2008. november 15. 06:51 - Reckl_Amál

Ez mind az Örs vezér terén történt

Mivel a melltartó téma érdekes módon sokakat megihletett, és egész messze jutottunk a fejtegetésében, elmesélem, hogy tegnap láttam az eddigi rekordert: egy 120 E méretű melltartót. (GYK: Ez 120 cm-es mellbőséget és XXXL kosárméretet jelent.) Vizuális típusok képzeljék úgy el, hogy egyik kosara is kényelmes sapka lett volna nekem. (Vagyok olyan perverz, hogy bevittem magammal a cuccot a próbafülkébe /Naná!/, hogy alaposabban megvizsgáljam. Rendeltetésszerűen nem lett volna értelme fölpróbálni.

***

Jó karban lévő, bár tényleg kissé üveges tekintetű csöves ül az aluljáróban. Előtte a táblán: Italra kérem! Ha nem ütközne az elveimmel, hogy alkoholistákat és/vagy koldusmaffiát támogassam, szívesen adtam volna. Ez a poén megér egy százast minimum. De biztonságtechnikai okokból végül lebeszéltem magam a pénztárcám aluljáróban történő nyitogatásáról.

***

Már a metrón ültem, amikor két kolléga beszélgetését voltam kénytelen hallgatni. (Egyébként nincs annál hervasztóbb, amikor egy átdolgozott nap után még együtt kell utazni azokkal, akikkel egész nap együtt voltunk.) De visszatérve a véletlenül hallgatott beszélgetésre. A csaj panaszkodása közepette elejtett egy vicces dolgot. Arról volt szó, hogy a főnöke január 1-től máshol dolgozik, mert nem bírja a hajtást. Ahogy a lány fogalmazott, átmegy a közigazgatásba pihenni...

***

Az utolsó sztori már csak gyenge szálakkal kapcsolódik az Örs vezér teréhez, csak annyiban, hogy ott vettem meg legújabb MP3-lejátszómat. Az itthoni ismerkedés során láttam meg, hogy van rajta hülyekamasz funkció. Mi is ez? Nyilván mindenki találkozott már bkv-s útjai során gyerekekkel, akik a mobiljukon keresztül hallgattak zenét. A fenét sem érdekli, hogy ők mit hallgatnak, és különösen komikus, hogy azt hiszik nagyon menők, amikor a leggagyibb divatzenék szólnak monóban az 1 centis hangszóróból. Szóval az én új MP3-lejátszómon van olyan gomb, hogy a picike egy darab hangszóróból is jön a zene, nemcsak a fülhallgatóból.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr69769838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása