2009. január 09. 15:29 - Reckl_Amál

Isteni hangulatban

Ateizmus

Egy atesiták tömörítő szervezet nagy léptékű hirdetési kampányba fogott Londonban. A buszok oldalán ott díszeleg a felirat: Nincs Isten!
Így péntek délután nem akarok én belemenni annak hosszasabb megvitatásába, hogy ennek kijelentése mennyire megalapozott. Inkább maradjunk annyiban, hogy nem igazán értem, miért kell valamit hirdetni, ami nincs.

Panteizmus

Főleg, hogy nem is igaz, amit ezek állítanak. Isten mindenütt ott van. A héten kétszer is láttam.

Először pici, fekete és két dimenziós volt. Ja, és ózonillatú.
Orosz partnerünkkel a szerződéskötés fennkölt időszakában járunk. El is küldték a szerződést aláírásra, lepecsételésre.
Az én feladatom ebben az volt, hogy olvassam át, és ha nincs benne "turpisság", akkor írassam alá a főfőnökkel, legyen rajta pecsét, és küldjem el Zseleznogorszkba TNT-vel.
Ahogy olvastam a záró rendelkezéseket, ott szerepelt: "Egyik fél sem tehető felelőssé, amennyiben a káresemény árvíz, tűzvész, földrengés vagy Isten egyéb tevékenysége miatt következik be."
Szerintem ez gyönyörű! Maga a költészet.
És így isteni védelemmel fölvértezve meg is úsztam egy kis bakit is. Az igazgatótól visszajött ugyan szépen aláírva a szerződés, de nem pecsételte le. Sajnos utóbbit már csak akkor vettem észre, mikor a futár elvitte a küldeményt.
Kétségbeestem. Már megint nem figyelek. De agyalásom eredményeképpen sikerült visszahozatni a borítékot, melyet szépen lepecsételgettem, és újra föladtam.

A másik történet sokkal inkább privát, de akivel ilyesmi megesik, az nem hihet a véletlenben semmiképp. Az év eleji, valószínűleg kialvatlanságból származó depresszív, öngyülölő állapot átmeneti elmezavart okozott. De aki szeret, az nagyvonalú. Hála Istennek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr29867547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.01.09. 16:28:28

"Egyik fél sem tehető felelőssé, amennyiben a káresemény árvíz, tűzvész, földrengés vagy Isten egyéb tevékenysége miatt következik be."

Ez gyönyörű :)
Jót mosolyogtam így (nekünk) kora reggel :)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.01.09. 17:51:16

ezt akár arabok is írhattak volna, nekik mindenre az a válasz, hogy males, Alah nem igy akarta
süti beállítások módosítása