2009. január 09. 12:28 - Reckl_Amál

Újabb Klinika-poén: Udo és a hiúság

Továbbra is nézzük a csodálatos Klinikát, nem csoda, hogy annak idején is szerettük, egyszerűen szórakoztató minden bárgyúságával együtt.

Tegnap már megosztottam a kedves olvasókkal Brinkmann professzor Dr. House-t megszégyenítő gonoszkodását. Ami főleg azért üt, mert Brinkmann kedves, nyájas, joviális ember.

A tegnapi részben az ifjabb Brinkmann, mindenki Udója, a kabrióba ugrás nem hivatlaos világbajnoka volt kőkemény.
A gyerekszínészetet felnőtt filmekre váltó, majd a Klinikával és az Álomhajóval (Emlékszik még valaki arra a giccsre?) népszerű tv-sztárrá avanzsált sármőr, Sascha Hehn karaktere eleinte még megzabolázhatatlan, nem túl jellemes nőcsábász volt. Később sajnos érett gondolkodású és nagy tehetségű sebész lesz belőle, és a figura éle ezáltal el is veszik. (Pedig milyen jó ellentétpárja most apja már megállapodott köztiszteletben-állóságának. Szóval élvezzük sokrétű csatározásaikat, amíg még lehet.)

Szóval Udo tegnap a féltékennyé tevés taktikájához folyamodott, hogy Christa nővért piszkálja. Ezért fölszedi a kis butus tanulónővérkét. (Ahogy apja fogalmaz, kiváltja a vadászengedélyt apróvadra. Egyébként ez sem rossz szöveg. Bár a Modorosblog külön posztot szentelhetne a Brinkmann famíliának.)

De a nyolcvanas évek két lábon járó férfiideálja összetűzésbe kerül Elke nővér exével, aki behúz neki egyet, ettől Udo fején vérző seb keletkezik.
Amikor a Fekete-erdő Tarzanja visszatér a tóparti lakba első útja az elsősegély nyújtó szekrénykéhez vezet. (Ugye, eü alkalmaottról van szó.) És ki is veszi a legéletbevágóbb tárgyat: egy tükröt.

Na, ezen nagyot röhögtünk testvéremmel, aki nyilván örömmel olvassa majd, hogy ismét megemlítem.

Legutóbb az 54 éves (Majdnem, mint a szüleim! Oh!) Sascha Hehn a Shrek 2 német változatában volt a Csizmás Kandúr szinkronhangja. A gonoszkodóknak üzenem, hogy a Shrek persze rajzfilm, de azért ezt a karaktert az amcsiknál maga Antonio Banderas, a 175 centi latin férfierő, adta. Szóval Udo még most is jó nyomon jár.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr12867202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.09. 13:03:09

válasz a kommentedre nálam:
oda nem nézek vissza.és nem is kell.ebben is én vagyok a csúcstartó...250 komment után pont azért zárolták nálam a kommentezés lehetőségét,mert ott adta ki egy "jóakaróm" a nevem,címem,stb...így,hát sajnos ebben is én vagyok a hét bloggerén a csúcstartó..akihez többezer rágalmazó,sértegető,és inkorrekt érkezhetett volna..de a személyes adataim kiadása utáni incidens miatt azóta is zárolva van nálam=(hét bloggere-nem én moderálom-)..minden komment...mostmár érted,miért van nálam előzetes moderáció...
Moderál

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.01.09. 13:12:28

Nekem nincs kifogásom az előzetes moderáció ellen. Mikor bloggertársamat a Fikán elkezdte valami ütődött zaklatni, egy darabig ott is az volt.

Nevet, címet kiadtak? Ennyire fontos ember vagy? Eszem megáll!

ON

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.09. 13:14:08

egyetlen emberként:nálam zárolták még csak a kommentezés lehetőségét a hét bloggerén..és még akkor nyáron,amikor visszaéltek az adataimmal..azóta sem kommenteltek annyian a hét bloggerén,mint nálam....ha nem tíltatom le..talán sokezer szidalmazó kommentelő lenne most ott...ebben is első vagyok..másban sem..

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.01.09. 13:24:05

Értem, bár bevallom, nem olvastam végig. Minek?

A Hét bloggere rovat jó ötlet, de talán nem az Index hivatásos újságíróival kellene feltölteni. És a kérdések elég kiábrándítóak.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.09. 17:02:19

egyáltalá nem vagyok fontos ember.de elég sokat támadtam a hazai jobboldalt,hogy néhányan nagyon szeretnék tudni a címemet..egyébként,meg ha olvastál,tudhatod,hogy életveszélyesen megfenyegettek az olvasóim aminek az ügyében az életvédelmi alosztály is nyomoz..

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.01.09. 20:19:34

egeszen meglepödtem, hogy a kilinika szineszei itt mekkora sztarok, sajnos a nevüket keptelen vagyok megjegyzeni

a multkor arrol a szinösznöröl -es ferjeröl - volt 1 oras portre müsor aki a Klinikaban az ütödött hazvezetönöt jatszotta

csak most jöttem ra, hogy azert volt olyan jo ez a sorozat, mert jo szineszek jatszak - es a jo szineszek a hatukon elvisznek minden bugyuta törtenetet

az alomhajo különfele valtozati a mai napig mennek különfele csatornakon, es minden nemet szive vagya befizetni egy ilyen utra - de ez a sorozatbol is kitünik

azon is meglepödök hogy milyen jok a nemet filmek, en különösen a reemakeket elvezem, a charli nenje nemet valtozata kitünö volt, de legutobb lattam a romai vakacio modern nemet valtozatat, Felitcitas Wolf - mar ha jol irom - egeszen jol megcsinalt film volt

ha az ARD megy a Tatort 100 es valahanyadik resze itt esemeny, söt a jubileum alkalmabol megemlekeztek az eddig felügyelökröl is, söt valamelyi - ne kerdezzetek hogy melyik- felügyelö köztarsasagi elnöknek indul


a Masok elete meg egy igazan jo törtenet, amit en mint keleteuropai nagyon at tudtam elni

ha nezed a Klinikat -ami itt ott meg mindig felbukkan nemet csatornakon is - az is azert nezhetö, mert jol meg van csinalva.

en annak idejen azt gondoltam,hogy a környzet tul mese szerü, de ezek tenyleg igy elnek, tenyleg minden ablak muskatlis, jo lenne azt mondani, hogy ez csak film, a valosag mas, de sajnos ezek tenyleg ilyenek,

minden szekrenyben ott log egy drindl, de inakabb több, es minden evben ki jön az uj drindli trend - es hogy sauteuer, az csak termeszetes

a regi filemeknel van ilyen kategoria, hogy Heimatfilm

(es senki nem kezd el nacifasiztazni, meg "mely"nemetezni)

Szoval csak azt akartam ezzel erzekeltetni, hogy a Klinikat behelyezve ebbe a környezetben, mindjat erthetöbbe valik a törtenet.

Ziebi 2009.01.09. 20:42:15

Éééénis akarook Klinikát nézni :)))
süti beállítások módosítása