:

1. Mindegy mit mond a Jobbik.

2. A képek alapján nem állapítható meg homoszexualitás.

Rob67 2013.04.28. 08:46:19

@wmiki: Azert el vagy tecedve. Egy ballibsirol - ahogyan oly edesen nevezel - nem gaz hailyen kiderul. Tudod mi nem mondjuk hogy baromi istenfelok vagyunk mikozben swinger klubot futtatunk. Csak futtatjuk. Nem mondjuk hogy utaljuk a zsidokat mikozben a part egyik feje zsido. Es nem mondjuk hogy az altalanostol eltero szexualis viselkedes buntetendo deviancia, mikozben a parttagokmis ezt teszik.
A kulonbseg kettonkkozt annyi hogy en felvallalom ezeket, te azt mondod undorito, de a haverjaidnal ez megis normalis.
En azt mondom en legalabb nem hazudok.
Ha az igazmondas es a becsuletes kialllas kulonboztet meg engem balliberaliskent toled akkor jo, buszke vagyok.
Inkabb legyek mocskos de becsuletes ballib mint egy hazug szelsojobboldaali...

Rob67 2013.04.28. 08:49:53

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP: Egyem a szived. Egy swinger szervezo rudtancos nemzetierzelmu melymagayr az jo?
Efelett azert eleg konny palcat torni...
Meg akkor is ha en csak egy ballibsi vagyok.
Igaz nem hazudtam azt hogy baromi erkolcsos vagyok
Te figyi ha ezt mondanam akkor jo libsi vagyok?

lobster thermidor 2013.04.28. 08:51:51

Csak szólok, hogy nem csak kis flitteres gatyába öltözött kép volt ott, hanem néhány fotón megszabadult a tangától. És bár a lényeget kitakarták a jó ízlés okán, de félreérthetetlen, hogy kedvtelve játszadozik a szerszámával.

nandras01 2013.04.28. 08:53:43

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"A gép feltörése bűncselekmény, a kép publikálása pedig erkölcstelen. Erről más vélemény nem lehet."

a gép (vagy honlap) feltöráse valóban bűncselekmény, a kép publikálását akár erkölcstelennek is lehet minősíteni, de -ha nem vetted volna észre, itt baromira másról van szó.
jelen esetben arról, hogy ezek a zsebnácik gátlástalanul vájkálnak bárki magánéletében, akiről úgy gondolják, hogy buzi/zsidó/cigány/kommunista/liberális, vagy simán csak nem tetszik nekik, de ha róluk derül ki, hogy van mit takargatniuk, akkor egyből sikítófrászt kapnak, és fennakadt szemekkel hörgik a "deamagánéletszentsége!" mantrát.
undorító, álszent banda!

chepunk 2013.04.28. 08:57:37

Sokan nem értik mi itta gond! A gond azon van, hogy pont egy Jobbik vezetőtől és nemzeti érzelmű vezetőtől nem várnánk ilyet! Mért? Pont ugyanazért amiért, ha egy ember elmegy egy prostihoz az nem szép dolog, de van ilyen, nem dicsekvésre méltó, de ha egy pap járkál prostikhoz aztán meg az erkölcsről papol a szószékről az már nagy gond! Mért? Azért mert a mondandója hiteltelenné válik. Vizet prédikál, bort iszik. Jobbik és nemzeti vezetőként ő egy eszme papja, a hagyományos, konzervatív értékrendé! Ebbe pedig a szexuális forradalom vívmányai mint amiket tett nem illenek bele! Egy liberális politikus tehet ilyet sőt buzi is lehet, azzal nincs gond, nála az lenne a gond ha nem ülne le valaki mellé a villamoson mert az színesbőrű, például... Tehát az álságossággal van a gond amelynek bizonyítékát látjuk!

Pontosan ilyenek akik például Franciaországban tüntetnek a buzi házasság ellen, de ők meg elváltak, vagy házasságot törtek, esetleg elvált szülők fattyai!! Ők nagyobb meggyalázói a házasságnak mint bármely buzi vagy libsi politikus! Végre nem azt kéne nézni, hogy ki mit pofázik, hanem, hogy mit tesz!

Tehát aki a szexuális forradalom vívmányait élvezi, az ilyen klubokat, a pornó magazinokat, videókat, kurvázik, tini lányokat megaposztereken fehérneműben, stb. az ne legyen legyen ájtatos konzervatív vagy buzi ellenes, mert mindegyiknek a szexuális forradalom a szülőatyja! Ha viszont az, akkor álságos és minden szava hiteltelen! Ne is várja, hogy bárki bízzon a szavaiban!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 08:57:51

@nandras01:

A tolvajra nem az a válasz, hogy mi is lopunk tőle.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 09:00:21

@chepunk:

Önmagában a pornó kedvelése és a homofóbia 2 külön dolog. Lehet együtt is, s egymás nélkül is.

A pap példája nem releváns, mert neki hivatalból kell példamutatónak lennie.

A liberalizmus és a homoszexualitás igenlése nem jár feltétlenül egymással. Ne terjesszünk ilyen szélsőjobbos téveszméket.

nandras01 2013.04.28. 09:00:53

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: valóban nem.
de, még egyszer hangsúlyozom, itt nem ez az igazi kérdés.
a kettős mérce, tudod, a kettős mérce az, ami csípi az ember szemét.
de nagyon...

Jó Mercutio halott 2013.04.28. 09:01:53

A szeljobbosok szellemi nivojanak behatarolasahoz erdemes elovasni pl. A kuruc.info aktualis vezercikket:
www.kuruc.info/r/7/111340/
Ennyi eroltetett kovetkezetlenseget, logikai bohocbukfencet, erveles latszatara ketsegbeesetten torekvo ostoba zagyvasagot mashol nem talalni, ilyeneket legfeljebb autoszerelo muhelyek.es romai parti motorosklubok pudvas maganyaban hallani, egy bizonyos szinten felul ez so)al inkabb tunne parodianak, persze a kurucok tokeletesen komolyan veszik. bologatnak nagyon es nem veszik eszre szemforgato muveletlen ostobasagukban, hogy ennek a zagyvasa szovegnek minden egyes mondatat darabokra lehet szedni, nem is ideologiai, sokkal inkabb formallogikai alapon, amire, ha valaki mereszkedne, nyilvan az lenne a valasz, hogy aki ezt teszi, az hazaarulo zsido. Es buzi. Es ezek a nevetseges pronyok akarnak egy orszagot iranyitani mikor a sajat elmejukkel is ketsegbeesett harcot vivnak. ez inkabb rohej, mint barmi mas.

chepunk 2013.04.28. 09:04:44

@dekol84:

"Nekem már eleve a fasszom tele van, amikor ezek a kretének nagy baszott zászlót pakolnak a motorjukra?"

Igen! És a legnagyobb vicc az, amikor ez a zászló egy amerikai Harley-n van... Miközben szidják a nyugatot, amerikát, meg a liberalizmust... Holott motorozni meg a szabadság érzése miatt jó! Kész vicc ez az egész műmájer népnemzeti, fetisiszta, tudat hasadásos banda!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 09:04:52

@Rob67:

Szvingerkedni és kereszténynek lenni egymást kizáró dolgok. De keresztény-e az illető? Nme tudok erről. Annyit tudunk róla, hogy nyilas. Márpedig szvingerkedni és nyilasnak lenni NEM egymást kizáró dolgok.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 09:06:48

@nandras01:

Oké, ez így van. Közismert, hogy ők másokkal ugyanezt csinálták. Azonban erre a megoldás az ő tetteiket elítélni és nem utólag legitimálni azokat.

chepunk 2013.04.28. 09:07:40

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Ő egy eszme papja gyakorlatilag! És mint általában minden más vallás embere álszent!

Viszont a mai liberális politika együtt jár a homofóbia elutasításával!

chepunk 2013.04.28. 09:08:26

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

A nyilasok mind vallásos buzgó keresztények! Jó reggelt!

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.28. 09:09:37

@Rob67:
"Egyem a szived. Egy swinger szervezo rudtancos nemzetierzelmu melymagayr az jo?"

Osti 2, egyem a szíved!
Ezt melyik mondatomból sikerül leszűrnöd? ;)
Jajj!

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2013.04.28. 09:19:12

@KopaszMercis: Miért is kéne önértékelési zavaros kiskamaszoktól menekülni??

KopaszMercis 2013.04.28. 09:20:53

@Mityu "aljanép" MG:
Várjál... téged a saját értékrended szerint "önértékeléis zavaros kiskamaszok" szopattak le?!?!

Jézusom, milyen lesújtó véleményed lehet saját magadról, ha téged ilyen kis jelentéktelen szarok így betesznek a hintába :)

KopaszMercis 2013.04.28. 09:21:58

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

1. tényleg mindegy mit mond a jobbik, pl ha azt mondja, hogy ez bűncselekmény és erkölcstelen, akkor az is mindegy.

2. Mindenki buzi, itt a kérdés az, hogy mennyire... bármelyik férfi aki tangát hajlandó felvenni, az már eléggé nagyon :)

nandras01 2013.04.28. 09:35:10

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: teljes mértékben igazat adnék neked, ha kultúrlényekről lenne szó.
azonban az a helyzet, hogy ezek véres szájjal handabandázó elmebetegek olyanok, mint a kiskutya.
csak abból értenek, ha beleverik az orrukat a saját szarjukba.
ronda meccs, ebben igazad van, az ember fintorogva húzza az orrát, de néha a pöcegödröt is ki kell üríteni. az pedig mocskos munka.

dekol84 2013.04.28. 09:44:43

@chepunk: Ezért is mondom, hogy képmutató mind az összes fajmagyar idióta! Kétpofára vedelik hordóból a bort oszt vizet fröcsögnek szanaszét! Utolsó alávaló mocskos geci mind! És méltatlanok arra, hogy magyarnak ugassák magukat, mert ezek ázsiai barbár barmok!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 09:47:11

@chepunk:

Nem éppen.

Eleve mit értesz liberalizmus alatt? Kulturális liberalizmust vagy politikai liberalizmust?

Mert az utóbbi simán lehet homofób. Amerikában a republikánusok nagy része homofób és liberális.

burakefendi 2013.04.28. 09:48:07

@chepunk: "És mint általában minden más vallás embere álszent!"

Valójában általában minden ember álszent, nem szűkíthető le bizonyos embercsoportokra. Már ez maga álszentség volna.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 09:48:20

@KopaszMercis:

Aki felvesz tangát, az nem feltétlenül buzi.

S nem mindenki buzi.

Fejesrob 2013.04.28. 09:48:20

@dekol84: Micsoda egy mocskosszájú seggfej vagy. Az ilyenekkel szemben mint te, bárki fajmagyar.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 09:49:01

@chepunk:

"És mint általában minden más vallás embere álszent!"

Nem igaz.

burakefendi 2013.04.28. 09:55:53

Én azért egyszer megnézném, ahogy egy kiszivárogtató magánügyeit pakolják ki a nyilvánosságnak. Csak mert gondolom, ha ezt megcsinálja mással, akkor az se zavarná, ha vele teszik meg. Nyilván ezért is csinálja anonim módon... Nem mintha védeni akarnám bármelyik jobbikost, de ha elkezdünk relativizálgatni, annak sehol sem lesz vége.

inebhedj - szerintem 2013.04.28. 10:05:37

"Érdekes, hogy ez a distinkció csak a feddhetetlen mélymagyaroknak jár, olyanoknak igenis felelniük kell a magánéletükért, akik erkölcstelenek. Legalábbis az ilyen körök szerint vallott moralitás szellemében."

Minden valószínűség szerint kevesebbet forogtam ilyen körökben, mint a szerző, vagy talán nem elég közel az origóhoz, de bennem az a kép alakult ki róluk, hogy őket nem a magánélet milyensége zavarja, hanem a magánélet szerintük tolakodó közüggyé tétele.

Szóval akkor most melyik van?

(A náculási részekre vonatkozóan: esetleg a nagyszámú szakértők egyike-másika összedobhatna egy pár pontból álló listát, ami alapján számomra, mint a nép rendkívül egyszerű fia számára is világos lesz, hogy mitől is nácik a motorosok mondjuk. A listában érdemes lenne a megkülönböztető jegyekre koncentrálni, hiszen abból, hogy valaki rasszista, stb., még nem lehet eldönteni, hogy Jobbikos, Fideszes, MSZP-s, LMP-s, Együttes ( :) ), stb. Inkább pragmatikus és egzakt szempontok érdekelnének, például miről ismerhető meg, milyen képet ápol egy náci a gazdaságpolitikáról?)

hatmandu 2013.04.28. 10:07:14

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Kicsit unalmas már a szőrszálhasogató okoskodásod, főleg hogy a nagy erőlködésben kezdenek hülyeségek is becsúszni. Mutass már nekem egy homofób republikánust, aki liberálisnak vallja magát! A liberális ott is ugyanolyan szitokszó, mint a hazai jobboldalon és senki nem használja a "politikai" szabadelvűség megnevezésére. Két szavuk van a két különböző dologra, liberal és libertarian marhára nem ugyanaz.

Bolsi Buster 2013.04.28. 10:08:39

Tehát lemondott.

Minden kompromittálódottnak meg kéne ezt tenni.

KopaszMercis 2013.04.28. 10:12:16

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
De hogy is nem, mindenki buzi, csak van aki jobban, mint masok.. bebizonyitom, hogy te is az vagy...

Mint minden husver igazi ferfi te is biztos szereted a porno filmeket idokent egy kis rekreacios cellal... na es a filmben mit szeretsz, a kis petyhudt farkakat, amiket a csajszi nem is erez es tok uncsi a jelenet?

Nem nem, a jo nagy kemeny faszt szereted te is!

Na latod, te is buzi vagy ;)

A tangas fiu pedig modfelett nagyon buzi

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 10:15:05

@hatmandu:

Ez definíciófüggő. A "liberális" szót az USÁ-ban kulturális értelemben használják. Miért? Mert politikai értelemben mind a 2 nagy párt liberális.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 10:16:59

@KopaszMercis:

Nem szeretem a pornót. Éppen ezért mondtak sokan buzinak, ugyanis állítólag "minden normális férfi szereti a pornót". Én meg utálom a pornót. Csak az szofterotikát kedvelem.

dekol84 2013.04.28. 10:17:55

@Fejesrob: Talán még a büdöskurvaanyád is?

KopaszMercis 2013.04.28. 10:31:19

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Sajnos van egy rossz hirem:

Ha nem szereted a pornot, akkor meg a tangas csavonal is buzibb vagy :)

Gondolom a divattervezeshez is ertesz ;)

wolves84lb 2013.04.28. 11:12:54

"A pap példája nem releváns, mert neki hivatalból kell példamutatónak lennie."

lol...én azt hittem, a papok azok, akik a legjobb példa erre...nem véletlenül vannak ők is a közmondásban :)
Talán pont azért, mert papnak nem csak úgy megy az ember...mint varrónőnek teszem azt.
(igen, eddig 0 bejegyzésem volt...vagy talán 1...és ettől én hiteltelen leszek, nem úgy, mint a sok troll pl...a napi 3-400 hozzászólással :D)

Martian (törölt) 2013.04.28. 11:17:36

@dr. Kóser Malac: inkább betiltani az összes párt-maffiát...

DarthVader 2013.04.28. 11:17:52

Óvatosságra intenék minden homofóbot.

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014

Számos helyen hivatkoznak rá magyar blogokon is, de itt a forrás angolul.

Úgyhogy konkluzió nagyon egyszerűen:

A buzizó buzi. Jobbikosoknak szeretettel :)

Martian (törölt) 2013.04.28. 11:20:48

@KopaszMercis: úgy is lehet ezzel lenni, mint a sporttal: amikor van rá idő, inkább csináljuk, mint nézzük.
:)

Martian (törölt) 2013.04.28. 11:22:53

@Mr. Waszabi: "hátha, kiderül, hogy zsidó vér is csörgedezik ereiben"

A harmincas évek Németországában két arisztokrata beszélget:
- Képzeld el, sikerült visszavezetni a családfámat Ádámig!
- Az baj, mert Ádám zsidó volt!
:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.28. 11:31:46

az ő magánélete se érdekel ahogy az "ellenfelei" magánélete se.

Velem van a baj?

nevem van 2013.04.28. 11:43:51

@Mohamed: Kellett. Két té.
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Igazad van. A cikk szerzőjének is igaza van. Olyan ez a Jeszenák, mint egy egy meglopott tolvaj. Lopni pedig még tolvajtól sem szabad.
@Fejesrob: Kicsit mániás vagy, a képeket nem a ballibek, hanem a Blikk közölte, nekik meg aligha árt. Az általad emlegetett szélsőjobb média meg nem szorul arra, hogy mások által kitalált ocsmányságokat kopizzon, elképesztően ocsmány és igénytelen saját erőből is.
@KopaszMercis: én sem szeretem a pornót és nem vagyok kicsit sem buzi. Van ilyen, ha te még nem is találkoztál ilyenekkel.

DarthVader 2013.04.28. 12:00:29

@KopaszMercis:

Hát most mellélőttél. A pornót a - hetero - férfiak nem azért nézik (döntően), mert szeretnék a benne látható farkakat magukban érezni, hanem azért, mert szeretnék a bennük látható farkakat magukénak érezni. A pornófilm = film = szinház = mese, a mese hallgatója pedig szeret a mese hőse lenni (ezért hallgatja). És 6 éves korban még a hétfejű sárkányt legyőző hős szeretne lenni, 20 évvel később pedig egyszerre 3 nőt orgazmusig fsarkaló férfi. (A baj ott van, hogy a hétfejű sárkányt legyőző hősről előbb-utóbb kiderül, hogy nem létezik, de újabb hősök kerekednek helyette-pl a 3 nőt egyszerre stb, viszont mire a 3 nőt egyszerre orgazmusig eljuttató hősről kiderül, hogy nem létezik, utána már max. Orbán Viktor jöhet mint hős, meg a békamenet. )

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 12:13:00

@DarthVader:

Komolytalan. Magam is homofób vagyok, s nem vagyok homokos. Ez kb. olyan, mintha azt állítaná valaki, hogy minden antifasiszta látens fasiszta.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 12:14:38

@KopaszMercis:

Ha tudnék rendesen rajzolni, divattervező lennék. De csak a női divat érdekel.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2013.04.28. 12:19:29

A poszt végtelenül primitív és álszent.
Kurvára nem emiatt van gond a Jobbikkal!

Felőlem rejszolhat bármelyik politikus akár kislánynak öltöztetett élő lazacokra is szabad idejében, egy csöppet nem hat meg és nem érdekel, ez az ő dolga.
Mások magánéletében turkálni, gratula, ez aztán nagy tett volt az Anonymustól. Talán ha vmi törvénytelenséget tetszettek volna posztolni...igaz, ahhoz több vér kell odalent!

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2013.04.28. 12:29:29

@inebhedj - szerintem:
Inkább "buzis" körökben forgok, mint neonácik között, de az, amit állítasz nem állja meg a helyét szerintem.

A már itt, a kommentekben is felemlegetett Alföldi Róbert soha, sehol senkinek sem beszélt a szexuális irányultságáról nyilvánosan, illetve általában a magánéletéről. Mégis rendszeresen lebuzizzák, sőt, a szimpatizáns sajtó egyenesen Robertának nevezi megalázásból. (Jellemző, hogy valakit nőnek titulálni megalázás az ilyen emberek szemében...) Ezek azok az emberek, akik tüntettek egy színház előtt, ahol ő (volt) az igazgató, mert a színházat történetesen Nemzetinek nevezték. Ami nemzeti, az meg szent! Persze a színházban magában sosem jártak. Tehát kizárólag Alföldi vélt hovatartozása miatt gondolták őt alkalmatlannak, nem a munkája színvonala miatt. Ennek egyébként még látszatát sem akarták kelteni.

Egyébként pedig: ezzel a fickóval sem az a baj, hogy mások előtt riszálta magát, tényleg az ő dolga. És a hekkerkedés akkor is bűncselekmény, ha történetesen kevésbé fáj, ha egy ilyen képmutató alakot buktatnak le általa, akinek inkább amiatt kellene szégyellnie magát, hogy az holokauszt áldozatai mellett szervezett békés felvonulásra rászervez egy alig burkoltan antiszemita provokációt. Aztán nagyon bátran szabadkozik, hogy nem úgy értette. Nem a frászt nem!

Ha nem tett volna így, senkit sem érdekelne a kis rúdtáncos affér. Nem is tudnánk, hogy létezik. Így viszont most a saját bőrén érezheti a megvetés erejét. Ez egyébként olyan lecke, amelyet szívesen mérnék az összes hasonló alakra. Adhat ki akármilyen közleményeket, magyarázkodhat napestig, ő már mindig csak a rúdtáncos jobbikos marad.
Tegyük hozzá: buzinak lenni nem választható dolog, az illető nem tehet róla. Sztriptizelni közönség előtt, ezt alaposan dokumentálni oktondi módon a saját gépén az embernek több döntés eredménye. Vagyis az előbbiben semmi erkölcstelen nincs, ez viszont egy finnyás konzervatív szemében lehet az.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2013.04.28. 12:34:09

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:
Na, akkor külön neked magyarázat.

Tőlem azt csinál ez a jobbikos, amit csak akar. Az Anonymus se kutyám, se macskám, a hekkerkedést nem szeretem. Noha, elismerem, mulattat, ahogy erre a képmutató fickóra rápirítottak.

Azért írtam meg a posztot, mert felháborított, hogy az a párt, illetve prominense hivatkozik a magánélet szentségére, akik évek óta gátlástalanul vájkálnak mások magánéletében.

Én a hekkelt képeket nem publikáltam, az csak egy illusztráció, nem Jeszenszky urat ábrázolja.

DarthVader 2013.04.28. 12:44:57

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

'nem vagyok homokos.'

Te azt csak hiszed :)

Ne velem vitatkozz, az egyetemi kutatás konklúziójával. A homofóboknak a homoszexre jobban feláll. Ez van.

chepunk 2013.04.28. 12:52:31

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

A nyilasok a Nyilaskeresztes párt Hungarista mozgalom után kapták a nevüket. Alapja a hungarizmus, melyet egy püspök írt le először, és Szálasi egy hungarista keresztény államot akart létrehozni...

Tehát nyilas csak hithű vallását gyakorló keresztény lehet! Következésképp a nyilasok keresztények!

De ha te ennyire nem értesz valamihez, és még a fáradságot sem veszed, hogy utána nézz, mért írogatsz róla?

ja és, hogy az egyházak nem álszentek? Te vagy rá a legjobb példa...

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2013.04.28. 12:53:41

@Reckl_Amál:
Nagyjából értelek, de gátlástalanul vájkálni mások magánéletében, mert ők gátlástalanul vájkálnak mások magánéletében, vhogy akkor se jön össze.
Engem nem mulattat kicsit sem, de ok, nem vagyunk egyformák, nekem pl. a Jóbarátok sem vicces, millióknak meg mégis az, de vhogy feldolgozom:)
Ettől függetlenül, a Névtelenektől jóval többet várnék ennél!

chepunk 2013.04.28. 12:56:55

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Haladj a korral! Pont a melegházasság kapcsán az amerikai republikánusok többsége is támogathatónak tartja...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 12:59:18

@chepunk:

"A nyilasok a Nyilaskeresztes párt Hungarista mozgalom után kapták a nevüket. Alapja a hungarizmus, melyet egy püspök írt le először, és Szálasi egy hungarista keresztény államot akart létrehozni... Tehát nyilas csak hithű vallását gyakorló keresztény lehet! Következésképp a nyilasok keresztények!"

Ez kb. ugyanaz a csúsztatás, mint hogy komcsi csak zsidó lehet, mert Kun Béla és a TK-vezetők kétharmada zsidó volt. Abszurdum, s teljesen alaptalan.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 13:00:18

@chepunk:

Én maradok Istennél és nem haladok a republikánusokkal.

Elijah_Baley 2013.04.28. 13:24:05

nem gond, liberálisnak még simán elmegy a mókus :)

Martian (törölt) 2013.04.28. 17:06:12

@chepunk: "Haladj a korral!"

Eszembe jutott minap, érdemes lenne egy Büszke Birkabaszók felvonulást szervezni, nagyon menő lehetne... :)

"a melegházasság kapcsán az amerikai republikánusok többsége is támogathatónak tartja"

Biztosan sokan várnak már közülük a coming-outra... :)

KopaszMercis 2013.04.28. 17:15:03

@DarthVader:
Szóval mégis csak nézik a faszokat... de látom a humor elvész rajtad...

A régi trollod 2013.04.28. 17:24:39

Összefújta a szél a szemetet Análka bugyinedvesítő analfabéta szarjára már megint... Hiába, a zsindex címlap...

lobster thermidor 2013.04.28. 18:11:59

@A régi trollod:

Érthető a fanyalgásod, hiszen te csak a szemétkupac alja vagy.

DarthVader 2013.04.28. 18:55:25

@KopaszMercis: nézik a faszokat, nézik a faszokat.... Hát persze hogy nézik. Hogy a fenébe' lehetne egy pornófilmen csak a nunát nézni, ha tele van fasszal? :)
süti beállítások módosítása