2009. augusztus 19. 10:30 - Reckl_Amál

Budapesti Kiskirályok Vállalata

Évácska jól szop, nincs mit tenni. És ezt díjazni kell, mert a szó szerint Nagy Embernek is ki kell engednie néha a fáradt gőzt.

Csak azt nem értem, miért a BKV fizeti mindezt.

Alpári vagyok? Persze, de ez semmi ahhoz képest, amit éveken át megengedett magának ez a szar város- és cégvezetés.

És persze soha sem derült volna mindez ki, ha nem menne a marakodás azért a 30 - 50 helyért, amire az MSZP számíthat a következő választásokon. Ők már rég nem Orbán Viktorral vannak elfoglalva, hanem egymással. Ezért derülnek ki ezek a úgymond botrányos végkielégítések, ezért szellőztették meg a láthatatlan "szóvivő" bkv-s apanázsát, mert Hagyót, aki gyakorlatilag ma Budapest valós főpolgármestere, és ún. erős ember a párton belül (vakok között..., ugyebár), páran tönkre akarják tenni. Amúgy Isten kísérje minden lépésüket ebben, mert Hagyó ritka ordenáré alak a magyar közéletben. 2006-ban vette át informálisan a hatalmat a mostanra végképp meghülyült Demszkytől, és szabadította rá az Antall Attila féle bűnbandát a BKV-ra szabadrablást engedélyezve nekik. Majd Kocsis elviszi a balhét.

Ki kéne ezeket mind füstölni onnan! Ma reggel is olyan abszurdot adott elő a BKV kommunikációs igazgatója, hogy ilyet csak egy kommunizmusról szóló szatírában láthatunk egyébként.

Azzal indított, hogy köszönetet vár azért, hogy szabadságát megszakítva kegyeskedett befáradni a stúdióba. Édesem! A BKV fennállásának legnagyobb disznóságai derülnek ki napról napra, kutyakötelességed megjelenni. Mert a BKV nem valami szabad művészegylet, hanem egy állami - fővárosi vállalat, amelynek fenntartásához azok a magyar állampolgárok is hozzájárulnak, akik Budapesten mégcsak nem is jártak! A szervezet nagyon veszteséges, és mégis csak úgy röpködnek a szerencsevadászok és kivénhedt káderek zsebébe a százmilliók. De a fő baj az, hogy a szolgáltatás messze nem megfelelő.

És ezek után van pofája ennek a nőnek azzal kezdeni a beszélgetést, hogy mekkora áldozatot hozott, és szabadsága ellenére itt van. Ez az a mentalitás, amiért a BKV olyan, amilyen. Már az elég szomorú, hogy egy igazgatónak ez az első gondolata, amikor dolga van. Kit érdekel az ő szabadsága? Az pedig már csak hab a tortán, és mellesleg nagy kommunikációs szakértelemre vall, hogy ezt el is mondja a tévében. Nem szeretem Kárász Róbert stílusát, de kivételesen óriási húzás volt ennél a kiváló indulásnál megkérdezni, mennyi prémium jár a BKV-nál ezért az önfeláldozó gesztusért. És a válasz sem volt rossz: fizessen neki a TV2. Mire Kárász: nekünk erre nincs sajnos keretünk.

És nyugodtan mehettek is volna tovább a következő riportra, mert ez a kis bemelegítés ezer szónál is többet elmondott az egész témáról. Főleg, hogy az igazgató-asszony teljesen felkészületlenül érkezett, és borzasztó rosszul hazudott. Azt meg őszintén szólva nem értem, hogy a BKV kommunikációs igazgatója minek alapján tudja egyértelműen kijelenteni, Hagyó Miklós nem tudott semmiről. Ez a kiindulópont, minden mást majd a vizsgálat megállapít.

6 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr201321466

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem is máma, nem is holnap... 2009.08.19. 21:31:25

A libegő népszerűsítésére kért tanácsot a BKV:a BKV megbízza a Soda Reklám Kft.-t, hogy két hónap alatt készítsen el egy tanulmányt a libegő, a sikló, és a fogaskerekű vasút népszerűsítéséről. A megbízási ár pont annyi, mint a luxusmetró tanulmány eset...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsoci 2009.08.19. 10:40:36

Egyébként az a fő vicc ebben, hogy a Főváros szinte semennyire nem járul hozzá a BKV költségeihez. Gyakran hangoztatott dolog, hogy civilizált országokban az ilyen jellegű társaságok költségeit 1/3-1/3-1/3 arányban az utasok, az állam és a város állja, ehhez képest most az utasok valóban kb. 30-40 %-ot fizetnek, az állam fizet talán még ugyanennyit, a főváros meg egy nagy nullát! Ezért veszteséges a cég - egyszerűen hiányzik az a pénz, amit a városnak kéne adnia, és ehhez képest még külön zsarolta, zsarolja Demszky a kormányt, hogy még több pénzt adjon bele a cégbe. Arra a négyes metróra hivatkozik, amelynél már biztos, hogy a Keleti pályaudvar és a Bosnyák tér között a belátható időben nem fog elindulni, és még az is kérdéses, hogy az első szakaszt egyáltalán átadják-e.

Talán ezért a leginkább pofátlan dolog, hogy mégis a fővárosi politikusok és a hozzájuk közeli emberek lopják el ezeket a százmilliókat. Egyedül a Somodi László kivétel, ő tényleg jó szakember, nem véletlen, hogy gyorsan kivetette magából a vezetés...

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.08.19. 16:02:11

A mai állapotokról inkább nem írom le a véleményem.Hagyó valamikor a szomszédomban lakott a 80's évek végén a nyóckerben..Akkor vállalkozó volt..És egy nagyon szimpatikus ember..Ma sincs vele semmi bajom..Mondom:Inkább megtartom a véleményem..Boldog Ünnepet Neked!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.20. 07:41:25

szerintem senkit nem érdekelne, hogy ki mennyit szakít, ha lehetne közlekedni, rendes busz, nem gyullad ki, nincs tömeg, a buszsofőrök legalább annyit keresnének, amiért az olaszok sztrájkolnak, ütemezett menetrend, klima a járműveken.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.08.20. 10:46:57

@Prinzessin Erbsen:
Maradéktalanul egyetértek.

@RUSZKIBAKA:
Örülök, hogy Neked kellemes szomszédod volt. Nekünk, mostani budapestieknek egy kimondottan kellemetlen púp a hátunkon.

eberti 2009.08.21. 09:41:56

Egyetértek az írással,nagyon jó!
süti beállítások módosítása