Adva van egy méregdrága, osztrák bútoráruház, amely a világhírű IKEA gyenge másolata. Forgalma nem nagyon van, mert bár termékei nem rossz minőségűek, árszintje túl magas a magyar vásárlók számára.
A karácsonyi szezon azonban ennek az áruháznak is fontos és eredményes időszak. Sajnos. Mert a szolgáltatásuk színvonala ijesztően alacsony, mondhatnánk, hogy a rendszerváltás utáni mindenre-vállalkozókat idézi.
Ma délután ellátogattunk a KIKA soroksári kirendeltségébe. Parkolóhely alig volt, szóval lehetett arra számítani, hogy bent sokan lesznek. A nagy alapterületnek hála eloszlott a tömeg, és sokan csak a pénztáraknál csoportosultak.
Hosszú volt tehát a sor, de aranyvasárnap nincs választás, kivárjuk.
Az a közel húsz perces extra várakozás, melyet egy idióta vásárló és a kelletlen pénztáros összjátéka produkált, már eléggé felbosszantott, de a funkcionális analfabéták fizetése után hamar sorra kerültünk mi is, és a dolog zökkenőmentesen zajlott.
De a KIKA Soroksár ezután mutatta be, hogy a magas árak miatt elmaradozó vásárlók és így bevétel kiegyenlítésére a legolcsóbb munkaerőt alkalmazzák.
Mindenki utálja a biztonsági őröket, és ezt biztosan sokan sok helyen kifejtették. Ennek azért érezhető a hatása, hiszen azok a túlkapások, melyet a boltok öltönybe bújtatott marhái tíz évvel még naponta előfordultak, az utóbbi időben szinte már nem tapasztalhatóak. De nekünk - negyven perces várakozás után - sikerült egy ilyen önkényeskedő, pimasz díszfaszba belebotlani. A sokáig vacakoló parasztok lefárasztották a pénztárost, és ő elmulasztott valami jelzőt levenni az egyik termékről, ez bejelzett. Erre az a senkiházi barom egyből ugrott is oda, és minősíthetetlen stílusban kezdte a testvéremet és az anyámat egzecíroztatni.
Elnézést egyszer sem kért, és még - félig komolytalanul testüregvizsgálattal is fenyegetőzött.
Mikor érti már meg ez az alja magyar kiskereskedelem, hogy a talpunk nyalásából élnek? Mikor tanulják már meg ez a sötét banda, hogy a vevő a király? Mindig igaza van, és kész. A bolt személyzetének egyik tagja sem engedhet meg magának egy hangos szót, egy grimaszt sem.
A kereskedő munkaköri kötelessége az udvariasság. Olyan ez, mint a buszsofőrnek a józanság. Kíváncsi vagyok, hányan szállnának föl egy olyan buszra, amelyet egy részeg vezet.
Természetesen levelet fogok írni a Kikának, bár nincsenek illúzióim. Kika tipikusan az a hely, ahol magasról tesznek a vásárlóra. Elég szomorú, hogy ebben a helyzetben a leghatásosabb leszámolásnak ez az írás tűnik, hogy nincs hova fordulni, csak ahhoz a kis nyilvánossághoz, melyet a blogom élvez.
Kedves Olvasók! Ha rám hallgatnak, sosem mennek a Kika soroksári áruházába, mert ott így bánnak a vevővel. Remélem, a gazdasági válság ezt a vacak kócerájt is eléri, és kivágják ezt a sok szemetet az utcára.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: alternatíva 2008.12.21. 20:10:47
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.12.21. 20:24:56
Először is szeretnénk leszögezni, hogy áruházunk számára rendkívül fontos, hogy vevőink elégedettek legyenek velünk. Ezúton szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenség miatt. Elbeszélgettünk az érintett dolgozóval, és ismételten felhívtuk a figyelmét a vevőkkel szembeni udvarias magatartás fontosságára.
Ezen a ponton szeretnénk megjegyezni, hogy cégünk dolgozóit folyamatosan képzésben részesíti, évente több tanfolyamot szervezünk azért, hogy az ilyen és ehhez hasonló esetek a jövőben még ritkábban fordulhassanak elő.
Reméljük, az Önt ért kellemetlenségek ellenére továbbra is vásárlóink között köszönthetjük!
Tisztelettel:
X.Y
Ügyféllerázó- és Sablonválasz osztály
Ja, ezt már olvastad?
jacint.blog.hu/2008/07/06/ugyfel_lerazo_osztaly
bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.12.21. 22:08:06
"Mindenki utálja a biztonsági őröket, és ezt biztosan sokan sok helyen kifejtették. "
Többek között én is.
Sajnos még mindig van ilyen, sőt, nem is egy
kritika3.blog.hu/2008/12/11/biztonsagi_verekedok
Ziebi 2008.12.22. 20:08:15
jezebel 2008.12.23. 08:29:26
De akkor sem értem, miért kell így viselkedni. Pénztáros vagyok, ha a vásárló képes kulturált lenni, én is. Ha nem (mert vannak droidok), akkor meg főleg annak kell maradni, "csakazértis".
Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.12.23. 10:48:00
- ez milyen zsemle - kerdezi
- milyen,hat kerek, mit tudom en, ott volt a polcon
-meg vesz valamit, amiröl nem tudja hogy mia az?
-mar hogyne tudnam: zsemle
-jo, de milyen?
-nezze, en most vagyok itt elöször, remelem utoljara, de maga itt dolgozik, talan tudnia kene?
gondoltam ket akarmilyen, talan a legdragabb zsemlet is ki tudom fizetni, a több mint 50e nel mar nem volt tetel, vetkeztem, fel kelllet voltna jegyezni a zsemle fajtajat, vagy arat, mondjuk amire meg nem volt pelda, hogy bemondasra elhiggyek nekem barhol,de hogy egy kis tizeneves kapasbol kioktasson, hat nem kaptam levegöt, hat igen isten hozott Magyaroszagon, ha meg nem vettem volna eszre