2008. november 11. 15:55 - Reckl_Amál

Számlálók

Aki az utóbbi időben járt itt, és kicsit körül is nézett, az láthatta a jobb oldalon elhelyezett kis számlálókat.

Kaptam egy kérdést, hogy mik ezek, hogy működnek stb. A működésükről tessék valamilyen programozót megkérdezni, mert fogalmam sincs, már azt nagy eredménynek érzem, hogy sikerült föltenni őket, és még számolnak is szépen.

Azért tettem őket föl, mert nem szeretnék külön a statisztikákról posztolni. Afféle nagyképűsködésnek tartanám, ha egy-egy jól sikerült nap után mutogatnám a megugrott grafikákat. (Erről jut eszembe, amíg ezt írom, éppen átléptük a 20.000-ik látogatót. Ami nem a blog fönnállása óta értendő, hanem kereken egy hónap összes Amálra kattanását mutatja.) Aki szeret nem sokat jelentő számokat nézegetni, nyugodtan kattintson bele ezekbe a számlálókba, mert ezek teljesen publikus helyekre vezetnek.

A legújabbat Jacint blogján láttam. (Kellemes, békés blog mindenféléről: jacint.blog.hu) Mivel tetszik nagyon ez a nemzetköziség (ami nyilván külföldön tartozkodó magyarokat jelent), tetszett ez a zászlószámláló is, ráadásul kevés olyan esztétikus tárgy van, mint egy zászló, szóval szerintem ez még kicsit színesíti is az oldalt optikailag is.

Címkék: blogok
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr54763573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.11.12. 08:32:04

Nagy ott a "béke"kontingens... (Bocs, fiuk, átvertek ott titeket. Bár a pénznek nincs szaga.)

Amúgy én is a napokban építettem be számlálót, kettőt is. Az egyik látható, a másik meg az analytics, ami meglepően bőven részletezi az infot. Érdekes szemezgetni közte.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.12. 09:14:33

Próbáltam megcsinálni az Analytics-et, de nem működik. (Pedig az lenne csak az érdekes!)

Ha mégis sikerülne, én azért nem írnék nyilvános listát a domainekről, mint egyesek.

Már írtam, hogy Iránban egy kisebb Amál-fan club. Nagyon helyes. (Én is szeretem a perzsákat.)

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.11.13. 21:03:26

Persze én is láttam egy blogon...
Tök izgi lesni, hogy mikor jelenik meg új ország... Azért az sem kizárt, hogy valaki thor-t használ...

süti beállítások módosítása