2008. október 21. 18:02 - Reckl_Amál

Kik olvasnak?

Az egyik legizgalmasabb dolog a blogokkal kapcsolatban, hogy kik olvassák ezeket az írásokat. Ilyen szempontból meghatározó élmény az első olyan kommentelő megjelenése, akit nem ismerek személyesen.

Pár hete "fejlesztettem" a blogot azzal, hogy föltettem számlálókat, melyekre kattintva látni lehet azt is, honnan keresik föl az oldalt. Már az sem semmi, hogy minden földrészről kattantak már Amálra, vagy, hogy van Szaud-Arábiában egy állandó olvasóm (akit így ismeretlenül is üdvözlök). De az, hogy egy atlanti-óceáni támaszponton szolgáljon egyik olvasóm, az nem semmi! Mostantól óvatosan fogok fogalmazni, amikor a pacifista kirohanásaimat írom...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr63725051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milena 2008.10.22. 15:00:13

Húha, most azért megijedtem egy kicsit...

A munkahelyemről is szoktam blogokat olvasni (gyakran előfordul, hogy nincs feladatom, mint ahogy az is, hogy hajnali 1-ig dolgozom), és a Google Analytics gyönyörűen kiírja a munkahelyem teljes nevét. (Onnan tudom, hogy próbaképpen beillesztettem a saját blogomba a mérőkódot.) És mindössze tucatnyi ember dolgozik nálunk.

A recklamálblog olvasását természetesen nem szégyellem, na de amikor Szegényné kitette az őt látogató hálózatok listáját a blogjára, akkor azért igencsak megkönnyebbültem, hogy volt olyan kedves, és kiszedte a kicsi cégeket. Azt ugyanis szégyellem egy kicsit, hogy egy kétes eredetiségű, nem túl színvonalas blogot olvasok rendszeresen. (Szegényné rendkívül emlékeztet Adrian Mole-ra, egyik sem valami szimpatikus, sőt, épp ellenkezőleg, idegesítő, de mégsem lehet letenni őket. Több, mint 10 éve olvastam az Adrian Mole-könyveket, és mégis nagyon sok mindenről jutnak eszembe belőle dolgok, melyeket szó szerint tudok idézni...)

És nyilván nem lesz senki, aki megnézi az összes látogatód listáját (én persze megnéztem, és hálistennek valamiért nincs rajta munkahelyem hálózatának neve), és nyilván senkit nem érdekel az egész, de én már csak ilyen parázós vagyok... Nem jó érzés, hogy bizonyos blogokat csak otthonról nyithatok meg, nehogy meglássák, hogy az xxx cégtől olvassa őket valaki.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.22. 15:25:44

Eszemben sincs senkit leleplezni, hiszen én is őrzöm az inkognitómat. Ezeket csupán az érdekesség kedvéért mutattam meg ezt.

Mellesleg nem hiszem, hogy bárki rákattintana rajtam kívül. A főnököknek meg nincs ilyesmire ideje.

milena 2008.10.22. 15:48:38

Jaj, eszembe se jutott, hogy "le akarnád leplezni" az olvasóidat! Csak éppen rákattintottam a sitemeterre, mert kíváncsi voltam, mit mutat.
süti beállítások módosítása