2011. január 16. 02:13 - Reckl_Amál

Jelek

A legutóbbi filmkritikám tárgya régóta foglalkoztat. A szólista történetéről először 2008 őszén hallottam a Zuhanás című film előtti ajánlóban.

Ahogy a kritikában írtam, végül - talán sikertelenége okán - A szólista sosem jutott el a magyar mozikba. Egyszer láttam a DVD-t a Teszveszen, de elhappolták előlem. Végül a Bookline-ról szereztem meg, életem egyik legjobban befektetett 2800 Ft-ja volt.

Szombat délután, amíg a kenyér sült, megnéztem az extrákat a DVD-n, és akkor mutatták az igazi Nathaniel Anthony Ayers Jr-t és Steve Lopezt is.

Bár Jamie Foxx és Robert Downey Jr. fantasztikusak ebben a filmben, kevés olyan szemet gyönyörködtető dolgot láttam, mint ezt a két embert, ahogy egymás mellett ülnek. Látszik, hogy barátok.

 

 

Érdekes az az ív, mely a Zuhanástól a Szólistáig vezetett. Az egyik film mély merítkezés a fantáziában, a másik meg igaz történet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr172586971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása