2009. június 23. 14:52 - Reckl_Amál

Vegyes 09. 06. 23.

Tegnap munkásgyűlésen voltam a gyárban. A gyárigazgató kis prezentáció keretén belül magyarázta el, miért nem kapunk idén nyereségrészesedést. Röviden: mert nem volt nyereség. Pontosabban annyi nem volt, amit ki lehetne osztani.

Ezt én persze belátom. Nem állunk jól, ez kétségtelen. Sajnálom, hogy egyes kollégáim még mindig nem értik, hogy az extrawurst nem jár, hanem szerencsés esetben jut. Eddig - a cég 16 éves fennállása óta - mindig tudtak csurrantani - cseppenteni valamit. Most meg nem. És a kedves fizikai dolgozó nem érti.

Persze ő nem doglozott rosszabbul vagy kevesebbet, de sajnos a kapitalizmus törvénye - mint a jogszabályok is - arra is vonatkozik, aki nem ismeri azt.

Bár a bemutató gesztusa nagyon emberi volt; máshol odavakkantják, hogy örüljön az ember, ha megmarad a munkája, nálunk meg összehívnak egy gyűlést, azért kicsit faramuci helyzet alakult ki. Amelynek az rizikója is megvan, hogy bizony az elégedetlen hallgatóság kritikusan közbeszól, ahogy ez tegnap meg is történt.
Nem tudtam az ideges hölggyel egyetérteni. Mert nekünk szerencsére normális vezetőségünk van, de ettől még sajnos igaz, hogy mindenki jól jár, aki dolgozhat tovább.
 

Szintén tegnap meghívást kaptunk egy régi ismerősünktől, apám egykori nagy barátjától. Nem akarok és valószínűleg nem is fogok elmenni. Először sorolom a pc okokat. Először is az illető apám barátja volt, nem a miénk. Gyerekként persze kénytelen az ember meglátogatni mindenféle rokonokat, ismerősöket, akikhez semmi köze, de felnőttként már ne kelljen! Aztán tudom én, hogy mire megy ki a játék! Az illető szépen benne az ötvenes éveiben otthagyta addigi családját, és újat alapított valami korombeli lánykával. Biztos most ezzel akar büszkélkedni: hogy ő hiába majdnem hatvan, mégis olyan fiatalos, hogy egy 5 éves gyerek kispapája! Általában megvan a véleményem az olyanokról, akik elhagyják a családjukat (hiába felnőtt a fia már). Személy szerint el is ítélem az olyan embereket, akiknek kapuzárási pánik miatt ilyenkor még muszáj gyereket a világra hozni. Ez nettó felelőtlenség, egyszerűen nem normális, ha gyerek és szülő között 50+ korkülönbség van. Tudom, szabad világban élünk; tudom, ma ez a trend, akkor is rossz szemmel nézem. Ez nem a gyerekről szól, hanem arról, hogy az ilyen emberek a világnak (meg maguknak) bizonyítsák, még mindig teljes értékű férfiak. Tenni semmit sem tehetek az ilyesmi ellen, de a jelenlétemmel sem akarom támogatni az ilyen vircsaftot.
De ha alászállok az erkölcs Olümposzáról, jön a következő probléma: a kis család 2/3-a vadidegen. Ráadásul a társaság egy kisgyerekkel van súlyosbítva, ha nem muszáj, nem áldozom kevés szabadidőmet arra, hogy gyerekekkel legyek. Sorry, nem illek velük össze. Ők is mindig gyanakodva néznek rám, és én is rájuk. Inkább hagyjuk egymást békén!

De mindezek mellett egyszerűen azért nem akarom meglátogatni apám nyomulós barátját, mert sosem szerettem. És azt meg végképp nem értem, hogy mit akar most tőlünk.
 

Béla bá', kedves kollégám, ma kék denim farmerban érkezett. Miért hír ez? Mert eddig még sosem láttam. De úgy tűnik, frissítette a ruhatárát, mert a mai outfit teljesen ismeretlen darabokból áll. Eddig majdnem mindig khaki (keki?) színű vászonnadrágot viselt, erre most egy klasszikus farmer?

Biztos agyára ment a fogfájás. Már vasárnap óta küzd vele, ma jutott el a fogorvosig. Nem látszik rajta, ill. ez is csak újabb, jó beszédtéma, amiről hosszasan fecseghet minden - vesztére - hozzánk betérőnek.
A Bookline-nál jópofa gondolatolvasók dolgoznak, mert eheti ajánlatuk Agatha Christie: A fogorvos széke c. krimije. Sajnos már olvastam.

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr231203515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.23. 18:23:44

Miért vagy ennyire büszke arra, hogy nem szereted az embereket? Minden 2. postod már-már kényszeresen erről szól.

phaidros 2009.06.23. 19:13:24

Igen, ez nekem is feltűnt. Számomra azért furcsa, mert a blogolás viszont exhibicionizmusra utal.

Komikaze 2009.06.24. 06:26:58

amál, az Union Jack Gumitársaságnál dolgozol? :)

kedvenc mondatom a posztodból: "Ráadásul a társaság egy kisgyerekkel van súlyosbítva, ha nem muszáj, nem áldozom kevés szabadidőmet arra, hogy gyerekekkel legyek. Sorry, nem illek velük össze. Ők is mindig gyanakodva néznek rám, és én is rájuk. Inkább hagyjuk egymást békén!"

feldobtad a napom, köszönöm.

azallamenvagyok 2009.06.24. 08:15:30

szerintem ez egy visszafogott poszt, sőt, gyanítom, hogy tudatosan az:)

- fizikai melósként töltött éveimre gondolva, a gyári munkás nem nagyon vevő a prezentációkra, az amolyan menedzserek egymás közti parasztvakítása:) Egyszerű szavakkal, rövid beszéddel el lehet juttatni az üzenetet (Zavar a gyárban című Mylord). Amúgy értékelhető az igyekezet és a hozzáállás is, és tényleg ritka manapság, hogy a felsővezetés normálisan szóba álljon a melósokkal:)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.06.24. 13:34:14

A fizikai munkás azért érti meg nehezebben,mint a szellemi,hogy idén nem jár neki extra,mert neki mindíg kevesebb jut,mint az utóbbinak.Fele annyiért dolgozik,mint aki az eszével keresi a kenyerét..A kisgyermekeket én sem szívlelem..Ugyanazt gondolom velük kapcsolatban,mint te...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.06.24. 13:36:28

Nem megyek újra bele abba, amit már bőségesen megvitattunk. Én továbbra is azt gondolom, hogy jogom van nem szeretni bizonyos embereket, ahogy mindenkinek. Ti továbbra is elvitatjátok ezt a jogot tőlem, de velem szemben azért magatoknak fenntartjátok. Tényleg nem értem, hogy miért olvas, aki ennyire nem egy hullámhosszon van velem, én sem megyek a Férjblogra például soha. (Egyszer megnéztem, de ennyi elég is volt. Igaz, nem kezdtem el osztani a szerzőket, hogy mivel én nem vagyok házasságpárti, ők hogy mernek azok lenni.)

Büszke nem vagyok, de nem is szégyellem, hogy nem vagyok everybody's darling, ellentétben Veled, kedves Rékuc, aki türelmedről és óriási toleranciádról vagy messze földön híres.
Nyilván bennem van a hiba, mert nem érzem túlzottan jól magam ebben a csodálatos és hibátlan világban, e között a sok-sok bűbájos ember között. Kár, hogy a poszt nem a zemberekről szól, hanem egy nagyon is konkrét személyről, akit nem ismertek, csak én (és én deklaráltan nem kedvelek). Persze az én ellenérzéseimnél nyilván nem is kell jobb ajánlólevél. Az ürge nagyon jófej lehet. Épp ezért javaslom, hogy látogassátok meg ti, és nekem ne kelljen!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.24. 14:17:40

@Reckl_Amál: Drága Amál, nyugi, nyugi.
'Ti továbbra is elvitatjátok ezt a jogot tőlem' - erről szó sincs és ezt szelíden, de határozottan kikérem magamnak. Nem naplót írsz, hanem blogot. És amíg naponta kérkedsz azzal, hogy iksz meg ipszilon embert miért nem bírod, akkor viseld, ha ehhez egyesek hozzászólnak.

Egyszer majd belátod te is, hogy nem leszel több attól, hogy lenézed az embereket.

Komikaze 2009.06.24. 14:38:47

van egy elég nagy különbség köztünk amál: mi (és itt talán beszélhetek többes számban) alapvetően pozitívan állunk az emberekhez. nem feltétlenül káros és unalmas lényeknek tartjuk őket, akik a mi bosszantásunkra jöttek létre és éldegélnek körülöttünk.

a blogod azt sugallja, hogy te nem "bizonyos embereket" nem szeretsz, hanem gyakorlatilag senkit, eltekintve talán attól az egy-két kivételtől.

ez alapján azt pedig, hogy miért "járunk vissza" blogra, nem is fogod megérteni soha. pedig örülhetnél neki...

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.06.24. 15:05:37

@Komikaze: @Rékuc: Mennyi gyűlölet tud belétek férni..Megyek hányni..

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.24. 15:45:15

Amál: 'kár, hogy a poszt nem a zemberekről szól'

hadd idézzek az utastársas postodból
'Alapvetően nem szeretem az embereket, mert butának tartom többségüket. Illetve pontosabban nem elég tudatosan nézik a világot, és többnyire nem látnak semmit.'

na erről ennyit :)
azon még sosem gondolkoztál el, kedves Amál, hogy esetleg te nem látsz meg dolgokat, amelyeket talán érdemes volna? Dehát persze hogy nem. Neked olyan jó így is.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.06.24. 15:53:44

Ha nem viselném el a hozzászólásokat, akkor moderálnám vagy törölném, vagy csak simán letiltanám a lehetőséget is.
Ehhez képest ilyen csak szpemmelőknél fordul elő. Ezért sem értem, hogy pont Te, Rékuc, hogy írhatsz ilyet, amikor Nálad szigorú moderáció van azon az alapon, hogy Neked nem tetszik egy-egy komment.

Valóban nem szeretem az embereket úgy en bloc, de nem is állítottam magamról ilyesmit soha sem. Viszont az tény, hogy az általatok leginkább kifogásolt írások konkrét személyekről szólnak, akik viszont szerintem rászolgálnak a kritikámra.

De így kezdtem az előző megszólalásomat, nem fogunk egyetérteni. Engem csak ez a gúnyoskodó, kioktató hangnem bosszant. Nekem visszás az a hozzáállás, hogy egyrészt legyünk pozitívak, másrészt viszont szóljunk be annak, aki olyat beszél, ami nekünk nem tetszik. Én sem teszek mást, amikor írok. Csak ha én teszem, akkor az bunkóság. Ez zavart már korábban, és ez zavar most is.

Én törekszem a korrekt viszonyra mindenkivel, lehet, hogy más a látszat. Szerintem semmi rossz nincs abban, ha egy számomra gyerekkorom óta ellenszenves ember meghívását egész egyszerűen nem fogadom el. Én tisztább dolognak tartom annál, mintha mégis elmennék, és közben meg utálnám, de jó pofát vágnék hozzá. Ez nekem nem korrekt, mert gyakorlatilag átverném. A véleményemet meg megtartom magamnak, ill. itt leírom. Én egész egyszerűen nem hiszem el, hogy ti még sosem voltatok hasonló helyzetben. Szóval ezt a kórusban történő elítélést nem szeretem, mert nekem hamis.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.06.24. 16:04:46

@Dyson:
Ez egy régóta létező front, sajnálom, hogy mióta nem dolgozunk együtt, azóta Rékuc is csatlakozott hozzá. Amúgy őt (az írásait) ismerve elég humoros ez a hirtelen jött filantrópia.

@Rékuc:
Jaja, mondtam ilyet, mégis konkrét példákon keresztül van kifejtve, miért látom így. Amúgy nem volt igazam?

Komikaze 2009.06.24. 16:06:51

jellemző, hogy rögtön gyűlöletet meg utálatot feltételeztek - más nem is motiválhatna minket, valóban...

meddő vita ez, úgy látom.

azallamenvagyok 2009.06.24. 19:11:20

1. @Dyson: @Reckl_Amál: jajj ne gyertek már ezzel az Amál ellenes összeesküvéssel, szerencsére Amál nem vagy olyan fontos ember, hogy összeesküdjenek ellene, Ő utálná a legjobban:)

2. Amál, légyszi nem szólogass be nekem árnyaltan, szerintem sosem bántottalak, ha így van, vázold fel, bocsánatot kérek, megbeszéljük, ha nem vagy hajlandó megbeszélni, akkor meg tartsd magadban. Dysont idézve nem elegáns dolog ez egy volt bloggerpertnertől (még akkor sem, ha csak másodági partnerségről van szó). Nem vettem magamra az egy-egy kulcsszót kiragadó bújtatott kritikáidat, mert elsősorban magamban keresem a hibát, de van egy ésszerű határ. Ez az alapvető hozzáállás az érzelmi és intellektuális fejlődés része, gondolom, te már túl vagy ezen a fázison, riszpekt.

3. @RUSZKIBAKA: menj és hányj magadtól, és a helyzettől, amibe kényszeríted magad. megértelek, egy magányos ember vagy egy olyan rohadt helyzetben, amit a mai magyarok jelentős százaléka képtelen tolerálni. nem mondom, hogy beveszi a gyomrom a fasztúltengést nálad, de emberileg ettől nem írlak le, még a melegfasiszta szövegeid miatt sem, ami miatt már Amál is ledorongolt párszor. ne kezd el sajnálni magad, vannak meleg barátaim, puszival köszönök nekik, és sok dolgot meg tudunk beszélni. Kicsit hanyagolhatnád a talpnyalás és előrébb lennél. Felszínesen ugyanis marhára az jön le, hogy ti egy lelki alapú üzleti kapcsolatban áltok: te vagy a bólogató talpnyaló, Amál meg a kegyes Úrnő, aki meghallgat, megért (látszólag). Sok nő csinálja ezt a pasikkal, normál esetben szűzkurválkodásnak nevezem, szexuális beállítottságodat figyelembe véve inkább a felcsatolható műpénisz vásárlás lehetőségével való kecsegtetésnek hívnám. Tartom magam egy dologhoz, nyitott vagyok az emberekkel kapcsolatban, a blogszféra egy vázlatos képet ad csak, szívesen elmegyek veled sörözni és számíthatsz a jóindulatomra. nem leszek agresszív, maximum nem fogom erőltetni a további kapcsolattartást.

4. képzeld Amál, a második részben írtakat teljesen megértem, én is antiszociális vagyok ilyen szempontból: valami túlmisztifikált családi kötődés miatt nem szeretem a szabadidőmet beáldozni:)

5. A Rékuccal való kapcsolatotokba nem megyek bele, ez szerintem a kettőtök dolga:)

6. Amál, most megpróbálok nem a jóindulatról papolni, van bennem is elég mennyiségű szar ahhoz, hogy ezt visszatetszőnek érezzem. Amiről mi itt beszélünk, az arról szól, hogy valami régen kialakult előítélet alapján osztályozni az embereket nem valami tudatos dolog. Ismered gondolom te is a mondást, hogy minél többet tud az ember, annál jobban tudja, hogy mennyire nem tud semmit. Ennek jelét nálad általában nem látni. nincs összeesküvés, hanem a szilárd, makacs, ellenszenvesen önfejű hited alapján felállított téziseid ítéleteit kérdőjelezik meg sokan: Miért vagy te olyan biztos abban, hogy ennyire mindent tudsz? hogy jössz te ahhoz, hogy ne véleményt mondj, hanem kinyilatkoztass, mint valami önmagából kifordult Isten?
és képzeld el, az nem gonoszság, ez nem ítélet feletted, hanem a megnyilvánulásaid kritikája, amit a gondolkodó ember önmaga építésére használ fel. Érzelmileg és intellektuálisan egyaránt. nem vitatja el senki azt, hogy te egy szerethető ember vagy, vagy hogy jogod van-e a sajt véleményedhez. Jogod van, igen, másnak meg joga van más véleményhez, és a vallásháborúk elkerülésének első számú szabálya, hogy tiszteletben tartjuk egymást. Legyen ez:)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.06.24. 19:39:26

@azallamenvagyok:
a mi falunkban ezt úgy mondják, hogy nála van a tudja.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.24. 21:10:23

'Szerintem semmi rossz nincs abban, ha egy számomra gyerekkorom óta ellenszenves ember meghívását egész egyszerűen nem fogadom el.'

Ezzel valóban semmi gond nincs. Azzal viszont inkább, hogy úgy kérkedsz vele, mintha ez valami dicséretes dolog volna és büszkén, sőt gőgösen simogatod saját buksidat és tekintesz szét önelégülten, hogy mostaztán jólmegmondtad.
Ellenszenves és komikus egyszerre, hogy az emberekkel szembeni elutasításodra mennyire büszke vagy. Nem mondom, hogy szégyellnivaló, de abszolút magánügy és öntelten kérkedni vele bizony taszító lesz egyesek számára.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.24. 21:27:06

@Dyson: Azt pedig, hogy mi elegáns és mi nem - elég röhejes volna pont a Reckl Amál blogon megtárgyalni :)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.06.25. 05:45:39

@azallamenvagyok: Énhozzám te ne szóljál,értem?Undorodok a fajtádtól!Ne sértegessél,mert megtalállak,de az lesz életed leghosszabb napja!Az ilyen férgek miatt lesz az ember mizantróp és depressziós..

azallamenvagyok 2009.06.25. 06:32:40

@RUSZKIBAKA: épp azt mondtam, hogy nyitott vagyok az emberek irányában, a te irányodban is, ha van egy előítéletem (mindenkinek van, a jelek szerint neked is velem szemben), akkor megadom annak a lehetőségét, hogy lerombold ezt az előítéletet. Az ilyen lehetőségek semmibe vevése után nem csoda, ha bezárkózol, depressziós leszel. Talán nem az "én fajtám" miatt vannak bajaid, hanem azért, mert féregnek nevezel, és sztereotípiáid miatt alaptalnul undorosz. Úgy érzed talán többnek tartom magam nálad? Nem így van, nem vagyok én több senkinél. Kérdezd meg magadtól, hogy a nyomorod nem benned kezdődik-e. És ezt nem köpködésből, nem utálatból mondom, hanem amolyan általános emberbarátiságból...

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.06.25. 14:10:54

@azallamenvagyok: A magadfajta azt jelenti;hogy egy rossz szót nem szóltam hozzád és megalázol...ez a magadfajta..és nem az,hogy heteró,vagy házas vagy...hozzád se szólnak,és belegázolsz mások lelkivilágába..sárbadöngölsz,leköpsz,rámszarsz és ítéletet mondol egy olyan emberről,akiről fogalmad sincs,hogy mennyit szenved,min ment keresztúl,stb..Nekem már rég elegem van mindenből,és csak azért nem lettem még öngyilkos,mert Anyám miatt lelkifurdalásom lenne..nem akarom itt hagyni és elárulni..mit tudsz te énrólam?te aki kinevezted magad az Államnak...nem kívánok neked mást,csak,hogy tizedannyit szenvedjél,mint jómagam..

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.06.25. 14:13:32

@azallamenvagyok: jav:keresztül..(Haggyállógvavászka)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.06.25. 14:54:58

@Dyson: Mióta a Mátrixban vagyok,soha nem formáltam rá jogot,hogy más kommentező lelkébe beletapossak,megalázzam,sárbatiporjam.Mindíg akkor szóltam be,ha engem támadtak.Hogy jönnék én ahhoz,hogy mást ismeretlenül,a kommentjei kapcsán véleményezzek?A helyedben felülvizsgálatot tartanék..A lelkemben..És pokolian szégyellném magam,amikor azokat próbálom a szakadékba lökni,akik egyébként is a legszélén állnak..Legyen ez számodra tanulság..Nézzél magadba..És szégyelld el magad azok helyett is,akik ezt nem érik fel ésszel..

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.06.25. 14:59:04

@azallamenvagyok: Az előző kommentet neked szántam,és nem a valószerütlenül kékszemű,csábító Dysonnak..Sorry..

azallamenvagyok 2009.06.25. 17:12:00

"Hogy jönnék én ahhoz,hogy mást ismeretlenül,a kommentjei kapcsán véleményezzek?"
"Mennyi gyűlölet tud belétek férni..Megyek hányni.. "

Amúgy most komolyan magamba szállok egy kicsit, adok ennyit még az ismeretlenek véleményére is...

phaidros 2009.06.26. 23:52:21

@RUSZKIBAKA: "Mióta a Mátrixban vagyok,soha nem formáltam rá jogot,hogy más kommentező lelkébe beletapossak,megalázzam,sárbatiporjam.Mindíg akkor szóltam be,ha engem támadtak."

Eléggé ordas nagy hazugságot írtál most.

De remekül megmagyarázza a világképedet, amiben te vagy az áldozat mindig, és csak te nem tehetsz arról a helyzetről, amiben vagy.

Azallamenvagyok pedig bizonyára összeszarta magát, hogy megtalálod. :o)

Tényleg azt hiszed, hogy monopóliumod van a szenvedésre, és mindenki másnak jobb mint neked? Ugyanmár. Mondanám, hogy légy már férfi és emeld fel a fejedet - nekem egy hímnemű folyamatos picsogásától és nyavajgásától fordul fel leginkább a gyomrom, de ezesetben nincs értelme ennek a kifejezésnek.

Fingom sincs mi vagy, csak azt tudom, hogy nem attól vagy ilyen, mert meleg vagy. Legalábbis ismerek normális meleget, aki éli az életét, jól érzi magát a bőrében, stb. Emberként viselkedik emberek között, ennyi.

Lehet, hogy sokat segítene, ha kicsit körülnéznél a világban, és meglátnád, hogy nálad szerencsétlenebbek százszámra vannak. A depresszióért nem jár kitüntetés, hiába szeretnéd.

@Rékuc, mindennek ellenére azért nagyon sok mindenben hasonlók vagytok Amállal, így kívülről ez látszik. Te is eléggé szabályozod a feléd irányuló megnyilvánulásokat, és érzékenyen reagálsz rájuk.

phaidros 2009.06.26. 23:55:55

@Amál: egyébként hasonlóan viszonyulok a meghívásokhoz, nem csak családi szinten. Az ilyenhez hasonlót aztán tényleg elutasítanám udvariasan. Bár blogposztot valszeg nem írnék róla, de érdekes így látni, hogy más is így van ezzel.

tritonus 2009.06.28. 16:36:13

Jaj, de jó itt a hangulat!

Én meg azt gondolom, hogy nagyon is rendben van az, hogy Amál nem akarja gyötörni mondjuk a gyerekeket. Én spec kifejezetten szeretem őket, és türelmem is van hozzájuk. (Igaz, Amál?) Kifejezetten jól érzem magam velük. Ezért tanítok. Igyekszem a felnőtteket is tolerálni. Azokat is, akiket nem nagyon szeretek. De ugye nekem ez a munkámhoz tartozik. Olyanokat is el kell viselnem hosszabb-rövidebb távon, akiktől a hátamon feláll a szőr. De ez van. Én ilyen vagyok, Amál meg nem ilyen. Nem is ilyen munkát végez, nem is veszi magát ilyen emberekkel körül. Nem kezd el vadidegen embereket cs*szegetni buszon, metrón, moziban villamoson. Mért baj az, hogy itt név és cím nélkül leírja, hogy mit érez, Nem vagyok nagy blog-szakértő, de asszem a blog egy szubjektív dolog. És a komment is az. A lényeg, hogy vitatkozzunk. És nem az, hogy bántsuk egymást. Lehet mást gondolni. Ha mindenki ugyanazt gondolná, nem lennének blogok. Nem lenne semmi sem!

Vagyis röviden: Én tisztelem Amált, amiért vállalja, hogy nem szereti az emberek nagy részét, és nem csinál úgy mintha másképp lenne.

Egyébként itt jegyezném meg, hogy sokkal könnyebben kijön olyan emberekkel, akikkel szinte senki sem.

Ja! És én úgy szeretem Amált, ahogy van.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.06.28. 19:43:22

@phaidros:
Ami Bakát illeti, sokan nem értik, miért és hogyan vagyok képes vele jóban lenni. Erre egyrészt magyarázat az, amit Tritonus írt. Néha nekem könnyebb más kívülállókkal összefogni.
Másrészt én Bakát nem tartom rossz embernek. Hajmeresztő dolgokat ír időnként, és sajnos nem idegen tőle az agresszivitás sem, de teljesen ártalmatlan, senkit sem bánt, legfeljebb felbosszant. A legnagyobb bűne, hogy nem vigyázott eléggé az életére, hagyta vakvágányra futni. De ezzel is csak magának árt. De ahogy mondani szoktam, az is (és ez is) csak egy blog...

Ami Rékucot illeti, egyetértünk.

phaidros 2009.06.28. 20:59:51

@Reckl_Amál: valószínűleg nagyon kevesen vagyunk az életben olyanok, mint itt a kibertérben. Kiből a rosszabbik énjét hozza ki, kiből meg a jobbikat, ami a másokkal való kapcsolatot illeti. Valóban lehet, hogy Baka meg pont fordítva van, mint ahogy nálam is, csak itt az itteni énjeink "ütköznek meg". :)

süti beállítások módosítása