2010. december 20. 11:08 - Reckl_Amál

Breaking: A pálya csúcsán

Ne tévesszen meg senkit! Nem alakulunk át sütibloggá, csakhát a karácsony ezt hozza ki belőlünk is, úgy látszik.

Mivel ma vagyunk egyszerre a főnökömmel bent utoljára idén, nemcsak én készültem süteménnyel, mint ez az előző posztból kiderült. Hanem ő is. Csakhogy az én kis szerény csillagocskáimhoz képest most egy gyönyörű, hatalmas, olasz kuglóf érkezett.

Szeretném hangsúlyozni, ez a panettonne semmiképp sem minősül házi süteménynek! Szóval ennek nagyon örülök.

 

 

Miért jelenti a pálya csúcsát? Mert a családban nem ez az első. Tizenhárom éve - mikor még zsenge gimnazista voltam - az apám kapott egy ilyet. Ez volt a karácsonyi ajándékok netovábbja. Általában ugyanis valamilyen italt kapott, én meg már akkor se nagyon ittam alkoholt, szóval azoknak csak az üvege érdekelt (volt is egy kis gyűjteményem, amelyet a tavalyi szobafelújítás során végül föláldoztam). De ez a kuglóf maga volt a német reklámokból ismert nyugati jólét, a befutottság, az elismerés megtestesülése.

Mindig szerettem volna ilyet kapni. Talán sekélyes dolog, de egyik karriercélom volt, hogy kapjak egy ilyet. És mindazt, amit jelent.

Hogy olyan helyen dolgozom, ahol gondolnak rám ilyenkor. Ahol sikerült olyan helyzetbe kerülnöm, hogy jó szívvel adnak és én jó szívvel fogadhatom el a megbecsültség elegáns státuszszimbólumát.

Ha belegondolok, kicsit még le is köröztem az 1997-es karácsony sztárját. Mert ezt nem (csak) udvariasságból kaptam, nem egyenajándék, amelyet általában a termékmenedzsereknek szántak. Hanem ezt kifejezetten nekem adták, olyan szavakkal kísérve, amelyekért érdemes dolgozni. Nehéz éven vagyunk túl, de helyt álltunk, és megyünk tovább.

Jól jött ez most nagyon. Bár (remélem) nem olvassa az ajándékozó a blogot, itt is köszönöm!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr362527584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsoci 2010.12.20. 11:53:25

Gratulálok, mudi! :)) Én is emlékszem az első kuglófra, tényleg guszta volt.

És tökéletesen értem, miért mondod, hogy ez több, mint egy kuglóf. Csak így tovább! :)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.12.20. 12:49:18

Én sajnos lemaradtam a céglogós törölköző és termosz személyes átadásáról. Pedig meghitt pillanat lehetett volna.
Amit jobban sajnálok, a főnököm egy beszólása: összeolvadunk ugyanis egy másik csoporttal (tőlem akárkivel, míg van munka), és a HR-es lelkesek megkérdezték, milyen állat lenne ez az összeolvadás, ha állat... Mindegy, örüljön, aki nem tudja, mi ez (instant válasz: nem tudom, de nagyobb állat volt, aki ezt a kérdést kitalálta). A főnök szerint: selyemmajmocska.
Van olyan figura, hogy ezt megérte volna hallani.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.12.20. 12:50:25

Ja, ő is munkával lett főnök, így a megfelelő hangsúly sejthető.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.12.20. 13:15:23

@stivanleroy:
Az gáz, ha nem értem az állatra vonatkozó kérdést?

Amíg nem én voltam a marketing a cégnél (igen, a Nyomda marketingje egy személyben), addig itt is voltak remek ötletek. Például a vevőtalálkozón népviseletben kellett várni a vendégeket. Szóval hostess is lehettem volna, ami nem kis szó. (Bár a ténsasszony jobb kifejezés lett volna.) végül nem béreltem jelmezt, hanem a saját ruhatáramból állítottam össze valami magyaroschat (hímzett blúz stb.). A marketingos libák persze ma is fújnak rám.

A legjobb mégis Zolimoni barátunk volt cégénél esett meg, azóta is röhögök ezen. Egy olcsó élelmiszerekkel foglalkozó üzletláncnál dolgozott, és az ottani baromfiudvar ötlete alapján alacsony áraknak öltöztek be...

Céglogós ajándék is lesz. Gondolom, törülköző és szaloncukor a Flying Lion Kft.-től. (Komolyan.)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.12.20. 13:47:09

@Reckl_Amál: Nem gáz. Ötömteli :-) .

Tehát: Na, kedves kollégák, ha a csoportbeolvadás állat lenne, szerintetek milyen állat lenne? Ha növény lenne, milyen növény lenne? Ha szín lenne... satöbbi.

És valahol valakinek van egy harminc éves amerikai könyvből fénymásolt cetlije, hogy milyen állat a "jó" válasz.

Apropó, klasszikus a Tyúxínháztól:
- Na, gyerekek, mi a kedvenc állatotok?
- Cica! Kutyus! Kiskacsa!
- Nem, kedves gyerekek, rosszul tudjátok. A ti kedvenc állatotok a döglött tehén!

Kezdek örülni a termoszomnak.

cicómicó 2010.12.22. 22:09:46

Én közigben dolgozom, és van egy nagyon kedves ügyfél, aki minden év karácsonyán bejön, és hoz nekem egy ehhez hasonlatos sütit. Épp ma kaptam meg az ideit. :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.12.23. 00:41:53

@stivanleroy:
A termosz nagyon szép és hasznos ajándék, becsüld meg! :)

@cicómicó:
Jó érzés, igaz? Vevőktől/ partnerektől csak képeslapokat (valódi és virtuális) kaptam, és az is az.

cicómicó 2010.12.25. 21:15:36

@Reckl_Amál: Igen, de a legjobb az egészben, hogy konkrétan semmit nem tettem az ügyfélért (csak elmondtam az ügyintézés menetét) amiért ezt megérdemelném. És nemhogy egyszer, de már évek óta hozza a karácsonykor az ajándékokat. Sőt volt már, hogy egy bámulatos sminkkészletet kaptam.
Boldog karácsonyt! :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.12.26. 14:28:53

@cicómicó:
Köszönöm, neked is.

Ezek a dolgok rendeződnek éves szinten. Biztosan van olyan ügyfeled is, akiért sokat tettél, és talán még meg sem köszönte a dolgot.
süti beállítások módosítása