2008. augusztus 18. 10:04 - Reckl_Amál

Nincs jó kedvem

Nincs bizony! Egyrészt már várom a szabadságomat, amely végre a szerdán elkezdődik. Csak két nap, de ilyenkor ez már-már kibírhatatlan. Szeretek dolgozni, de most már jó lesz pihenni.

Az egyik dolog, ami miatt elegem lett, az pont a munkahelyemmel kapcsolatos. Nehéz erről írni, mert lehetne ennél nagyobb baj. Például, ha nem lenne most miről értekezni...
Ettől függetlenül mocorog bennem az igazságtalanság érzésének egy pár apró tüskéje. Az elmúlt két hétben helyettesítettem a kolléganőmet, ami ilyenkor természetes, nem is ezzel van a gond. Hanem azzal, ahogyan a majdnem főnököm viselkedik velem. Tudni kell róla, nem szívesen dolgoznak vele mások, mert hajtós, nagy tempót diktáló ember. Engem ez eddig sosem zavart, mert én sem szeretem a szarakodást. Bizonyos fokig kihívásnak is tartottam a vele való munkát.
De amit most, az utóbbi napokban művelt, nem tudom lenyelni. Én mindent megteszek, amit csak kér, messze túl a kötelező feladataimon. Bármikor, szó nélkül. Cserébe nem várok fizetésemelést, előléptetést vagy kitüntetést, csak azt, hogy velem ne azon a hangnemen beszéljen, amelyen az általa lustának titulált kollégákkal.
Egyébként mostanra rájöttem, hogy emiatt nem teljesítik mások szívesen a kéréseit. Mert nem érdemes. Kár, hogy pont az az ember, akinek foglalkozásában a legfontosabb elem pont az emberekre, igényeikre való ráhangolódás, a közös hang megtalálása lenne (értékesítőről beszélünk), pont az nem érti, ha csak szemétkedik, meg vagdalkozik, akkor azzal kevesebbet ér el. Nálam legalább is sértődöttséget és dacot. Ez nem szokott a munka javára válni.
Attól meg aztán pláne ki vagyok akadva, hogy a ventilátoromat sem kapcsolhatom be. A légkondit sem, mert fázik meg fáj a nyaka tőle. Jól van. A ventilátorom meg zúg.
Egy gyár szívében dolgozunk, mindig zaj van, de ő az én kis asztali gépecském miatt nem tud gondolkodni... Én meg melegben vagyok képtelen bármire is.

A másik dolog inkább elszomorít. Bő két hete kaptam egy meghívást, hogy társuljak be. Elfogadtam, és azóta szinte csak én voltam aktív. Erre a meghívóm másik helyén azt írja valaki, hogy azóta nem nagyon olvas ott, ahol én is írok. Nem kell persze mindenkinek szeretnie a stílusomat, de akkor is rosszul esik...

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr20620864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.18. 16:36:57

Nagyon sok mindenben igaza van Dysonnak.

A fika (+ vastagbőr) blog minden, csak nem családias. És akkor persze, hogy jönnek szemétkedő megjegyzések. :-(

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.18. 18:14:49

Nem a szemétkedés a baj. Hanem inkább az, hogy szerzőtrióról van szó, de például a harmadik ember még kommentet sem írt. Erre Rékuc másik blogján, gyakorlatilag a hátam mögött mennek hozzá nyavalyogni, hogy szar a Fika. Mintha én odapofátlankodtam volna, miközben meghívtak. Ez esik rosszul.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.08.19. 10:07:57

CLS Dyson: nem azért hívtam meg a szerzőt, mert bármire is rászorulna. Hanem mert jól ír.

Örülök, hogy nem akarod bántani a blogomat...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.19. 10:33:17

Azt hiszem, súlyos félreértés van. Szeretném eloszlatni.

Nem a Fikával van a gond, bár egyetértek, más világ. Ennek csupán egy szelete a nagyobb látogatottság, és a sokat hivatkozott nagy számok törvénye alapján nyilván több a kellemetlenkedő is.

Egy másik blog egyik kommentje miatt szontyolodtam el. Erről számoltam be, ennyi a sztori.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.08.19. 11:27:17

'gyakorlatilag a hátam mögött mennek hozzá nyavalyogni, hogy szar a Fika'

megnyugtatlak, ez volt az egyetlen negatív vélemény, amióta írsz a Fikára és ezt nagyon őszintén mondom. A pozitívakat magad is olvashatod a kommentekben. Teljesen átérzem, milyen rossz lehetett ezt olvasni, azonban mégis úgy gondolom, a sok jó visszajelzés remélhetőleg elhalványítja ezt az egyszem kommentet. Ahhoz képest pedig, hogy engem az internetről is ki akart tiltani nemrég egy hozzászóló, ez igazán nem vészes :o)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.08.19. 21:15:38

CLS Dyson hadd idézzelek:
'majd legyőzve az undoromat néha oda is fogok írni'

hát valóban nem akarod bántani a blogot... tisztán látszik. No mindegy.
süti beállítások módosítása