2009. szeptember 29. 21:24 - Reckl_Amál

Napóleon gyermekkori koponyája

Kivételesen nem brit, hanem amerikai tudósok megállapították, hogy az a koponya, amelyet Hitlerének tulajdonítottak, valójában női. Ez szerintük alátámasztani látszik azt a nézetet, hogy a náci diktátor öngyilkosságát csak megjátszották, és Hitler meglépett Berlinből még a szovjet megszállás előtt.

Fontos ez? Hitler, ha nem is halt volna meg akkor, a továbbiakban nem létezett már. Semmi jelentősége sincs ennek mai szemmel nézve, a tudományos értéke kb. annyi, mint amikor valaki mindenféle vizsgálatok alapján elkészítette Jézus "valódi" képmását.

Elismerem, sajátos párosítás, ám a közös bennük az, hogy a fizikai valójuk meglehetősen eltörpül a szellemi - történelmi szerepük mögött. Kit érdekel, hogy Jézusnak elállt-e a füle? Ahogy az sem fontos, mikor és miért halt meg Hitler. Értelmetlen, tudományoskodó magamutogatás ez is, nem több.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr881416820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinker_ 2009.09.29. 23:21:06

azért mert téged nem érdekel, hogy Hitler hogyan halt meg, engedd már meg, hogy foglalkoztasson pár tudóst és hogy kutassanak ez ügyben.
még szerencse, hogy nem te találod ki, hogy mit érdemes kutatni és mit nem.

KZsoci 2009.09.30. 13:19:38

@thinker_: azért mert téged zavar, hogy mást nem érdekli, hogy Hitler hogyan halt meg, engedd már meg, hogy mindenkinek meg lehessen a véleménye az ilyen hülye kutatásokról.

még szerencse, hogy nem te találod ki, hogy mi érdekelje az embereket és mi nem.

(üjjlefijamedjes)

azallamenvagyok 2009.10.01. 09:12:29

@KZsoci: mindenkinek meg lehet a véleménye másról, csak thinkernek nem?

KZsoci 2009.10.01. 11:23:57

@azallamenvagyok: és most már neked sem. ;)

remélem, mindjárt jön Önjelölt Szabadgondolkodó és Szabadságharcos Nr.3, aki tovább pazarolja az elektronokat veleszületett igazságérzete folytán.

KZsoci 2009.10.01. 16:49:47

na, olaj, meguntunk, csegevara-növendék.

Komikaze 2009.10.01. 20:08:17

@KZsoci: milyen kedves vagy :)
vigyázz(atok), ha nem moderáltok, még ideszokunk :P

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.10.01. 20:35:38

Ti nem jöttök az én szar blogomra, én nem megyek a ti szar blogotokra. Ez így (lenne) korrekt.

Mérges gomba 2009.10.01. 22:15:04

azért én őszintén nemértem (direkt sic!) hogy lehet így összeveszni samsem dolgokon...egyik kinyilatkoztat, másik kinyilatkoztat és máris egymás torkának mennek...nemértem(direkt sic!)
engem mondjuk érdekel hol vagyon elhantolva Petőfi, meg Attila (kincsvadászat rulz)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.10.02. 16:14:44

@Mérges gomba:
Elnézést! Nem csoda, hogy nem érted. Számomra ez a két ember persona non grata a blogon korábbi kommentelésük miatt, afféle intellektuális trolloknek tekintem őket. Ennek szól ez a hangnem.

A témához annyit, hogy én az ilyen kutatási eredményeket szenzációhajhászónak tartom. Nem értem, min változtat, ha ez most nem Hitler koponyája. Ha nem is halt meg a bunkerban, akkor is "halottként viselkedett" akármeddig is élt még utána.

A hír egyébként valóban érdekes, ezért is foglalkoztam vele én is, de a tudományos értékét kétségesnek tartom.

Anselmo 2009.10.05. 10:56:51

Engem is érdekel hogyan végezte Hitler. Nem tartom lényegtelennek, mert a történelmet emberek csinálják, a legizgalmasabb kérdés pedig az, hogy ezek az emberek miért tették azt amit tettek.
Szóval nem látom, mi ebben a hírben a szenzációhajhász.
süti beállítások módosítása