2008. december 08. 11:17 - Reckl_Amál

Mega megint!

Sajnos a Velvet egyik munkatársát már a selejtezőkre sem hívták be, ezért - kizárólag profizmusból - manipulatív cikksorozattal támadják a teljes versenysorozatot.

A legújabb sztori: Ártverve érzik magukat az sms-ezők. Mert hiába nyomkodták a gombokat, először a zsűri választott biztos döntőst. És ez ráadásul mindenki kedvenc célpontja Király Viktor volt.

A másik két, szerintem gyengébben teljesítő fiú rajongói is összecsaptak. Lakatos vezérszurkolóinak az a baja, hogy Fekete Dávidot valamilyen vallási gyülekezet juttatott be, melynek az egysíkú, unalmas, a műsorba egyáltalán nem illő musicales szintén tagja.

Nem tudom egyébként, hogy miért baj az, ha egy kisegyház hívei is küldenek szavazatokat valakire. Miért ne tetszhetne nekik a csak színpadiaskodással operáló, bár kétségtelenül a tinilányok fő kedvencévé vált fiú? Miért ne szavazhatnának rá?

Ennyi erővel bárki kritizálhatná Lakatos Krisztiánt, hogy rá meg a cigányok szavaznak, Lüszit a gyerekek szeretik, Tamarát pedig a vajdaságiak stb. De eddig ilyet máshonnan nem hallottam. Kedves Lakatosék, tessék szépen elfogadni, hogy Krisztián kiesett!

És erről nem a versenytársak, ill. az ő rajongóik tehetnek. Lássuk be, amit Krisztián az utolsó adásban George Harrison számával művelt, az nem Megasztár szint, nagyon nem az.

Hogy a zsűri és a szabályok körül miért csavar folyamatosan egyet-egyet a TV2, számomra nagy talány. Nem is elegáns.

A mostani adást viszont olyan giccses ízléstelenség nevében álmodták meg, hogy a szörnyülködésem időnként átcsapott nevetésbe. Továbbá értjük, hogy a nagyszájú Karsai Zitát valamiért foglalkoztatni kell, de ha csak ilyen koreográfiákra és táncosokra futja, akkor inkább legyen zsűritag!

5 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr54810760

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.12.19. 08:01:46

Fülembe forró ólmot öntsetekTehetségkutató verseny. Mert ilyen jótékonyak a mi kereskedelmi tévéink, gondolnak azokra az elnyomott tehetségekre, akik valamiért nem futottak be a showbizniszben. De nem esünk most neki a művészetek állami finanszírozását ér…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.12.08. 14:28:00

Nyilván hitgyüli, de persze nem tudjuk pontosan. Senkinek semmi köze hozzá. Azt hiszem tiltja is valamilyen törvény a szavazók kilétének, sőt konkrét számának is a nyilvánosságra hozatalát.

A színvonalról már sokat beszéltünk. Nem magas.

Hopi és Rugóláb 2008.12.09. 21:47:07

És milyen érdekes a szavazási szisztéme!
Szerettem volna, ha a srác közül a két erősebb, vagyis Krisztián és Viktor jusson tovább.
Amikor már csak ketten voltak bent, mert Viktort besegítette a zsűri a döntőbe, küldtem egy sms-t Krisziánra. Nem tartom őt sem nagy durranásnak, de Dávidhoz képest mégis csak jobb valamivel.
Jóval a szavazás lezárása után kaptam egy sms-t, hogy a szavazást, lezárták, "Rám nem lehet szavazni."
Ez hogy van? Milyen amatőr rendszer! Miért nem tesztelték a verseny előtt? A korábbi szériák alatt sosem tapasztaltam ekkora bakit.
És sajnáltam Krisztiánt, lehet, hogy ezen is múlt a kiesése? Amit művel azóta, az derogál nekem, Rugólábnak.

Hopi és Rugóláb 2008.12.09. 21:49:58

És milyen érdekes a szavazási szisztéme!
Szerettem volna, ha a srác közül a két erősebb, vagyis Krisztián és Viktor jusson tovább.
Amikor már csak ketten voltak bent, mert Viktort besegítette a zsűri a döntőbe, küldtem egy sms-t Krisziánra. Nem tartom őt sem nagy durranásnak, de Dávidhoz képest mégis csak jobb valamivel.
Jóval a szavazás lezárása után kaptam egy sms-t, hogy a szavazást, lezárták, "Rám nem lehet szavazni."
Ez hogy van? Milyen amatőr rendszer! Miért nem tesztelték a verseny előtt? A korábbi szériák alatt sosem tapasztaltam ekkora bakit.
És sajnáltam Krisztiánt, lehet, hogy ezen is múlt a kiesése? Amit művel azóta, az derogál nekem, Rugólábnak.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.12.10. 09:58:37

Az biztos, hogy Fekete Dávidnak már az elején ki kellett volna esnie. A popzene és a musical nem ugyanaz. Az, hogy ezt a műfaji alapvetést nem érti a szavazásra hajlamos közönség, csak a zenei kulturálatlanságukról árulkodik.

A legutóbbi adásban Krisztián sem volt jó. De összességében ezerszer jobb még így is, mint az a színészkedő izé. A családja végtelen ellenszenvesen reagált.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.12.10. 17:28:14

nem követem a müsort - bar most en is neztem, igaz nem önkent - de annyit en is tudok, hogy cigany mar nyert, volt csaj is meg valami karamel, aztan köver csaj is nyert mar, aztan hataron tuli magyar-
tehat itt most mar cigany nem nyerhet, se hatarontuli,
ennek meg van a forgatokönyve, mivel veletlenül tudom hogy Deutschland sucht stbt egy Tomas godoj nevü nyerte egy arabbal szemben, igy ketsegem nincs a felöl, hogy itthon is ez a karakter fog nyerni, mert amikor meg vettek a licencet az arban ez is benne volt
Ezt annyira ugyan ugy kell csinalni, hogy meg a diszlet is azonos, de meg a zsüri karaktere is detto, ott a Dieter Bohlen van, itt a Fenyö,(meg a stilusuk is hasonlo) tehat nem ertem, hogy mire ez a nagy izgalom
süti beállítások módosítása