2010. december 23. 01:46 - Reckl_Amál

¡Soy Capitan!

Hétfőn a nagy céges partyn voltam. Az egy héttel korábbi elvette a kedvem a közös, kötelező ünneptől. De egy ilyen meghívást nem lehet elutasítani. Az új igazgató augusztus óta ténykedik, és egyelőre nem tudok róla semmi rosszat sem tudok mondani. Nagyon rokonszenves, és nemcsak azért, mert egy személyben valósítja meg mindazt, ami lenni szerettem volna: Dél-Amerikában született, de Németországba nevelkedett. Hosszú idő után pedig összerántotta az összes embert, és csaptunk egy vérbeli, céges karácsonyt, ahogy az a nagykönyvben meg van írva.

Az új gyárigazgató, az egy, illetve a két lépcsővel feljebb állók osztották meg gondolataikat a hallgatósággal. Ültünk, rendben volt.

És persze a műsor is kötelező elem. Tóth Vera meglepő ötlet volt, de szeretjük. Az összekötő szövegei meg szerencsére felejthetőek.
De előtte még megnéztünk egy jó kis musical-operett összeállítást. Ebben én gyakorlott vagyok, hiszen Tritonus barátnőm is valami hasonlóval foglalkozik, és miatta ezeket a slágereket már egész jól ismerem.
Nyilván az osztrák vendégeknek akartak valami magyarosch, pußta-party-s hangulatot teremteni. Hadd éljen tovább is ez a hamis kép bennük, így mulat egy magyar úr! Ezért érthetetlen, hogy a Lehetsz király c. iszonyatra miért is volt szükség. A végén javítottak: elhangzott a műfaj csúcsa is.

Ezután megvacsoráztunk. Az asztaltársaságunk egyik tagja kezdte magát túl jól érezni, a többiekkel meg nem nagyon volt miről beszélni. Nekem nagyon volt kedvem még egy estét gyászhuszárként végigülni, ezért megkerestem régi kollégáimat. Ott szeretettel fogadtak, kicsit beszélgettünk. Aztán a házibulizenekar rákezdett. Gondoltam, itt az alkalom, hogy lelépjek.

De ekkor történt valami. Arra gondoltam, milyen jó lenne itthon elmesélni, hogy táncoltam. Először sunyi módon a kitalált történet részletein gondolkodtam. Aztán az egyik olyan ember, akitől a legtöbbet tanultam zöldfülűként, ismét segített. Táncolni hívott. Nem egyedül, nem is párban, hanem körben. És akkor úgy döntöttem, miért is ne.

Először csak hárman álltunk körbe, de a végén legalább húsza nőtt a táncpartnerek száma. Igazi rock 'n roll - klasszikusokat játszottak, és én egy egész órán keresztül roptam. Természetesen a mozgásom inkább emlékeztethetett a csehszlovák televízió kult zenés produkciójában bemutatott táncra. De ez egyáltalán nem érdekelt ekkor, és azóta sem. Volt minden: elnyomom a csikket - megtörlöm a fenekem twist, skankingezés a Baby come back-re, és persze latinosch tánc a La Bambára. Ekkor már a spanyolajkú igazgatónk is a körben állt. Ettől vidul csak a sznob szív: végre valaki olyannal ordítottam a szöveget, aki értette is.

Ezután az este után egész más mérleget lehet vonni, mint egy héttel korábbiról.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr872533884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.12.23. 08:31:52

Van, amikor nagyon nehéz megmagyarázni, hogy a táncoláshoz vállalhatatlanul részegnek kéne lennie az embernek. Amit kösz, nem.
És van olyan is (ritkán sajnos, de előfordul), hogy a hangulat tényleg jó, és magától mozdul a láb.
És akad olyan is, hogy egy blueszenekar produkciójára az emberből kitör a polgárpukkasztó kisördög.
Állítólag. Ezt én is csak úgy hallottam valahol.

KZsoci 2010.12.23. 09:13:03

Nagyon jó lehetett. :) Örülök, hogy ez jobban sikerült, mint az előző heti.

@stivanleroy:

"És akad olyan is, hogy egy blueszenekar produkciójára az emberből kitör a polgárpukkasztó kisördög."

Erről lehet bővebben hallani? :D

Anselmo 2010.12.23. 10:36:21

Én is voltam tegnap táncolni, de az argentin tangó volt. Igen, a jó hangulat (és az izomláz) másnap is még kitart, mikor az ember (én) a munkahelyén kortyolgatja a feketekávét.

Kellemes Karácsonyt!

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.12.23. 12:33:47

@KZsoci: Német templomokban sokáig téma volt, úgy hírlik.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.12.23. 14:28:21

@stivanleroy:
Akkor ugyanarra gondoltunk. :) KZsoci fölvilágosítva.

@Anselmo:
Argentin tangó? Az egy pár szinttel feljebb van.

Neked is boldogat! :)

@TC:
Rendszer nem lesz belőle. A spontaneitás gyönyörködtetett, ennyi történt.

Morpheusnak hála tegnap is "találkoztunk".

Neked is minden jót az ünnepekre, köszönöm!

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.12.24. 15:49:43

Békés, boldog, nyugodt, habitustól függően kellemes/áldott ünnepeket mindenkinek!
süti beállítások módosítása