2011. április 12. 08:37 - Reckl_Amál

Hol a macska?

Hétközi játék

Azok kedvéért, akik lemaradtak a múlt heti játékról, ám közismerten szeretik törni a fejüket az itteni kis kvízeken - amit egyébként nagyon köszönünk - egy gyors játékot teszek közzé. Különös tekintettel arra, hogy a leggyorsabb megfejtő most bizonyosan nincs gépközelben.

A feladat igen egyszerű. A következő képen látható egy macska. Kérdésünk: tényleg? És, ha igen, hol?

Este a megfejtéssel frissítem a posztot.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr212819422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anselmo 2011.04.12. 10:05:39

Lelövöm a poént: magasság 50%, szélesség 75%

KZsoci 2011.04.12. 11:19:07

" leggyorsabb megfejtő most bizonyosan nincs gépközelben."

:@ :D

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.04.12. 12:39:43

@padmasambhava: Cirmos. Jobb rejtőszín, mint gondolná az ember. (A tipp is segített, bár először a képet kezdtem méretezgetni. Aztán megláttam...)

padmasambhava 2011.04.12. 13:20:58

@stivanleroy: érdekes, elöször néztem, néztem és nem láttam. Most idekattintottam és azonnal megláttam. Úgy néz ki mint Pinc (my old lady).
süti beállítások módosítása