2011. május 06. 09:27 - Reckl_Amál

Holló a hollónak

A Corvinuson végeztem. Legalábbis posztgrauduálisan. Alapképzésre is abba az épületbe jártam, csak a felvételikor még Államigazgatási Főiskolának nevezték, a diplomámra meg már a Közgáz pecsétje került.

Persze azóta már nagyban tagadják, de nyilván nem véletlenül röppent föl az a kacsamadár, mely szerint a Corvinust meg kell szüntetni. A felsőoktatás persze túlburjánzik, nem árt megnyesni. Pláne most, amikor már szerencsére túlvagyok rajta, nem fájna, ha nem főiskolai fejpénz formájában pénzelnék a kapun belüli, pályakezdő munkanélküliséget.

De pont a Corvinus fáj? Mint egykori hallgatójuk, sejtem, miért. Bár Török Gábor nagyobb bennfentesként elhárítja az egyetem vezetésének baloldaliságát, nem lehetett nem észrevenni, hogy bizony tényleg a baloldali-liberális gondolkodásmód az uralkodó (legalábbis az Államigazgatási Karon). Én még Grespik főispán úr idején jártam oda, és közigazgatási jog-órákon rendszeresen elemezték stand up-szerű előadásokon, mennyire nem felel meg a szakmai - jogi követelményeknek ennek a sajátos világképű főközigazgatásznak a tevékenysége.

A Corvinus talán nyert némi időt azzal, hogy saját halálhírét kelti; talán a sok tagadás elodázza az egyetemmonstrum szétdarabolását. De számomra egyértelmű, ez (is) politikai tisztogatás.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr52881611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsoci 2011.05.06. 09:37:31

Szerintem is inkább a műegyetemet kéne napalmmal lebombázni.
süti beállítások módosítása