2009. február 11. 14:48 - Reckl_Amál

Vegyes 09 02 11

KO

http://sportgeza.hu/boksz/2009/02/11/erdei_zsolt_5-2-re_verte_kokot/

Biztos mindenki, aki szavazott, box-szakértő, mint általában a blogszférában tevékenykedők ehhez is rettenetesen ért, és kizárólag szakmai alapon szavaztak. Az semmit sem számít, hogy Kokó a 1996-os olimpia hőséből előbb ellenszenvesen nagyarcú sztársportoló lett, akit az ismeretlen argentin könnyű szerrel lecsapott. (Igaz, megjárta. A leginkább számára fájdalmas tapasztalat Nagy "Csonttörő" Jánostól származott. És még a laikusok is megtudták, mi az a mélyütés.)
Aztán sajnos beült Orbán Viktor mögé, az állítólagos 2 milliós tömeg elé arra a bizonyos színpadra. Kokó addig népi hős volt, a legkisebb királyfi, de akkor sokan csalódtak benne. Sajnálatosan kevesen hallották meg későbbi nyilatkozatát, mely szerint bár ő a Fideszben bízott, Medgyessy-t tekinti miniszterelnökének. Politikai megnyilvánulása nem volt azóta. Csak pár arcpirítóan gyenge tv-s próbálkozása, mely vitathatatlan csúcspontja az a vetélkedő volt, amely végleg bizonyította, hogy a műveltségi vetélkedő vezetőjének hiába van súgógépe...
Madár nem sztárolta magát jobban, mint ami. Nem akarm más lenni, mint profi boxoló. Ez a mai celebtúlkínálatban már önmagában szimpatikus.
 

Kutyával az ágyban

Nem valami perverzióról lesz szó, hacsak az ember a majdnem szóvivő Demcsák Zsuzsa két órán át tartó nézését nem tekinti annak. A Mokka ma azzal a témával fejeződött be, hogy jó-e az, ha az ember együtt alszik a kedvencével.
Természetesen elfogult vagyok, tíz éves korom óta van kutyám, akinek mindenhova szabad bemennie, fölmennie stb. Minek játsszam meg magamat? Azért tartok kutyát, mert kell a társasága. Barátnak vettem mindegyiket magamhoz, nem dolgoztattam őket, ill. az én szórakoztatásom volt a munkájuk. A házban élnek, szépen tartjuk őket, miért ne alhatnának velünk?
Én balgán azt hittem, valami kutyanevelési, esetleg pszichológiai okfejtés következik. De nem! Korunk egyik számomra legellenszenvesebb civilizációs betegsége, a tisztaságmánia volt a beszélgetés tárgya. A kutyával (állattal) alvás kizárólag higiéniai szempontból lett megvizsgálva. Hozzáteszem, én ezt se nagyon értem. Az én kutyáim sok-sok embernél tisztábbak, különösen, ha a bkv-s utastársaimra gondolok, na főleg akkor inkább a kutya feküdjön be mellém...
De mindenesetre megnyugtat, hogy a nincs-jobb-dolgom-háziasszonyok szerint egyedül tisztasági aggály merül föl. Az őskorban, még az első kutya érkezése előtt, azt olvastam egy kutyás könyvben, hogy azért nem szabad az ágyba szoktatni őket, mert kitúrnak. Ez egyébként igaz. De - jaj, könyörgök, tessék érezni ebben az iróniát - az emberbarátomat mégsem tolhatom arrébb finom lábmozdulatokkal, ha ne adj Isten, együtt alszunk, a kutyát igen.
Nem elhanyagolható viszont az az öröm, az a lelki feltöltődés, amit az ember a kutyától kap. Persze tudom, hogy az, akinek az életcélja a "Tiszta udvar, rendes ház" táblácska megszerzésében kimerül, az úgysem érti ezt meg.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr68936966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

okina76 2009.02.11. 16:02:00

Kokóval már sportolóként sem szimpatizáltam. Ezen az ominózus szereplés már nem sokat rontott.

Ha egyszer az életben lesz kutyám, ugyanilyen tacskót szeretnék. Ha ő a tied, akkor én nagyon-nagyon irigy vagyok. :-)

Barrera 2009.02.11. 17:15:04

A boxhoz annyit: a mai napig egyetlen ember van a világon, aki amatőr európa, világ, és olimpiai, profi európa és világbajnok. Ezt az embert Kovács Istvánnak hívják, legyünk rá büszkék. Az emberi részével egyetértek, a politikai szereplését ért kritikával különösen. De. Lehet Erdei Zsolt emberileg szimpatikusabb (sokkal) ha szerintem egy értékelhető meccset vívott, a Gomez ellenit. Azok közé tartozom, akik szerint minden szimpátiám ellenére Garaytól kikapott, mindkétszer. Azóta komoly ellenfelet nem kapott, ami nem véletlen. Természetesen ez az én véleményem, és mint ilyen, szubjektív. A kutya témához annyit, ha megfelelően van tartva, akár lakásban is lehet, akár az ágyon is. Más kérdés, az óriás schnauzereimmel kevésbe szívesen aludnék együtt. :-)

azallamenvagyok 2009.02.11. 19:29:38

a kutyával az a gáz, ha reggel beleliheg az ember orcájába, aztán amikor kinyitod a szemed végignyal:)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.11. 19:39:17

nincs azzal semmi baj,hogy a kutya az ágyban alszik..(én is szeretnék egy kutyust,de sok minden miatt nem lehet..)persze van aki kísértésbe esik..már megint a témánál vagyunk..

ZmanUK 2009.02.11. 21:08:19

Nekünk macskánk van, és minden éjjel velünk alszik. :-)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.11. 22:07:53

volt egy fekete macskam, akit nem tudtam arrol leszoktatni, hogy a parnan mellem feküdjön, de meg varta mig elalszom, aztan jött, oda. Ha felebredtem ravagtam egy nagyot - egyszer veletlenül összetevsztettem a ferjemmel, mivel neki is fekete haja volt, igy szerencsetlen almaban kapott egy kurva nagy pofont a macsaka helyett.

Nekem kb. egy 50kg-os ujfundlandi keverek kutyam van. Nem szivesen latnam az agyban mellettem, mert amikor az elöszoban aludt akkor is behallatszott a horkolasa.

A minap lattam egy amerikai romantikus komediat, az egyedül allo nönek hasonlo kutyaja volt - az agyaban aludt.

Megyözött a film arrol, hogy jobb nem közösködni senkivel. Aludni egyebkent is legjobb egyedül.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.11. 22:20:23

En azt gondoltam,hogy egy boxolonal eleg egy olimpiai arany, az egyiknak van a masiknak nincs.
Az ilyen - olyan vilagbajnoki cimeket keptelenseg atlatni.

Mindenki abbol el amilye van. Azt kell a pultra tenni.Kokot ismerik, huzzon belöle hasznot amig lehet.

Csak jusson eszetekbe Gedo György - ugye akkor meg profi box nem lehetett. Egerbe nyomorog es szegeny gyerekeket edz (lattam egy tv müsorban es egy csomo kölyköt felismertem akikkel SZETA taborban voltam)
Ez nagyon szep, csak eppen nem lehet kenyerre kenni.
(a komunistakat meg amugy is utalom, ez valami fejlödesi rendellenesseg nalam) meg egy fel pirospontot is beirok neki.

Erdei, hat ö meg boxol, vele meg akarmi is lehet. Majd ha mar kiszallt a ringböl, na akkor terjünk vissza ra.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.02.12. 08:27:53

Bizony, ő az én kutyám. De már nagyobb, ez a kép kb. egy éves.

A profi box cirkusz. Kokó sportteljesítményét nehéz kritizálni még ún. amatőr korában. Az emberek mégis, úgy tűnik, nem emlékeznek már erre. Azért az ő ellenfelei is sokszor csak kg-ban mérve voltak egy súlycsoportban ellene.
süti beállítások módosítása