2009. október 13. 10:30 - Reckl_Amál

Posztajánló: Zoli fölöslegessé tesz

Zoli fölöslegessé tette a cigányokról szóló írásokat a blogon az én tollamból, mert kiváló írásában megfogalmazta az én örök vesszőparipámat cigányügyben. Vagyis a kettőn áll a vásár - alapelvet.

Link: http://zolivagyok.blog.hu/2009/10/13/roma_2

Ez talán a legjobb:

"Emlékezetem szerint ez ugyanis eredetileg úgy hangzik, hogy "munkát, kenyeret!" - higgyétek el, oka van a sorrendnek. Előbbiért jár az utóbbi."

A cigány-kérdés csak a cigányokkal együtt oldható meg, és én is elvárom, hogy a cigányok belássák végre, hogy rajtuk is múlik minden, hogy nem csupán passzív résztvevői (áldozatai?) az eseményeknek. És főleg: nekik is tenniük kell. Ennek megfogalmazása pedig végre egy olyan cigány politikai elit feladata lenne, aki végre a saját népét vezeti. Aki elmegy a legkisebb faluba is, és ott is elmagyarázza mindazt, amit Zoli megfogalmazott.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr281446971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.14. 07:28:52

A krumpli bogarat sem azért utálom mert csíkos.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.10.14. 12:06:19

Lehet,hogy elfogult vagyok.Meg is van az oka.Cigányfiúval járok'..A magyarok között-már csak az 1:9-hez arány miatt is-sokkal több a lumpen,az ingyen és segélyeken élő ember.Azonkívül a magyaroknak sincs munkalehetőség,ha meglátnak egy cigány felvételizőt a munkáltatók,hát elküldik..Mindazonáltal például az én szerelmem is dolgozik cigány létére.Éhbérért.Olyan nehéz és egészségre veszélyes fizikai munkát,amit a magyarok a négyszereséért sem végeznének el..

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.10.14. 14:09:02

@Frengi: Nem egészen értem. Bár ki tudja, valamit azért sejtek.

@RUSZKIBAKA: Én nem vagyok elfogult, mert évek óta semmilyen kapcsolatom sincs cigányokkal. Abban a szellemben neveltek már a ma ártatlannak tűnő nyolcvanas években is, hogy cigányozni, fajgyűlölni szigorúan tilos. Az apám napokig mérges volt, ha megengedtem magamnak egy-egy, az iskolában rám ragadt hülyeséget.

Ha másért nem, hát emiatt egyértelmű volt, hogy aki cigányozik, az rossz.

Ma már kicsit differenciáltabban látom ezeket a dolgokat is. A cigányság legnagyobb, kollektív hibája, hogy nem volt elég egységes és tudatos. Meggyőződésem, hogy többségük normálisan akar élni. Nem azért nem dolgozik, mert esze ágában sincs, nem azért él segélyből, mert ez annyira jó neki. (A segély általában minimális.) Csak éppen azt hazudták nekik, hogy nincs más alternatíva. A te barátod is bizonyíték rá, hogy másképp is lehet élni. De az olyan szarháziak, mint az OCÖ a könnyebbik utat választotta. Már írtam itt többször is a rossz szülő hasonlatot. Zsebpénzecskéket csurgattak, ahelyett, hogy egynek is lett volna bátorsága kiállni a sajátjai elé, és elmondani, hogy másképp is lehet. Sőt, másképp kell. Nem lesz könnyebb, sőt nehezebb lesz, mint a többieknek. De még mindig jobban megéri, mint nyomorogni és kitaszítottnak lenni.

Ehhez képest ilyen szövegeket enged meg magának az ún. cigány tudatú értelmiség. Link: baloghartur.blog.hu/2009/10/08/szaporodo_ciganysag

Ez nem más, mint alpári fröcsögés. Ha én cigány lennék, két kézzel fognám be a száját. De tudom, ezek is pártállami módszerek...

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.10.14. 17:02:55

@Reckl_Amál: Balogh Artúr valóban káros jelenség.Ami az OCÖ-t illeti,a magyar társadalmi,stb szervezetek is tele vannak sikkasztókkal,egyebekkel.Miért lenne kivétel K:Orbán?
süti beállítások módosítása