2010. november 21. 18:45 - Reckl_Amál

Dezső új otthona

Az előbbi posztban említettem, hogy pénteken buliban voltam. Újabb barátom lett harminc éves. Bár akkor még hátra volt neki egy kicsi. Ma van ugyanis a nagy nap.

Igazi bőségtállal várt bennünket, volt torta is, pezsgő is és persze remek beszélgetés. Különösen élveztük Csöncsön gyerekkori történeteit, melyeket a blogján egyszer majd remélhetőleg megír. Érdemes.

Még az is szóba jött, hogy az ünnepeltet valami chipendale show-ra visszük el. De ez annyira elcsépelt, hogy még a Barátok köztben is évekkel ezelőtt bosszantották vele a kdnp-s Magdi nénit.

Ezért - némileg az én újdonsült növények iránti rajongásomtól áthatva - csak egy "férfi" érkezett a csepeli kéróba. Ma már Carlosnak hívják - az ünnepelt joga mégis a saját bonsai-ját elnevezni. De amíg nálam lakott - a kép is az én kissé poros tévém tetején készült - Dezső volt a becsületes neve.

Bodog születésnapot, kedves Zsu!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr772463690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.11.21. 20:05:27

Aztaleborultszivarvégit! Szegényemet mindig elfelejtem, pedig hó elején még tudom, hogy huszadika körül... De akkor még időben vagyok, köszi :-) .
Ja, ha olvasnád, kedves Ünnepelt: Boldog születésnapot!
süti beállítások módosítása