2010. január 29. 14:00 - Reckl_Amál

Sajnálni kéne?

Pár napja a híradók közepesen fontos hírként számolnak be egy illegális pornóforgatás körüli botrányról.

Az újpesti házban olyan embereket is szado-mazóra kényszerítettek, akik azt nem akarták.

Először azt hihette az ember, az egész pornózás a jelenlevő hölgyek akarata ellenére történt. De mára szép lassan kiderült, csak annyiban, hogy "útközben" jöttek rá, bizony, ha az embert nádpálcával elfenekelik, az fáj.

Mert az ellen nem volt kifogása az amatőr művésznőnek, aki mellékállásban hétgyerekes anya, hogy pénzért fűvel - fával szerelmeskedjen. De amikor a gonosz, matektanárnő kinézetű domina belépett, és rásózott párat a popójára, akkor rájött, nem sima kurválkodás lesz ez, hanem valami durvább.

Most ez a közönséges nő körbejárja a tévéket, és elpanaszolja, milyen csúnyán elbántak vele. A tizenötödik pálcacsapás után már semmit sem érzett. Gondolom, már az első is fájt, de akkor miért nem szállt ki? Miért nem mondta azt, hogy ezt ő nem vállalja? A világ tele van olcsó nőkkel, biztos találtak volna helyette is valakit, nem vették volna ezt annyira zokon a filmesek sem.

Természetesen a fizikai fájdalmai miatt sajnálom. Senkit sem kellene véresre verni szórakozásból sem, azt sem, aki akarja. De ezt a helyzetet kizárólag magának köszönheti. Gyors, egyszerű pénzt akart, és csúnyán pórul járt, most nyivákol, mert a szemforgató, a pornógráfiát egyébként örömmel hirdető média ártatlan áldozatot kreált belőle. Áldozat ő, de semmiképp sem ártatlan, és csak részben a lelketlen, embereket tönkre tevő, az emberi nyomoron élősködő pornóipar áldozata, legalább ennyire a saját pénzéhségének, tunyaságának és butaságának áldozata is. Nem tudom sajnálni, sajnálom.

208 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr611710960

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Döbbenet! Overdose korábban pornózott! 2010.01.29. 16:07:02

A csúnya dolgok miatt megbukott és sittre kerülő - vagy épp szabadlábon maradó - olimpikonokkal súlyosbított sportéletünket újabb botrány terheli. Napvilágot láttak korábban gondosan titkolt felvételek, amik a világhírű versenyló ifjúkori botlásait dok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapasssucks 2010.01.29. 14:52:19

ja, az áldozat a hibás.
mekkora egy paraszt vagy.

hááááát 2010.01.29. 14:59:37

@indapasssucks: Miért te ezt elhitted,h nem tudott arról meg fogják verni.Ha valaki ilyet forgat,mégis mit várt?Hülye állat aki szét ver egy embert,de ahoz mindig kell a másik aki igent mond.Ja hét gyerek mellett nyomta a szado-mazo ipart.A média kimosta az agyatokat.Pénzt akar ennyi.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.01.29. 14:59:50

Lehet, hogy a gyerekeire kellett a pénz, és pénztárosként a töredékét sem kapta volna, ezért bevállalta ezt.

Amitől persze még nem lesz erkölcsös dolog, de a körülmények ismerete nélkül nehéz érdemben megítélni az esetet.

Kaant 2010.01.29. 14:59:59

Amál (vagy, hogy a repedt herébe hívnak..)te olyan hülye vagy, hogy őszintén csodálkozom azon, hogy az ápolód írogatni enged téged az ebéd időben...
Hogy lehet összehasonlítani azt, amikor valakinek egy imitált és egy egyezményes jelre megszakítható s/m aktus ígérnek be, majd e helyett agyba főbe verik??? Neked nyilván mindegy lenne, hogy ha elmennél szippantósnak, akkor szivattyúzni kéne a szart, vagy kanalazni, de máshol ez nem így működik. Azt meg kívánom neked őszintén, hogy tartsál el 7 gyereket egyedül, és old meg kulturáltan a nyomorod. Ha majd erre sor kerül, akkor én is szívesen kritizállak! Mekkora egy tirpák vagy basszus....

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.01.29. 15:00:27

"Most ez a közönséges nő körbejárja a tévéket, és elpanaszolja, milyen csúnyán elbántak vele."

Gondolom, szerinted jobb lett volna, ha titokban tovább folyik ennek a filmes bagázsnak az ámokfutása.

Tudod, mi állt a szerződésben? Tudod, mit ígértek, és ahhoz képest, mi történt?

Felületes, rosszindulatú poszt.

Max egy dologgal lehet egyetérteni. ne kurválkodjatok csakok, mert ráb...ok

Arilian 2010.01.29. 15:01:16

Jézusom, ez már a blogírás legalja :(

kukahontas 2010.01.29. 15:01:55

@indapasssucks:
nem áldozat hanem szenvedő fél
az áldozat nem pénzt érte
egyébként mit hit szegény miért kap 100.000 Ft-ot

kukahontas 2010.01.29. 15:02:41

bocs nem kap pénzt érte

zZz 2010.01.29. 15:06:17

@Kaant: egyébként miért kellett 7 gyereket szülni, ha nem tudja eltartani őket?

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.29. 15:06:28

@kukahontas: Amit megbeszéltek?
Imitált S/M, jelszavas leállás.
Ehhez képest verést kapott.

Gumineaux 2010.01.29. 15:06:55

Nem azzal volt baja az illetőnek, hogy elverték, hanem hogy az egyezményes jelre sem álltak le a veréssel. Én személy szerint sajnálom az illetőt, biztos nem kedvtelésből választotta a pénzkeresetnek ezt a módját, hanem mert máshol nem tudott elhelyezkedni. Az meg, hogy mennyire erkölcsös pornófilmben szerepelni, teljesen mellékes.

aGerald 2010.01.29. 15:08:17

Szerintem a kedvenc szadomazó forrásának megszűnése fájhat neki (Amáliának)...
Hiszen itt senki nem tettetett semmit, ugye?

Bedi 2010.01.29. 15:09:07

Kedves Amál, ez most szociálisan nagyon érzékenyre sikeredett. Bizonyára elkerülte a figyelmedet, hogy a hírekben írtak egy kupac gyerekről is, szóval valószínűleg nem egy újabb Jimmy Choo-ra valót akart könnyen megkeresni.

A 7 gyerek magában is megérne pár gondolatot, de arról aztán végképp nem lehet érdemben és izlésesen ebben a terjedelemben értekezni.

félember 2010.01.29. 15:10:45

Amál te túl diplomatikusan fogalmazol.
Röhej az egész tv, média. Én vagy tizenöt éve nem nézek tévét. És bár nagy ismeretségi körrel rendelkezem alig van köztük aki még bekapcsolja néha.
Sajnálni meg ezt a ribit? Hagyjuk már.. bár akinek ez a hobbija, hogy ezen sajnálkozzon én nem vitatom el tőle.

wagabound 2010.01.29. 15:11:08

Oké, Reckl Amál, leírtad a véleményedet. Én is azt teszem: elképesztően ritka nagy barom vagy.

toxikus 2010.01.29. 15:12:11

aki 7x lekölkedzik annak tudatában,h nem tudja eltartani őket, az meg is érdemli,h elseggeljék...

Globetrotter2014 2010.01.29. 15:12:19

Szerintem a poszt korrekt, ésszerűen kifogásolható dolgokat vet fel. Rögtön "szakértőként" kérdeznek meg oyaln ambereket akiknek finoman szülva nem kellene szerepelniük örszágos adón.
Az egszben az egyetlen poén az volt, amikor szegény rendőrségi szóvivő megpróbálja megállni a röhögést a sajtótájékoztató közben.

wagabound 2010.01.29. 15:14:48

Még egy apróság, bunkókám. Nem a nő járta körbe a tévéket, hanem azok csaptak le rá, mint tyúk a takonyra. Ennyire már ismerhetnéd a médiát, ha már te is a trágyadombján kapirgálsz.

Női Hiszti_ 2010.01.29. 15:16:36

Na jó ez egy vicc, agyan Amált ócsároljátok, úgy hogy soha nem jártatok még itt, csak az index címlíp vonzott benneteket ide.

HÉT, ismétlem HÉT gyereke van.

előbb ezen kell elgondolkozni, aztán jöhet sírni, hogy nem tudja eltartani őket.

Nem csak elleni kell, hanem NEVELNI is EMBERNEK ezeket az élőlényeket.

Ha meg olyan hithű katolikus, miszerint a gyermek áldás és a férjével nem védekeznek, akkor nem tartom valószínűnek, hogy ily módon próbálna pénzt szerezni az éhes szájak etetésére.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:16:57

A tálib világban Amál és csatlósai boldog fontoskodással néznék végig a kivégzéseket, és elégedetten nyugtáznák, hogy ők bizony semmi erkölcstelen vagy törvénybe ütköző dolgot nem követtek el soha, nem is kerültek hasonló gondba, az alja népség, aki nem tud vigyázni, az megérdemli a büntetését, úgy bizony! És gőgösen bólogatnának hozzá.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.01.29. 15:18:28

Ne ítélj, hogy ne ítéltess.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.01.29. 15:19:15

Micsoda konstruktív blog ez. Szemét kormány, szemét BKV, szemét pornósok, szemét Avatar, szemét adókon szemét stréber libák nyomulnak.

Te szoktál örülni is néha? Már azon kívül, hogy két éve hajtogatod ezeket?

zombi777 2010.01.29. 15:19:29

Kedves Amál!

Örülök valaki végre rajtam kívül is látja a lényeget.
És ha a kedves hölgyet nem verik meg, hogyan néz a 7 gyermeke szemébe, az ártatlan kurválkodás után?
Emberek! Ural titeket a média!

Lili Marleen 2010.01.29. 15:19:45

El vagyok kepedve. Felreertes ne essek nem itelem el ezt a not de konyorgom nehogymar ot allitsatok be aldozatnak. Nagyon jol tudhatta, hogy mire vallalkozik, csak nyilvan a penzt kevesli. A gyerekeket pedig tetszett volna idejekoran meggondolni.

félember 2010.01.29. 15:19:48

Nem kell jönni a gyerekszámmal állandóan.
Megcsinálni nemcsak könnyű és bárki tudja hanem élvezetes is. Gondolkodni kéne inkább azon, hogy nem csak lehetőség hanem felelősség.
Én ismertem 13-14 gyerekes családokat és sosem kértek mégis mindig kaptak a barátaiktól minden segítséget. Talán mert jól álltak hozzá az élethez és az emberekhez. Az igaz lustaság egy csepp sem volt bennük.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.29. 15:20:11

@Gumineaux: "biztos nem kedvtelésből választotta a pénzkeresetnek ezt a módját, hanem mert máshol nem tudott elhelyezkedni."

jaja. pár éve beszélgettem egy lánnyal, ő a tud-ot más megvilágításba helyezte. azt mondta 4-5 kilót nem tudna máshol megkeresni havonta.
ja, ő profi volt a szakmájában. :-)

qwertzu 2010.01.29. 15:20:29

Érthető. Ha meg egy korházsorozatba megy el statisztának, akkor meg ne csodálkozzon, ha tényleg kiveszik a vakbelét. Mért mit gondolt, majd imitálják a műtétet.
Tudod ez a filmgyártás olyan, hogy ügyesen úgy tesznek mintha, de azért valójában nem. A színészek nem halnak bele a golyókba, a nagymellű szöszit nem eszik meg a zombik stb... . Ha leszerződök egy filmszerepre, hogy eljátsszak valamit, aztán elvernek na az nem kóser.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.29. 15:21:20

@néma bárány: "Te szoktál örülni is néha? Már azon kívül, hogy két éve hajtogatod ezeket?"

egyet kihagytál: SZEMÉT KOMMENTELŐK! :-)

f4llen4ngel 2010.01.29. 15:21:41

@Rékuc: arra vigyázz szellemi elesettként, nehogy rád essen valaki :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:22:31

@toxikus: köszönöm, ezt az igen minőségi hozzászólást minden bizonnyal nagyon meg fogom szívlelni és ezután kevésbé ostoba lenni, hogy örüljön a piciny lelked.
nyomorult hülyegyerek :D

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.01.29. 15:23:02

Segg vagy.
Majd ha elmész munkahelyre, bezárnak és rabszolgamunkára kényszerítenek, akkor nyugodtan köpd magad szembe: te vagy a hibás.
Tök mindegy, miért ment oda a hétgyerekes anyuka. Kellett neki a pénz mindenképp, vagy amúgy se vetette volna meg a témát, édesmindegy. A lényeg, hogy mi történt ahhoz képest, amiről szó volt.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:23:23

@f4llen4ngel: nem aggódom, a te szintedre soha nem fogok lesüllyedni :)

karatekutya 2010.01.29. 15:23:39

@Női Hiszti_:
Valóban, csak az igen gáz, hogy ez kikerült a címlapra. A szövegkörnyezetből kiragadott részek plusz fantázia szüleménye ez a post, írásnak nem nevezném.
Kérem vissza azt a 3 percet, amit elvett az életemből.

"legalább ennyire a saját pénzéhségének, tunyaságának és butaságának áldozata is"

Amál odab@sz, miközben már a legelső hír is arról szólt, a forgatáson a megbeszélt jelre nem állt le a verés. Ez persze lehet, hogy mind hazugság és majd a rendőrség jól kideríti a tutit, de egyelőre ez az infó van, ezzel kéne dolgozni, nem pedig azzal ami Amál szürkeállományában keletkezik.

toxikus 2010.01.29. 15:23:54

@Rékuc: kb ezt vártam tőled:DDDD jesszus:D

Zzoorroo 2010.01.29. 15:24:05

@indapasssucks: milyen áldozat, B+? Ha pénzért belelógatom a farkam egy piranhákkal teli vödörbe, aztán elkezdek ordítani, hogy harapnak, nem áldozat vagyok, hanem balfasz.

A hét gyerekről most nem is ejtenék szót.

pff24 2010.01.29. 15:24:11

ez most mi? mit akartál ezzel a posttal amál? :) nagyon egyszerű ember vagy mi lehetsz.. és kurva szar lehet így élni. :)

Zzoorroo 2010.01.29. 15:25:02

@toxikus: azt, hogy Rékuc ostoba, mindenki tudja, ettől a kommentjétől függetlenül :)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.29. 15:25:20

@qwertzu: "Ha leszerződök egy filmszerepre, hogy eljátsszak valamit, aztán elvernek na az nem kóser."

leszámítva, hogy a prostiipar az kérlek a mocsokról szól.
nyilván úgy gondolod, hogy egy érzelmek nélküli, de szende (egészségügyi) dugás az egész, fizetsz, oszt annyi.

és ha valaki azt mondaná, hogy mondjuk beviagrázott, hulla részeg, kövér szőrös majmok egy darab húsnak nézve a lányokat, álló éjszaka b*sszák, ahol érik, és nem egyszer ütik-verik őket, akkor azt mondanád, hogy fúúj, micsoda kitaláció.

szóval nehogy azt hidd, hogy könnyű szakma, még akkor sem, ha ők választják!

f4llen4ngel 2010.01.29. 15:25:45

@Rékuc: lesüllyedni majd csak akkor, ha feltalálják az antigravitációt :)

toxikus 2010.01.29. 15:25:48

@Zzoorroo: ezzel tisztában vagyok:D nem is szoktam tőle sokat várni:D

karatekutya 2010.01.29. 15:26:10

@zombi777: Próbálj meg egy témára koncentrálni. Nem az a téma, hogy hogyan néz a gyerekei szemébe, sőt ha a csaj lába gombás és hiányzik egy nagy őrlőfog a szájából, az sem érdekes.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:26:36

@Zzoorroo: és rólad mit lehet tudni? hogy egy bunkó beszólogató nulla IQ-jú véglény vagy :D

Zzoorroo 2010.01.29. 15:26:47

@zZz: na ez az elsődleges kérdés. Azt tudja valamki, hány apától van a hét gyerkőc? Én úgy ötre saccolok.

Zzoorroo 2010.01.29. 15:28:31

@Rékuc: lehet, de ettől te még egy beképzelt hólyag vagy, akin százak röhögnek itt, a blogponthun :))))

Csak ennek felismeréséhez annyi IQ kéne, ami ezek szerint nem csak nálam hiánycikk :)))

karatekutya 2010.01.29. 15:28:53

@Zzoorroo: Ha azt mondják, hogy lógasd be egy vízzel teli vödörbe és bevállalod, akkor ha mégis belekerülnek piranhák, akkor ki is a hülye?

Gumineaux 2010.01.29. 15:29:26

@idelle: Mindenki azzal keresi a kenyerét, amivel tudja. Ha a leányismerősöd a testével, és jól meg is él belőle, csinálja.
Gondolom, adózik is utána. :)

Komikaze 2010.01.29. 15:29:27

Elképeszt az a lelkesedés, amivel a kommentelők nagy része teljes erővel rúg bele az áldozatba.
Mocskolódni, ítélkezni, 7 gyereket emlegetni és okoskodni, anélkül, hogy bárki pontosan ismerné a hátterét, persze könnyű...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.29. 15:30:03

@Rékuc: "És gőgösen bólogatnának hozzá."

ebben szerintem nincs igazad!

gondolom, a te mamád sem kergetett a konyhaasztal körül, hogy márpedig lányom, akkor is pornósnak mész, ha a fene fenét eszik.
a pornó sajnos 98%-ban arról szól, hogy megalázzák a nőket. ezt szerintem mindenki tudja.

nem véletlenül mondja az egyik leglényegretörőbb magyar szólás, hogy aki qrvának megy, ne csodálkozzon, ha megb*sszák. ebben ugyan nincs verés, de a tények alapján sajnos lehetne.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:30:32

@Zzoorroo: ahá értem, engem százak röhögnek ki, a te véleményedet pedig ezrek csodálják körbe, ugye? így már minden világos :)
nos ha majd lesz egy önálló véleményed bármiről úgy nagy általánosságban és letettél valamit az asztalra, akkor még talán számítani is fogsz, hogy mit ugatsz ki a nagyvilágba. Addig viszont csak egy trollkodó kis kommenthuszár taknyos maradsz, aki érdemben nem tud hozzászólni semmihez, csak a többi kommentelőt cseszegeti. Az ilyet komolyan venni? nem hinném :)

toxikus 2010.01.29. 15:31:01

@karatekutya: ez a hasonlat akkor állt volna,ha a nő úgy megyoda,h csak áll ruhában és lefényképezik, majd utána verik el... maradjunk már a földön

Zzoorroo 2010.01.29. 15:31:04

@qwertzu: napi száz rongyért majd imitálják a verést? Ezt csak a kirívóan idióták hihetik. Meg - ezek szerint - a hétgyerekes családanyák Újpestről.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.29. 15:31:16

@Gumineaux: "Gondolom, adózik is utána. :)"

nem, de ezt az apeh-os nagykutya kuncsaftjai nem veszik zokon, valami miatt... ;-)))

toxikus 2010.01.29. 15:32:18

@Rékuc: fájt-e amikor kiszartad azt a spanyolviaszt?:DDDDDD

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:33:06

@idelle: lehet hogy nincs igazam, de a poszt hangvételéből ezt a gőgöt és lenézést éreztem az elesettek iránt, azok iránt, akik hibáztak, vétettek, akik nem annyira tökéletesek mint Amál. Szóval személyes vélemény :)
ha pedig jól tudom, itt szexről szó sem volt, nem is volt szex a forgatáson, csak verés, szóval a poszt önmagában is hibát tartalmaz: nem dugni ment a mama, azt hitte, valami ártalmatlanabbról, vállalhatóbb dologról van szó. Hatalmasat tévedett, de ettől még nem kellene bele is rúgni.

Zzoorroo 2010.01.29. 15:33:42

@Rékuc: cica, nem vitáznék veled, mert a végén még nekem is keszonbetegségem lesz. Te aztán annyi mindent letettél az asztalra, hogy menten beszarok :)

Egyszerűen nem bírom az üresfejű felfuvalkodottságot, aminek viszont te modellt állhatnál. És tényleg ennyi, mert fárasztasz. Úgy általában is, de most különösen.

Rwindx 2010.01.29. 15:34:19

Recl_Amal:
Akkor nyilván az is rendben lenne ha egy komposztáló telepre vennének fel betanított munkaerőnek majd a 2. napon belőled akarnának komposztot csinálni?

Te tehetnél róla egyedül. Ugye?
pfff

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:35:53

@Zzoorroo: nem vitáznál, de beszólni azért tudsz? ennyi telik? jaj.

félember 2010.01.29. 15:36:38

Kedves sajnálkozók és felháborodottak.
Nekem az jön le a kommenteitekből, hogy:

1- A cél szentesíti az eszközt. (a pénzkeresésben is.)
2- A gyerek az abszolút érv mindenre. Onnantól a szülő hibái lenullázódnak mert mindíg lehet mondani, hogy "Dehát x gyereke van.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.29. 15:37:04

@Rékuc: "azt hitte"

szexmentes munka, azt hitte. a Szent és Híres Aszittemizmus.

de azért az elvárható egy felnőtt nőtől, hogy feltételezze: harmincezer/százezer forintért cserébe nem egy Petőfi-verset kell felolvasnia, télikabátban?

karatekutya 2010.01.29. 15:37:17

@toxikus: Figyi, nem az az érdekes, hogy Te mit gondolsz, sőt az sem hogy én. Az a fontos, hogy erről a témáról milyen hírek érkeztek, többé-kevésbé megbízható forrásból. Abban pedig az áll (rendkívül röviden), hogy az előre megállapodott feltételeket az egyik fél nem tartotta be.
Felőlem akár be is vállalhatta a verést. De ha az volt az egyezség, hogy nyelvkinyújtás+kacsintás kombóra a verés leáll, majd ez nem így történik, akkor ez átverés. Te lenézed a pornót és ezzel nincsen baj, csak el kéne vonatkoztatni tőle (különben belépsz azon művelt emberek körében akik szerint aki csúnya az rossz ember is).
Ez itt egy szerződés két fél között. Kb. mintha el akarnád adni a kocsidat 2 millióért én meg adok érte 600 ezret. Na akkó mi van? Átbaszás történt. Az, hogy a jelenlegi témában van egy kis pálca, verés meg meztelen nemi szervek, az csak bizonyos IQ alatt okoz problémát.

Gumineaux 2010.01.29. 15:37:27

@idelle:
„a pornó sajnos 98%-ban arról szól, hogy megalázzák a nőket. ezt szerintem mindenki tudja.”
Engem inkább a kettős mérce zavar. Azok huhognak a leghangosabban, hogy ilyen-olyan ribancok a pornósok meg így-úgy erkölcstelenek, akik minden este ott csorgatják a nyálukat (hogy mást ne mondjak) a pornóoldalakon.

blah 2010.01.29. 15:38:14

cigány-e volt a 7gyerekes anya?

CyberPunK 2010.01.29. 15:39:06

Igazából az egész story kamu. Ki fog szivárogni a "filmstúdió"neve, és onnantól kezdve az összes beteg fasz erre veri majd, mert ez nem megrendezett, itt tényleg verik a nőket. :)

Gumineaux 2010.01.29. 15:40:43

@idelle:
Na _ez_ az erkölcstelenség,(ti. hogy nem adózik)nem pedig az, amit a kuncsaftjaival csinál.

Zzoorroo 2010.01.29. 15:40:55

@blah: á, dehogy, nem is értem, miért vagy ilyen kisebbségellenes? A hétgyerekes anya a Vér és Becsület Kulturális Hagyományőrző Egyesület pártoló tagja, tagdíjat is fizet.

redrick 2010.01.29. 15:41:06

Hogy kell-e sajnalni, az csak vermerseklet/neveltetes kerdese. En tudom sajnalni meg azt a faszt is, aki kezelte a palcat. Sot, azt is, aki megveszi ezt a szutykot.
Ettol persze meg megvonnam az oxigent a tortenet osszes resztvevojetol, de egy lightos sajnalat azert ott motoszkal...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.29. 15:41:36

@Gumineaux: "Azok huhognak a leghangosabban, hogy ilyen-olyan ribancok a pornósok ..., akik minden este ott csorgatják a nyálukat ... a pornóoldalakon."

ez egy létező dolog, de hát mindig az kiabál, akinek a háza ég...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.29. 15:42:57

@Gumineaux: "Na _ez_ az erkölcstelenség,(ti. hogy nem adózik)nem pedig az, amit a kuncsaftjaival csinál."

:-D tíz pont!

asszem nincs olyan TEÁOR (meg SZJ), amivel be tudta volna jelenten a vállalkozóiját, meg számlát tudna adni.
ha jól tudom, CSAK ez a probléma! :-DDD

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:43:52

@idelle: figyi szerintem is elvárható.
de...
én nem a nőt védem, csak a poszt ellen szólok, mert hülyeségnek tartom, hogy egy átvert nőt még egyszer megalázunk. Hozzátenném, hogy az szintén elég könnyelmű dolog, hogy spéci szexuális szubkultúrához úgy megyünk forgatni, hogy semmi tudásunk nincs az adott kultúráról, no de én nem értek egyet az 'aki hülye, haljon meg' felfogással, ami ebből az írásból is árad.

Zzoorroo 2010.01.29. 15:44:34

@idelle: istenem, és még mindig tele van az apróhirdetési piac napi kétszáz eurót ígérő, garantáltan szexmentes tevékenységet ajánló burgenlandi és német munkaadókkal. És önmagában ez nem lenne probléma, de százak jelentkeznek, aztán jön a nyávogás meg a konzuli segítség kérése, mert szétkúrták őket Hansiék és nem is fizették ki a beígért összeget :)

Mwegáll az ész; igen, ez tényleg Kádár népe, basszus!

mixx 2010.01.29. 15:45:27

"Gondolom, már az első is fájt, de akkor miért nem szállt ki? Miért nem mondta azt, hogy ezt ő nem vállalja?"

Ha valamiről írsz legalább készülj fel és ne azért írj egy "post" -ot, mert te is erre a hírértékre szeretnél a találatok közé kerülni.

Kiszállt volna, de nem hagyták abba. Én sem tartom erkölcsösnek amit csinált, de sokan jutnak ma olyan helyzetbe, hogy elkeseredettségükben ilyet tesznek.

A véleménynyilvánítás szabad jogod, de ítélkezni már annyira nem.

redrick 2010.01.29. 15:46:02

@Rékuc:

"mert hülyeségnek tartom, hogy egy átvert nőt még egyszer megalázunk"

Legjobb tudomasom szerint a no abbol el, hogy megalazzak. Nem hinnem, hogy par index cikk elerne az ingerkuszobet...
Amugy meg a megalazas inkabb annak kene, hogy kinos legyen, aki csinalja.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2010.01.29. 15:47:20

Amál, ez k*rva gyenge poszt. A probléma nem az volt, hogy a nő leszerződött a s*gge elveretésére, hanem az, hogy amikor már kiszolgáltatott helyzetben volt, akkor nem tartották be az agreementet.

Minél kiszolgáltatottabb hrlyzetben van az ember, annál könnyebben csúszik bele ilyesmibe. Nem konkrétan a nádpálcára gondolok, megtörténhet ilyesmi teljesen "legális" munkahelyeken is. Túldolgoztatnak fizetés nélkül, vagy nem kapod meg a kialkudott bért.

Örülj neki, ha úgy érzed, te nem járhatsz így. De tuskó ne legyél.

félember 2010.01.29. 15:47:29

@idelle: Nem a pornóval van gond. Az egyszerű kereslet kínálat - így müxik az evólúció is. Hanem azzal, hogy ez hír és emberek kiakadnak rajta unalmukban.
Ha jogsértés történt akkor elő a szerződést és irány a bíróság. Ilyen egyszerű.

Zzoorroo 2010.01.29. 15:47:50

@mixx: minden véleménynnyilvánítás egyben ítélkezés is - persze nem büntetőjogi értelemben, de erkölcsiben mindenképp.

redrick 2010.01.29. 15:48:02

@mixx: itelkezni is szabad joga sajnos, de neked meg megvan a jogod ahhoz, hogy okosakat irjal a hulyesegeire. Es igy is tettel :)

CyberPunK 2010.01.29. 15:48:04

@Rékuc: " no de én nem értek egyet az 'aki hülye, haljon meg' felfogással,"

Csak nem félsz? :P

blah 2010.01.29. 15:49:41

@Zzoorroo: csak azér kérdem mennyire sajnáljam... :) Viccet félretéve azér gondolom nem ezt vállalta, a hülyék esetében meg nehéz megitélni mennyire tehetnek arról, hogyha kihasználják hülyeségüket.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.01.29. 15:50:43

@qwertzu: Ez tényleg így van, mert én egyszer láttam egy filmet, amiben meghalt a Leonárdó Di Caprio, mert megfagyott a vízbe', és UTÁNA készült egy másik film, amiben megint élt.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:52:27

@redrick: a poszt címe: 'sajnálni kéne?'
igen.
de nem azért, mert szadista pornószínésznek állt (ahogy ezt a poszt sugallja). Hanem mert a jelzés ellenére úgy elagyabugyálták, hogy attól koldult. Ugyanígy sajnálok bárkit, akit a munkáltatója átvert. De a posztoló nem azért nézi le a nőt, mert átverték a munkahelyén, hanem azért, mert 'erkölcstelen' munkát vállalt.

Zzoorroo 2010.01.29. 15:53:52

@blah: persze, hogy nem ezt vállalta, de naponta sok száz (sok ezer) ember esik pofára azért, mert nyomorúságát mások pofátlanul kihasználják: hajléktalanok, munkanélküliek, betegek, más kiszolgáltatottak...

De róluk nem szólnak a bulvárhírek, csak erről a hülye középkorú családanyáról (már ha megérdemli ezt a minősítést), aki elhitte, hogy azért kap szá (vagy ötven, tökmindegy) rongyot, mert barátságosan megpaskolják a seggét egy kamera előtt.

Na ez a disznóság.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 15:53:52

@Rékuc: tehát: szadista pornóban színésznek

Nem vagyok fideszes 2010.01.29. 15:54:11

Kurvára nem tudom sajnálni. Mi a bánatért pottyant ki valaki hét purdét, ha nem tudja eltartani? Gumi is van ám a világon.

Ahogy Ford Fairlane mondta: "Ne lettél volna hülye..."

Zzoorroo 2010.01.29. 15:54:44

@RAMBO: az a második film szerintem a megfagyás előtt készülhetett, csak utólag vetítették. Nem lehet?

redrick 2010.01.29. 15:55:00

@Rékuc: ha kicsit feljebb szkrollozol, latni fogod, hogy en is vmi hasonlot irtam.

Zzoorroo 2010.01.29. 15:56:31

@Lófasz Hadnagy: gumit ráadásul viszonylag könnyen lehet lopni a közértben.

_wood_ 2010.01.29. 15:59:27

Az "aki kurvának áll ne sírjon ha basszák" már volt?

amúgy @Rékuc: a blog.hu-n regisztrált nickek közül a tied az, amit csak meglátok valahol, egyből megy föl a vérnyomásom; már pattan is az alma-W, pedig kurvarossz a névmemóriám. tökmindegy hol, milyen témájú poszt.

...ez itten meg a szabályt erősítő kivétel.

blah 2010.01.29. 16:00:57

@Zzoorroo: Ja hát persze a média már csak ilyen...

pakesz (törölt) 2010.01.29. 16:01:33

neha lattam olyan fenekelos fotokat valami perverz linkelte be a szanira :)
sosem ertettem hogy hat ki az aki ezt szereti most mar tudom(marmint hogy sulyos penzert csinaljak) :)

de az itteni hozzaszolok szerint az osszes akinek veresre vertek a feneket csak lightos s/m re ment el es mindegyik egytol egyig racsodalkozott, hogy hat akkor engem itt elvernek :)))

mellesleg az inkriminalt videjot ahol elverik gondolom fullra felvettek, szoval hogy kozlik vele hogy szeretned-e ha elfenekelnenk es kozoltek a jelszot is

aztan a vegen kiderul hogy tok legalis volt, csak nem fizettek adot!!!

TetraB 2010.01.29. 16:02:29

tényleg miért is volt ez pornózás, ha nem volt szex?
meztelenül ütötték őket, ez nem pornó, ez sima szadizmus.

Lakle 2010.01.29. 16:02:40

Rékuccal teljesen egyetértek.

Majd megcsúsztok egyszer-kétszer az életben és talán leszálltok a magas lóról.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 16:02:46

„Gondolom, már az első is fájt, de akkor miért nem szállt ki?”

Mert nem tudott! Ugyanis a szereplőket a felvételek végéig fogva tartották! Még a rendőröknek sem volt egyszerű bejutni!

A hirdetés pedig maga átverés volt! Ezt a nő nem tudhatta! És ma már ott tartunk, hogy amúgy becsületes ember, pusztán azért, hogy éhen ne haljon, megy el meztelenkedni.

@hááááát: tudod milyen dolog nem tudni megélni? Nem tudta, hogy szado-mazo pornó, különben inkább éhen hal!

@félember: a körülményeket nem ismered. Nyilván nem unalmában dőlt be egy kamu hirdetésnek.

@toxikus: aki az MSZP-re szavaz, az megérdemli a sorsát? Mert ennyi erővel simán tegyék utcára kedvenc pártja uralkodása idején.

@Női Hiszti_: elkerülte a figyelmedet egy nem elhanyagolható tény. MUNKANÉLKÜLI. A tartós munkanélküliség észszerű magyarázat néhány baromságra. Kínjában az ember olyat is megcsinál, amitől alapesetben hányna.

@zombi777: téged pedig a tájékozatlanság a 21. században!

@Lili Marleen: olvass hirdetéseket! Nem derül ki! Az expressz.hu valóságtartalmát nem ellenőrzik!

@Zzoorroo: ember! Olvass expressz.hu-t és jelentkezz vmelyik hirdetésre, és ne lepődj meg ha átvernek!

BéLóg 2010.01.29. 16:03:40

Hát Amál, azt hiszem te itten most írtóra melléütöttél!

Egyébiránt ha télleg így gondolod, volna egy kis meló, szippantóskocsival szart kell gyűjtögetni, olyan 20ezer Ft-ot kínálnék neked naponta.
Aztán ha már beöltöztél, közölném hogy gépi szivattyúzás helyett neked kell a légszívócsövön a vákuumot fenntartani a szörpöskocsiban, s hogy mindez jól menjen, mögéd állítanék egy kétajtós szekrényt egy szívlapáttal, és az noszogatna!

Sötét bunkó barmok (v.ö Amál)! A nő nem arra vállalkozott, hogy AGYBA-FŐBE verik, hanem hogy kap egy kis verést lenge öltözékben valamennyi pénzért. Ha ezt nem vagytok képesek felfogni, hát történjem meg veletek is a dolog a bankban, a szolgáltatónál, a munkahelyeteken, a bíróságon, rendőrségen, sztkban.

@zZz: Ha megadnád anyukád címét, tőle meg megkérdezném, minek volt értelme gyereket szülni, ha ilyen hülye lett belőle?

@toxikus: Gondolom te pontosan tudod a részleteket és a szitut, ezért is lehetsz olyan nagylegény a másik ember megitélésében. Gratula!
Én például akár azt is el tudom képzelni, hogy a hapsija kényre-kedvre megerőszakolja rendszeresen bármire való tekintet nélkül.

@idelle: Nem csak hitte, mert b@szás nem is volt! Szexmentes munka kis veréssel. EZ volt a megállapodás. Aztán jött a SZEXMENTES agyba-főbe verés.
Talán jó lenne, ha veled is megtörténne, hogy felfogd a szitut.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 16:05:00

@_wood_: ez annyira érdekes, nekem egyik kommentelő sem éri el annyira az ingerküszöbömet, hogy a böngésző bezárása után bármire emlékezzek a hozzászólásaikból. biztosan nem a bloghun játszódnak életem fontos mozzanatai, vagy nemtom.

blacklord 2010.01.29. 16:06:22

Chilis faszt a posztolónak. Körülmények ignorálása több szinten is, ráadásul nyilván nem jókedvéből ment oda a nő.

Zzoorroo 2010.01.29. 16:06:30

@TetraB: szerintem meg kúrták is (már ha a flufferlányok a helyzet magaslatán voltak, főszereplőnk hét gyerek után azért nem lehet az a szexuálisan nagyon izgató látvány), de a dugásról most nem beszélnek. A nő szégyenli, a többek meg nem kaptak szót.

Ki fog ott még derülni más necces dolog is.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 16:07:22

@BéLóg: 'hát történjem meg veletek is a dolog a bankban, a szolgáltatónál, a munkahelyeteken, a bíróságon, rendőrségen, sztkban'

szerintem megtörténik, kisebb tételben, naponta. ezért örülnek annyira, amikor valaki még náluk is rosszabbul jár. tudod: felfelé nyal, lefelé rúg...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2010.01.29. 16:07:24

ha láttad az idexre feltett videót, ahol mutatják is hogy hurkásra, véresre, húsig leverték a bőrt a nőkről, nem írnál ilyen bejegyzést...

ha mégis, akkor egy g.ci vagy, ha meg nem láttad, akkor meg eriggy és nézd meg....mielőtt hüjeségeket írkálsz lefele.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2010.01.29. 16:08:59

itt a video, szerinted ez normális igy elverni valakit?

index.indavideo.hu/video/Rajtautes_a_sado-_mazo_forgatason

szerinted szóltak neki , ogy amúgy majd ilyen lesz a játék?

Zzoorroo 2010.01.29. 16:09:08

@bandeenator: miért is kéne jelentkeznem apróhirdetésre?

Egy kicsit inkoherensnek tűnik a kommented, de biztosan a felháborodástól van. Azért levegőt még vegyél.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 16:10:24

@Zzoorroo: akkor a tények. Öt nő tett feljelentést, tíz arcot különböztettek meg a felvételeken a rendőrök. Lefoglaltak egy kiebb szervert is, 14 terrabájt aníaggal. Ez a pár tény önmagában necces, nemdebár?

redrick 2010.01.29. 16:11:15

@Zzoorroo: fura, de nekem a te kommented tunik "inkoherensnek". Leoltott ket mondatban, mert hulyesegeket irtal, erre elkeszdesz masrol beszelni...

_wood_ 2010.01.29. 16:11:35

@Rékuc: ezzel én is így vagyok, pont a szitu szokatlansága okozza, hogy nem tudtam nem szóvá tenni; elképesztő a stílusod rám gyakorolt hatása.

...pedig én a kurucra járok röhögni!

segitoember 2010.01.29. 16:11:59

Nem veszitek észre hogy a poszt, sőt a blog, csupán irónia?

Ennyire ostoba ember ugyanis nem létezik, vagy ha igen, pénzt keres vele.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 16:13:16

@Zzoorroo:

Azt írtam, hogy baromira nem találó a piranhás hasonlatod. És mivel nem hiszed, javaslom, jelentkezz egy hirdetésre és verjenek át. Tény, az előző hozzászólásom igéényelt egy kis kifejtést.

Inkoherens azért lehet, mert legalább öt kommentelőt szólítottam meg. Ja, és blogot is írok, amivel ha jól látom, te nem rendelkezel. Kíváncsi vagyok, te milyen koherenset alkotnál.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 16:13:25

@segitoember: sajnos nem a görbe sminktükör blogon vagyunk! :)))

_wood_ 2010.01.29. 16:14:22

@segitoember: hát nemtom... blog.hu-s hisztorija alapján amál tényleg ilyen.

pff24 2010.01.29. 16:15:06

segitoembernel a pont

KenSentMe 2010.01.29. 16:17:27

Megjegyzem, az, hogy az Reklamál nem hisz egy ilyen nőnek, szerintem egészen magától értetődő.. és nem lesz ettől "sötét bunkó a zártosztály wctakarítói közül", még akkor sem, ha néhány kommentelő ezt szeretné..

attól még, hogy ez a nő azt mondja, hogy nem tudott róla, hogy így elverik, abból következik, hogy valóban nem tudott róla? A "leállító jelszó" is olyan, hogy simán lehet egyszerű "filmszöveg" és nem leállító jelszó.. simán nem gondolta át, hogy ennyire kemény lesz ez az egész (hogy mondjuk utána napokig nem bír se leülni, se aludni), aztán kitalálta a mesét és bosszút állt a feljelentéssel. Egy olyan nőtől, aki hétszer szült, attól simán kitelik ilyesmi.

lostrider · http://apamsecret.blog.hu/ 2010.01.29. 16:17:33

Vaskos értékítéletek, de ha ennél finomabb lenne, akkor idenavigáltál volna?
Nincs 7 gyermekem. Nem vállaltam. Ha megtettem volna, akkor sem állnék be a pálca egyik végére sem. Mint ahogy kurvának sem. Meg lopni sem. Ez erkölcsi kérdés, nálam.
Ha paskolásra szerződött, akkor jogos, hogy véresre verni a hátsót nem szabad. Pacta sunt servanda - ahogy a nemzet jogászjózsija is idézte. Aki ilyet tesz, annak börtönben a helye. (Kisujjamat nyújtottam, de ebből hogy lett nemi erőszak?!)
A nő viszont tényleg telesírta a sajtót, nemsokára celeb lesz, műsort kap, 15 percnyi hírnév. Buta volt - nagyon is. Ahogy lehetne sorolni az átvert befektetőket, ostoba munkavállalókat, stb. Ha nyitva hagyod a kocsid, ne csodálkozz, ha valaki elviszi. Ettől még, aki elvitte, az tolvaj. Aki pedig nyitva hagyta, az meg hülye.

Zzoorroo 2010.01.29. 16:17:41

@bandeenator: Mi tiltja felnőtt szereplőkkel szadomazo filmek készítését? csak mert a 14 terrabájtot úgy mondod, mintha ez egyenértékű lenne a népirtással.

redhead_lover 2010.01.29. 16:18:40

Aki azt mondja, hogy "megérdemelte", az nettó hülye és kész. Láttam már nem egy, nem kettő S/M filmet, de ha a "rabszolga" kimondta a "varázsszót", mindig abba maradt a verés. Valószínűleg erre számított a nő, ez volt megbeszélve, mégis agyonverés lett belőle.

Emberek, az együttérzés az hol van belőletek? És ne jöjjetek azzal, hogy "mer' pornós", mert az vesse rá az első követ, aki még nem nézett ilyen filmet ...

Barmok ...

Zzoorroo 2010.01.29. 16:19:35

@redrick: hm, én ezt a hozzászólást sem értem, de tutira bennem van a hiba... Szerintem ne is erőlködjünk tovább, mert frankón mintha két nyelvet beszélnénk.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 16:21:58

@Zzoorroo: hogyan függ össze a 14 TB és a népirtás? Azt mondtad, lefogadod,hogy derülnek ki cifra dolgok.

Szadomazo pornót legfeljebb a szereplők beleegyezésével, de sztem még úgy se. Itt az történt, hogy írattak egy szerződést, amiből a nő nem látott példányt, és addig nem engedtek haza senkit, míg fel nem vették a műsort.

Itt átverés volt és nem beleegyezés. Normális ember ilyen be nem megy bele.

Szerinted a private Gold vagy bármely máscsatornán látható műsorok illegálisak? Orvosi vizsgálat, szerződés, komoly fizetések. Ezek mind benne vannak. Az élesben halálra püfölés valahogy nem.

karatekutya 2010.01.29. 16:22:06

@Lófasz Hadnagy: nemtom azok a purdék hány évesek, de lehet, hogy közben fordult a világ, mióta megszülettek. Esetleg állások szűntek meg, és hát ha jól hallom Haitin is földrengés van, vagy mi.
Mi a sz@r köze a hét gyereknek a témához? És ha nem lenne 7 gyereke csak 2? És ha az egyik gyereket Istvánnak hívnák? Jézusom, az durva lenne, mi?. De ha Bélának, az maga a Götterdammerung!
Ne lettél volna hülye...

pakesz (törölt) 2010.01.29. 16:22:24

van akkor most egy fullos video a 7 gyerekes csaladanyarol hogy hat amikor bekapcsoljak a videot addig amig le nem kapcsoljak? szoval a totalis megvan?
ugyebar abbol lehetne kovetkeztetest levonni :)

mellesleg en nem tudom elhinni hogy ilyen hulyek lennenek a filmesek, szoval nekik plusz 20e - 100e -t odaadtak volna barmilyen delikvensnek es akkor megcsinaljak (ld azt az elite valamilyen oldalt)

itt meg sulyos buncselekmenyt(8 napon tul gyogyulo testi sertes) kovetnek el, raadasul fel is veszik, ugyan mar azert enyire hulyek nem lehettek
ha meg megis hat akkor meg szerintem 7 gyerekes csaladban szocializalodtak ahol anyuka eljart forgatasokra :))))

Gumineaux 2010.01.29. 16:22:49

@idelle:
"9604 Fizikai közérzetet javító szolgáltatás " :-D

Zzoorroo 2010.01.29. 16:24:36

@bandeenator: Én csak olyan hirdetésekre jelentkezem (jelentkeznék), amelyek szövegértési szempontból nem okoznak megoldhatatlan rejtélyt.

A blogodba beleolvastam és egy klasszikus jutott eszembe (azt hiszem G.B.Shaw), aki azzal kezdi a kritikáját, hogy xy könyve tartalmaz értékes és új gondolatokat is...

Apropó, nekem kimaradt: ide csak azok kommentelhetnek, akiknek van blogjuk?

Laciii 2010.01.29. 16:25:20

Én ezek után nem értem, hogy Bud Spencer hogy tudta 10 különböző filmben kiverni ugyanannak az embernek az összes fogát újra és újra, egész biztos, hogy valódi verés JÁR mindenkinek aki egy forgatásra jelentkezett?

Zzoorroo 2010.01.29. 16:25:42

@VRbagoly: "Egy olyan nőtől, aki hétszer szült, attól simán kitelik ilyesmi. "

ez jó volt :D

karatekutya 2010.01.29. 16:27:44

@Laciii: :-D van az 20 film is, és beugrott a rulettkerék!

Zzoorroo 2010.01.29. 16:29:24

@bandeenator: sajnos nem vagyok kompetens privát Gold-ügyben, és az általam megtekintett szadomazo pornókat is meg tudnám számolni egy ujjamon. És bevallom, téged is egyre nehezebben tudlak követni. Biztos azért, mert nincs saját blogom.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 16:29:27

@Zzoorroo: szövegértés: szexmentes erotikus munka. Például aktfotózás. Egy ujjal se nyúlnak hozzád. Pózolsz azt kész. A történetben a szöveg nagyjából ugyanez, a helyszínen kiderül, műverések lesznek, és egy bizonyos mondattal állítják le azokat, a valóság pedig: a modat után SEM lehet leállni, és nem műverés hanem igazi. Műverés a Bud Spencer.

Nem nem csak bloggal lehet kommentelni. Arra voltam kíváncsi, ha két mondatomat inkoherensnek titulálod, akkor te hosszabb szöveget is meg tudsz fogalmazni?

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 16:30:46

@Zzoorroo: ezt értelmezd: periodikus szalagsebesség-ingadozás:D

Hozzá Szóló 2010.01.29. 16:32:15

Aahahahahhaaaa :D

Muszaj lenne latni a filmet sztem, hogy meg jobban mulathassunk :D

[c] 2010.01.29. 16:35:56

Én egy kicsit másképp látom.

Tegyük fel, hogy igaz, amit mondott, miszerint ő imitált, de legalábbis light fenekelésre "szerződött le", továbbá megbeszélték a jelszót, melyet ha bemond, leállnak az abuzálásával.

Teljesen lényegtelen, hogy erkölcsileg elítélhető-e, hogy ilyesmivel akart pénzt keresni, vagy hogy ostobaság-e ilyen "szerződésben" megbízni.

A lényeg az, hogy addig, amíg minden a megbeszéltek szerint zajlik, ez puszta üzlet, szolgáltatás, ahogy tetszik.
Attól kezdve, hogy a "Nagyúr" felrúgja a szabályokat, nem veszi figyelembe, hogy a nő kimondta a jelszót és akarata ellenére tovább veri, erőszak.

Nem jogilag, hanem erkölcsileg.

Ilyen helyzetben, azaz akkor, ha már megtapasztaltad, hogy biza' felrúgták a szabályokat és olyat tesznek veled, amibe nem egyeztél bele, nagyon meg lehet ijedni.
Ki tudja, mi lehetett volna még belőle.

Ismétlem: ha igazat mondott, és nem csak azért csinálja a balhét, mert több pénzt akart volna, vagy mittudomén.

Ja, és aki elítéli a pornós ribancokat, ugye sosem nézett még pornót? Mert a keresleti és kínálati oldalt nem lehet függetleníteni egymástól.

[c] 2010.01.29. 16:39:19

@pakesz: "itt meg sulyos buncselekmenyt(8 napon tul gyogyulo testi sertes) kovetnek el, raadasul fel is veszik, ugyan mar azert enyire hulyek nem lehettek"

Nem-e?
A pedofil pornónak is óriási piaca van.
Azokat se tartja vissza, hogy bűncselekményt követnek el.

AvgDvl 2010.01.29. 16:50:22

Empátia, bazmeg... mond ez valamit?

Zzoorroo 2010.01.29. 16:50:47

@bandeenator: ez kemény volt, vazze! És te is kemény vagy: mesterien tudsz guglizni, elismerésem!

Nem vagyok fideszes 2010.01.29. 16:51:26

@karatekutya:

Ja, én vagyok a hülye, nem aki potyogtatja a purdékat felelőtlenül "majcsakleszvalahogy" alapon, meg aki az ilyen segget bevédi.

Te, Nobel-díj várományos, de jó, hogy fényes bölcsességed megosztod velünk!

KenSentMe 2010.01.29. 16:51:41

@Zzoorroo: Hadd legyek már én is előítéletes;)

Ja, és még egy megjegyzés.. itt sokan jönnek azzal, hogy a "műverés", "Bud Spencer" meg "agyonverés" .. istenem..

egyszerűen az SM filmek lényege, hogy pirosodik a bőr, keletkeznek a véraláfutások, felkarcolják az ütések a felszín, aztán az ismétlődő csapások hatására fel is hasad és vérzik.. jogos, hogy ez simán lehet 8 napon túl gyógyuló sérülés, járhat akár maradandó hegekkel is .. de a "belehalás" egyszerűen képtelenített túlzás.. pont azért, mert nem a csonttörésekért, levert vesékért, szétszakított lépekért fizetik ki a letöltők a filmek árát, hanem a megvert bőr látványáért.. attól, hogy "rojtosra verik a seggét" a művésznőnek, esetleg csíkokban lenyúzzák a bőrét a hátán/hasán/mellén, abba nem fog belehalni.. viszont ezt nem is imitálják, hiszen nem a Passió c. film egyik jelenetéről van szó, és nem szánnak annyi pénzt egy ilyen alkotásra, mint Hollywoodban egy mozifilmre.

Zzoorroo 2010.01.29. 16:52:16

@lúzer_: A pedofília büntetendő, a felnőtt szadomazo nem. Iciripiciri különbség.

Maab 2010.01.29. 16:53:28

Szerintem azzal, hogy ügy lett belőle, legalább elkapták ezeket a szadistákat. Volt más, de azért lényegében hasonló ügy, ahol családok öreg nyugdíjasokat vettek rá, kényszerítettek arra, hogy lakjanak egy disznóólban, éheztették őket, a járandóságukat meg felvették. Most rájuk is azt lehet mondani, hogy megérdemelték, mert hiszékenyek voltak? Minden embert meg kell védeni attól, hogy efféle szörnyűségek történjenek vele, remélhetőleg vannak olyanok, akik épp ezért már nem kerülnek ilyen helyzetbe. (De azt is szégyenletesnek tartom és az is kissé hasonlít a blogíró álláspontjára, hogy a hajléktalanok számára a hideg idő miatt megnyitandó fűtött helyekkel kapcsolatban sokaknak az volt a véleménye, hogy nem helyes, nem érdemlik.)

[c] 2010.01.29. 16:54:33

@Zzoorroo: De ha testi sértésnek minősül, akkor igen. pakesz vetette fel.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 16:54:55

Amugy szerintem jo, hogy egy pofatlan kihasznalasbol ekkora cirkusz lett. Egyreszt ez uzenet a lehuzoknak h nagyon nem okes amit muvelnek, masreszt tanulhat belole az is, aki eddig nem ismerte ezt a fajta atverest.

[c] 2010.01.29. 16:55:21

@lúzer_: (Nem "a" s/m, hanem a kényszer-s/m.)

Dr. No 2010.01.29. 16:55:49

1. A pornóban per definitionem a baszást nem imitálják, hanem teljesen igazinak van eladva. Ha öt centiről mutatja a behatolást a kamera, akkor nem lehet úgy csinálni, mintha. Ezt szerintem mindenki tudja, aki legalább egy pornófilmet látott már életében.

2. Az 1. pontban írtak miatt egy pornóforgatás nem olyan, mint amikor Svarci-Conanra ráomlik a papírmasé szikla. Ha ezt az áldozat nem tudta, akkor a legteljesebben sajnálom, mivel úgy ment pornóforgatásra, hogy nem nézett meg (legalább szakmailag!) előtte egy pornófilmet sem.

3. Az áldozat és a kommentelők szerint hét gyereket csakis kizárólag pornózással lehet eltartani. Ergo minden hétgyermekes családanya pornózik (mivel másból nem lehet őket eltartani). Ergo minden pornósnak legalább hét gyermeke van. Ergo a pornó tulajdonképpen a szociális foglalkoztatás egy formája.

Ha így van, akkor tényleg botrányos, ami történt,és minden együttérzésem az áldozaté.

Ja, és a cigányok, bár kurválkodnak, de NEM pornóznak.

Zzoorroo 2010.01.29. 16:55:58

@VRbagoly: a profi ökölvívásnál is reped a bőr és vérzik a hús, mégsem viszik el őket bilincsben. Mert benne van a pakliban, és ezt minden boxoló tudja. A versenysportot en bloc meg kéne szüntetni, ha csak a külsőségekből indulunk ki.

De mennem kell, mert lejárt a munkaidőm :) További kellemest mindenkinek.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 16:57:21

@Zzoorroo: én erre a kifejezésre sose kerestem rá:D magnó és rádiógyűjtőként nincs szükség rá, anélkül is tudom, mit jelent:D

[c] 2010.01.29. 16:58:17

@Lófasz Hadnagy: Tökmindegy, hogy ostoba liba-e. Ostoba libákat akaratuk ellenére véresre verni sincs senkinek erkölcsi felhatalmazása. Ahogy az útszéli kurvát sem erőszakolja meg civilizált ember, csak azt teszi vele, amibe az beleegyezett.

Zzoorroo 2010.01.29. 16:58:25

@lúzer_: Az is testi sértés, ha a doki kiveszi a vakbeled, csak a szándék nem bűnös. Egy szadomazonál (ha a partner beleegyezik) nem bűnös a szándék - tessenek büntetőjogot olvasgatni.

Na szevasztok, tényleg megyek.

Dr. No 2010.01.29. 16:59:11

@lúzer_: Amit leírtál, az teljes mértékben igaz, de valójában egy szerződés megsértése (a szado és a mazo fél közti megállapodásé) körüli kvázi-jogvita.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 16:59:14

@Rékuc: és megjelenik az a rengeteg szociális lény, aki a tényeket nem ismeri, de mindent jobban tud, szöveget értelmezni pedig nem tud.

Annak örülök, hogy országos napilapok foglalkoztak a témával, itt elsősorban a minőségi sajtóra gondolok.

[c] 2010.01.29. 17:04:37

@VRbagoly: "Ja, és még egy megjegyzés.. itt sokan jönnek azzal, hogy a "műverés", "Bud Spencer" meg "agyonverés" .. istenem.."

Nem mi, az együttérzők "jöttünk" ezzel, hanem a nő.
Namármost vagy igaz, vagy nem, hogy csak imitált verést ígértek neki, és ő elhitte. Ha igen, akkor a nő vagy ostoba, vagy nagyon kétségbeesett, vagy mindkettő.
De akkor sem érdemelte meg. Ennyi.
Ez az "aki hülye, annak úgy kell" messzire vezet, és egy nagy rakás ocsmánysághoz felhatalmazást ad, a nagyanyád pénzének kicsalásához, pölö.

Ha nem igaz, az persze más lapra tartozik.

spänot 2010.01.29. 17:10:37

"Reckl Amál jár a világban, lát, hall és" hülye (néhány kommentelővel karöltve)...
Fingja sincs, hogy a 7 gyerekes nő milyen körülmények között él (de van amelyik tudja, hány apától -mintha köze lenne hozzá-), miért vállal (esetleg megélhetési kényszerből!!!) ilyen munkát, és azt se fogta fel, hogy imitált szadoról volt szó és a jelszóra sem hagyták abba, hanem véresre verték.
Primitív marha!...

[c] 2010.01.29. 17:10:39

@Zzoorroo: "ha a partner beleegyezik"
Na de most épp az a helyzet áll fenn, hogy a nő (állítása szerint) nem egyezett bele.
Azaz, bizonyos, előre meghatározott dolgokba beleegyezett, de abba, hogy véresre verjék, nem.

Valaki írta fent, szerintem jó párhuzam: tegyük fel, hogy kaszkadőrnek szerződsz le. A szerződésedben az áll, hogy néhány enyhe pofont kell eltűrnöd a pénzedért. Ehhez képest eltörik az orrodat és kiverik pár fogadat.
Ez testi sértés, nemde? (Nem tudom, jogilag mennyire lenne bizonyítható ez, nem értek hozzá). Mert igaz ugyan, hogy beleegyeztél az enyhe pofonokba, de az orrtörésbe nem.

[c] 2010.01.29. 17:14:53

@lúzer_: Hozzátenném, hogy szvsz egy szerződés szövegét is lehet úgy csűrni-csavarni, hogy utólag igazolható legyen, amit akaratod ellenére tettek veled (az előző példánál maradva).
Tekintve, hogy a lakosság minimum egyötöde funkcionális analfabéta, nem is túlságosan nehéz összehozni egy ilyet.

[c] 2010.01.29. 17:15:55

namivammá-blogmotor

Tajbor77 2010.01.29. 17:21:15

Nagyon olcsó a véleményed... engem az írásod indít sajnálatra... aki ennyire képes... az sajnálatra méltó.

Nem vagyok fideszes 2010.01.29. 17:22:00

@lúzer_:

Ebben nincs vitánk, nem is erről beszéltem.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 17:28:01

@lúzer_: és a jelek szerint nemcsak összehozni lehet, hanem azt is megtehetik, hogy a szerződő félnek nem adnak belőle példányt!

Aziz 2010.01.29. 17:38:11

Jelentkezett. Tudta mire. Megverték? Megérdemelte. Pénzt felvette érte. Most meg reklamál. Miért nem egy abc-be ment dolgozni????

Lili Marleen 2010.01.29. 17:39:22

@bandeenator: figyelj csak ha egy hirdetesben az all, hogy gyorsan eszetlen sok penzt lehet keresni, akkor te mire gondolsz? Ne legyunk naivak kerlek..

Aziz 2010.01.29. 17:43:03

Úgy látszik ,kevés a napi hír...Gyorsan találtak egyet ,mert az ,hogy a a cigányok a kirabolják a nyugdíjasokat, a védekezés képtelen embereket ,már megszokott téma. Ez valami új. Jujjjj de jó...

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 17:44:00

@Lili Marleen: a témakört sejtem. A brutális verést, vagy az összes többit nyilvánvalóan nem. Épeszű ember nem vereti meg magát, és azt sem veszi jó néven ha elrabolják és vagy futtatják. A nő bedőlt egy átverésnek. Azért a száz-kétszázezer forint nem milliós tétel.

Aziz 2010.01.29. 17:46:52

Sajnálja a f@szom!!!!!

stagolee 2010.01.29. 17:50:14

@Rékuc: Látom, itt is nagy a rajongótáborod.
Veled értelmes ember azért nem kezd el vitatkozni, mert tudja, hogy az olyan, mint egy disznóval birkózni: csak sáros lesz és a disznó még élvezi is.

Jokerpofa 2010.01.29. 17:56:48

hogy a retkes picsaba kerulhet index fooldalra ez a fostartaly blog ket nap alatt ketszer????

indapass90210 2010.01.29. 17:57:57

Bár nincs ilyen irányú tapasztalatom, de szerintem hét gyerek után a lovaspornóban is csak a ló lepődött volna meg!

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2010.01.29. 18:03:35

@stagolee: tán irigyled tőle? Neki legalább van:D

@Theodoro: nem azzal van a baj. Örülök, hogy a bejáratott naponta címlapos blogok mellett más is kiekrül. Csak nem ezzel a poszttal tettem volna ki! És hangsúlyozottan nem értek egyet, mert aki akarja, a jó blogokat akkor is megjegyzi, ha csak életében kétszer látja.

@Aziz: eddig nem került napvilágra, de lehet, hogy férfiakat is bántalmaztak. Ez nem egy olyan egyszerű eset, hogy Adidasnak hittem és közben gagyi kínai. Ez kicsit komolyabb...

A szexmentes erotikus munka, amely akár aktfotó is lehet, abból kiderül, hogy brutálisan megvertek? Nem. Pesti volt a nő? Nem tudjuk. Bolti kisegítőként eltart hét gyereket? Még egyet is nehezen. Miért van ennyi gyereke? Mi közünk hozzá? Hány évesek? Nem tudjuk.
Te komolyan elhuszed, hogy kifizették? Hiszen fogva tartották!

kvadrillio 2010.01.29. 18:22:08

Amit a post írójáról most leírnék, inkább nem íromle.
Annyira tsúúúúúnnnya lenne !

MCsaba · http://alegy.blog.hu/ 2010.01.29. 18:28:53

Hát igen a ker. tévék megint "alkotnak" - ez tényleg már reklám a cégnek, hovatovább a stílusnak (ha ez egyáltalán stílusnak nevezhető)

Pumpui 2010.01.29. 18:51:24

Ritka hülye állat vagy! Véresre verni valakit meg kamu S/M filmben szerepelni az kurwára nem ugyanaz és nehogymár a szereplő tehessen róla, ha ekkora gyökerek vannak!

Este 2010.01.29. 18:54:43

"Zzoorroo 2010.01.29. 16:25:42
@VRbagoly: "Egy olyan nőtől, aki hétszer szült, attól simán kitelik ilyesmi. "

ez jó volt :D"

Ezt hogy értetted? Melyik a gáz? Hogy 7 gyereket szült valaki? Ebben mi a rossz? Vagy lekövetkeztettétek, hogy aki 7 gyereket szül annak más a bőre színe, tehát alapból gáz? És így már meg is érdemli?
Mi a franctól álltok ti ennyire mindenki fölött?

dr.kakaósbögre 2010.01.29. 18:55:24

Szégyellem magam helyetted,Amál.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.29. 19:02:31

@toxikus: A Rékuc nem ostoba, csak az érzelmi IQ-ja 0. Ami meglepően szokatlan egy nőtől. De úgy olvasom akad pár hasonlóan antiszociális még rajta kívül is :F

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2010.01.29. 19:04:20

hogy a megvert nö "közönséges" meg "olcsó", na ez mindent elmond a hozzáállásáodról posztoló, részvétlen szar vagy és még neked áll följebb. nyasgem Amál.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2010.01.29. 19:18:58

másodjára: a posztolót kéne sajnálni, amiért egy morális-empatikus nulla, és én tudom is sajnálni ezért, de nem ez a baj, hanem az, ahogy az áldozat hibáztatását propagálja, ez nem felháborító, hanem kurvára feldühít, hát megint csak nyasgem!

tzi 2010.01.29. 19:19:15

Nem tudom, irtak -e mar, talan nem.
Azt valaki magyarazza meg, hogy egy IMITALT s/m jelenetben miert kell a JELSZO, amire majd abbahagyjak? Mit? Az imitalast, hogy ne fajjon?!

KenSentMe 2010.01.29. 19:26:16

@Este: Gondold végig, hogy legalább 6 gyereket szült a szociálpolitikai támogatás megszüntetése előtt.. és gondold végig, hogy mennyi juttatást kap/mennyi a családi pótlékként ennyi gyerek után.. gondold végig, hogy a 21. században és elvileg Európában élünk, létezik fogamzásgátlás, családtervezés, elvileg mindenki jár iskolába, mindenkit megtanítanak írni olvasni..

van néhány extrém kivételes eset, amikor a hét gyerek nem gáz.. vallásos embereknél, akik nem fogamzásgátlanak (de az ilyenek nyilván nem is válnak el).. hivatásos örökbefogadók esetén.. elvből nagycsaládosoknál.. viszont mérget merek rá venni, hogy minden olyan személy, aki tudatosan és mérlegelve (vagy vallási meggyőződésből) döntött hét gyerek mellett, szóval minden ilyen személy előbb hal éhen egy világvégi alföldi tanyán, minthogy ilyen "lazán erotikus" munkákra jelentkezzen.

Bocsáss meg, de a "hét gyerek" itt, ebben az esetben 99,99%-os valószínűséggel "gáz".. és ez nem pálcatörés, csak egy kis józan paraszti ész. Ha pedig gáz van, akkor résen kell lenni, hogy mivel csapják be a hiszékeny, jólelkű tévénézőt.

t0thl 2010.01.29. 19:27:56

Tényleg megér ennyi hozzászólást egy cigánykurva nyomora ?

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.29. 19:30:06

"Gondolom, már az első is fájt, de akkor miért nem szállt ki? Miért nem mondta azt, hogy ezt ő nem vállalja?"

Konkretan ugy elvertek azt az asszonyt, mint szodas a lovat.

Nem tudom a post irok mit szolna hozza, hogy jelentkezik egy forgatasra es a light szadojatekbol kokemeny szadojatetak lesz.

indapass90210 2010.01.29. 19:31:28

@VRbagoly: lakott egy csaj az utcánkban, annak valami 21 éves korára sikerült 4 gyereket úgy összehozni, hogy mindegyik csak féltestvére volt a másiknak! :)

Netuddki. 2010.01.29. 19:32:34

Hát nem tudom, én inkább egyszerűnek tartom a megvert nőt, aki még sajnálni is lehet.
Remélem, hogy példás büntetést kapnak azok akik ilyesmire kényszerítenek más embereket. Azt csak remélni lehet, hogy esetleg ennek a szemétnek a fogyasztóinak is kijut valami büntetés.
Szóval most már beszélhetünk a...
Nem nem arról, a politikusokról. Bár sok különbség nincs szerintem. A legfőképp az ő bűnük (is), hogy ilyesmi megtörténhet a XXI. században Magyarországon. Azt meg már sok helyen leírtam miért is gondolom ezt.

changebug (törölt) 2010.01.29. 19:33:35

1. lehet, hogy most kaszál.
2. lehet egy 10x-es szorzóval többet kellett volna adni neki és akkor nem lenne média.
3. nem hiszem, hogy ezt a történetet erkölcsi magaslatról kéne nézni.
===
a probléma inkább az, ha már nincs jobb lehetőség...

pakesz (törölt) 2010.01.29. 19:34:56

most akkor van rola bizonyitek hogy ossze-vissza vertek a nelkul hogy o beleegyezett volna vagy nem?
az tutti hogy jol megvertek de az meg nem bizonyitott, hogy hat o is akarta volna vagy nem
a posztiro TENYKENT kezeli hogy vegig a tudataban volt es amikor vinnyogott akkor direkt nem a "mézesbödön" vagy "jégkaparó" kulcsszavakat uvoltozte
akik lehlyezik meg lebnkozzak a poszt irot ok meg TENYKENT kezelik, hogy a "Ne verj tovabb nagyuram" volt a kulcsszo a leallasra

valaki tud bizonyitekot is mondani? en szivesen lehlyezem azt aki a rossz tenyt kapta el, de komolyan TENYT tud valaki???

radiris 2010.01.29. 19:42:23

Akartam én is hozzászólni, de aztán megnéztem itt oldalt, milyen blogokat is ajánl Amál a Konyhafőnök ajánlatában.

Hát: a Rékuc-féle fikablogot és a Ruszkibakát például.

Ekkor gondoltam meg magam, mégse szólok hozzá, elvégre ez mindent elmond.

wwolf 2010.01.29. 19:56:29

Hogy te mekkora seggfej vag!

mehr luft 2010.01.29. 20:01:24

Kedves Reck_Anál, te fogyatékos vagy (vagy úgy teszel mintha az lennél, hogy látogatottságot generálj a jelentéktelen, semmitmondó kis blogodnak).

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 20:19:22

@stagolee: valamiben teljesen igazad van: nagyon érdekes, hogy van, aki ennyire megjegyez, miközben én ezeknek az embereknek egyetlen szavára sem emlékszem (tiédre sem). Ezen nem győzök szórakozni!

Az pedig minden bizonnyal úgy van, hogy aki vita nélkül, mocskosul, trágárul, érvek nélkül beszólogat nekem (akárcsak te is), az azért teszi, mert méthetetlenül okosabb és úgy általában mindenben magasan fölöttem áll. (Éd nem azért, mert teszem azt egy tahó, akinek ennyi öröm adódott az életben. Erről természetesen szó sem lehet.)
Ennek fényében iszonyú megtisztelő a trágár mocskolódás is, nem is tudom, hova legyek a nagy boldogságtól :DD

szóval ez volt, amíg én moziban voltam. Bizonyára nem vagyok sikeres ember.

petyya 2010.01.29. 20:38:29

Egy biztos: én a közelben lakok és soha nem tünt fel hogy ott ilyen filmeket forgattak volna! Nem értem azt sem hogy minek kell azt ennyire kihangsulyozni hogy a nönek hány köjke van! Vagy nagyon vallásos és ezért nem használt soha ovszert / de ezt a film tükrében nagyon kétlem / vagy simán csak egy ostoba ku..a aki gyorsan akart sok pénzt keresni mert hát nyilván a becsületes munka büdös! 200 ezerért azért valjuk be nagyon sok iskolát kellene egy ilyennek kitakarítani! Semmi empátiát nem érzek irányában ha beválallta csinálja végig! Tuti én is elvertem volna a rendező helyében:-)

Sickret Service (törölt) 2010.01.29. 20:42:42

1. Nem ismeritek a nőt, sem a körülményeit, hogy mertek ítélkezni felette? Honnan tudjátok, milyen helyzetben volt, mikor elvállalta ezt a pornószerepet? Mennyire volt kényszerpályán éppen az élete?

2. Ha első szerepe volt, aligha ismerhette pontosan a körülményeket és a fizetési szokásokat. Nem mindekinek van internete, hogy aztán ügyesen ráguglizzon és megpróbálja összeszedni az információkat.
Enélkül meg honnan a bánatból tudta volna, mi szokás pornóforgatásokon? Kérdezze a tudakozót?

3. A pornósok többsége is többé-kevésbé korrekt, tehát elvileg számíthatott joggal arra, hogy amiben megállapodnak, azt betartják.

4. Minden BDSM konszenzuális alapon kell történjen. Ha nem így van, az bűn, és erre megint csak nem számíthatott.

Kétségtelen, hogy elővigyázatlan volt, de az, hogy ti kvázi leócskaribancozzátok valami magas erkölcsi piedesztálról, az szánalmasan pökhendi dolog.

hapsychotic (törölt) 2010.01.29. 20:43:31

7 gyerek, a nő eleve fogyatékos volt.

petyya 2010.01.29. 20:51:04

@Sickret Service: Szerintem bárki lenézheti aki nem válallt be ilyet!
Tisztán nyugott lelki ismerettel

Matador 2010.01.29. 21:05:34

Élvezettel kéjes gyönyörrel horgokat akasztanék a nő húsába és letépném a testéről a bőrt. A bőréből bőrdíszművet csinálnék. Utána sétálhat ki bőr nélkül, feltéve, ha életben lesz. Xd

Matador 2010.01.29. 21:06:42

@Sickret Service: Én a bőrét is leszedtem, volna a tetves kurvájának.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.29. 21:09:50

Ha jól értem az ügyet, Amál félreértett valamit. A szado-mazo pornóban van egy egyezményes jel, ami után abbahagyják az ütlegelést. A nő ezt a jelet kimondta, mégse hagyták abba. Ez valóban felháborító, és mélyen elítélendő, mellesleg valószínűleg jogi úton is büntetést érdemlő tett.

Hogy ebből a félreértésből hogyan jön az, amit itt néhány túlhevült felhasználó írt a szegénységről, a gyereknevelés nehézségeiről és hasonlókról, az viszont elég érdekes kérdés.

2010.01.29. 21:09:59

szerintem össze van itt mosva két, egymástól teljesen különböző kérdéskör.

1. történt-e bűncselekmény? valószínűleg igen - persze van valamennyi esélye, hogy a nő az egészet csak kitalálja, de inkább az a valószínű, hogy nagyjából úgy történt, ahogy elmondja.

2. mekkora a sértetti közrehatás? valószínűleg elég nagy.

például, ha valakit este a háza előtt az utcán megtámadnak és megerőszakolnak, ott a sértetti közrehatás nulla.
de ha egy ötven kilós nő elmegy randevúzni egy nagytermetű boxvilágbajnokkal (aki nem mellesleg az erőszakosságáról és a börtönviselt múltjáról híres) majd a randi után felhívja magához a lakására, ahol a boxoló megerőszakolja, ott a sértetti közrehatás minimum jelentős.

szerintem ez a megvert nő a kettes típusba tartozik, én mondjuk sajnálom, ugyanazért, amiért a provident hiteleseket -thm 400%- meg a személyisgétréningnek álcázott piramisjátékos lúzereket, meg a többit.

de talán többet kéne foglalkozni azzal, hogy egy kevés morális tartással és/vagy egy csöpp józan ésszel valószínűleg megelőzhető lett volna, hogy a nő áldozattá váljon.
és talán meg kéne vizsgálni, miért hiányzik olyan sok meberből mind a kettő.

Sákif za morro? 2010.01.29. 21:16:23

A posztot író egy fasz. Vagy egy szar.

Egyrészt ahogy írták már többen is, van különbség egy imitált és egy alapos verés között.
Másrészt a csajt nem kéne bántani a 7 gyerek miatt. A megélhetésük biztosítása miatt vállalta ezt a megalázó dolgot, nem pedig úri hóbortból. Én inkább felnézek rá akkor is ha a hölgy hírből sem ismeri a tudatos és felelősségteljes családtervezés lényegét. (Ahogy néhány hozzászóló szülei se. :-S)

ez a nyuggerező sixx micsoda köcsög 2010.01.29. 21:22:10

Amálkám! Remélem, egyszer te is kerülsz még hasonló helyzetbe, mint az a szerencsétlen, hülye tyúk...

ez a nyuggerező sixx micsoda köcsög 2010.01.29. 21:23:27

@Sickret Service: volna egy fogadásom, hogy a csajt leribancozók többsége BDSM függő és azon van kiakadva, hogy a várva-várt filmecskéjük nem jelenik meg. :D

Higany 2010.01.29. 21:33:11

Arról mintha nem panaszkodott volna egyik nyilatkozó áldozat sem, hogy nem fizették ki a szereplésért az ígért mesés összeget... Vagy csak az én figyelmemet kerülte el ez a marginális részlet?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 21:36:13

@petyya: és aki ennyire szánalmas helyesírással ír, azt ki nézheti le? csak érdeklődöm.

Egyébként kíváncsi lennék a közös halmazra az itt 'hétgyerekezők', és a szingliposztoknál a gyermektelen nőkre köpködők között.

gergel 2010.01.29. 21:45:28

-7 gyerek szülése sem jár kevés fájdalommal...
-aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha agyonverik?
-szar világot élünk, nyilván nem jókedvéből fordul valaki ilyen pályára.
eléggé ambivalens érzéseim vannak.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2010.01.29. 22:03:40

@shoviet: ott a pont...

Amugy:
valoszinunek tartom hogy nem volt szo imitalt veresrol (amit shoviet ir, mar csak amiatt sem), de valoszinuleg lightosabbnak hitte a "kisholgy" mint amilyen lett. Az viszont netto szemetseg hogy nem alltak le a megbeszelt jelszora, innentol tok mindegy hogy hulye ribanc volt-e a no vagy hihetetlenul naiv vagy akar hazug picsa: innentol kezdve nem volt onkentes a dolog, ergo mindegy mennyire lett volna benne masban.
Evvan.
Amugy orulok hogy elkaptak a rohadekokat, sajnalom a not hogy megvertek, de az is rohej ahogy talaljak (boven sajnalom akkor is ha aszondja S/M forgatasra ment de aztan ugy osszevertek ahogy maga sem hitte volna, nem koll azt hazudni hogy azt hitte csak egy olajaggal kell pozolni 2-3 orat, sal-sapka-kesztyuben...)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2010.01.29. 22:09:06

@Ben Zinkoot: persze, felnezel ra. Ezt a legegyszerubb elorantani, a gyerek kartyat. Ha lopnek a kozertbol en is idos nagyszuleimet probalnam igy eltartani...

Kicsit komolyabbra forditva a szot: szerintem a 7 gyerek kartyat pont azert jatszotta ki a sajto (meg talan a neni is) mert az emberek egy resze meghatodik tole (mint pl te), meg rogton "emberibbe" valik a kulonben rogton "budoskurvakent" aposztrofalando noszemely. Het gyerek nem felmentes semmire. Vagy ha igen, akkor mar hanyert lehet dugni kamerak elott pirulas nelkul? Ha hat van meg igen? Es ketto? (de az nagyon ehes) Vagy egy sem, de nemsokara lesz? Es ha te vagy ehes?
Vagy az egesz hetgyerek dolog valoban csak egy erzelmi hivoszo lenne...

tzi 2010.01.29. 22:45:08

Azert hagyjuk mar ezt a szegenykem a gyerekeiert csinalta dumat. Az sm csak egy resze a pornonak, 'szert nem vallalt valami mast? Ott meg ha gorenyek sem jon ki ennyire szarul a dologbol.

Egyebkent, valaki fentebb irta, arra sincs valasz: a zset ezek utan megkapta?

Azok meg, akik ilyen erkolcsi baromsagokkal jonnek, kapjak be. Miert ne pornozhatna, akar gyerekek mellett is? Abban nincs semmi rossz ha o birja, abban van a rossz, hogy kurvanak ment es sir ha basszak. Okeoke, alljanak le ha elhangzik a jelszo, es genyasag volt, de ez miert tevehir?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2010.01.29. 23:24:04

@shoviet: mondjuk nem ezert csinalja a media, de 2 valamire jo. Az egyik h ha van meg akit igy (at)vertek, vagy hasonlokeppen az talan jelentkezni fog, es ha vannak meg hasonlo szemetek el tudjak kapni oket. Masik meg, a ketbites agyu hulyek is elgondolkodnak azon vajon tenyleg erdemes-e jelentkezni minden szarra (lasd: 100k-t fizetunk, ezert az arcod ki lesz kockazva es plussfaszokkal fogunk verni; szigoruan szexmentes munkaval napi 2 oraban fel milliot kereshetsz!; szigoruan szexmentes olasz melora keresunk fiatal csinos felszolgalonoket (ha nincs gyakorlatod az sem akadaly!) stb.

tzi 2010.01.30. 00:40:38

@Leningrad: nem allitom hogy nem gaz, hogy egyesek ennyire tulmennek minden hataron. Mintha nem lenne epp tokmindegy, hogy plussfaszokkal utik-e vagy tenyleg. Viszont. Ha valaki annyira hulye, hogy bedol az altalad is emlitett hirdeteseknek, meg penzt kuld a nigeriai scammernek, stb, akkor hallgasson, miutan rajott, hogy mi a palya. Nekem csak az ellenszenves, de az nagyon, hogy a luvnya bebujik a 7 kolyok moge, es eljatsza az aldozatot. Pedig legfeljebb a sajat hulyesegenek aldozata. Az, hogy egyesek abbol elnek meg, hogy a masok hulyeseget kihasznaljak moralis kerdes, ennel fogva meroben akademiai.
A legtobb, ami ilyen helyzetben jar neki, hogy 1)feljelentest tesz es NEM nyilatkozza korbe az osszes tevet (akkor sem, ha kerik ra), 2) orul, hogy meguszta egy kis palcazassal, es nem arra a hirdetesre jelentkezett, amiben egy mulo tagitja az anuszat...

tzi 2010.01.30. 00:42:01

(felreertesek elekrulese vegett: hogy mindegy valoban utik-e, nyilvan nem a szereplo szemszogebol ertendo, hanem a nezoebol. Aki erre gerjed, annak kb. tokmindegy, a tobbire meg ott a fotobolt).

Buzzword 2010.02.01. 15:42:02

Egyrészt: Hetet elleni bumburnyák proli szokás és nettó hülyeség, jobb helyeken közbelép a gyámügy.
Másrészt viszont: A victim blaming undorító, nyálkás populista-fundamentalista okádék, amit tarkólövéssel korrigálnék.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.02.11. 15:27:56

Csak azért kommentelek, hogy az előző link ne csússzon be az aktuális poszt szövegébe.
süti beállítások módosítása