2012. január 13. 13:58 - Reckl_Amál

Breki bemutatja

Érdekes módon a Muppet Show nem számított a rothadó nyugat gyermeki lelkeket megbolondító ópiumának. Máskülönben nem lehetett volna kora gyerekkorom egyik legkedvesebb játék egy Miss Röfi baba.
A másik szívemhez közel álló figura a zongorázó kutya volt. Emlékszem, egyszer-kétszer azt játszottam a saját kis, piros játékzongorámon, hogy én vagyok az a kutya.

A folyton elégedetlen öregek pedig, azt hiszem, egy életre, zsigerekbe ivódva meghatározták a tévénézési szokásaimat: én is (szinte) mindent megnézek, és szinte semmi sem tetszik.

Miss Röfi haja aztán sajnos kihullott, és bár az anyukám még babaparókát (!) is szerzett, amit aztán a kerek malacfejre ragasztottak, már nem volt olyan, mint előtte.

Ettől függetlenül a Muppet Show nagyon kedves emlék, ma pedig a péntek játék főszereplője. A napokban mutatják be Magyarországon is a legfrissebb Muppet-mozifilmet, melyet nálam is nagyobb rajongó gründolt össze. A Cinematrix kritikusa szerint siralmas a végeredmény, nekem meg sem fordult a fejemben, hogy megnézzem.

De ha már Muppetek és mozi, akkor jöjjön néhány klasszikus filmalkotás Brekiékkel újraértelmezve. A kérdés: melyek ezek?

Akinek ez a játék tetszett, nézze meg a Simpsons-os változatot is!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr633542691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsoci 2012.01.13. 14:10:24

Nagyon jó! :D

2. Szerepcsere :D
3. Félelem és reszketés Las Vegasban
6. Forrest Gump
8. Kutyaszorítóban

Hagyok a többi játékosnak is. Meg úgyse tudok mindent. :)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2012.01.13. 14:36:36

1., Valamelyik Gyűrűk Ura
2., Szerepcsere? Lehet. Szerintem két-három ilyen film is készült szinte egyszerre (Michael J. Fox is gyakorlatilag többször megcsinálta a tökös recepciósos filmet). Nem tudom a címüket :-(
3., Félelem és reszketés Las Vegasban
4., A Birodalom visszavág
5., Amerikai pszichó
6., Forrest Gump
7., King Kong
8., Kutyaszorítóban
9., Szárnyas fejvadász
9., A malacok, oppardon: a bárányok hallgatnak

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2012.01.16. 16:40:12

@Reckl_Amál: Köszönöm, de szeretném egyértelműsíteni: a Szerepcsere címét leginkább elhittem KZsocinak, nem TUDTAM a szó konvencionális értelmében.
süti beállítások módosítása