2012. október 15. 13:47 - Reckl_Amál

Helycsere

Bejegyzés alcíme...

Az, hogy az idei X Faktor sokkal lejjebb tette a lécet a korábbi évadokhoz képest, legkésőbb a sokat vitatott mentorházi döntések után világossá vált.

Azt is lehetett sejteni, hogy a Voice-ban legalábbis névleg tényleg a hangot emelik piedesztálra, és az egyéb körülmények háttérbe szorulnak.

De az mindezek ellenére teljes meglepetésként hatott rám, hogy gyakorlatilag helyet cserél a két csatorna szokásos színvonala.

A TV2 majd' egy évtizede felfuttatta a Megasztárt, aztán a címen kívül mindent megváltoztatott (beleértve a stábot is), és agyonverte azt a presztizst, amit felépített.
A vereségét az pecsételte meg, hogy az akkor friss széllel érkező X-gyorsnaszád elől ki is tért, és egy nevetségesen előadott manőverrel a szezon közepén péntek estére mentette át a műsort a totális bukás elől.

Az első X Faktorban pont azt szerettük, hogy profi. És nem a lehúzásban meg a szenzációhajhászásban, hanem mint televíziós produkció. Mostanra úgy döntöttek, kutyába is lemennek pár plusz sms-ért, és egyértelművé tették, az x faktorosok magánéletéből akarják az összes bulvárműsorukat fenntartani.

A Voice jó műsor. Lesz. Most még nem elég feszesen van megszerkesztve. De a licenszet nem rontották el, néha kicsit botladozva, de megy. Biztosan követni fogom.

Ezt az X Faktorról nem mondhatom el. Annyi változott csak, hogy az indulók sokkal gyengébbek, mint az eddigi évadokban. A repper-duó jelenléte például érthetetlen. A Csillag születikben sem lenne keresnivalójuk, pedig az ottani szavazók bizarr mértékben vonzódnak a lehetetlen produkciókhoz.

voice mesterek.jpg

Voice-nak a zsűri okoz majd gondokat. Nem jók.

Mező Misi egy pojáca. Nem véletlen, hogy alig választja valaki mesternek. Zenei produktumai alapján sem gondolom a legmegfelelőbbnek arra, hogy ő készítse föl a jövő énekes-élvonalát a nagy áttörésre. A Magna Cum Laude bizonyos körökben nagyon népszerű, de nem azért, mert olyan borzasztóan jó. Sokkal inkább jobb híján hallgatja a fesztiválozásra hajlamos generáció. A Voice mesterei között is efféle a pozíciója: nem agyonhasznált arc, nyilván a szerepeltetésével a TV2 "bejelentkezik" az igényesebb közönségért. Viszont pálinkán innen azért nem túl meggyőző. Hiperaktív ugrálása, eltúlzott zeneélvezete nemcsak nem szimpatikus, de nem is tesz rám mesteri benyomást.

A másik véglet sem jó. A Liszt Ferencre hajazó Somló Tamás túlságosan passzív. De ez nem lazaság, hanem lassúság. Benne bíztam a legjobban, de kevés kommentárjából nem a bölcsesség világlik ki, hanem egyfajta nemtörödömség. Ha egy mesterre bíznám a boldogulásomat, nem sokat segítene pár unott vállvonogatás.

Malek Andrea erőltetettsége, mesterkéltsége mindig is idegsített, és úgy tűnik, érettebb korára sem tudott megszabadulni az izgágaságtól. Eltúlzott gesztusaiból azt a következtetést vontam le, hogy Bécsnek bár számos vonzereje van, a zenés színház nem tartozik közéjük, ha egy ilyen ripacs ott ünnepelt sztár lehetett.
Különösen zavaró, hogy Malek döntésképtelen. Folyton a többieket figyeli, és csak akkor pördül szembe a versenyzővel, ha már valaki más is megtette.

Caramel kellemes meglepetés a maga szolid, de határozott viselkedésével. Tőle vártam a legkevesebbet, úgy gondoltam, súlytalan ehhez a műfajhoz. De erre rácáfolt. Értelmes és nyugodt. Ha nem lenne eleve valamilyen preferenciám, én is vele szeretnék a későbbiekben dolgozni.
És tényleg neki van a legtöbb köze a mainstreamhez, amelynek ez a műsor készül. Maga is végigcsinált egy tv2-s tehetségkutatót. Bár pont azért húzzuk picit az orrunkat Caramel miatt, mert folyton hajlítgat, el kell ismerni, hogy nyolc éve kitart amellett a műfaj mellett, melynek tényleg ismeri csínját-bínját. Márpedig - mint ezt Caramel sikerei is példázzák - a saját stílus megtalálása jó recept a hosszú távú fennmaradáshoz. (Nyilván ehhez a témához Somló tanár úr is hozzá tudna szólni.)

Az eddig felvonultatott sztárjelöltek ígéretesek, a döntésekkel is egyet lehet érteni a legtöbb esetben. Az pedig külön dicséretes, hogy a híresember-rokon nem jutott tovább, mert valóban nem ütötte meg azt a mércét, amit a továbbjutók igen. Hiába sírt érte a magyarországi tehetségkutatók talán legtehetségesebb felfedezettje, Rúzsa Magdi, hiába próbálták nővérét valami érdekes privát sztorival érdekessé tenni, egyébként korrekt éneklésének színtelensége nem volt elegendő egyik zsűritag megfordulásához sem. Ilyen bátor lépésekkel faragható le a TV2 hátránya. Ráadásul pont a közönség azon részénél, akiket Mező Misivel akartak a tv elé csábítani. Akiket a Zámbó név még akkor is távol tartana egy műsortól, ha a királyfi történetesen tehetséges volna.

Ha a Voice levetkőzi a kezdeti izgulását, és a TV2 pedig végre megszokja a gondolatot, hogy akár jó műsort is képes produkálni, továbbá szigorúbb kézzel ritkítja meg az énekesek magánjellegű közléseit, akkor a 2012-es őszi szezon tehetségkutatóinak versenyéből akár győztesként is kijöhet.
Lehet, hogy nézettségben nem veri meg az X Faktort, de az már jó alap a jövőre nézvést, ha a szakmai vállalhatóság a Voice jellemzője lesz. Ahogy az X annak idején elszívta az elbikicsunájosodó Megasztár elől a komolyabb tehetségeket, úgy a kölcsönkenyér most visszajárhat. Mert ígéretes jelöltek hiányában kénytelen a tv a bulvárfaktorra hagyatkozni, az eredmény(telenség) jól nyomonkövethető hétről-hétre, szombatonként az RTL Klubon.

Címkék: Címkék
64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr374826679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsoci 2012.10.15. 14:01:28

Hát igen.

Kíváncsi vagyok, hogy vajon lesz-e elég kitartás a relatív igényességért küzdő dolgozókban, vagy az első nem elég jó nézettségű adás után felveszi-e a bulvárkesztyűt a műsor, és Fásy Zsülykét meghívják-e fő sztárnak.

dzsedi 2012.10.15. 18:20:45

mi a bajod szegény zsülikével nem is értem :)@KZsoci:

lkjpoi 2012.10.15. 18:58:37

"A Magna Cum Laude bizonyos körökben nagyon népszerű, de nem azért, mert olyan borzasztóan jó. Sokkal inkább jobb híján hallgatja a fesztiválozásra hajlamos generáció."

Tegyük fel hogy ebben még véletlenül van is igazság. Vajon Mező Misit hol helyeznéd el a magyar énekesek között? Miért azonosítod őt a zenekarával? Hányszor láttad élőben? Hány nála profibbat láttál élőben?! Ne viccelj már... értesz te a zenéhez egyáltalán, vagy csak okoskodni próbálsz?

Árpi a 4-ből 2012.10.15. 19:04:03

Ó ez a fizetett blog... A Voice egyenlőre olyan mint amit péklapáttal hátbavágtak.... Szerintem halál gagyi... A Malek Andrea meg halál laza akar lenni közben meg mint aki karót nyelt...
Az egész olyan mint amikor egy 60 éves úgy köszön, hogy csácsumi...

különvélemény 2012.10.15. 19:05:10

Jó poszt.

Sajnos a zsűrit nem tudják lecserélni...

Árpi a 4-ből 2012.10.15. 19:05:41

Jah, és az X indulói a Zámbó gyereket leszámítva erőssek...

Artie 2012.10.15. 19:19:12

@Árpi a 4-ből: Erőssek. Azok. De énekelni nem tudnak.

@lkjpoi: Nagy baj, ha én is egyetértek vele? Bocs, de nekem az énekesen Geoff Tate, Ian Gillan, Bruce Dickinson, Robert Plant. Ciki-e vagyok?

rockjano 2012.10.15. 19:28:39

Hmmm ... szerintem az X mostani versenyzői egyáltalán nem gyengébbek mint a korábbiak sőőőt. (a lányoknál biztos nem és a fiúknál sem talán a 28 felettieknél igen a csapatok meg úgysem számítanak)

Antal Timi konkrétan zseniális és vannak még jók.

Amit eddig hallottam egy nagyságrendel jobbak mint a Voice-ba eddig jelentkezettek..persze ki tudja ki jön még...

A Voice alap problémája többek közt hogy péntek estére kényszerült és az nem ugyanaz mint a szombat.

A másik hogy a profizmus még mindig az RTL-hez áll közelebb, továbbra is elég jól szerkesztik a műsort. A Voice szerintem még nagyon esetlen olyan TV2 szionvonal..de persze még fejlődhet.

Bogyó 2 2012.10.15. 19:30:15

@Árpi a 4-ből: Maradjunk abban, hogy a Voice minden hibája ellenére sokkal színvonalasabb műsor. Nincs kárörömre alkalmas szánalomfaktor, sokkal kevesebb bulvártéma, élő zene, szirupos drámák hiánya, a szemmeresztgető, álmeglepődő, felállogatós zsűri, a mindenki rosszul énekel, majd végül valaki kurva jól-féle szánalmas sztori hiánya, s hitelesség azáltal, hogy kivágták a közepes Rúzsa Marcsit.

Bogyó 2 2012.10.15. 19:32:47

@rockjano: Az X-faktor nagyobb nézettsége a Blikk-faktor miatt marad meg, mert a népnek ez kell, sajnos.
A Voice-ban sokkal hangsúlyosabb a zene a körítéshez képest.

rockjano 2012.10.15. 19:35:42

@Bogyó 2: "A Voice-ban sokkal hangsúlyosabb a zene a körítéshez képest."

De hamisan énekelnek benne nem hallottad???? (kivéve Fatime ő valóban jó)

A Blikk faktor benne van és volt is mindegyikben (szerintema Voice-ben is lesz majd néhány szerelem fogadjunk)

Ezek nem ének versenyek hanem valóságsók amelyekben énekelnek is. Nme mindegy hogy hogy és hogy milyen a körítés...

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2012.10.15. 19:42:46

Somló Tamás egy tündéri fazon, de olyan laza, hogy szétesik. Kicsit meglep a választás (sosem ő volt a stúdiómunka szorgalmatos motorja), de a jó szívében nem kételkedem.
Malek Andrea nevetését pedig már akkor nem szerettem, mikor a Szomszédokban csábította Mágenheim doktort.
Caramel nagy öregnek szerintem még kicsit fiatal (és nem is elég sokoldalú tán, de tévedhetek is ez ügyben), Mező Misi pedig engem még semmiről sem győzött meg. Tegyük hozzá: még nem láttam az adást, de nem is feltétlen a zsürorok miatt érdekel.
Viszont az első Mega zsűrije (mondjuk Bakács és Soma helyén Novák Péterrel) kimondottan izgi is lehetne.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.15. 20:10:02

Malek Andrea engem is idegesít a műröhögésével, de azon csodálkozom, hogy Caramelen mindenki így meglepődik, ez a srác mindig is ilyen megfontolt és szerény volt.

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2012.10.15. 20:13:40

Amál: Malek Andreával kapcsolatosan very nagy respect neked nejemtől is meg tőlem is :)

AnnaKarenina 2012.10.15. 20:22:14

Amál, helyesebb lett volna azt írni: NEKED nem tetszenek a zsüritagok. Szerintem meg jók a saját teljesítményük alapján, a habitusuk meg olyan amilyen. Én legfeljebb Malek Andreán látok olyat, amit még nem szoktam meg, de szerintem nincs is róla tapasztalatunk. A többit meg meglátjuk, mert itt még nem történik semmi mester és tanítvány szempontjából.
X-faktornál már unalomig kipróbált minden mentor, bár Malek Miklós megadélosodása pl. váratlanul rossz fordulat.:) Vagy egy jó és érdekes énekes, Danics Dóra kidobása szintén.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.15. 20:48:11

Nem értem én ezt a nagy várakozást, meg bezzegelést a Voice-szal kapcsolatban.
Az ezzel foglalkozó posztok és kommentek mind azt sugallják, hogy "na ott aztán tényleg csak a hang számít" és nem tudják ki van a hátuk mögött.
A ker.tévés "tehetségkutatókat" és egyéb valóságsókat ismerve, NEM TUDOM elképzelni, hogy TÉNYLEG nem tudják ki énekel és azt sem, hogy nincs előre leosztva, hogy ki melyik zsűritagot válassza.

Ettől persze még az X-Faktor idén tényleg szar, de nem várok mást a Voice-tól se.
Az is csak egy előre megírt forgatókönyv...

2012.10.15. 22:40:58

@pushpang (univerziális határeset): Akkor úgy is lehet fogalmazni, hogy lehet, hogy a voice is scriptelt, de egyelőre nem tűnt fel. A zsüri idétnenkedését leszámítva, én bizonyisten végignéztem, ami nagy szó.

johevi 2012.10.15. 22:43:48

A Magna Cum Laude egy vicc, egy BonBon szintű jófejeskedő, marketingbulizenekar, csak a BonBonnak picit jobban áll.

különvélemény 2012.10.15. 22:45:17

@A csótány is ember:
Egyszerű példa:
Mi van, ha mindenki olvasztottcukrot választja.
Akkor mi lenne a műsorral?
Na ugye, hogy szkriptelt...
Tessék felnőni.

villamos alóli kacaj 2012.10.16. 00:04:24

A Somló abbahagyhatná már a protkójának a folyamatos piszkálását, a Malek lány idétlenül vihorászik mint begy tinédzser, a kivarrt gyerek meg laza mint kötőtű a köröm alatt. A versenyzők, meg - átlagos fülzsírtartalommal is megállapítható - gyengébbek mint az X faktorosok.
Egyébként egy X faktor-Voice párbajt megnéznék, külföldi zsűrivel.

johevi 2012.10.16. 00:26:25

És ha megtalálják a "Hangot" akkor mi van? Attól már valaki lesz az illető mert elénekli mások számát? Egy focimeccs szünetében van 10 reklám, abból 5 éneklős, abból 2-3 hang teljesen jó, tessék őket megkeresni, nem arra a szintre felhozni ezeket, akik még sehol sincsenek.

-machine- 2012.10.16. 06:12:49

Hányok a Mező Misi stílusától! Nem bírja ki, hogy ne szerepeljen minden tizedik másodpercben! Szakmailag meg nulla amit csinál! Nagy ívben sz@rik a versenyzőkre, egy fél mondatban sem tudta kinyilvánítani ép érvekkel, hogy miért őt válasszák, mit tudna kihozni adott versenyzőből. Csak annyi telik tőle, hogy "Gyere hozzám, oszt jó lesz! Ha nem hozzám jössz, akkó köcsög vagyol!" Igazi ripacs!

jog-ász 2012.10.16. 06:32:47

nem is tudom miért kell elemezni egy direkt castingos, minden pillanatában a licenszt követő műsort?szerintem minden felugrás, bizonytalanság, örömködés tervezett a műsorban, és a tévé a reklámidőből, és sms-ből él, hiába lesz nagyon igényes éneklős műsor ha kiderül hogy a csillagszületik szintet többen nézik.

lenoardo999 2012.10.16. 06:47:27

Mind a Voice, mind az X-faktor abban különbözik lényegében a többi vetélkedős műsortól, hogy a zsűri is alanya a vetélkedésnek, együtt vetélkednek a jelentkezőkkel. Nota bene fontosabbá váltak, mint a versenyzők, hiszen évről évre az állandóságot is ők képviselik. Valójában ők a főszereplők, ők a műsor arcai. A szerző azt írja, és igaza lehet, hogy a Voice zsűrije gáz. De akkor hogyan lehet a Voice jó műsor? Valójában, éppen a zsűri miatt, alig-alig nézhető.

vénszivar 2012.10.16. 07:05:14

Az X azért gáz, mert pl. elejétől fogva nyomtak olyanokat, mint Pinokkió orrú adélt + zámbó krisztiánt !!! Szégyelljék a pofájukat !
A V- ben űber gáz a zsűri egésze ! Még a végén elhiszem, hogy ugyan úgy, mint a másikban maguktól döntenek !?! Ugyan már. Azért mert háttal ülnek ? Bármikor megmondhatták, megmondhatják nekik, hogy kit kell nyomni...Undorító szarság az egész, nézze tovább, akinek nem lesz tőle okádhatnéka !!!

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2012.10.16. 07:36:18

@johevi: Így valahogy. A BonBonban tehetséges zenészek játszanak jól, olykor kimondottan ügyesen megcsinált dalokat, kellően komolytalanul véve magukat.
Az ötlibamáj-pálinkaszerelmem zenekar sajnos nem tart itt.
@vénszivar: @jog-ász: A Voice nem feltétlenül jobb abból a szempontból, hogy szkriptelt-e. Biztosan az. Annyiban izgalmasabb, hogy elhiteti magáról, hogy nem az (nem, én nem vagyok olyan, mint a csúnya konkurencia), és ebbe a koncepcióba illeszti a potenciálisan jobb mezőnyt. Aztán majd meglátjuk, mi lesz belőlük (jövőre haknisztár, két év múlva senki, nyilván).
Az alapvető koreográfia ötlete jobb. De egy szempontot ajánlanék mindenki figyelmébe: még csak egy Kozsó-kaliberű producer sincs a Voice-ban (de az X-ben is csak a Kismalek). Csak (oké, jobbára méltán népszerű) előadók.

Maradva a nagy öregnél: Somló nem feltétlen csinálna belőlem sztárt. Akkor már Presser, vagy minimum Karácsony, de talán még Solti is hamarabb. Azzal együtt, hogy vendéglátós zenészként Somlónak is kellett legyen egy olyan nagyon szigorú szakmai oldala, amit mi nem ismerünk.

2012.10.16. 07:37:20

Ez az egész a tökömet sem érdekli. Azokon a napokon be sem kapcsolom a tévét....

AnnaKarenina 2012.10.16. 08:47:26

A fanyalgóknak, az X-faktort nyomóknak (RTL?:): meg lehet nézni, hogy eddig (Voice 1 adás) hány eleve jobb és tisztább hangot hallottunk, mint a leválogatott X-faktor 12-nél, ahol összesen 3 tisztán éneklő versenyző van és abból egyetlen eredeti tehetség, Oláh Gergő.
A Voice zsürijét úgy szidni, hogy még semmit nem kezdtek el a tanításból, fejlesztésből - röhejes, pláne úgy, hogy mind a négy mester a saját stílusában nagyon is ott van.

Deborah 2012.10.16. 08:51:04

"Mező Misi egy pojáca. Nem véletlen, hogy alig választja valaki mesternek."
Ennyire naív te sem lehetsz, hogy azt hidd, van választási lehetősége a versenyzőknek...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.16. 08:57:43

mégis milyen sikerei vannak caramelnek???

az, hogy benne van hetente a storyban, meg a blikkben??

Mert nem két, de egy nótáját se tudnám (és még sokan nem) megemlíteni.

A pálinkás dettó, kábé ez az egész életművük.

különvélemény 2012.10.16. 09:04:14

@AnnaKarenina: " hogy eddig (Voice 1 adás) hány eleve jobb és tisztább hangot hallottunk, mint a leválogatott X-faktor 12-nél, ahol összesen 3 tisztán éneklő versenyző van és abból egyetlen eredeti tehetség"

A két formátum teljesen más, így az elvárások is mások.
Semmi értelme összehasonlítani a versenyzőket.

kúrórudi 2012.10.16. 09:05:30

jó ez a poszt. a voice zsűrije ultra fos. mező kínosan erőltetett műpojáca, andi konkrétan idétlen, somló ahogy lehetett tőle várni, nincs, még caramell a legjobb.

az x-el viszont nem az a baj, hogy nincsenek benne jó hangok. ennek szerintem pont az ellenkezője igaz. tele van jó hanggal. és itt véget is ért a történet. pont az a baj, hogy szerintem lehet h éppen a voicetól való para miatt nagyon a hangra koncentráltak (még az elején), ezért az egyéniségek, a karakterek hiányoznak. egyszerűen az összes jó hang egy darab szar a színpadon, megszólalni se bír, nem jelenség. nem véletlenül ment tovább az a gagyi duó, ami tényleg még a csillag születikben is szar lenne, meg adélka. mert ők legalább színesek, érdekesek. a többi csak egy unalmas hang, ami hétről hétra pontosan ugyanazt hozza.

a mentorokkal is az a baj, hogy lehaknizzák az egészet. az egész 3. x faktor olyan, mint egy szív, tűz, lelkesedés nélkül lehaknizott valami. pont ilyenek a szereplői is.

AnnaKarenina 2012.10.16. 09:05:56

@különvélemény: Hát igen, az X-faktorban egyre kevésbé kell énekelni tudni, elég adéloskodni.:) Vicces vagy.

kúrórudi 2012.10.16. 09:07:02

@különvélemény:

nagy butaság amit írtál. már miért ne lenne értelme összehasonlítani? azért mert a körítés (formátum) más, azért a lényeg ugyanaz mindkettőben.

AnnaKarenina 2012.10.16. 09:09:18

Közhely közhely hátán, egymás véleményének ismétlése azok között, akik a Voice zsürijét fikázzák anélkül, hogy valami érdemleges történt volna a Voice-ban. De már ennek megértése is kihívás, úgy látom.:)

különvélemény 2012.10.16. 09:12:42

@AnnaKarenina:
Látom, csak a trollkodás megy.

De örülj neki, hogy egy olyan műsorban, ahol énekelni tudó embereket hívnak meg, megállapítottad, hogy azok tudnak énekelni.
Gratulálok!

Ahhoz meg különösen, hogy ennyi neked elég is.

prukker 2012.10.16. 09:13:45

A vojszos malek vagy háromszor játszotta el, hogy úgy csinál, mintha rácsapna a gombra, körbenéz és idétlenül nyerít, hogy milyen vicces volt.

különvélemény 2012.10.16. 09:14:29

@kúrórudi:
Nem csak a körítés más.
Az voiceban bevallottan (fél)profikat keresnek meg, míg a másikba jelentkezhet mindenféle futóbolond is.

kúrórudi 2012.10.16. 09:16:35

@AnnaKarenina:
akkor ássuk, cáfold azokat a "közhelyeket".

somló nincs jelenn - ezt ugye nem tudod cáfolni, mert tényleg nincs jelen.

mező erőltetett pojáca - nem lehet cáfolni, hiszen az, látuk.

malek döntésképtelen és idétlen - az.

caramell rendben van - na ezt esetleg cáfolhatod.

kúrórudi 2012.10.16. 09:18:25

@különvélemény:
de basszus a lényeg ugyanaz: énekelni jól tudókat keresnek. akkor miért ne lehetne összehasonlítani az egyik jól énekjlőit a másik jól éneklőivel éneklés tekintetében. pont hogy össze lehet és kell is.

AnnaKarenina 2012.10.16. 09:21:01

@különvélemény: Trollkodás? Amál cikkére és a többiek véleményére is csak azzal reagáltam, hogy a zsüri érdemi munkájáról még semmi infó, mert még nem is történt semmi, csak válogatás. Amit itt kifogásoltok az csak viselkedés, ami nem lényeges. Akkor lenne igazatok, ha az első adásban igazán jók nem kerültek volna be. De szerintem nincs szakmai hiba. Ez csak egy közhelyes fanyalgás, amit Amál és előttetek is már jópárszor leírtak.

kúrórudi 2012.10.16. 09:24:44

@AnnaKarenina:
"Amit itt kifogásoltok az csak viselkedés, ami nem lényeges."

csak viselkedés, ami nem lényeges??? ez egy tévéműsor baszki. itt pont a viselkedés a lényeg. milyen más dolga van a zsűrinek... csak el ne hidd már, hogy ők készítik majd valóban fel az énekeseket.

cirkusz az egész világ...

AnnaKarenina 2012.10.16. 09:29:49

@kúrórudi: Neked is csak az tudom mondani, hogy bárki habitusát lehet kritizálni, csak nem érdemes. Az egyetlen, akinél némi erőltetettséget érzek, az Malek Andrea, mert van feltételezhetően van különbség a korábban a nyilvánosságnak mutatott, visszafogott képe és az ő igazi viselkedése között is + nyilván van egy elvárás a műsor részéről is. Somló és Mező egyébként is ilyenek, Somló szakmai kvalitásai felől nem aggódnék:), Mezőre meg kíváncsi vagyok. És mint nő mondhatom, hogy nem pojácás egyáltalán.:)
Szerintem igazi értékelést csak a versenyzőkkel folytatott munkájuk után lehet mondani, addig csak minősítés van szimpátia-antipátia alapon.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.10.16. 09:30:58

@doggfather: Caramel azon kívül, hogy jó hangú énekes, tehetséges zeneszerző is. Ha nem ismered a dalait, akkor talán kezd a Lélekdonorral. Ha valakitől távol áll az általa képviselt stílus, akkor az én vagyok, de az a szám a legjobb magyar dalok közé tartozik.

AnnaKarenina 2012.10.16. 09:32:06

@kúrórudi: Mindegy, mit hiszek, én kedvelem mind a négyet, elismerem azt, amit eddig csináltak, nem idegesít a viselkedésük és kíváncsian várom a fejleményeket.

különvélemény 2012.10.16. 09:34:21

@AnnaKarenina:
Akkor nézzük, miről lehet vélemény.
Az énekesek jók voltak, de nekem egyik sem volt olyan hú de nagy szám, ami a voiceba szerintem kevés lesz.
A zsűri meg eddig szar volt, mármint ami a szórakoztatási faktort illeti, és mivel nem volt még, csak egy rész, így csak erről lehet véleményt mondani.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.16. 09:50:15

@A csótány is ember: én is megnéztem (na jó, hellyel-közzel), de nekem, ahogy a poszt és többen is említették, a zsűri miatt nem jön be.

Somló bácsi elszunyókál ott szépen infúzióra kötve és néha bekapcsolják;
Malek A., szegénykém, néha tényleg úgy vihog, mint akit baszni visznek és ettől össze-vissza beszél. Ami nagyon idegesítő;
Caramell meg olyan, mint aki nem is érti hogy' került oda és valami furcsa távolságtartást érzek benne, amit istenbizony még meg is értek (de hát van az a pénz, ugye..);
és hát "Mezőmisi", akiről én 1 hónappal ezelőtt hallottam életemben először (a zenekarának is csak egy számát ismerem), szóval őt tökre nem tudom hova tenni. Olyan mint a Hoolligans együttes. Róluk is mindig ilyen a kifejezések jutnak az eszembe, hogy "olyan, mintha" , meg hogy "megtévesztésre alkalmas, rockernek tűnő tárgy".

Ezek után az már tényleg nem egy fontos szempont egy ilyen jellegű műsort illetően, hogy a fekete tütüben üvöltöző, furcsa szemöldökű szőke lányon kívül nem emlékszem senkire. Na őrá se a kivételes tehetsége miatt. (Oké, Fatima kivétel)

AnnaKarenina 2012.10.16. 09:59:03

@különvélemény: A zsüri szórakoztasson? Szerintem nincs miről beszélnünk. Maradjatok egy közhelynél, amit már Amál előtt jóval bedobtak a köztudatba. (És az ez ellen való küzdés nekem nem a Voice miatt fontos.:)

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.16. 10:05:05

@AnnaKarenina: bocsánat, hogy belefolyok a beszélgetésbe, de ezt hogy érted?
"(És az ez ellen való küzdés nekem nem a Voice miatt fontos.:)"

Hanem mi miatt?

AnnaKarenina 2012.10.16. 10:16:14

@pushpang (univerziális határeset): Szerintem elég egyszerű. Sose fogadj el csak úgy gondolkodási, v. véleménypaneleket, ezek a manipuláció leggyorsabban ható kábszerei.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.16. 10:30:37

@Fedor: nah akkor majd utána nézek, lehet én nem vagyok eléggé érdeklődő, de nem tudnék 10 nótát felsorolni amit volt megasztáros/xfaktoros/csillagszületikes/akármilyenes valóságsóhős csinált...

mert ezek nem tehetségkutatók, hanem valóságsók ebben azért gondolom egyetértünk?

különvélemény 2012.10.16. 10:33:05

@AnnaKarenina:
Igen, az elég nagy közhely, hogy egy szórakoztató műsor szórakoztasson, és mivel a műsor felében a zsűrit látom, hallgatom, elvárom, hogy ők is érdekesek legyenek.

különvélemény 2012.10.16. 10:37:49

@AnnaKarenina: "gondolkodási, v. véleménypaneleket"

Bocs, de a panel te magad vagy.

A csak a hang, csak a hang, bárki bármit mond, csak a hang.
Szórakoztatni sem kell, csak a hang.
Idétlen a zsűri, nem baj, csak a hang.

Nem is tudom, miért nem rádióban nyomják ezt a műsort, hiszen semmi sem számít, csak a hang.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.16. 11:01:34

@AnnaKarenina: Tehát szerinted attól válik "gondolkodási v. véleménypanellé" valami, ha többen is egyformán gondolkodnak arról?
Vagy megfordítva: ha többen, szubjektív módon, de mégis egyformán látnak dolgokat, az "panellé" válik?
Holott ezek a (más) vélemények épp azzal a nézőponttal mennek szembe, amit a másik oldalról (esetünkben a "csak a hang", mint lebetonozott panel) akarnak láttatni velünk.
Vagy hogy van ez?

AnnaKarenina 2012.10.16. 12:02:07

@pushpang (univerziális határeset): Attól nem lesz panel valami, hogy sokan ugyanazt gondolják arról a valamitől, mert az lehet éppen az igazság is.
De itt ebben a konkrét esetben a zsüri egyelőre válogat, ahogy én látom, velük kapcsolatban csak teljesen szubjektív szimpátia-antipátia megnyilvánulások vannak. Érdemben akkor lehet -szerintem- a mesterek minőségéről beszélni, amikor már valamilyen eredményeket látunk a versenyzőkön.
@különvélemény: (Azt sem szeretem, ha pont az általam felvetett gondolattal próbál valaki visszavágni.) A szórakozás -én úgy gondolom- a versenyzőkben van, hiszen ez egy énekes-műsor, és nem a zsüri jópofizásában, vagy asztalon táncolásában. Bocs.

vénszivar 2012.10.16. 13:58:02

@Fedor: Csak az az EGY ! száma van !!!
Ja s a tököm tele van az egész szám egy haaaaáááájliiiíííítgaaaaáááátááááás-voooóóóóónyííííiiiíííítááááásssss. A kutyám, macskám kirohant a világból, de én bőven előttük. A nők sem bírják, mivel impotens, csak próbálkozik, mint a kutyám........:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.10.17. 09:25:39

@doggfather: "mert ezek nem tehetségkutatók, hanem valóságsók ebben azért gondolom egyetértünk?"

Félig. A tévék kihozzák a műsorból a bulvárfaktort rendesen, ez igaz, vannak reality elemek, de én mégse helyezném egy polcra a Való Világ szintű szemetekkel. Azért itt mégiscsak le kell tenni valamit az asztalra, és ha ritkán is, de valóban feltűnhetnek igazi tehetségek. A többség persze megy a resztlibe, de pl. Rúzsa Magdi, Caramel és Tóth Vera a műsor nélkül is valaki, mert jó.

kúrórudi 2012.10.17. 22:43:32

@AnnaKarenina:

nyilván ezt mondod hisz ezt kell mondjad, tévé2-es ember vagy.

kúrórudi 2012.10.17. 22:48:09

@AnnaKarenina:

"De itt ebben a konkrét esetben a zsüri egyelőre válogat, ahogy én látom, velük kapcsolatban csak teljesen szubjektív szimpátia-antipátia megnyilvánulások vannak. Érdemben akkor lehet -szerintem- a mesterek minőségéről beszélni, amikor már valamilyen eredményeket látunk a versenyzőkön."

ez kurva nagy butaság.
1. a műsor most is műsor, tehát lehet vélemény a zsűriről. éppen a viselkedésükről.
2. a versenyzők fejlődésén akarsz te zsűrit lemérni??? basszus, ezeket az embereket a produkció ének-, tánc- tanára készíti fel. a zsűri (mester itt, mentor ott) díszlet. a cirkusz része. nem gondolod ugye hogy geszti énekel egy hétig a xben az embereivel meg itt meg somló tanítgat egy héten keresztül.... ez egy műsor baszdmeg.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2012.10.18. 08:10:02

@kúrórudi: A második felvetésre mondom, hogy a dolog akár érdekes is lehetne, valóban profi producerekkel (ld. első Mega-zsűri). Ha nem csak cimborának lennének ott a zsürorok, hanem valódi alkotóként. Mint annak idején Pierrot, aki zenei producerként (az egész műsor zenei producereként) minden versenyzőnek(!) mentora-producere volt.
Amit nem feltétlen nézek ki a mostani mezőnyből - nem vitatva előadói-dalszerzői érdemeiket.
süti beállítások módosítása