2008. augusztus 01. 09:26 - Reckl_Amál

Új kezdet

Nemsokára megírom első Fika-posztomat. A téma már megvan, eredetileg ide szántam, de mivel ez egy igazán közérdekű téma (szerintem), jó lesz ottani bemutatkozásnak.

Érdekes dolog volt ez a felkérés egyébként. Tegnap reggel, miután megírtam a fórumos ismerősöm haláláról szóló bejegyzést, gondoltam körülnézek, mi a helyzet kedvenc blogjaimon. Ekkor láttam az azóta már nem aktuális hírt, Rékuc egyelőre befejezi izgalmas blogjának írását.

Nem tudom, hogy jutottam eszébe. Bár majdnem minden nap olvastam a Fikát, de nagyon ritkán szóltam hozzá. Nehéz egy olyan bloghoz hozzászólni, ahol száznál is több hozzászólás van...
Mindazonáltal örülök és jól esik, hogy ennyire jó véleménnyel van Amál ténykedéséről. Köszönöm a bizalmat!

Ez a blog továbbra is marad, ami volt. Mindenféléről szó lesz, ami foglalkoztat. Személyes, filozofikus vagy éppen nosztalgikus témák nem is kerülnek a Fikára, ahogy (film)kritikákat is csak ide fogok írni.

A Fika kapja majd a fogyasztóvédelmi és általános bunkóságokról szóló írásokat. Konkrét politikát (vagyis pártpolitikát) viszont nem viszek oda, eddig sem volt, és nem is hiányzott.

Remélem, sok jó írás születik ebből az együttműködésből. Annyi előnye mindenesetre már megvolt, hogy a Fika megy tovább.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr10595580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.01. 12:23:43

Kedves Dyson!

Szerintem ez az oldal nem sokat fog változni. Egy kulcsfaktor, vagyis a szerző személye nem változik például. Maximum annyi, hogy kevesebb bejegyzés lesz egységnyi idő alatt. (Én is dolgozom. :) )

A hozzászólások számának ugrásszerű megnövekedésére ezentúl sem számítok. Tegnap, mikor Rékuc kétszer is ajánlotta a helyett, 450-en jöttek föl, de csak kevés új hozzászóló írt be.

UI: Tudtommal a Társaság tagja vagyok. Fenntartom hát igényemet a különvéleményre.
süti beállítások módosítása