2009. április 30. 12:01 - Reckl_Amál

Szolgálati: avatar

A kedves olvasó tán már észrevette, de megjelentek a kis, személyes piktogrammok a hozzászólások mellett, ismertebb, angol nevükön az avatarok.

Ez megint olyan fejlesztés a blog.hu részéről, amelyre nekem személy szerint semmi szükségem, de nem akarok senkit sem megfosztani a "magamutogatástól" sem, úgyhogy csak rajta!

Hogy is működik?

http://inda.blog.hu/2009/04/30/avatarinvazio

Hogy legyen valami értelme is mindennek - és mivel azóta izgat általánosságban a kérdés, amióta először bevezették ősi törzshelyemen, a Queen-fórumon - meséljétek el, a Ti avatarotok mit ábrázol, és miért pont ezt választottátok.

Köszönjük!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr471095347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.04.30. 13:00:45

Az én avatárom számomra az egyik legkedvesebb és legszebb kép a világon.(Édesanyám fényképei után).Két szovjet kiskatonát ábrázol,amint éppen hazafelé vagy a laktanyába utaznak a birodalomban.Az egyik baka a másik ölébe hajtja a fejét..Bizonyára szoros barátság lehet köztük..Esetleg testi kapcsolat is...Szóval én a multamat és az az utáni;szenvedő vágyódásomat ábrázolom az avatárral.nincs ezzel semmi baj..neked sem árt egy..nem kell mindjárt saját arcképet felrakni..Az úgysem mondana semmit az olvasónak..(UI:Kommentjeidet meg azóta is türelmetlenül várom;tudod,a blogger haláláról mit írtam..)

2itailor 2009.04.30. 13:13:23

Egyszerűen csak én vagyok:)

Ziebi 2009.04.30. 15:56:05

Az enyém akár gyerekesnek is mondható avatar, Zsebibabát ábrázolja, a nickem is abból jön, az eleje "lengyeles" zs. Hogy miért? Mert aki nekem a legfontosabb a világon , az így hív. :)

Jól láttam hogy ez valami iwiw klón lesz? Mármint ez az avatarosdi?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.30. 19:32:11

Szerintem az enyémet nem nagyon kell megmagyarázni. Sem azt, hogy mit, sem azt, hogy miért.
:-)
süti beállítások módosítása