2009. március 23. 13:08 - Reckl_Amál

Új kedvenc: The Mighty Boosh

Most elég büszke vagyok magamra. Fölfedeztem valamit, amiről előtte semmit sem hallottam, és rákattantam. És láss csodát, most, amikor kicsit utánanéztem, ki ez, mi ez, kiderült, hogy Anglia egyik legnépszerűbb, agyondíjazott műsora, amely az elmúlt két évben az év műsora volt.

A Mighty Boosh nálunk a BBC Prime-on fogható, sajnos (vagy ki tudja, hogy baj-e) szombat hajnalban, 4 és 5 között. Nehéz elmondani, hogy miről is szól, de ugorjunk neki!

Két jobb sorsa érdemes állatkerti ápoló és barátaik/ ellenségeik keverednek bele mindenfélébe. Gyönyörű, és sokaknak valószínűleg már - már fájdalmasan abszurd az egész. Végig tudom röhögni, ami óriási szó. Hála Istennek, hogy nem csak a Comedy Central ötlettelen baromsága létezik manapság! Ettől függetlenül, mivel a sorozat elég népszerű Angliában, talán a Comedy Central felkarolja nálunk is. Elvégre a Beugrót is játsszák, meg a Waczak Szállót. (A Pitonok nyugodtan hátradőlhetnek, van utánpótlás.)

A BBC-n most az első, 2004-es sorozat 5 - 6. részénél tartanak. Őszintén remélem, hogy mindhárom sorozatot leadják majd így a szombati éj leple alatt. Mostantól fel is veszem. Igen, videóra.

Ez a hivatalos oldal: http://www.themightyboosh.com/ , de én most már nem állok meg itt, a netnek hála, keresgélek tovább. Ez a legjobb része, amikor az ember izgatottan feszül neki újdonsült kedvencének feltérképezésének. Szóval ne keressetek, nyomozni mentem!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr551020072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2009.03.23. 14:41:59

Noel Fielding az IT crowdban is szerepelt - ott ő volt Richmond a goth. Ezt sajnos nem láttam, én is keresgéltem anno, de az időpont... nem passzol sehogyse az életembe. Nem bogarásztam át a blogodat, de ha nem ismered az IT Crowdot, keresd meg azt is, érdemes :) Magyarul is ment, Kockafejek címmel.

KZsoci 2009.03.23. 15:32:41

majd letöltöm, ha meglesz a terrabájtos gépezet.

KZsoci 2009.03.23. 15:34:10

ez alatt is van műröhögés? ajánlották a the big bang theory c. amerikai sitcomot, hogy az milyen jó, de egyszerűen képtelen vagyok nézni a bevágott műröhögés miatt (ld. jóbarátok meg a többi fostalicska sitcom). ezért jó az office, ott nincs ilyen. :P

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.03.23. 16:13:52

@KZsoci:
Nem emlékszem semmilyen röhögésre, se műre, se igazira. Szerintem már nem szokás.

Kikérem magamnak, hogy a Jóbarátok c. erőltetett marhasággal egy lapon említsd ezt kis hidden gem-et!

A letöltés jó ötlet. Egyszer már megtaníthatnál torrentezni.

KZsoci 2009.05.03. 14:28:23

fú, hát ez zseniális. :) ehhez át kell alakulni az agyvelőnek.

THIS IS AN OUTRAGE! :)

remélem lesz 4. évad is.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.05.04. 14:33:42

Át kell, de megéri!

Én is remélem, máskülönben hátat kell fordítanunk a tv felé. ;>

KZsoci 2009.05.15. 09:48:10

All the things I'll never see
All the things I'll never be
All there is that's left for me
Is here in this eternity
of ááááj-zóóó-lééé-sööön, áááj-zóóó-lééé-sööön.

:DDD

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.05.15. 10:35:50

Mi van? Már megint a Milky Joe-t nézed?

Szerintem az az egyik legjobb rész!
süti beállítások módosítása