2009. április 09. 16:04 - Reckl_Amál

Ajánlom magamat

A mai, speciális blogajánlóban kivételesen saját írásomat ajánlom.

Modor Tibiéknél vendégszerepelek:

http://modoros.blog.hu/2009/04/09/reckl_amal_modoros_melegbar

Mi másról írtam volna, mint drága, meleg barátaimról.

Nem szoktam egyébként eljárni esténként szórakozni, mert eléggé taszítanak az ún. szórakozóhelyek. Hangosak, füstösek, tele vannak részeggel... Szóval nem hiányoznak. Ellenben a melegbárba elmentem párszor, mert kíváncsi voltam. Az első alkalom annyira jól sikerült, annyit nevettem, hogy még egyszer - kétszer újra ellátogattam.
Csak sajnos ebben a molotovkoktélozgatós világban bezárta kapuit a hely. Úgyhogy 2006. decembere óta nem jártam ilyen helyen.

12 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr971056066

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: tomato888 2018.07.30. 20:08:04

Szexshop látogatás - szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2009.04.09. 21:25:09

remélem következő meleg vendégposztod a cukiság blogon fog megjelenni... :)

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.04.10. 07:27:27

Vagyis az Alibi. Ahhoz képest elég emberi benyomásaid voltak róla. De ha összehasonlítanád egy igényesebb hellyel...

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.04.10. 19:37:55

@GayBears: Te csak a kákán a csomót...De miért csodálkoznék?Amikor melegskinheadek linkjei vannak nálad..Sorozatosan támadod a baloldalt..És a moderálás előtt egy kommentet olvasva:Megsérted a Gaybears weboldalon a nálad regisztrálók jogait..beleolvasol az egymáshoz írt üzeneteikbe..És az ingyen letölthető meleg filmeket is pénzért árulod...(nem akarom fényezni magam..de nálam ingyen vannak a melegfilmek...szolidaritás!hallottad már ezt a szót?Pedig nálam szegényebb már nemigen van a mátrixban..És a sokat kifogásolt kérést sem írom le már rég az olvasóimnak,miszerint kattintsanak a hírdetéseimre..igaz,hogy azóta nem is teszik..Mégis jólesnek a levelek..És RECKL AMÁL dícsérete;miszerint Robin Hoodnak nevezett..De legalább én nem kérek pénzt azért,amit ingyen megszereztem..Pedig igencsak sok munkám fekszik benne..Hét Bloggere ide,meg oda...

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.04.14. 14:41:36

...méltatlannak találom a tevékenységed kedves RUSZKIBAKA, és többek között ezért vagy moderálva nálam is mert arra használod mások blogjait, így többek között az enyémet is korábban hogy egy harmadik ember szidj, ócsárolj, csakúgy mint itt. Ezért elnézést is kérek hogy vagyok olyan ostoba hogy reagálok az elhangzottakra.

De, az hogy te kommunkista vagy, más emberek meg nem hisznek ideológiákban legyen az jobb vagy baloldal, és neked ebből folyamatos frusztrációid vannak, azzal hagy ne kelljen már foglalkoznom... meg másnak sem. Igen kint van az oldalon a SZDSZ és a Jobbik linkfe is, csakugy mint a MSZP-jé is. Hiszen ezek határozzák meg mindennapjainkat. Persze a Kommunista mozgalomé nincs kint, bocsánat. De azok az idők már elmúltak.

Másfelöl a GayBears weboldal szabályzata világos és egyértelmű, mindenki számára hozzáférhető, SŐT KÖTELEZŐ ÉRVÉNYŰ.

Az pedig hogy TE büszke vagy saját nyomorúságodra, és azt úton útfélen hangoztatod, az legyen a te dolgod. Vannak emberek akiknek céljaik vannak, és többet szeretnének lenni mint egy munkanélküli, rokkant, éhező kommunista.

Erre lehetsz büszke is akár, mi nem korlátozunk ebben, kívánjuk is neked hogy tudj mindig ételre elég pénzt összekoldulni! Akár a Google szabályzatát megsértve, akár máshogy... További kellemes szitkozódást!

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.04.14. 19:58:54

@GayBears: Köszönöm a soraid..A google-ből nemigen élnék meg.ugyanis eddig fél év alatt egyszer utaltak át 24ezret..azért nem éhezek,megnyugtatlak..ja,hogy sokmindenkinek az őszinteségem fáj..hogy magammal szemben is kritikus vagyok,és nem hazudok szebbet,jobbat,mint ami van..egyébként nem járok hozzád,és akkor válaszoltam,amikor támadtak engem,akár nálad,akár máshol..a tevékenységemnek' meg sokan örülnek,mert ingyen kapják azt,amiért te pénzt kérsz..és nem sértem meg a szabályzatot..már nagyon régen nem kérem az olvasókat a kattintásra,igaz,azóta nem is teszik..

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.04.14. 20:01:01

@GayBears: talán éppen a kegyetlen őszinteségem miatt lettem a hét bloggere..amiért nem ferdítek,hazudok,szépítek..ja,hogy savanyú a szőlő..

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.04.15. 12:38:23

Sajnálattal látom ezt a csúnya vitát. Ráadásul fölösleges is.

Baka!
Régi olvasója vagyok Gaybearsnek, és tudom, hogy az Alibi nem (volt) a szíve csücske. Nem baj. Biztos vannak jobb helyek, engem csak az Alibiben jártam, máshova nem vittek, egyedül meg nem megyek, ha egyátalán megyek.

Gaybears!
Nem hiszem, hogy Bakába még bele is kellene rúgni.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.04.15. 16:11:29

Több helyet meglátogattunk csak azért hogy megnézzük milyen, így az alibit is több másik mellett. Viszont nem az alibi volt a legrosszabb. Amit meg is fogalmaztunk: gaybears.blog.hu/2007/10/07/alibiben

A szintén bezárt Revans sokkal kellemetlenebb élményt okozott, mind a két alkalommal ahányszor lementünk.

gaybears.blog.hu/2008/02/03/revans_2

(a második élmény nem blogképes, mert a csaposokkal együtt is csak heten voltunk...)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.04.16. 00:50:16

Mi viszont itt is köszönjük szépen a beszámolót :-)
süti beállítások módosítása