2009. március 24. 08:35 - Reckl_Amál

Rosszkedv-csináló

Ezt most a közvetlen környezetemnek, de azon belül is kiemelten a testvéremnek és Tritonusnak üzenem: ha ezt nem nézzük meg, akkor semmit!

http://index.hu/kultur/klassz/2009/03/24/apark/

 

Botrány! Nem mindenki meztelen.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr661021741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.03.25. 12:20:49

Na, Nagy Mari senkit sem mozgatott meg? :)

Komikaze 2009.03.25. 14:11:19

nem vagyok egy nagy színházlátogató - sőt, egy ideje már egyáltalán nem vagyok az :) több okból is.
úgy látom, a mai színház sok esetben inkább eltávolít a művészettől, minthogy közelebb hozná azt, lásd például sok klasszikus darab "aktualizálását".
Alföldi szerintem egy nagyon tehetséges és bátor rendező, aki, úgy érzem, átesett egy kicsit a ló túloldalára. nem tudom, sikerül-e majd neki egy "új" színjátszást teremteni, mennyire lesz fogékony erre a közönség. néha az az érzésem, a közönség egyáltalán nem érdekli :)
ezzel nem azt akarom mondani, hogy egyszerűsítsük a darabokat a végletekig, hogy még csak véletlenül se kelljen gondolkodni rajtuk. csak valahogy úgy vagyok ezzel, mint a mai magyar irodalommal - gesztusok és pózok, de nincs katarzis...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.03.26. 09:19:13

"Alföldi szerintem egy nagyon tehetséges és bátor rendező, aki, úgy érzem, átesett egy kicsit a ló túloldalára."

Ezt én is így látom. Végiglapoztam ennek a darabnak is a képeit, és lenyűgözőek. Különösen az tetszik, amikor a teliholdban látszanak azok a sziluettek.

De az egésznek sokkolás szaga van, és elég hatásvadásznak tűnik az egész: meztelenség, erőszak stb. Tudom, hogy az Alföldi egyik védjegye, hogy levetközteti a színészeit. De mára ez teljesen kiszámíthatóvá tette a dolgot, valami mást kellene kitalálni.

Tavaly mutatták be a filmjét. Látod, az volt igazán bátor, igazán újszerű. Miközben nem erőlködött egy percig sem.

Komikaze 2009.03.26. 15:53:36

az igazán legszívenütő dolgok mindig egyszerűek, semmi sallang, semmi körítés... :)

nem véletlenül mondják azt sem, a kevesebb néha több..:)

épp a napokban kezdtem el nézni újra a Twin Peaks sorozatot. már sokszor láttam, évekkel ezelőtt, és mindig újabb és újabb részletek jönnek elő, amikre akkoriban nem figyeltem fel...
pedig Lynch is próbára teszi ám az embert, ahogy halad a sorozat előre (megkockáztatom, még most is, hát még, amikor elkezdték vetíteni a tévében...) pedig ő aztán eléggé finoman adagol..:)
mégis megvan az egyensúly, nem billen át, nem lesz hatásvadász.

Komikaze 2009.03.26. 15:54:57

az igazán szívenütő dolgok, azt akartam írni :)
süti beállítások módosítása