2009. augusztus 16. 11:11 - Reckl_Amál

Álszent együgyűség

Azért az megnyugtató, hogy Isten toleránsabb, mint egyes hívei és a varsói Madonna-koncert után végül mégsem árasztotta el a világot egy újabb vízözön.

Mert, ugye, ha a lengyel bigottokon múlt volna, bizony a Harag lecsap a sok erkölcstelenre és vezérlő papnőjükre, aki nem átallott seggriszálós - nyögős műsorát pont augusztus 15-én, Nagyboldogasszony napján megtartani.

Madonna persze régóta, pontosan 20 éve véres rongy a beszűkült keresztények szemében. Rajta keresztül támadni a fertőt kb. olyan lerágott csont, mint pedofilpapozni. Nem az a legerköolcstelenebb a mai világban, hogy egy énekesnő egyébként világszínvonalú show-jában erotikus elemek is vannak és feszület is. A felháborodás hivatalos része pont ez egyébként: a disznólkodás és a kereszt nem férhet meg egymással.

Valójában persze tudjuk, mi a baj. Madonna turnéja során sokkal többen látják a keresztet, mint amennyit ez a sok szemforgató avitt és ostoba dumájával be tud csalni a templomba.

Lengyelországban még mindig a valláskárosultak (Tóta W. zseniális megnevezése) a legerősebbek, de a koncert sikere mutatja, nemcsak elvakultak vannak az országban.

Szegény Madonna ennyivel azonban nem úszta meg, mert szentpétervári fellépése miatt meg az orosz kommunisták tiltakoznak. Javaslatuk szerint Madonna a riszálás helyett (az erotika, ugyebár, a nyugat ópiuma) inkább énekelje el egy mozgalmi dalt.

A hülyeségnek tényleg nem kell címke.

72 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr781312540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.08.16. 12:23:54

Azért megnézném Madonnát fejkendőben,ahogy a Katyúsát énekli egy szövőgyárban..Ez van..Aminek köze van az Erotikához,azt mindíg szívesen támadták..Talán egyre több a kielégületlen és megkeseredett ember..Aki inkább csendben maszturbál otthon büntudattal a lelkében..Mint,hogy felvállalná a vágyait..

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.08.16. 12:52:30

Amíg öregedő (=impotens) féfriak irányítják a társadalmat, addig mindig baj lesz az erotika, és addig a nők is bűnösök lesznek, vagyis nyugodtan lehet őket degradálni. Pláne Madonnát, aki nő is, szexi is és ráadásul sokkal sikeresebb, mint a szörnyülködők.

"Aki inkább csendben maszturbál otthon büntudattal a lelkében..Mint,hogy felvállalná a vágyait..."

Ez nem is baj (nekünk), akkor az, ha ők másokra is kötelezőnek érzik a saját sorsukat. Ez egyébként fordítva is igaz. Azt sem szeretem, ha egyesek szerint mindenkinek kötelező szexelni. Aki meg nem így tesz, az lúzer.

midnight coder 2009.08.16. 15:24:25

Madonna a korához képest nem néz ki rosszul és nem rossz amit csinál. De a zenéjét nem annyira kedvelem, bár van pár olyan amit igen. De azok többnyire 20 évesek.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.16. 15:30:49

A feszület felhasználása olcsó színpadi elemként egyszerűen rossz ízlés. Ne feledjük, hogy Madonna - bármekkora rajongótábora van - egy csepűrágó. Helyén kell kezelni az ilyet és egy vállrándítással elintézni. Az óbégatás csak több publicitással jár.

Azért egy forrást szívesen láttam volna a postban arról, hogy ki is az, aki Varsóban háborgott a koncert ellen. A cikkben szereplő 'egyes hívek', 'bigottok', 'beszűkült keresztények', 'sok szemforgató', 'valláskárosultak', 'elvakultak' jelzők halmozása látványos ugyan, de tartalma nem sok van. Az egyház hivatalos kommünikében tiltakozott a koncert ellen? Esetleg egy fenyőmikik nyugdíjasklubos, privát megmozdulás volt?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.08.16. 15:42:49

Szép csordaszellemes, tömegember poszt. Tehát kb. olyan mint akiket kritizál. Hiába no, a Tömegember Egyház és a Katolikus Egyház bár 90%-ban fedi egymást, de azért vannak még ellentétek.

wagabound 2009.08.16. 15:47:52

Nem ártana kicsit pontosabbnak lenni, kedves posztíró. Madonna fellpésének tervezett napja egybeesik egy nagy (keresztény) vallási ünneppel, ezért a "bigottok", stb.-k azt akarják, hogy a koncert egy másik napon legyen.

Ennyi. Persze, ebből nem lehet ilyen frappáns kis izét írni, igaz?

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.08.16. 15:50:22

Tótavé szellemiségében fogant keresztényekberugó cikk. A szerzője, oda való, ahova tótavé... (gy.k.: ez nem elismerés... :)) )

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.16. 15:55:01

utánanéztem, háááát...

aszongya
'Lech Walesa, ex-leader of Poland's anti-communist Solidarity trade union and a former president, urged Madonna last month to move the date of her Warsaw concert.'

Lech Walesát azért nem nevezném sem bigottnak, sem szemforgató elvakultnak.

aztán

'A group of Polish nationalists condemned on Thursday a planned weekend concert by pop diva Madonna in Warsaw [...] the group said it had called off a planned protest on Saturday at the concert venue for fear of provoking "riots.

tehát egy kis, nacionalista csoport elítélte a koncertet, tüntetni ugyan nem tüntettek, valamint Lech Walesa felkérte az énekesnőt, hogy más napon tartsa meg a koncertet.

Hogy ebből hogyan sikerült egy demagóg, általánosító postot írni, kvázi egy kalap alá vonva a teljes lengyel katolikus közösséget, számomra rejtély.

És igen, 'valláskárosultazni' pont ugyanolyan rossz ízlésre vall, mint feszületet lógatni a színpadon ugrálós show közben.

Liberté__73 2009.08.16. 15:55:06

@Rékuc:
"egyszerűen rossz ízlés"

Szerinted. De ízlésről nem vitatkozunk, nem próbáljuk meg ráerőltetni másra a sajátunkat, igaz?

Egy kínzó-/kivégzőeszközön lógó emberi tetem, vagy egy levágott emberi kézcsonk egy üvegkalickában, vagy lila kalap férfiakon: na ez a rossz ízlés.
Szerintem.

a_tom 2009.08.16. 15:57:11

Az ha nem vagy hívő, vallásos vagy keresztény az rendben van. (én sem vagyok, sőt még Madonna pár száma is tetszik) De ilyen jelzőkkel illetni őket azért mert nekik nem tetszik hogy Madonna gúnyt űz a hitükből talán túllő a célon, vagy inkább visszafelé sül el.

Nemtom te mennyire lennél toleráns ha Madonna odamenne a házatok elé kiválasztana valamit amit nagyra tartasz, mondjuk anyukádról csinálna egy életnagyságú viaszbabát és ott lovagolna rajta az egész tánckarával, a füléhez dörgölné a leszálkásított, izzadt punciját? Persze kizárólag művészi önkifejezés céljából, világszínvonalon...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.16. 16:05:58

@Liberté__73: természetesen szerintem; reméltem, hogy értő felnőtteknek írok és nem kell külön odabiggyesztenem ezt a szót.
Mégis mit gondoltál ki szerint rossz ízlés, szerinted?

Liberté__73 2009.08.16. 16:08:13

@Rékuc:
Akkor rendben is vagyunk.

thinker_ 2009.08.16. 16:10:49

próbálná meg ugyanezt Mohamed plakátjával vagy szobrával eljátszani, vagy valamelyik zsidó jelképpel. már halott lenne.
a keresztény jelképekkel meg bármit lehet. ha rossza szemmel nézed, akkor bigott vagy.
szánalmas ez az írás...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.08.16. 16:15:07

Nem annyira értem miért minősítitek a posztírót - ez egy blog, a saját véleményét írja le, ha nektek más, akkor azt írjátok le, de minősíteni miért, és hogy? Nem kell olvasni.
Nem mellékesen nekem más a véleményem, le is írom: szerintem pedofil papozni egyáltalán nem lerágott csont...sőt!

Liberté__73 2009.08.16. 16:16:10

@thinker_:

"Mohamed plakátjával vagy szobrával"

:D ezen még töprengj egy kicsit szerintem

Kivlov 2009.08.16. 16:18:54

tóta w egy nímand libsi.

ilyenkor madonna-féle picsarázás meg olyan mintha karácsonykor horrorfilmet vetítenének a tv-k.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.08.16. 16:20:46

@thinker_: szerintem nincs igazad! A világ tele van zsidó és muszlin fricskákkal, de a mi kultúrkörünkben a kereszténység a jellemző, nyilván ebből van több fricksa.....nem mellékesen pedig igazad van, ha valaki felháborodik azon hogy egy koncerten bármit is csinálnak egy kereszttel, az több mint bigott...úgy hívják hogy szánalmas!
Nagyon nem szeretnék úgy élni mint egy arab országban, ahol ha elmondom a véleményem a vallásról, akármi legyen is az, akkor bajom lesz. A keresztény vallás véleményt mond a pogányokról. Miért ne lenne joga véleményt alkotni mindenkinek. Érdemes lenne elgondolkoznia a keresztény vallási vezetőknek, hogy a mai fiataloknak milyen üzeneteik vannak....lehet hogy inkább ezzel van a baj...(Harry Potter, Marilyn Manson, Madonna, Ne használj óvszert stb....igazi szánalom!!!)

Liberté__73 2009.08.16. 16:22:15

@Kivlov:

és már miért ne vetítenének? aki a családjával van az úgyse tévét néz, aki meg a szeretet ünnepén is tévézik, annak úgyis mindegy mi a műsor.
hánnem? de. 38.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.16. 16:28:16

@Legelő Őse: 'A világ tele van zsidó és muszlin fricskákkal'

ennek azért nézz utána, ajánlom a dánia mohammed karikatúra keresőszavakat, lehet meglepődsz.

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.08.16. 16:34:17

egy technikai kérdés: a 'valláskárosult' szót tényleg TWA találta ki v ő is plagizálta? Szerintem utóbbi, jó régi a szó.

StopSzmog 2009.08.16. 17:04:02

augusztus 15-ről nekem nem nagyboldogasszony jut eszembe, hanem 1969, Woodstock első napja.

devadel 2009.08.16. 17:08:25

@Rékuc:

"Lech Walesát azért nem nevezném sem bigottnak, sem szemforgató elvakultnak."

Miért nem? Ismered valahonnét az ilyen irányú gondolkodását? Mert ez a cselekedete (koncert betiltás/befolyásolás) eléggé erre vall. A cselekedeteket nem az minősíti, hogy egyébként máshonnét kedveljük-e az embert. (hm. szerintem)

"Hogy ebből hogyan sikerült egy demagóg, általánosító postot írni, kvázi egy kalap alá vonva a teljes lengyel katolikus közösséget, számomra rejtély. "

Miért, hol ír a posztoló a teljes lengyel katolikus közösségről. Nem inkább a bigott hülye (katolikus, kommunista, egyéb) emberekről ír?

Egyébként meg nem hiszem, hogy ez egyszerűen ízlés kérdése lenne. A katolikus egyház 2000 éves működése, akár pro, akár kontra, mindenképpen rászolgált arra hogy valaki markánsan viszonyuljon hozzá. Akár a mai kultúra egyik vezető személyisége, egy popsztár is.

Hencida6710 2009.08.16. 17:09:36

@Rékuc: Többek között Lech Walesa is tiltakozott, pont itt az indexen jelent meg egy post erről... index.hu/kultur/showbiz/2009/08/06/keresztes_hadjarat_indult_lengyelorszagban_madonna_ellen/

Ettől függetlenül én sem értek egyet velük, bár Madonna nem tartozik a kedvenceim közé.. Ugyanis a koncertszervezők minden országban tisztában vannak a helyi ünnepekkel, szokásokkal, és ezek a koncertek nem 2 nappal a kezdés előtt lettek lekötve...ebből következik, hogy lufi az egész és másra nem szolgál, mint Madonna koncertjeinek hisztérizálása és magas publicitása...

we 2009.08.16. 17:12:01

Egy vallási szimbólumot teljesen más célra felhasználni szerintem a kultúrálatlanság jele. A kúltúrálatlanságot védeni szintén kultúrálatlanság.

we 2009.08.16. 17:13:05

Még az izléstelen szót is leírnám...

Hencida6710 2009.08.16. 17:14:15

@Legelő Őse: akkor most ki minősít kicsodát??? Nem a blog írója tette tele minősíthetetlen "minősítő" jelzőkkel a post-ját???

mokkaczuka 2009.08.16. 17:18:42

@Hencida6710: Erről van szó. Kinézték a pápista ünnepet, és tudták, hogy lesz, aki erre ugrik. És tényleg volt. Ezzel foglalkozott aztán a világsajtó. Százmilliós ingyenreklám.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.16. 17:24:59

@we: és a kulturálatlanságot háromszor hosszú u-val leírni vajon mi? :D

Hencida6710 2009.08.16. 17:29:23

@Rékuc: Bocs, hogy itt, de nagyon szép a weboldalad... a képeid pedig lenyűgöztek! Köszi az élményt! :-)

we 2009.08.16. 17:35:12

@Rékuc: a helyesírási hiányosságok kategóriájába eső dolog. Örülök, hogy ez ragadta meg a figyelmed.

Hencida6710 2009.08.16. 17:37:19

@mokkaczuka: mellesleg most már az itthoni Madonna buli körüli mizéria is kezd büdössé válni számomra, érdekes, hogy ahova megy ott mindig történik valami... Lehet, hogy mégsem fogytak a jegyek annyira rohamosan, mint ahogy azt mondták???

youlopukku 2009.08.16. 17:37:55

@Kivlov: mert amúgy a Karácsony mi is?

ca2 2009.08.16. 17:38:28

Ez a "tiltakoznak a keresztények..., a kommunisták"..., stb, stb... duma nem más, mint olcsó hírverés! Ha a közelgő fellépést megelőzi vmi jó kis balhé, akkor mindjárt biztosított az ingyenreklám meg a megfelelő sajtó. Érdekes módon pont mindíg Madonna meg MM pop-metal-ja kavar ilyen nagy állindulatokat!
Ha a keresztények, kommunisták, stb... tiltakozni akarnak akkor találhatnak maguknak jónéhány Madonnánál meg MM-nál jelentősebb eseményt is, ami ellen felemelhetik a szavukat.
Miért pont mindíg ezzel a két együgyűvel foglalkoznának?!
Ez egyszerűen műbalhé, ami része a promóciónak. Valójában Madonna meg MM egyetlen kommunistát meg keresztényt sem érdekel (ha csak nem azt a csapást mérte rájuk a sors, hogy kedvelik a fent emlegetett előadókat)!

we 2009.08.16. 17:38:29

@devadel: azért mert azzal, ami más dolognak érték nem illik visszaélni, még akkor sem ha nem értek egyet vele. (a mondatban ott volt még a "szerintem", ha szerinted nincs ezzel gond akkor hajrá)

gitáros 2009.08.16. 17:48:51

Madonna csepűrágó, az egyház meg maga a kamu.

Gergice 2009.08.16. 17:56:40

Egy 35 milliós ország katolikus többségét gázosnak beállítani roppant toleráns dolog, csak így tovább.

Egyébként meg a többség definíciószerűen normális. Ha a többség katolikus, akkor a katolikus normális, ha a többség kannibál, akkor a kannibalizmus normális. Ebben a kontextusban tehát a posztíró csak egy akadékosokodó kis mirigy, aki emberek tízmillióira akarja rákényszeríteni azt a véleményét, ami még idehaza is gázosnak minősül.

Lech Walesa-val meg nem értem mi a probléma. Egy katolikus nemzet katolikus vezetője katolikusként gondolkodva KÉRTE a kabbalista zsidó szektához tartozó (Madonna saját bevallása szerint) Madonnát, hogy fontolja meg nem lenne-e célszerűbb más időpontra tenni a koncertet.

Az hogy a koncert sikeres volt? Egy ekkora embercsoportban gond nélkül lehet néhány tízezernyi tetszőleges irányba elhajló deviánst találni. Megfelelő támogatással, gond nélkül lehetne több tízezres nekrofil fesztet is szervezni, ennek ellenére nem biztos hogy az ő példájuk a követendő.

Legelő Őse: Mesélj a nyugodtan elsüthető zsidó fricskákról.
Holokauszt tagadás? Hetedíziglen büntetik :)
Zsidó viccek? Nézd meg a viccet mesélő emberek mannyire alaposan körülnéznek és visszavesznek a hangerőből míg a viccet mesélik :)

Kúrcsány Ferenc 2009.08.16. 18:10:36

"Madonna" egy vén kurva, aki a muffjával adja el a "zenéjét" a nyálcsorgató barmoknak.

devadel 2009.08.16. 18:21:26

@we: hol itt a visszaélés? kimutatja, hogy nem érdekli. kimutatja, hogy másként gondolja. esetleg ki is figurázza.

szerintem nagyon helyesen, mások szerint helytelenül.

de visszaélést nem látok.

egyébként a nagyboldogasszony a keresztény vallásos embereknek ünnep, nekem semmit sem jelent. miért ne mehetnék akkor koncertre? miért ne tarthatnék akkor koncertet másoknak? nekem meg a szülinapom ünnep, mégsem határozom meg, hogy ti azon a napon mit csináljatok.

devadel 2009.08.16. 18:28:14

@Kúrcsány Ferenc:

"Madonna" egy vén kurva, aki a muffjával adja el a "zenéjét" a nyálcsorgató barmoknak.

nem vén, hanem középkorú

nem kurva, mert nem kap pénzt szexért, esetleg néha ő fizet.

nem a muffjával adja el a zenéjét, bár tény hogy nem szégyenlős, a zenei produkciója cd-ről hallgatva is népszerű (egyik legnépszerűbb a világon)

nem elsősorban nyálcsorgató barmoknak, rajongói között leginkább egészséges átlagos fiatalok vannak, nők és férfiak hasonló arányban.

egyvalami stimmel, a blogod címe. télleg szánalmas vagy.

Hencida6710 2009.08.16. 18:47:09

Azért van itt egy aranyos vicc, hogy nehogy kitekerjétek egymás nyakát:
Egy fiatal lelkész annyira izgult az első általa tartott prédikáción, hogy alig tudott megszólalni. A következő héten a beszéde előtt megkérdezte a főpapot:

Hogyan maradhatok nyugodt a beszéd alatt?
A sokat tapasztalt pap a következőket mondta:
- Fiam, tegyél martinit a vizeskancsódba viz helyett, talán segiteni fog. Pár korty és minden redben lesz.
A mise után megkérdezte, milyen volt a prédikációja.
Afőpap nyugodt arccal a következőket mondta:
1. A martinit csak kortyolgasdd ahelyett, hogy egy slukra leöntöd.
2. Tizparancsolatról beszélünk és nem 12 pontról, de 12 apostol volt, és nem 7 törpe.
3. Dávid megölte Góliátot,nem pedig szétrugta a seggét.
4. Jézus Krisztus tanitványait nem szoktuk srácoknak nevezni.
5. Az Atya, Fiu- és Szentlélek megnevezéseket nem helyettesitjük Fater, gyerkőc, és a kisértet kifejezésekkel.
6. Isten valóban kiüzte a paradicsomból Ádámot és Évát, de nem a picsába küldte őket.
7. Mise végén pedig azt mondjuk, hogy Ámen, nem pedig azt, hogy proszit.

szemtanú 2009.08.16. 18:58:29

@youlopukku: Jézus születésének ünnepe, te túlművelt!
M. sem nem művész, sem nem zenész, korunk hőse, egy gátlástalan üzletember.

thinker_ 2009.08.16. 19:36:35

@Legelő Őse:

persze, véleményt mondhatsz bármiről, egészen addig amíg tiszteletben tartod azt a valamit és annak jelképeit.

devadel 2009.08.16. 19:37:23

@szemtanú:

nyomornegyedből indulva lett a világ jelenleg egyik leggazdagabb és legnagyobb hatású embere.

te mit értél el eddig életedben?

devadel 2009.08.16. 19:45:21

@thinker_: miért kéne tiszteletben tartani? pont ez a mondanivalója az egésznek. hogy nem kell tiszteletben tartani. te tiszteletben tartod a scientológiát? azt a sci-fi alapú pénzcsináló egyházat? nyilván nem. pedig annak is egy csomó híve van. de a többiek tudjuk, hogy csak egy lehúzós szemétség az egész.

van akinek a tisztelt katolikus egyházról is ez a véleménye, és esze ágában sincs tiszteletben tartani. szerintem egyébként helyesen.

Liberté__73 2009.08.16. 19:49:58

@devadel:
így van, de nagyon fontos: a _katkó egyházról_ rossz a vélemény. magát a vallásos embert én nem ítélem meg/el, csak az intézményrendszerről állítom, hogy velejéig korrupt, megtévesztő, hippokrita és idejétmúlt eszméket hirdet.

szemtanú 2009.08.16. 19:56:55

@devadel: Egy boldog életet! Neked ez biztos kevés.
Nem irigylem M. pénzét, ha erre gondolsz, én nem csináltam volna azt amit ő. Mi az a nagy hatás, ha ecsetelnéd? Pozitívumot kérek, olyat ami jobbá tette az embereket?

devadel 2009.08.16. 20:26:45

@szemtanú: miért kéne jobbá tenni az embereket. szerinted nem elég jók? és szerinted jobbá lehet őket tenni? és szerinted hogyan? és szerinted volt valaha valaki, aki jobbátette a zembereket?

mi az a nagy hatás? pl hogy több rajongója van mint a katolikus egyháznak. és ne kapkodd el, hogy rávágod, hogy elég baj az, mert meg fogom kérdezni, hogy miért.

szemtanú 2009.08.16. 20:40:18

@devadel: Nos, igen az értéknélküliség ezt adja: kérdésre kérdéssel válaszolni.
Az a hatása, hogy több rajongója van, mint az egyháznak? Csak pr és marketing kérdése. Egyébként ez a, népszerűbbek vagyunk Jézus Krisztusnál még a nagy John Lenonnak sem jött be, pedig ő tényleg értékes zenész és művész volt.
Arról már nem is beszélve, hogy a népszerűség nagyon is múlandó. Apropó, hány éves a k. egyház és mennyi Madonna? Madonnáról azt sem fogják tudni, hogy létezett,amikor még mindig lesznek hívei az egyháznak. Gondolkodj, az isten szerelmére, ne hagyd magadra erőltetni az éppen menő sztárocskát, mert most ez a trendi!
Beszűkülten nem érdemes vitázni.

Liberté__73 2009.08.16. 20:44:54

@szemtanú:
"Apropó, hány éves a k. egyház és mennyi Madonna?"
Na igen, de Madonna managementjének nem volt sokszáz éve arra, hogy halomra ölje azokat, akik nem hittek benne, hogy beleépüljön a politika legsötétebb bugyraiba, hogy kiközösítse, pogromokkal sújtsa és üldözze a Tina Turner rajongókat.

"Beszűkülten nem érdemes vitázni" -
...hogy klasszikust idézzek

devadel 2009.08.16. 20:53:57

@szemtanú: dehiszen te nem is vitázol. volt már egy érved eddig?

egyébként ha a szövegértésből legalább a minimális szinten lennél, a válaszkérdéseim nyilvánvaló állítások is:
nem, szerintem nem tette jobbá madonna az embereket, nincs is rá szükség, hogy bárki jobbá tegye az embereket, nem is lehet jobbá tenni az embereket, és eddig nem is sikerült senkinek. akik eddig a saját eszméik szerint megpróbálták (hitler, lenin, jézuskrisztus, johnlennon, stb.), láthattuk hogy jártak.

szemtanú 2009.08.16. 20:58:56

@Liberté__73: Tehát ma azért van néhány száz millió híve az katolicizmusnak, mert száz évekkel ezelőtt megtörték az akaratukat? Komolyan gondolod? Meg azt is, hogy ma üldözik a Tina Turner rajongókat, én pl. szeretem T T-ét és nem éreztem, hogy bárki üldözne ezért. Hogy valamiről véleményt mondhat, annak jogát te sem vonhatod kétségbe, mint felvilágosult liberális demokrata, ugye?
Komolytalanok vagytok.

devadel 2009.08.16. 21:05:35

@Liberté__73: a vallásos emberrel persze, semmi baj, egy csomó embernek szüksége van a transzcendenciára. a vallás sok esetben hasznos, egyetlen vigasz. a post is csak a bigott hülyéket figurázta, akik viszont rá akarják erőltetni másokra a hitüket, egyedüli igazságként.

a_tom 2009.08.16. 21:06:54

@szemtanú:
Azért lássuk be vannak eredményei Madonnának. Például ő "találta fel" hogy a fehérneműket lehet felsőruházatként is hordani. Az egész öltözködésével, viselkedésével nagyban hozzájárult, hogy a szexualitás olyan elfogadott árucikké válhasson mint a többi hagyományos termék vagy szolgáltatás, sőt mostanra talán már divatosabb is.
Ha ez nem lett volna, akkor például azoknak a szegény celeb-pléjmét-pornósztár-lányoknak sokkal többet kéne szopni a pénzért, mert a médiából nem tudnák kiegészíteni a jövedelmüket...

szemtanú 2009.08.16. 21:06:59

@devadel:Jobban van rá szükség, mint bármikor. Mi ez a kudarc hangulat? Miért indul el a hegymászó az Everestre újra és újra, pedig előtte mindig kudarcot szenvedett?
Persze, ha nihilista vagy az más. Akkor élvezd csak a Madonna által közvetített kultúrát, én nem akarlak ebben akadályozni, csak sajnálom, hogy ennyi az igény szinted.

szemtanú 2009.08.16. 21:08:32

@a_tom: Látod, erre nem gondoltam! Bocs.

thinker_ 2009.08.16. 21:18:27

@devadel:

jaj nekem, nehogy már a szcientológiai egyházat összehasonlítsd a katolikus egyházzal.
ha te azt helyesled, hogy mások értékrendjét nem kell tiszteletben tartani, akkor nincs miről beszélnünk.

devadel 2009.08.16. 21:28:51

@thinker_: pedig jobban járnál, ha összehasonlítanád őket. nagyon sok egyezést találnál.

persze a vakhit kényelmesebb.

devadel 2009.08.16. 21:30:13

@a_tom: és mi bajod a szexualitással? szerinted gusztustalan?

a_tom 2009.08.16. 21:57:08

@devadel:
Nincs nekem semmi bajom vele, miért tőlem kérded? A másikat se értem, hogy jön ez ide? De még lefekvés előtt válaszolok (mert baromi jó fej vagyok). Általában nem tartom gusztustalannak, de azért lehet úgy is csinálni hogy az legyen.
Neked mi bajod vele, és gusztustalannak tartod e?

devadel 2009.08.16. 22:18:50

@a_tom: köszönöm kérdésed, én rendben vagyok, szeretem. ezért is vagyok hálás madonnának, johnlennonnak, és még egy csomó pop-ikonnak, akik az egyházi sötétség ellenében terjesztik a szexualitás teljesen természetes, szabad voltát.

például.

ja, és egyébként ezzel valószínűleg jobbak lesznek az emberek, egy korábbi felvetésre reagálva.

szerintem :-)

thinker_ 2009.08.16. 23:11:15

@devadel:

elbeszélünk egymás mellett. te zsigerből gyűlölöd a vallásokat, mert borzasztó okosnak hiszed magad. azt gondolod, hogy a vallás buták és sötétek gyülekezete.
igazából tehát tökéletesen alkalmatlan vagy az ezzel kapcsolatos értelmes párbeszédre. yo8!

thinker_ 2009.08.16. 23:12:43

a posztíró meg örül, mert talált egy témát amivel kapott index címlapot és látogatottságot kapott.
méghogy a bloggerek nem kreatívak! :)

devadel 2009.08.17. 00:23:15

@thinker_: nem. mint fellebb írtam, tudom, hogy egy csomó ember természeténél fogva hajlik a transzcendenciára, más csomó embernek meg szerencsétlen sorsa miatt szüksége van a vallás nyújtotta vigaszra. e tekintetben a vallást (vagy inkább a hitet) nagyon hasznos dolognak tartom. a vallásos emberek nagy része egyébként kedves és szelíd.

vannak viszont valóban sötét és buta és arrogáns emberek, akik azt gondolják, hogy mert ők hisznek valamiben, ez a világon egyetlen elfogadható nézet kell legyen.

megint más emberek a vallást használják fel arra, hogy más emberek javait lenyúlják.

ez utóbbi kettőt helytelenítem. zsigerből csak a fanatikus embereket gyűlölöm, mert nagyon veszélyesek.

Liberté__73 2009.08.17. 09:23:48

@devadel:
így így.
csak jelezném, hogy egyetértek

a_tom 2009.08.17. 10:16:21

@devadel:
Madonna mint a természetes szexualitás szószólója? Ne nevettess, én még semmit nem láttam Madonnától ami természetes lenne.
Nem követtem igazán a "munkásságát", de rémlik pár akciója, pl egy klipben egy templomban a feltámadt fekete jézussal csókolódzik, vagy a koncerten egy ágyon vonaglik és maszturbál nyílvánosan, vagy egy autópálya mellett pucéran stoppol. Ha ezt egy nem-madonna csinálja utána, akkor simán beviszik az örsre közbotrány-okozás, közszeméremsértés, prostitúció vádjával. És nem az egyház sötét befolyása miatt.
Madonna előtt már 10-20 évvel lezajlott a szexuális forradalom, akikhez eljutott, már nem élnek a sötét középkorban, felesleges mégegyszer felvilágosítani őket. Aki mélyen vallásos az meg gondolom úgyse Madonna koncerten csápol.

Madonna nem a szex szabadságáért küzd, hanem a szexet felhasználva, provokálva adja el a lemezeit és a koncertjeit. A hozzá hasonlóak miatt terjed el hogy a szabadosság menő. Ami nem ugyanaz mint a szabadság!
Vajon miért öltöznek és sminkelik magukat már az általános iskolások is prostinak? Szabadok akarnak lenni? Honnan szedik a 10-14 éves Jenniferek hogy ha a szintén gyerek Bélukával nem fekszik le, vagy megkéri hogy húzzon legalább gumit a cerkára akkor nem lesz népszerű az isiben?
-a) a szüleik ezt tanították
-b) az iskolában tananyag
-c) ezt látják az utcán, a tv-ben a valóságsókban, reklámokban, zenei klipekben, ez a menő

Amúgy nem vagyok a szex ellen, fontos a felvilágosítás, és a folyamatos gyakorlás is ;) De melette ugyanolyan fontos a lelki, érzelmi "felvilágosítás", gyakorlatok. Ha ez elmarad akkor a tudatlan, éretlen, instabil személyiségeket könnyű becsapni, észre sem veszik és már begyűjtöttek jópár nemi betegséget, abortuszt, lelki sérülést.
Vajon ezt miért nem csinálja Madonna(meg úgy általában senki aki népszerű és megtehetné), ebben nincs pénz?...

devadel 2009.08.17. 10:43:08

@a_tom:
csak nagyon röviden. 2000 évig a szex bűn volt, az élvezet büntetendő. most kileng az inga, a másik irányba. máshogy nem tudna középen megállni. így működnek a dolgok.

egyébként madonna télleg nem hittérítő, hanem üzletasszony. ebből következik, hogy a dolgok pont fordítva vannak. nem azért van szabadosság, mert madonna vonaglik, hanem azért vonaglik, mert erre van igény. a marketing nem kelt szükségleteket, hanem igyekszik megfelelni neki. különben dobhatná a szemétbe a lemezeit.

az emberek szép lassan rájönnek, hogy ez a nyálas és bigott kultúrizé, amibe annyira kapaszkodtok, szart sem ér, mert nem tudjátok 6 milliárd embernek azonos színvonalon nyújtani. csak arra jó, hogy arrogáns módon oszthassátok az észt. ezt szabad, azt nem. ezt illik, azt nem.

a zemberek meg azt csinálják, amit lehet. dugnak, szabadon, szabadosan.

jól teszik. ezek 200ezer éves viselkedési formák ugyanis, amiket 2000 röpke évig átmenetileg sikerült elnyomni. most lendül az inga :-) tikteket meg jól fejbecsap, ha nem hajoltok el :-)))

a_tom 2009.08.17. 11:38:25

@devadel:
Hát hogy pontosítsunk nem a teljes 2000 év volt a "sötét középkor" és nem minden szex volt bűn.
Az nem egészen úgy van hogy a kínálat mindíg a keresletet követi. Gondolj csak a divatra, ott többnyire fordítva van. Nem a nép érez olthatatlan vágyat arra hogy jövőre lilát hordjon, henem valami nagyfejű kitatlálja, a többi hülye meg majmolja. Az otromba patacipőre(amelyikben mindkét lábad rövidebb mint a másik) se volt igény ameddig a Spice Girls és hasonló sztárok bele nem bújtak. Ugyanannyian innának fekete cukros vizet, ha nem nyomnák orrba-szájba az életérzés szarságot mellé?

Nem tudom milyen "nyálas és bigott kultúrizé" amire gondolsz, amibe kapaszkodok és arrogánsan osztom az észt???
Az hogy mi illik és mi nem azt az egyszerű józan ész diktálja, a békés egymásmellettélés érdekében, és nem valami sötét vallásos összeesküvés a szabadság ellen.
Bármennyire is azt hiszed hogy jó a szabadosság, meg mindent szabad, lefogadom hogy mégsem örülnél ha valaki vacsora közben odaszarna a tányérodra. Ha majd az édes kicsi lányod sírva jön haza a suliból mert kiközösítkik ha nem fekszik le mindenkivel, vagy majd ha nagy lesz, akkor playmate/celeb/pornósztár akar majd lenni, akkor mondd majd hogy jól teszik!

Nem tudom milyen viselkedési formákról beszélsz, de nemcsak Európában a kereszténység alatt volt divat a visszafogottság, minden más népcsoportban voltak és vannak törvények és illemszabályok, sőt még egyes állatoknál is. Ahol van közösség, ott nemcsak egyéni érdekek vannak hanem a másikra is tekintettel kell lenni.

devadel 2009.08.17. 14:39:58

@a_tom: azért persze kapisgálod. valóban, vannak olyan szabályok, amelyeket a józan ész diktál. ilyen például az odaszarás. és vannak olyanok, amelyeket csak hatalmi érdekből kényszerítenek ránk. ilyen például a szexualitás bűnné nyilvánítása, amelynek semmi ésszerű alapja nincs (sőt, az egyház inkább segíti az aids terjedését, minthogy a dogmáiból feladjon). ebben nincs túl sok ésszerűség.

ami meg a divatot és a marketinget illeti, valóban nem lila ruhára van igény, hanem részben különbözésre, részben csoporthoz tartozásra. ezt egy adott pillanatban ki lehet elégíteni pl patacipővel vagy lila ruhával. de a különbözés és a csoporthoz tartozás igényét nem a marketing csinálta, az 200ezer éve velünk van.

mint ahogy a szexuális szabadosságra való igény is.

mégha azt egyesek rossznak is tartják.
süti beállítások módosítása