2011. január 05. 23:57 - Reckl_Amál

A lakodalmas rock lenyomja a BBC-t

A régi olvasók tudják, rettenetesen elégedetlen vagyok a kábelszolgáltatóval. A viszály  a digitális tv körüli mizériával kezdődött, és aztán pedig a drága programcsomag felhígításával folytatódott.

A 2011-es év beköszöntével újabb mélységet sikerült elérni. Ez egyben kifejezi azt is, mit gondol a T-Kábel az előfizetőiről.

Az a tendencia, hogy a tartalmas külföldi csatornákat magyar nyelvű gagyikra cserélik, egyértelmű üzletpolitika a szolgáltatónál. Lassan négy éve nincs egy német nyelvű sem (a fénykorban, jó tíz éve még hat német adót lehetett fogni), és most már csak a CNN maradt. Minden más elesett.

Utolsó előttiként január 1-jével a BBC Entertainment - leánykori nevén BBC Prime - helyére a Muzsika TV-t sikerült betenni.

Nem tudom, kell-e ehhez bármit is hozzáfűzni. Azon kívül persze, hogy a jó édesanyjukat!

Elveszik a BBC-t, érted? És helyette mit adnak? A tíz éves, eredetileg is szar Koóstolókat ismétlő sramlicsatornát!

De legalább van Story 5-ünk is. Nagy szükség volt egy újabb olyan csatornára - a Romantica és Story 4 mellé - ahol mexikói szappanoperákat adnak 24/7. A Zone Club helyére tették be, amelynek volt egy-két olyan műsora, amit néztem (volna).

Természetesen erről sem kérték ki a véleményünket, sőt nem is tájékoztattak. De ez a T-Kábeltől már megszokott.

Gondolom, hamarosan tudományosan megállapítják, hogy nem kell a magyar embernek az a puccos CNN sem. Helyére várjuk a Nóta TV-t, csak hogy változatos legyen a kínálat, és a színvonal is megmaradjon.

108 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr352563948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.01.06. 09:14:06

@GayBears:
Sajnos a digitális tv-t utálom. Ha tévét nézek, viszonylag kevéssé érdekel a képminőség. Azt viszont pl. utálom, hogy nem tudok róla videóval fölvenni semmit normálisan.

Megvan a dekóderem, egyszer be is szereltük, de agyrém, hogy a sima tévézéshez is helpdeskeket kelljen hívogatni. Az első ilyen kaland után azonnal visszakötöttem az analógot.

The_Assassin 2011.01.06. 09:14:39

qrwa anyjukat
nem érdekel az üzletpolitika!
amikor én előfizettem a t-kábelre azért is tette,m mert volt bbc és nem volt nótafafos csatorna.
hogy merik a megkérdezésünk nélkül módosítani a szolgáltatást?
a bankok sem tehetik meg az egyoldalú szerződésmódosítást negatív irányba, akkor a tv-szolgáltatók miért is?
nem lemondani kell, hanem, felnyomni őket minden lehetséges fórumon!!!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 09:22:42

A vicces az, hogy ez azért van, hogy korlátozza a magyarok külföldön való tájékozódását (akiknek nincs internetük), hogy csak a magyar híreket lássák/hallják. Az MTI cenzúrázott híreit lehet majd csak olvasni/hallani/látni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 09:23:48

@The_Assassin:

NMHH-nál tehetsz panaszt, szeretik a távközlési cégek, ugyanis talán ez az egyetlen jól működő hivatal. (mondjuk már nem, Talaji Kannamária miatt)

esef 2011.01.06. 09:24:37

egyre inkább gondolkodom azon, hogy leszarom a kábeltévét, aztán nézem a digitális földi sugárzású adást ingyen.
a köcsög t-kábel még a csatornák sorrendjét is átvariálta, amin nem lehet változtatni. a sport2 helyére berakott valami szart, a sport2-t meg átpakolta valahova a végére. nem lehetett volna a szart eleve oda rakni?

esef 2011.01.06. 09:26:23

@Kedves Nard:
még 10 év és nálunk is az lesz mint Észak-Koreában. csak a Kedves Vezető válogatott szerepléseit lehet nézni, feltéve hogy éppen adás van és nem áramszünet...

mizie 2011.01.06. 09:27:09

El ekll hogy keserítselek. Kikérték a véleményeteket. Az ilyen akciókat csak kutatás után csinálnak. Szal ja, a nép inkább a muzsika tv-t nézi mint a bbc-t.

Amúgy a Zone-on mit néztél volna?

2011.01.06. 09:30:47

@Reckl_Amál: Az asszony szerette nézni. Minap szólt, hogy valami fos zene van helyette, teljesen el volt keseredve.

puffatag 2011.01.06. 09:30:58

én a világ legjobb focija (az angol bajnokság) helyett német bajnokságot nézhetek 1 éve... jó csere, vagy sok etra pénzért nézhetném az angolt

Balance Of Power 2011.01.06. 09:31:34

En digis voltam, ott 2 adot neztunk: a Filmmuzeumot meg a Comedy-t, erre mindkettot elvettek 1 even belul. Le is mondtam a francba az egeszet. Mondjuk az vicces volt, hogy utana meg honapokig ment az adas.

@mizie: Hogyan, mikor szoktak ezt felmerni? Mert a Digi nem kerdezett semmit a fentiek elott.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.06. 09:31:42

Most ellenőriztem a TV-t (valamiért az utóbbi napokban nem kattintottam BBC-re) Hát basszákmeg, ezt is elvették. Elment a német RTL, a Sat1, a Pro7, már megszoktam. De erre a legnagyobb tisztelet hangján is csak annyit tudok mondani, a szájbarakott büdös anyjukat! Ez tényleg velejéig tetves, rohadt tempó. Nagyjából az utolsó nézhető csatorna volt, ami nem ismereterjesztő műsorokat sugároz.
No, akkor keresek egy felületet, ahol most először életemben, gyűlöletlevelet fogok írni.
Tetvek.

hipokrita 2011.01.06. 09:31:45

Ne nézz tévét. Hasonló okokból én már le is mondanám legszívesebben.

Sokorai_Atala 2011.01.06. 09:34:00

Kövezzetek meg, de a Zone-on én is megnéztem ezt meg azt (szerettem a 2 takarító hölgyes műsort, volt néhány jó életrajzi film, nem bulvár szinten - pl. Mrs Kennedy-ről) és hopp odaugrott minap egy csatorna, amin jó kis brazil, argentin és mexikói szappanoperák valamint minimum 10 éve futott sorozatokat adnak. Én is haragszom:)

Sokorai_Atala 2011.01.06. 09:35:14

@Balance Of Power: jaja nekem T-m van tőlem sem kérdezték meg, hogy akarok-e még több szappanoperát.

2011.01.06. 09:38:13

Köszönöm, hogy megírtad. Ki vagyok akadva én is, mint a jancsiszög. A krva desanyjukat... az egyetlen adó volt, amit gyakran néztem. Korábban kinyírták a Mezzot is, tele van szeméttel a csatornalista.

Egyébként az UPC-n sincs meg a BBC Entertainment...

2011.01.06. 09:38:48

@mizie: Ja persze, mert az úgy megy. Nem azt rakják be ami occóbb. Persze.

the_line 2011.01.06. 09:39:30

A t-kábel egy szar. Magas díjszabás a versenytársakhoz képest, szar minőség (kábelnet gyakran kihagy pl), és maga a cég is amatőr, volt, hogy 3X mentem be 1 problémával az ügyfélszolgálatra, annyit kellett volna tenniük, hogy megváltoztatják a számlázási címemet, és egy csomagba rakják a netet és a tv-t(így olcsóbb) és az így egy számlán jöjjön. Na ezt 3 hónap alatt sikerült lerendezni, komolyan, mintha fogyatékosok dolgoznának ott...

És a nagy piaci verseny, hogy nálam BP belvárosában a házban csak T-kábel van, mint kábeltv/kábelnet szolgáltató. Netet váltani nem tudok, mert a dsl a hálózat minősége miatt max 5mbitet tud ugyanannyiért, mint itt a -szar, akadozó, de mégis- 15 mbit. TV tányéros lehet, vagy csak a "mindigtv", és lesz is, ettől a cégtől mindenképp szeretnék mihamarább megszabadulni (persze tdom, hogy a többi sem leányálom, de ezek már annyit szopattak, hogy mostantól inkább szopok mást)

Ivan Kozirev 2011.01.06. 09:39:32

Én is kivagyok ettől. Már tegnap írtam nekik levelet amiben leírtam a véleményem. Amint lejár a hűségidő lemondom a kábeltévét...

streetsta: a honlapjukon ha belépsz van egy "Írjon nekünk" opció, igaz nem tudom válaszolnak-e, eddig semmi.

2011.01.06. 09:40:47

@Reckl_Amál: Nem sokáig használhatod, állítólag ebben az évben beszüntetik kábelen is az analógot.

foeniculum 2011.01.06. 09:41:44

Bár sajnos engem is elkeserített a dolog, egyetlen szót mondanék a t-kabel védelmében: nekünk a decemberben kiérkező számlánkon ezt már jelezték.... :(

Mi a néhány sport csatornáért vagyunk kénytelenek előfizetni.
Azért mégiscsak kényelmesebb nagyképernyőn, tv-n nézni a sporteseményeket, mint egy kicsi monitoron, streamről :(

Én is szerettem a BBC Prime-t. Én nem tudok angolul, de szerintem aki tanulja, annak több olyan sorozat is nézhető volt, ami könnyen érthető, nagyon szép tiszta angol beszéddel ment.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.01.06. 09:43:41

@mizie:
Azt, amit @Sokorai_Atala: is, meg a két csípős nyelvű divatújságírónőt, akik rendesen felöltöztetnek reménytelennek tűnő nőciket (néha férfiakat). Ezt a BBC-n is szerettem. (What not to wear)

@streetsta:
Micsoda indulatok! :)

mizie 2011.01.06. 09:45:05

@C16SE: @Balance Of Power: Igen, direkt olyan csatornákat raknak be amelyeket senki nem néz. Így szeretnének több vásárlót maguknak, nem? Ez nagyon működőképes üzleti modell :)

Sajnos ez a realitás, a cég csak alkalmazkodik a fogyasztói igényekhez...
(Nézd meg a mahasz top40-et, a fele mulatós)

mizie 2011.01.06. 09:47:09

@foeniculum: Ebben simán igazad lehet. Utoljára 2 éve néztem meg mi van a Zone-on és teljesen hidegen hagyott. Azóta simán változhatott a műsorstruktúra. Mea culpa.

foeniculum 2011.01.06. 09:49:01

@mizie:
Ki, hol, hogyan? Ez érdekelne engem is

GuessLess 2011.01.06. 09:49:37

Szinte az egyetlen nézhető csatorna volt a kínálatukban a bbc, ez volt a döntő ok, hogy t-kábelt választottunk anno. Hát most majd lemondjuk jól. Kár, hogy ebből se értenek :(

mizie 2011.01.06. 09:50:11

@Reckl_Amál: Amúgy a What Not to Wear most is fut a Discovery-n (Asszem a Travelen)

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2011.01.06. 09:51:04

Egy-ket adot erkolcsi, moralis es kulturalis okokbol tenyleg partvonalra kellene tenni. Nem betiltani csak nehezebben hozzaferhetobbe tenni. Mi lenne ha RTL Klub helyett Discovery menne es TV2 helyett pedig Spectrum. Szerintem ugyan annyian neznek oket (mivel nem lenne mas) csak eppen ertelmesebb tarsadalomban elhetnenk...

mizie 2011.01.06. 09:52:48

@foeniculum: Itt egy Nielsen kutatás ami ugyan nem írja le a módszertant, de arra meg rákereshetten google-ben. cs.agbnmr.com/Uploads/Hungary/res_oszi_nezettsegi_trendek_2009-2010.pdf

OkoskaTo:rp 2011.01.06. 09:53:14

A BBC Entertainment volt az egyetlen ok, hogy a T-nél voltam. Pedig a UPC feleannyiért duplaannyi sávszélességet ad kábelneten.

Nos, ennek örömére akkor a T kiiratkozott a szóba jöhető kábelszolgáltatóim közül.

reccs 2011.01.06. 09:57:14

Itt ZDF is volt még tegnapelőttig, most a helye üresen áll, így az sem igaz, hogy nincs hely a BBC-nek. Most már én is elgondolkodtam, hogy hiányzik-e ez nekem a jövőben.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.01.06. 09:57:15

@mizie:
A Viasaton is megy. Ugyanaz az egy évad rettenetes szinkronnal. Az tipikusan az a műsor, ami csak eredeti hanggal élvezhető.

Az üzletpolitika ebben az, hogy van BBC Entertainment. Csak épp a szolgáltatás színvonalához képest drága digitálison. Szinte minden jó csatornát áttettek oda. Magyarán "zsarolják" az előfizetőket: ha színvonalas műsort akarnak, muszáj előfizetni a digitálisra.
Ez abból is látszik, hogy egy csatornahelyen havonta bemutatnek egy-egy csatornát. Most a Da Vinci Learning a soros.

phaidros 2011.01.06. 10:01:39

Amál, válts Antenna Digitalra ha teheted. Ott még megvan a BBC.

foeniculum 2011.01.06. 10:03:07

Egyébként abban mi a ráció, hogy olyan csatornák, mint az AXN, Viasat6, Cool... amik ugyanazokat a sorozatokat adják, mint az rtl, tv2, via3 (helyszínelők rakásra, dr haus, született feleslegek...) töltik ki a helyeket, akkor már nem lenne jobb néhány "alternatív" ?!
Én a Mezzot is szerettem, amíg volt.

A muzsikát amúgy az otthon ülő nyugdíjasok nézik szerintem, akik azért vannak néhányan...

manmachine · http://nagykrisztian.com 2011.01.06. 10:04:27

Kellene egy alapvető szabályozás:

Akinek hűségnyilatkozata van egy szolgáltatóhoz, legyen joga felmondani a szerződést következmények nélkül, ha a szolgáltató megváltoztatja a csatorna-összetételt.

Én is T-s vagyok most, bár már hűség nélkül, utóbbi hetekben csak a Da Vinci Learninget szoktam nézni, estefelé nagyon jó kis műsorok vannak rajta. Még szét sem néztem rendesen, mi változott...

Shmoo 2011.01.06. 10:06:22

Én fibernetes vagyok, ők a családi csomagból(!) kivették a Disney-t és az Animal Planet-et, s mit tettek a helyükre? Na? Al-Jazeera! A családi csomagba!
Ugyanolyan rohadt mind.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.06. 10:09:47

@Reckl_Amál: Ehhh, annyira, de annyira bosszant ez a tempó...
Az a baj, ha hideg fejjel végiggondolom, akkor mindenképpen digire kell váltani, ott meg meg van minden, amit akarok. De ez az aljas tempó, hogy egész egyszerűen belekényszerítik az embert valamibe. És azért érdemes végiggondolni, hogy is van ez: kiket érint, hogy hiányzik mondjuk a BBC? Ugye nem járok messze az igazságtól, ha azt gondolom, nem a nagyon egyszerű felhasználóknak (nekik jött a nótatévé). Ezt a csoportot valószínűleg könnyebb "meggyőzni", hogy álljon át még most digire (mikor valószínűleg drágább, mint mikor már mást nem is tudnak adni).
A baj az, hogy még csak nem is tudok választani a szolgáltatók közül. Vagy megveszem a T-kábel digicsomagját, vagy nem veszek semmit.

Szvidrigajlov 2011.01.06. 10:12:33

Nos, kedves Rekl Amál és kedves posztolók!

Akkor csak van valami értelme a médiaszablyozásnak, nem?

foeniculum 2011.01.06. 10:12:36

@manmachine:
Megnyugtatlak, a Da Vinchi olyan helyen van, ahol havonta változtatják a csatornákat ;)
Februárban már nem azt fogod ott nézni.... :(

ekat 2011.01.06. 10:15:24

Miért nem vesztek műholdvevőt? (Már ha jófele néz a házatok/lakásotok.) Nekem eredetileg évekig csak az volt, de aztán összejöttem a mostani férjemmel, aki nem beszél nyelvet, így előfizettünk a UPC-nél, a műholdvevőt meg elajándékoztam. De én azért vágytam német csatornákra (ott éltem évekig), és mikor egyre több németet vett el vagy cserélt nézhetetlenre a UPC, akkor csak vettünk egy másik műholdvevőt, de ezúttal digitálisat. Kemény 28e volt, hihetetlen mennyiségű tévé- és rádióadóm van, és felvenni is lehet vele pendrive-ra. Most párhozamosan megy a UPC Digital-lal, aki innentől tőlem azt vesz el, amit akar, bár a férjem persze a filmeket illetve ismeretterjesztést adóknál nem értékelné az ügyet.
Ami a német adókat illeti, gagyit mindenhol az néz, akinek igénye van rá, én csak és kizárólag filmeket nézek rajtuk, amiből sokkal több és jobb (újabb) van, mint itthon, jól vannak szinkronizálva és nincs tele a kép ocsmány karikákkal. :-)

reccs 2011.01.06. 10:15:55

@Szvidrigajlov: Mert? Az jan. 1-től hatályos, ez jan. 4-én történt, azaz semmiféle hatása nincs erre a törvénynek.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2011.01.06. 10:17:15

UPC Digit a legjobb valasztas? Mindenutt foghato, terjedelmes. Nekem nem volt panaszom veluk szemben.

moophlander 2011.01.06. 10:18:29

Nézzétek meg, hogy kik jegyzik ezeket a csatornákat, aztán ráébredhettek a nagy híg fosomlás valóságra! A reklámpénzek meg attól függnek ugye, hogy mit tudsz felmutatni, hány háztartásban vagy elérhető! A csatorna tulajdonos elvtársakat meg megerősíti a nézettségben az a sok ráérő pártnyugdíjas, akik köszönő levelek tömkelegével árasztják el a szerkesztőséget! Bocs a politikai vonulatért, de tényleg így van! :)

ekat 2011.01.06. 10:19:19

@ekat: jav., ami OFF: nem a 'mostani', hanem a 'most-már' férjemmel

nemecsek ernő áruló 2011.01.06. 10:21:04

@EzVan:): Nem általában a tv, mint jelenség ellen szólalt fel, hanem épp az a baj, hogy a nézhető csatornákat veszik ki a csomagból, és helyette nézhetetlen fost nyomatnak.

@Reckl_Amál: Digitális tv, és video nem fér össze, de minek akarsz VHS-t használni a 21. században? :) Egy dvd felvevő olcsó, könnyen használható móka. A digitális szóráshoz pedig hozzá kell szoknod, mert hamarosan megszűnik az analóg sugárzás. Hogy 2011-ben, vagy 2014-ben, az most mindegy, de egy idő után már nem lehet halogatni.

Egyébként az előző lakásomban volt kiépítve DigiTV, imádtam! Az egyetlen normális szolgáltató volt, nem nyomatták tele mindenféle szutyokkal a csatornakiosztást, és még olcsóbb is volt, mint a két nagy (UPC, T). Egyébként anyósoméknál az Invitel is most vette ki a szolgáltatásból a BBC Prime-ot, pedig a Weakest Link, és a Doctor Who (+ how it's made) szívesen nézett program volt rajta. :S

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2011.01.06. 10:23:05

Gyerekek! Nem tévézni, torrentezni kell. Ráadásul nem fos szinkronnal, hanem eredeti hanggal lehet leszedni és akkor nézni, amikor kedvünk van.

Zsírfeka 2011.01.06. 10:28:00

@mizie: a nielsen szerint pont a bbc nézettsége növekedett 2009-hez képest...más kérdés hogy egy kategóriába van sorolva a poénnal, reflektorral, storyval

duke64 2011.01.06. 10:32:48

@manmachine:

100 %-ban igazad van abban,hogy ha szerződök velük,követelhetem az adók állandóságát.
Én is a T-vel szívok 3 éve.Nem a szolg. van a gond,hanem az ügyfélszolgálattal.Nem becsülik az ügyfelet,középkor van az irodákban.Nem tud belépni a programba(mégis csak net szolgáltató is!),legalább 10 x kellett visszamennem az ügyeimet intézni.Állandóan kötbéreznek,pedig nem megszüntetek,hanem újabb szerződést kötök.Hónapok alatt írják jóvá az általam befizetett több pénzt.
Nem hiszem,hogy Németo.-ban is ez a kuncsaft kapcsolat megy a T-nél,mint nálunk.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2011.01.06. 10:35:11

@duke64: Nyilvan a regi Matavos dolgozok segitik a munkajukat haha, igy volt ez meg a 90-es evekben is. Ugyfelszolgalat, szandekos varakoztatas, hogy eszedbe se jusson megegyszer felkeresni oket.

Szvidrigajlov 2011.01.06. 10:39:58

@reccs:
SZia!

Azért, mert korlátozza, hogy a műsorpiacon a monopóliumok, vagy a kvázi monopóliumok azt tegyenek az előfizetőjükkel amit akarnak, azt nyomjanak le a torkán amit akarnak.

Most még nincs hatása, de előbb utóbb lesz.
Hacsak a Deutsche Telekom, meg Angela Merkel ki nem tapossa a belüket emiatt.

Ennyi

duke64 2011.01.06. 10:41:50

@Chaoyang:

Nagyon jól látod,pontosan így van!:D
Egy újabb szerződéskötést november végétől,február végéig szoktam megcsinálni.10 x az irodában az új szerz.kötés végett,mert nem megy a rendszerük,aztán jön a kötbér elleni fellebbezés újabb látogatásokkal,idegeskedéssel.

szekelyk 2011.01.06. 10:45:28

Engem is érintett ez a kellemetlen változás. Javasolnám, minden kommentezőnek, hogy írásban jelezze elégedetlenségét a szolgáltató felé. Hátha megüti az ingerszintjüket. Ez megtehető weben keresztül is, minden előfizető tud elektronikusan ügyet intézni az MT azonosítóval és ügyféljelszóval. Ott pedig az "Írjon nekünk!" opciót kell választani.
Az ügyfélszolgáltaton valóban azt mondták igény volt rá azért csinálták a változtatást.
Technikailag, ahol lehetséges ott az IP TV-re váltás megoldás lehet, ennek egyszeri díja van (4990.-Ft), egy beltéri egység ingyenes. Kedvezményeket pl. Paletta csomag továbbra is biztosítják. IP TV-t analóg rendszeren is tudnak szolgáltatni. B tervnek ha más nincs jó lesz ez is. De előbb háborodjunk fel jól!

Rigghead 2011.01.06. 10:45:34

természetesen ezt az ászf-ben (akkor is, ha telefonon kötötted vagy online) elfogadtad, hogy fizetsz, mint egy katonatiszt s cserébe azt csinálnak a csomagoddal amit nem szégyelnek, ennyi, védhetetlen.

a legnagyobb tragédia, h anno a matáv privatizáció csúnyán irányított volt, h a németek járjanak jól, ezért nincs konkurencia, szépen csendben felosztották a piacot. mondjuk egy eu vizsgálatra kiváncsi lennék..

korlat 2011.01.06. 10:46:26

nekem csak a sport tv-k miatt van T-tv-m. a többit csak bónusznak fogom fel, ha egy elveszik, leszarom és nem húzom fel magam. ha kell valami, úgyis itt van internetország és torrent királyfi:)

kishusom 2011.01.06. 10:50:20

A UPC is, és a DIGI TV is átállt a műsorszórással egy keleti műholdra, a Thorra. Leköltöztek az ASTRA-ról, amin jöttek a német, angol és francia nyelvű adók. Persze mindezt úgy adták elő, hogy mégtöbb magyar nyelvű csatorna. Mi is utólag döbbentünk rá, amikor az átállás után kaptunk talán 2 új magyar nyelvű csatornát, meg szlovák, cseh, orosz és szerb adókat dögivel. Amikor rákérdeztünk, hogy és akkor min van a kedvenc külföldi adóinkkal, megvonták a vállukat, és azt mondták: ez van. Azóta nálunk felkerült egy másik tányér is a ház falára, gondolják is a szomszédok, hogy milyen sznobok lehetünk, de nemigazán érdekel.

cso zsi 2011.01.06. 10:51:20

@Gerzsonka: "minek akarsz VHS-t használni a 21. században? :) Egy dvd felvevő olcsó, könnyen használható móka"
A működési elv ugyanaz. Felveszed, és ELTEHETED magadnak.
A digitális felvevővel meg csak úgy nem tudsz mit kezdeni. Persze, hozzáértő, és türelmes ember arról is lemásolhatja a "hagyományos" felvevővel, de akkor már csak az egyik nyelven.
@foeniculum: "A muzsikát amúgy az otthon ülő nyugdíjasok nézik szerintem, akik azért vannak néhányan..."
Van néhány nyugdíjas családtagom.
Anyósom, anyám néha ránéz brazilszappanra, de sűrűbben van ismeretterjesztő csatornán a tv. Igaz, ők interneteznek is. (szolgáltatók upc-T-műhold / upc-digi-kábel)
Nótatévém, muzsikatévén soha nem volt 10 másodpercnél hosszabban kapcsolva.
@moophlander: "a sok ráérő pártnyugdíjas, akik köszönő levelek tömkelegével árasztják el a szerkesztőséget! "
Azokról a kamulevelekről beszélsz, akikhez hasonlók "hívogatják" a "telefonálós lehúzós játékokat", meg az ezo-tv-t?

kida 2011.01.06. 10:54:15

Köszönöm, hogy megírtad ezt a posztot! A BBC Prime/Entertainment a kedvenc csatornám volt, egy a közül a három-négy közül amit néztem. Nálunk ráadásul még UPC sincs (III. ker) tehát fizethetek elő a digitális family package-re ha akarok bármi értelmeset nézni. Egy szívélyes jó kurva anyjukat én is hadd küldjek a T-csoportnak innen, csak hoy ne maradjak ki. Egyébként mi egyből telefonáltunk, aszonták túl sokat kért a BBC. Az persze rendben van hogy én megveszek egy csomagot bizonyos csatornákért, de ők bármikor lecserélhetik... aztán fizessek olyanért amit nem is akarok

kicsijuti 2011.01.06. 10:58:21

Akkor ez nem csak a BakonyNetnél van? Régen több német csatorna jött be mint magyar és az RTL2 meg pro7nek köszönhetően tanultam meg németül, most meg van orf2 egy arab meg egy kínai adó és ennyi.

szekelyk 2011.01.06. 10:58:57

Nekem mindegy tegyék bele ezeket az adókat, de akkor cseréljenek le valamit hasonlót. Ne egy gyökeresen mást szedjenek ki. Értem én, hogy technikai korlátok vannak, de szerintem egy Családinak nevezett csomag ne legyen már egysíkú!

pocokpocok 2011.01.06. 11:00:56

öö, már bocsi, de nekem jön a német rtl, a zdf, meg a kika is: olyan 92-fölötti csatorna számon vannak, nézz utána: nekem sincsenek külön díjcsomagba megrendelve, úgyhogy natur adják.
amúgy a minőség tényleg sz.r.
ha áramtalanítás van véletlenül, a beltéri tuti kifingik, lehet napokat várni, jobb esetben egyet-ha hozzáértő belsőssel beszéltem-, holott csak egy egyszerű frissítés kell rá.
No de ilyet, nem lehet áramtalanítani a készüléket, mert elveszti a beállításokat:)?
röhej!
És ha én nem akarom, hogy fogyasszon ez a sz.r, ha nem nézem?

más: invitel se jobb, ott "visszanézhető adásos" szolgáltatásunk volt anno: hát mit ne mondjak, vagy nem lehetett visszanézni, vagy megállt a felénél, oszt jónapot:)
Meghát ott 1megás netet tudtak adni mellé, merthát ez van, tessék szeretni. Az is sz.rakodott persze
Egyik kutya, másik eb

pocokpocok 2011.01.06. 11:02:16

ui: én jobbára a különcsomagba betett ismeretterjesztő aókat nézem, azt hiszem valami ezresért havonta, a többi semmit se ér.
jah, meg a gyerek a szintén különcsomagos gyerekadót:)

vancrow 2011.01.06. 11:04:49

Egyébként egy adalék, amiről még nincs szó a kommentek között: ha már van előfizetésed a T-nél, egy digitális előfizetésez 3 set top boxot kérhetsz - aha, de ha eddig csak 1 box volt, a következőt 8000+ Ft-ért kapod meg!
Ha tök új előfizető vagy, ennek a feléért a tiéd (bérbe)

cso zsi 2011.01.06. 11:06:49

@Chaoyang: "regi Matavos dolgozok"
Már a 30 év alatti korosztály is belefér ebbe? Mert az 50-eseket már rég kirugdalták onnan is.
@Szvidrigajlov: "Hacsak a Deutsche Telekom..." szerinted hol határozzák meg, hogy egy leányvállalat miből tegyen szert bevételre, és tegye lehetővé az anyaország jóléti olcsóságát?

gramercy 2011.01.06. 11:07:22

ki nem szarja le, ami erdekes azt le lehet torrentezni az hbo-tol a forma 1-ig es minden mast, sok magyart pedig adas utan online ingyer

mátka 2011.01.06. 11:07:36

Én sem hittem a szememnek, mikor a BBC csatorna helyén bejött az a -bocsánat- iszonyat. Annyira örülök, hogy vannak velem egyetértő TV nézők Magyarországon, hogy életemben először BLOZOK, vagy BLOGOLOK?
Visszatérve a témára: olyannyira nem hittem a szememnek, hogy többször újrahangoltam a készülékemet, s magamban kerestem a hibát, hogy nem találom a csatornát.
Mikor nagy nehezen kiderült, hogy az analóg készülékek családi csomagjának 44 csatornájában az említett csere történt -a digitális készülékek tulajdonosai az 53 csatornából még azért egyenlőre megkapták a BBC-t- azonnal írtam a tisztelt szolgáltató NÉPNEVELŐNEK.
Én azért ezt nem értem...
A 44 TV csatorna : sport (azt hiszem 4 csatorna), sorozat és "romantikus" filmeket sugárzó (millió csatorna), TV shop, zenei Viva és a biztosítékot most kiverő csatorna stb. mellett nem fért el az az angol nyelvű adás amely olyan "népnevelői" (angol népnevelői,- mert úgy látszik ott még van-), színvonalas sorozatot is tud csinálni mint pld a 12 részes "Partvidék" amelyet a britek skótok és walesi-ek büszkén, mi meg ámulva nézünk és gyönyörködve tanulunk a sziget partvidékének földrajzi, építészeti, geográfiai, történelmi, kulturális stb. csodáiról. (Megjegyzem: nem lenne érdemes a millió valóságshow , megasztár X faktor, csillag születik stb mellett az ilyen típusú ötleteket másolni, egy hasonló de Magyarországról szóló filmmel? Igaz ez szakértelmet és rengeteg munkát igényelne......)
Arról már nem is álmodok, hogy a zenei csatornák között újra megkapnánk a Mezzo csatornát.....
A TY-s koncepciókkal szemben a magyar rádióadók között szerencsére ( és nem szeretnék ötletet adni) azért még elfér pld. a Bartók rádió is.
Állítólag a szolgáltató közvéleménykutatás után cserélte meg az ominózus két adót. Ha ez így van -és nem akarok párhuzamot vonni- de akkor ez a többség érdekét képviselő un.demokrácia???? Jaj nekem, nekünk !!!

LevLev 2011.01.06. 11:09:06

Válts szolgáltatót! Én megtettem.

moophlander 2011.01.06. 11:11:06

Egy húszezres városban lakom. Az itteni szolgáltató előrelátó volt és már 10 évvel ezelött kicserélte a gerinchálózatot optikaira. Mostanra az egész városban bármilyen igényt ki tudnak elégíteni, legyen az TV, Internet vagy telefon! Amúgy 33%-ban önkormányzati tulajdonú!

Ivan Kozirev 2011.01.06. 11:12:00

@mátka: Ajjaj, a Partvidék milyen jó volt, én is imádtam.

chaser 2011.01.06. 11:15:46

oh, akkor ebben is jó a digi, vannak német adók is, bbc is, meg sok minden más

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.01.06. 11:19:24

@mátka:
Nagyon jó ötlet lenne, ha a BBC tényleg példakép lenne.

De jó tíz éve nálunk is volt Leggyengébb láncszem (nekem a magyar változat is tetszett, mégha Máté Krisztina nem egy Anne Robinson). Alig pár hétig ment, mert a nézők nem bírták fölfogni, hogy az epéskedő jégdomina csak egy szerep.

bee-lah 2011.01.06. 11:22:42

Nálunk (Rubicom) már december elején elvették a BBC prime-ot... ráadásként a CNN-t és CartoonNetwork-öt is...
állítólag a szolgáltatás színvonalát emelték ezzel...
Már csak a DaVinci Learning tart ott. Ha azt is elveszik, felmondom a szerződést...

Rohadjanak meg a saját ürülékükben... lehetőleg máma még... :)

B1

Selli69 2011.01.06. 11:40:28

A BBC Prime-ot én is szerettem, volt is öt évig, mert ahol laktam eddig, ott csak Vidanet volt, akiknél ez benne volt a csomagban. Bár megjegyzem, a magyar felirat az utolsó évben már nem volt elérhető. Most Diginél vagyok (elköltöztem, itt meg Vidanet nincs) és bevallom, hogy nincs igényem ennyi csatornára, egyszerűen nem tudom követni (nincs időm rá), hogy mikor, hol, mi van. A kapcsolgatások is arra jók csak, hogy ha valami megtetszik, akkor megkeresem, letöltöm. Én is szeretek/nék tv-zni, de egyre nehezebb. Átállni digitális/megállítós/csilivilire meg csak akkor fogok, ha már bejáratódik. Addigra beszerzek egy lapostv-t is :-)

cso zsi 2011.01.06. 11:45:08

@Reckl_Amál: "Alig pár hétig ment, mert a nézők nem bírták fölfogni, hogy az epéskedő jégdomina csak egy szerep."
Arra a szerepre alkalmas embert is lehetett volna találni, bár a ker.tévéknél kötelezőnek tűnik a képernyőképtelenség.
Gondolom, az "esélyegyenlőség" jegyében nevezik ki "riporternek", hírolvasónak azt a rengeteg beszédhibás, olvasni nem tudót (súgógépről sem!!!), akiket láthatunk.
A mai ker.tévés hiradók önálló bakiparádét nyújtanak.

Browning 2011.01.06. 11:45:19

Okádok attól, hogy ha bekapcsolom a tv-t, akkor az 55-60 csatornából nincs egyetlen nézhető sem már.

El Visco Stello (törölt) 2011.01.06. 11:56:35

A szolgáltatók nem szeretnek fizetni csatornákért. Amit ingyen kapnak, azt sugározzák jó drágán úgy, hogy azért hozzácsomagolnak egy HBO-t, egy pornócsatornát, egy internetet, egy telefonvonalat. A szolgáltató leszarja a nézettséget, neki az előfizetők száma számít összességében. Ahhoz neki elég egy-két nézhető csatorna, meg száz nézhetetlen. Remélem eljön az idő, amikor vetniük is kell, nem csak aratni.

spamle 2011.01.06. 11:57:43

érdekes nem T-nél van előfizetésem, de ugyanúgy megkavarták a csatornákat, nóta tv ultragáz. blog máskor járjon utána valós történéseknek.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.01.06. 12:05:43

@spamle:
Már mi nem valós? Tényleg nincs BBC, de van helyette enyhén pityókás Koós, aki a negyven éves felvételeire tátog.

1bambi 2011.01.06. 12:14:45

Éppen a napokban akartam váltani a UPC-től a T-re, és elsősorban a több külföldi csatorna és a Mezzo miatt, mert a UPC már csak a CNN-t hagyta meg nekem. Nem értem, hogy miért nem lehet egy igényesebb csatornákat tartalmazó csomagot összeállítani. A mostani UPC-csomagból egy rakás csatorna van, amiket szívesen elcserélnék akárcsak egy darab plusz idegennyelvű csatornára, vagy akár a Mezzora.

Rigghead 2011.01.06. 12:29:50

@LevLev: pl. nálunk ez gyakorlatilag megvalósíthatatlan...

És MindigTV-t mint alternatívát, még inkább hagyjuk sztem

P. A. 2011.01.06. 12:54:59

T-nél van csomó külföldi csatorna, de ahhoz digitálisra kell előfizetned. (Speak csomag)
Euronews, Sky News, Sat1, Rtl, ARD, KIKa ZDF, Tve, Rai Uno, RTR Planeta, TV5 Monde. És ez 890 Ft havonta.
BBC megmaradt ott a családi csomagban.
A Mezzo pedig a Globe csomagban van.

Az ÁSZF módosításokat a csatornakiosztás előtt minimum 30 nappal kell közzétenni. Két országos napilapban, valamint a honlapjukon, és a számlán is volt tájékoztató a változásokról. Ezek a változásokat általában hó elején teszik közzé. Ha nem értesz egyet a téged érintő változtatásokkal 8 vagy 15 napon belül következmények nélkül felmondhatod a szerződésedet. Még a hűségidőset is.

chabusch 2011.01.06. 13:05:29

Mondjuk a kábelszolgáltatókat nem értem. Elég régóta látszó tendencia, ami a tartalomfogyasztási szokások megváltozása miatt történik. A tv-t aktívan néző lakosságban jelentős túlsúlyba kerültek a nyugdíjasok, az internethez nem értők, az alacsonyabb képzettségűek, így nyilvánvalóan az ő ízlésükhöz kell igazítani a kínálatot, hiszen pl. a sorozatokat netről letöltő és angolul nézőkhöz a magyar csatornák nem tudnak versenyképes terméket felkínálni.

Éppen ezért a lehetőség a kábelszolgáltóknál az lenne, ha lenne egy angolszász csomag jó(!) angol és amerikai csatornákkal, pl. BBC, FX, Showtime, stb. + Mezzo, pár jobb tematikus csatorna (az amcsi csatornáknál a nézhetőség érdekében mondjuk 14 órás késleltetéssel, a digitális átállás jegyében ki-be kapcsolható magyar/angol/üzbég felirattal) Ha lenne ilyen, én tuti előfizetnék rá.

_nyuszi_ 2011.01.06. 13:16:31

@Reckl_Amál:
1. már nincs T-Kábel, T-Home van.
2. német, angol nyelvű csatorna a Speak csomagban megtalálható a digitális csatornakiosztásban.
3.a BBC Entertainment IS megtalálhatóa a a digitális csatornakiosztásban. tehát nem vették el, csak áthelyezték.
ugyanis, bár nem mostanában, de az analóg adás meg fog szűnni!
4. azért van Muzsika Tv, mert sok kedves Előfizető, fél éve rinyál, hogy legyen, mert a UPC-nél van.(vagy a Nóta Tv, mindegy, egyszar.)
5. a véleményedet megírhatod, telefonon is elmondhatod: www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetoseg.
5. a változások 1 hónappal a módosítás előtt fent vannak a honlapon:
www.telekom.hu/szolgaltatasok/aszf/aszf_modosulasok
6. ha használod a szolgáltatást, elfogadtad az ÁSZF-t.
8.2.2.2. Programválaszték módosítása
Szolgáltató jogosult a műsorkínálatot az előfizetők előzetes értesítése mellett megváltoztatni. A Szolgáltató a műsorválasztékot az előfizetői igények figyelembe vételével alakítja ki, s az előfizetői igények mellett figyelembe veszi a műsordíjak gazdasági hatását
és a műsorok minőségi jellemzőit.

Előbb olvass, kérdezz, tájékozódj, aztán írjál posztot!

_nyuszi_ 2011.01.06. 13:18:26

@P. A.:
hehe, szintén zenész? :)))

Pótzéhá Tanár Úr · http://potzeha.blog.hu/ 2011.01.06. 13:23:47

Mikor tegnap a BBC-re kapcsoltam és megláttam Balázs Palit, azt hittem egy pillanatra, hogy az angolok filmet forgattak a Kárpát medence nótaénekeseinek elfeledett áldozatairól. De aztán keserűen vettem tudomásul, hogy sose tudom meg, hogyan ért át a Szaharán Michael Palin és mi lett PC Plummal a Balamoryban. Gyászolok.

Pótzéhá Tanár Úr · http://potzeha.blog.hu/ 2011.01.06. 13:29:14

@márnyuszi.: És ha tudok róla, hogy az elefánt bedughatja az ormányát a fenekembe, ha akarja és utána meg is teszi, akkor nem is sírhatok, hogy fáj? Csak azért, mert tudtam róla, hogy megteheti?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.01.06. 13:38:13

@márnyuszi.:
1. T-Kábel, mert pl. a szintén T-Home néven futó internet- és telefonszolgáltatással nincs bajom, sőt.

2. Amíg nem kötelező, nem állok át digitálisra. Kipróbáltam, nem tetszik az egész rendszer.

3. l. 2.

4. Legyen Muzsika TV! Csak ne a BBC rovására. Kövesse is a szolgáltató az igényeket, de ne úgy, hogy másokéra szarik.

5. Nem nézegetem a honlapjukat.

6. Ez egy rendkívül sportszerű hozzáállás. És valóban használom, és kénytelen vagyok a BBC-ről lemondani, mert nincs más választásom.

Az ügyfélszolgálathoz nem fordulok, mert impotens, lassú, udvariatlan. Az egyetlen dolog, amit tehetek, hogy leírom, ha nem tetszik.

Attól, hogy ők önhatalmúlag kikötöttek valamit, még nem fair, hogy ugyanazért az összegért folyamatosan romlik a színvonal. Eleget fizetek a jelenlegi díjcsomagban is azért, hogy az analóg tévémet ne tekintse a tisztelt szolgáltató fapadosnak.

▲ ▲ ▲ 2011.01.06. 13:57:57

T-Home IPTV-n (családi csomag) még rajta van a BBC.

ildiko1998 2011.01.06. 14:06:34

@The_Assassin: Tökéletesen igazad van!Én vettem a fáradságot,s irtam is a kábeleseknek,amire azt a választ kaptam,hogy "közvélemény kutatás alapján"döntöttek a csatorna váltásról.Visszairtam,hogy mégis hol zajlott az a "közvélemény"kutatás,ugyanis széles ismerettségi körömben senki nem hallott felőle,igaz,a Mónika shaw közönségét nem kérdeztem.Már a MEZZO megszünténél is reklamáltam,de ugye minek?Csak tudnám.hol,kinél lehetne hathatósan véleményt nyilvánitani?Nem elég primitiv a népünk,dobjanak még rá pár lapáttal!!!,de örülök,hogy vannak még velem egyvéleményen is egy páran.

ildiko1998 2011.01.06. 14:21:50

@The_Assassin: Ha megtaláltad azt a fórumot,értesits,megyek én is!!!!

Ivan Kozirev 2011.01.06. 14:47:19

@márnyuszi: "3.a BBC Entertainment IS megtalálhatóa a a digitális csatornakiosztásban. tehát nem vették el, csak áthelyezték. ugyanis, bár nem mostanában, de az analóg adás meg fog szűnni!"

Na de én analóg verzióra fizettem elő, tehát tőlem de facto elvették. Ha volt, de ma nincs, akkor azt nem lehet másképp hívni, nem igaz?

cso zsi 2011.01.06. 15:06:11

@márnyuszi.: "ugyanis, bár nem mostanában, de az analóg adás meg fog szűnni!"
Aminek persze semmi köze a "digitális átállás"-hoz, de mégis ez az indok.
Míg a földi sugárzásban valóban jelentős bővítést lehet létrehozni ugyanazon a frekvencián, addig egy kábeles megoldásnál, ahol már amúgy is csak a töltelékadók szaporodnak, az átlag ügyfél számára nem nyújt többet.
A nyelv-váltási lehetőség a lakosság töredékét érintheti. Sokukat pusztán a koruk miatt.
7 éves gyermekem tanult már az óvodában is angolul, és 3 évesen volt, hogy egy hónapon keresztül csak angolul beszélők szóltak hozzá külföldön.
Megérti, beszéli. De a váltható nyelvű filmek magyarul érdeklik.
50-60 fölött dettó. Bizonyos szakmákhoz ugyan manapság elvárnak idegennyelv-tudást, de sok helyen kiderül, hogy nem kell, csak benne maradt a hirdetés szövegében.
"a BBC Entertainment IS megtalálhatóa a a digitális csatornakiosztásban. tehát nem vették el, csak áthelyezték."
A UPC-nél ugyanez megy, de ott még a digitálon sem mindent érsz el, ha nem fizetsz még..., még..., még....

_nyuszi_ 2011.01.06. 15:32:33

kedves hozzámszólók!
félreértés ne essék, nem védtem a multit, csak közöltem a tényeket.
az ÁSZF az (akkori) NHH által jóváhagyott dokumentum.
tessenek Annamarinál reklamálni! :)

mizie 2011.01.06. 16:18:22

@Reckl_Amál: Nekem Digi Tv van és ott te választod ki minden esetben hogy milyen nyelven nézed.

szekelyk 2011.01.06. 16:37:39

@márnyuszi.:
2. Van akinek még analóg előfizetése van. A váltás + 5000Ft!
3. Analóg Családi csomagból miért kell kivenni? Valami hasonlót kellett volna elszedni, nem egy teljesen más adót.
5. Pontosabban csak elmondhatod, írásban kell ,de a weboldal jó. Mindenkinek ezt ajánlom.

Mondjuk úgy lett volna elegáns, ha a digitálisra váltásnak nincs költsége, ha valaki továbbra is nézni akarja. Mivel kényszerítve vagy.

P. A. 2011.01.06. 17:17:59

Ha online váltasz, akkor nem kell pluszban fizetned.

kpetya 2011.01.07. 14:58:54

vmi nagyokos irta, ha nem tetszik a szerzdés módosítás, akkor felmondhatom. Na ja, de mivel a kábeltv gyk monopol szolgáltatás egy területen, nem tudok mást választani.

miért szeressem a digitálisat mikor ha 3 tvnk van akkor 3x kell előfizetni???!!!

a napi bullshit

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük levelét.

Tájékoztatjuk, hogy a csatornakiosztás változásait érintő döntéseket a T-Home minden esetben piackutatási eredményekre alapozva hozza meg. A csatornakiosztást minden évben felülvizsgálja a Társaság és a piackutatás keretében megvizsgált előfizetői vélemények szerint módosítja. Olyan csatornák kerülnek be a csomagokba, amelyekre széleskörű előfizetői igény mutatkozik. Emiatt egyedi kérelem alapján sajnos nem tudunk a műsorkiosztáson változtatni.

A Mezzo csatorna a Globe valamint az Extra csomag kínálatában továbbra is elérhető. Megrendelését a 1412 telefonszámon, illetve személyesen T-Pontjainkban kezdeményezheti. Üzleteink listáját az alábbi weboldalon találja meg:

www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetoseg/uzletkereso

Megértését köszönjük és reméljük, hogy a fenti információkkal a segítségére lehettünk.

Intézze ügyeit kényelmesen, sorban állás nélkül Önkiszolgáló Ügyfélszolgálatunkon (www.t-home.hu à My T-Home). MT ügyfél azonosítójának vagy e-mail címének, valamint 5 jegyű ügyféljelszavának megadása után ellenőrizheti és rendezheti aktuális számlaegyenlegét, számlamásolatot kérhet, vagy akár díjcsomagot is válthat. Bízunk benne, hogy szolgáltatásunk felkeltette az érdeklődését, és a továbbiakban igénybe veszi Önkiszolgáló felületünket, melyet az Ön kényelmének érdekében alakítottunk ki!

További kérése, kérdése esetén készséggel állunk rendelkezésére.

Üdvözlettel:

Csabai Tamás

levelezési képviselő

Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.

Cégjegyzékszám: bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságon Cg. 01-10-041928 szám alatt

_nyuszi_ 2011.01.09. 22:26:25

@kpetya:
válts át ED3 IPTV-re, akkor 1 előfizetéssel 3 Tv-n nézheted a műsort
kábeles IPTV.
süti beállítások módosítása