Nem ez az első eset, már korábban megörökítettem Magyarország legtrébb futárszolgálatának elfogadhatatlan munkavégzését. Eddig rugalmatlanságukat, kelletlenségüket kritizáltam. Most viszont átléptek egy határt. A büntethetőség határát. A héten ugyanis 1000 Ft-ot elloptak az anyámtól.
A számla végösszege 4.559 Ft, amely magába foglal 399 Ft szállítási költséget is. Úgy alakult, hogy az anyám vette át a csomagot. Előre adtam neki egy 5000-est, mondván nem lesz annyi a vége, bár tényleg nem jelöltem meg a pontos összeget.
A futár gondolt egyet, és rádobott 1000 Ft-ot, és 5559-et kért. Az anyám nem gondolt semmit, és kifizette a csaló által megnevezett hamis árat.
A számla a csomagban volt, amelyet már jóval azután bontottam ki, hogy a futár elment, és semmilyen nyoma sincsen, hogy pontosan mennyi pénzt adott át az anyám a bűnöző hajlamú küldöncnek. Így reklamálni sem tudunk. Későn jöttünk rá a dologra.
Két dolgot tudok tenni. Egyrészt, figyelmeztetem az olvasót, ha van választási lehetősége, ne a GLS-sel szállítasson, mert csalókat foglalkoztatnak futárként. De amikor nem mennek ilyen messzire, akkor sem állnak a helyzet magaslatán. Ha nem tudják kikerülni őket, ahogy én sem, ha az egyébként megbízható Bookline-tól rendelek, akkor mindent ellenőrizzenek kétszer.
A másik – ezt egyébként is régóta fontolgatom – hogy soha, egyik futárnak sem adok borravalót. Az egész megbízhatatlan, hasznavehetetlen csaló banda nevében elvette már a kis extrát a csütörtökön nálunk járt kolléga előre (mert nemcsak a GLS-sel van problémám, csak ők a legszarabbak).
Röviden: dögöljenek meg!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.09. 06:01:32
Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.02.09. 08:43:52
Szeretek online vásárolni, mert nem kell hülye eladókkal udvariaskodni, meg az életszerűtlen nyitva tartási időkhöz alkalmazkodni. A könyv még olcsóbb is így - szállítási költséggel együtt. Általában nincs is vele gond. A gond ott kezdődik, amikor emberekkel kell találkozni, mert sajnos a csomag nem jön ki magától.
attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.09. 11:43:05
Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.02.09. 12:13:13
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.11. 11:12:01
Bár persze az emberek többsége megbízik a futárban, ezzel visszaélni kb olyan aljas dolog, mintha az orvosunk vagy a postásunk élne vissza a bizalmunkkal.
Az automatikus borravalót is furcsa szokásnak tartom. A futárnak az a dolga, hogy házhoz hozza a cuccot. Ez nem valami extra szolgáltatás, ez a feladata. Miért adnánk neki borravalót? Max akkor, ha elírt cím ellenére kihozza, vagy nincs a házunkban lift és meg kell másznia x emeletet, vagy bármilyen más apró többlet dolog.
Taxisnak, pincérnek sem adok, ha rendesen végezték a dolgukat.
Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.02.11. 13:22:16
A borravaló dolgot meg én is utálom. A markát mindenki bírja tartani.