2011. április 23. 00:03 - Reckl_Amál

Játssz az étellel!

Elvileg a játék ideje lenne itt, de az ünnepek nemcsak az önfeledt szórakozásról szólnak. Hanem a nagy lakomákról is. Holnap én is sütök kenyeret. Ma pedig hirtelen ötlettől vezérelve betartottuk többé-kevésbé a böjt szabályait. Még a kutya is csak derelye-maradékot kapott, pedig nincs megkeresztelve, és egyébként meg ragadozó lenne... De az elv az elv.

Már egyszer volt itt egy nagy sikerű játék, amely azóta is beszédtéma mikroklmámban. A most következő összeállítás nem nehezen kitalálható étkeket ábrázol csupán. Pár abszurditása miatt került be. Úgy is fogalmazhatunk, hogy felkínálunk néhány alternatívát, ha valaki már unná a sonka-tojás vonalat.

Gyerekként néha hallja az ember, hogy étellel játszani csúnya dolog. Szerencsére olvasóim nagy része már nem gyerekkorú, így ez ránk nem vonatkozik. És ahogy az asztalnál is, most is csak a képzelet szab határokat. A mostani játék felfogható úgy is, hogy ki kell találni, mi látható a képen. De nagyon örülnék néhány találó képaláírásnak is.

Vigyázat! Pár kép nem éppen gusztusos!

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr322848828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2011.04.23. 07:41:06

Ma úgy látom,hogy kétszer fogok hányni. A kutyakeresztelős duma tetszik. Azért én adtam volna húst is neki..

KZsoci 2011.04.23. 08:18:15

Hát ez borzasztó! :D

A hitleres kenyér még a gusztusosabbak közé tartozik, ez már valami. Semjén Zsolt anyukája meg aranyos.

A meat nativity scene-t meg a többit nem is kommentálom. Broáf. :)

pirimogyoró 2011.04.23. 10:28:19

Igaz, hogy a legtöbbje állati gusztustalan, de legalább vicces :)
Hitlert kihagytam volna. Habár így, hogy megégették... elmegy :)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.04.23. 11:29:21

@KZsoci: Az egyetlen gusztustalan kaja a johghurtos Pepsi. Illetve két készítő: Wittnerék, mikor Vonáék jönnek vendégségbe.
A többi inkább poénos. A tengergyümölcsös izét még meg is kóstolnám.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.04.23. 11:36:08

@stivanleroy: johghurt... tollbamondásokat fogok magamnak rendezni.

KZsoci 2011.04.23. 12:30:09

@stivanleroy: azt nem mondtam, hogy nem poénos, de pl. az emberi arcokat imitáló bontott csirke(?) vagy pulykamell(?) számomra nem túl étvágygerjesztő. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2011.04.23. 13:43:23

Hm, egy idézet jut eszembe minderről:

"Nem titkolom azonban, hogy itt is csodálkoztam egyen-máson. A vacsora végén például egy hosszúkás, rúd alakú, sápadtfehér, igen büdös sajttal kínáltak, melyet ők "hullaujj"-nak neveznek (Leichenfinger). Poharamba sötétvörös likőrt öntöttek, melynek a gyár hivatalos címkéje szerint is ez a neve: "Vérkelevény" (Blutgeschwür). Mint jólnevelt ember, beleharaptam a hullaujjba, s a vérkelevény ragadós váladékával öblítettem le.

Csak egy dologgal nem tudtam megbarátkozni sokáig. A mustártartóikkal. A jobb családok asztalán egy fölöttébb furcsa mustártartó áll, melyből - mint később értesültem - a gyáros meggazdagodott, áruját mindenütt kapkodták, nem is győzött belőle eleget gyártani. Ez a mustártartó egy pirinyó, fehér porcelán, vízzel öblíthető árnyékszéket ábrázol, a rácsappantható, barna fedődeszkával, csalódásig utánozva mindent, csak fölírása árulja el, hogy: "Mustár" (Senf). Ebben tartják ők a barna-sárga mustárt, melyet kedélyes falatozás közben a véreshurkára kennek. Kezdetben nem értették, hogy csak mérsékelt étvággyal tudtam enni, mikor előttem kacérkodott ez az elmés, kacagtató tárgyacska. Ők mulattak rajta. A menyasszony és vőlegény is mosolyogva szemlélte, s előre tudta, hogy alapítandó otthonukban is lesz majd ilyen. Tiszteletre méltó családanyák, akiknek jelenlétében lehetetlen volna egy kissé borsosabb célzást megereszteni, bohókásan nyújtották oda a vendégnek. A kisfiúk arcukat elfintorítva bele-beleszagoltak, lenyalogatták a porceláncsészére tapadt barna pöttyöket, s a kisleányok, akiket jóságos szüleik összetett kézzel, imádkozva fényképeztettek le, kéjelegve kotorgatták a benne megalvadt pépet, és mint szenvedélyes csatornatisztítók, ecettel higították föl.

Bevallom, egy darabig idegenkedtem ettől az egészségesen diákos jókedvtől."

:-)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.04.23. 14:01:29

@KZsoci: Szerintem ezzel érte el a célját. Valószínűleg fel akarja valami fontosra hívni a figyelmet. Vagy csak meghökkenteni akar. Valami a vizuális művészet határvidékéről. Jut eszembe, hol is érdemes amerikai hivatalokról szóló sorozatok után keresgélni? A törzshelyeimen nem találok ilyet :-(

KZsoci 2011.04.23. 14:39:10

@stivanleroy: www.torrentbox.com -> globális keresés (és az isohuntot hozza be). Egyébként azóta, hogy beszéltem róla, sokkal jobb is lett valahogy az idei évad. :)

KZsoci 2011.04.23. 14:40:33

@KZsoci: upsz... az előző @Csöncsön: -nek ment. :D

lindalee 2011.04.25. 01:28:14

Nekem az a néni a sütikkel egy kicsit erős volt. Hogy jut ilyen eszébe valakinek? Beteg.

tritonus 2011.04.25. 15:15:56

@stivanleroy: Igen. Az a ... színű kóla eléggé undorító. Gondolom az íze is az... Fujj!

A tengeri herkentyűsre én is befizetnék. A polipot nagyon szeretem... :)

tritonus 2011.04.25. 15:17:32

@lindalee: A néni a sütikkel biztos a "régi szép időkre" emlékezik.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.04.25. 15:33:55

@tritonus:
A mi generációnk érti: fehér sör. :D

Szerintem inkább a "drága" unokák kérésére készült ez a "finomság".

tritonus 2011.04.25. 19:44:20

@Reckl_Amál: Emlékszel még a kék kólára???

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.04.25. 20:07:16

@tritonus:
Persze. Még süteményt is csináltunk belőle. Nem olyat, mint Semjén mama. ;)
süti beállítások módosítása