Biztosan megérte annak az idiótának, akit tegnap gyorsított eljárásban, felfüggesztett börtönbüntetésre ítéltek, mert utcaköveket dobált a melegfelvonulókra és a rendőrökre. A tv2 valahogyan bejutott, és felvételt tudott készíteni a tárgyalásról. Azért nem kell börtönbe vonulnia, mert eleddig büntetlen előéletű. Most ez is ugrott, persze a büdös buzik, a rendőrök, de legfőképpen Gyurcsány miatt.
A bíró úgy beszélt ezzel a zavarodott majommal, mint ahogy egy hülye gyerekkel szokás. "Tudod, mit csináltál, te szerencsétlen?" - persze nem ezeket a szavakat használta, de mondadójának ez volt a lényege.
A szigort azzal magyarázta a bíró, és ezt rágta szájba a vádlottnak hosszasan, hogy cselekedete eredménye akár egy másik ember halála is lehetett volna.
A vádlott először tagadta tettét, majd mikor nyilvánvalóvá vált, hogy ott volt, és hogy az tette, amivel vádolták, arra azt tudta mondani ez a gyáva futóbolond, hogy nyugtató hatása alatt történt, és nem emlékszik már rá.
Persze a nyugtató alatt elkövetett undorító csőcselék-viselkedésre már van példa a magyar kriminalisztikában: volt már egy barom, aki bekábítozott cukorka elszopogatása következtében érezte úgy, hogy el kell tipornia lábbal égetnie Izrael zászlaját a Tilos Rádió elleni tüntetésen.
Az, hogy vannak idióták, akiknek nincs jobb dolguk, mint valami ellen tüntetni, az egy dolog. Joguk van rá, bár nem érdemlik meg ezt a jogot. Az, hogy ezeken a tüntetéseken állandóan van egy-két hülye, aki bűncselekményekől sem riad vissza, mert annyira ki akarja mondani a véleményét, egy másik; ilyenkor meg a társadalomnak van joga arra, hogy megbüntesse a zavargókat. Ez történt most is, szerintem kiváló bírói munkával.
De az, hogy ezek a nagy fomátumú forradalmárok nem vállalják hőstetteiket, a jogot folyton kijátsszák, gyáván valamilyen tudatmódosítóra hivatkoznak, mindent elmond erről a csürhéről. Aki olyan bátor, hogy maszkba burkolózva fegyvetelen emberekre támad, az legyen később a felelősségre vonáskor is bátor!
Kifejezetten groteszknek tartom, hogy ezek az emberek nevezik magukat rendpártinak. A rendpártiság minimuma, hogy be kell tartani a törvényeket! Vagy ha mégsem, akkor pedig a törvényes büntetést állni kell.
Azt pedig magyarként kikérem magamnak, hogy egy ilyen ostoba, gyáva és primitív csürhe a magyarság letéteményeseként hirdesse magát. Ez egyébként logikailag is értelmetlen: ha van valami, ami tényleg globális, az az emberi hülyeség. Bárhogy is próbálja a csőcselék hungarikummá kisajátítani, nem megy.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
phaidros 2008.07.18. 11:37:29
phaidros 2008.07.18. 11:38:04
Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.07.18. 11:49:13
phaidros 2008.07.18. 12:11:24
kk_kk 2008.07.18. 12:35:35
huta9020 2008.07.18. 12:35:56
A bíró nem azért van ott, hogy megnevelje a vádlottat, lealázó módon megleckéztesse, hanem hogy a törvény szerint megvizsgálja az esetet és ítéljen.
kk_kk 2008.07.18. 12:37:17
Dr. Cica75 2008.07.18. 12:43:07
Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.07.18. 12:44:04
Égette, nem taposta.
Jogos. Javítom.
Ettől függetlenül nem vállalta utólag a cselekedetét. Azt kellett volna mondania, hogy igen, én xy Richárd ott voltam, és megtettem.
86c 2008.07.18. 12:45:31
HányÉves 2008.07.18. 12:45:36
De ezek...egyik éjjel még "forradalmárok", akik bátran harcolnak, ha meg az "ÁVH" bíróság elé állítja őket, akkor marhára gyáván letagadják, amit tettek, vagy nyugtatóra hivatkoznak...(de bezzeg a fű legalizálása ELLEN vannak, nyilván, mint "nemzeti" "radikálisok")
Nem tudom, mit csinálnának ezek, ha a hatalom tényleg olyan szemét módon bánna velük, mint az ötvenes években az igazi ÁVH. Bár mégiscsak. Tudom. Sunnyognának.
schwalbe 2008.07.18. 12:46:23
INkvizítor 2008.07.18. 12:46:56
tették, méghozzá rendőrök 2006 okt 23-án... egy pap kezéből vették ki a zászlót, biztos azért mert a plébános is csőcselékeskedett :)... a saját temploma bajáratánál...
kibaszott kettősmérce...
-putyin- 2008.07.18. 12:47:33
winston01 2008.07.18. 12:47:37
Nem minden vádlott háromdiplomás fehérgalléros maffiózó. Van, akinek tényleg így kell elmagyarázni, mekkora baromságot csinált.
mbond 2008.07.18. 12:49:30
georg 48 2008.07.18. 12:50:16
Hikarii 2008.07.18. 12:50:51
Valóban szép ország.
Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.07.18. 12:51:11
mbond 2008.07.18. 12:51:37
Mióta verik meg őket? Hát azóta, amióta teljesen elszabadultak, kiszabadultak ezek az állatok. Egy nagyon egyenes ív figyelhető meg 2002 óta...
Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.07.18. 12:51:59
Nincs kettős mérce, az is gyomorforgató, ha rendőrök teszik. Akárki zászlajával.
Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.07.18. 12:53:38
gargoyle 2008.07.18. 12:54:18
phaidros: nem is a zaszloegetes az esetleges buncselekmeny, ahogy a ko eldobasa sem az. csak bizonyos helyzetekben ez kovetkezmenyeket von maga utan, ahogy az is ha tortenetesen egy masik ember feje fele hajitod azt a kovet. (ertsd: nincs olyan buncselekmeny hogy zaszloegetes, de olyan van hogy mondjuk kozrend megzavarasa es uszitas)
kk_kk 2008.07.18. 12:57:37
"amikor a melegfelvonulason levo papot kopkodtek"
Hogy mi? ? ?
kasztor 2008.07.18. 12:57:43
A Hősök terén még egyetlen felvonuló sem volt, amikor a rendőröket dobálták.
" ha ló nincs, jó a szamár is ", csak balhézni lehessen.
Tragldia !
amondó (törölt) 2008.07.18. 12:58:17
"tették, méghozzá rendőrök 2006 okt 23-án... egy pap kezéből vették ki a zászlót, biztos azért mert a plébános is csőcselékeskedett :)... a saját temploma bajáratánál...
kibaszott kettősmérce..."
Na ne szórakozz. Rendőri felszólításnak nem tett eleget, ezért elvették tőle a zászlót. Az nem egészen ugyanaz, mintha valaki demonstratív céllal megtapossa/elégeti.
Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.07.18. 12:58:58
De különben komolyra fordítva a szót, ezek tök lényegtelen dolgok. A kormány érdeke, hogy a közbeszéd így legyen tematizálva. Legyen szó a melegfelvonulásról, legyen szó a fasisztaveszélyről, meg nácikról, és akkor senki nem beszél a teljes kormányzati kudarcról és böszmeségről.
Ezek mind lényegtelen kérdések, de igazából minden a böszmeségre vezethető vissza. És ebben ludas az egész politikai elit. Ennyi. Erről kéne beszélni, nem nácikról meg melegekről meg bírókról, mert az egész szar, amiben vagyunk 2006. óta tart.
kk_kk 2008.07.18. 13:00:34
Jogos....és milyen jól csinálják.
Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.07.18. 13:00:52
Lássuk be, abban a tömegben egy balfaszt találni, akinél van öngyújtó, nem nehéz.
amondó (törölt) 2008.07.18. 13:00:56
Ez nagyon így van. Ha összefüggéseiben nézzük az "ellentüntetést", akkor teljesen világos, hogy a cél a tettekre uszítás volt, nem véleménynyilvánítás vagy demonstráció. A zászló elégetése a zászlóval szimbolizált közösség elleni támadásra uszít. A bekiabálás szintén nem véleménynyilvánítás, inkább a másik oldalon tüntetők elhallgattatása, tehát az ő gyülekezési szabadságuk szándékos korlátozása.
koschwarz 2008.07.18. 13:06:05
azért nem véletlenül tartották az ókori görögök a demokráciát az egyik legrosszabb államformának, gyakorlatilag a csürhe uralmának tartották...most már tudom miért...
gargoyle 2008.07.18. 13:06:36
metal warrior: es pont volt a tilos radioban benzin meg izraeli zaszlo, mig a reszben antiszemita tomegben egy sem? ez mar paranoid, es sehol mashol nem olvastam hasonlo tenyt szoval ha lehet forrast kerek (nem magyar demokratat :)
masreszt az emberi minimum hogy masok emberi jogait tiszteletben tartom es foleg nem tamadok ra agresszivan. ez nem boszmeseg meg elkuras kerdese, ez vegytiszta iq,eq,empatia,kultura es gyerekszoba. nekem ne mentegesse magat senki oszoddel aki 4esevel gyulik barki kore pofozgatni. oszod elott is egy gyava taplo lett volna meg utana is az maradt. ez nem politikai kerdes, hanem emberi.
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:08:15
gargoyle 2008.07.18. 13:08:52
kk_kk 2008.07.18. 13:09:23
Én erről nem hallottam, lelked rajta. (Más kérdés, hogy a MANCS-ot azért annyira nem tartom hiteles forrásnak...)
gargoyle 2008.07.18. 13:09:53
kk_kk 2008.07.18. 13:10:55
"ami gyakorlatilag nyílt felhívás volt, és ami után éjszaka Hofi Géza infarktust kapott."
Ez jó!
Tehát gyilkos is, nemcsak cigány.
Ezt is tudjuk végre.
Köszönöm.
Leülhetsz, egyes.
gargoyle 2008.07.18. 13:11:43
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:12:04
XSun (törölt) 2008.07.18. 13:12:07
Történetesen azt hogy a jobberek meg a széljobberek miért nem üvöltenek teli torokból hogy a rendőrség ne pöcsöljön a kődobálókkal hanem törje el a karjukat ott helyben, mert ezek a majmok csak kárt okoznak az ő mozgalmuknak.
Vagy akkor a kurucinfó meg a HírTv, és a többi is kormányközeli provokátor cég akik a kődobálókat mentegetik.
gargoyle 2008.07.18. 13:12:23
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:13:25
Cáfold! Hofi azon az éjszakán halt meg infarktusban, utána nézhetsz. A beszéd nyílt lázítás volt, annak is utána nézhetsz.
gargoyle 2008.07.18. 13:14:51
xsun: idovel mindrol kiderul hogy moszad ugynok nem vetted meg eszre? (: jobboldali ember aki van ebben az orszagban az mind AZOK ugynoke, csak meg nem derult ki.
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:14:58
kk_kk 2008.07.18. 13:18:16
Gargoyle: Nem olvasok mancsot (pont azért mert nem hiszek nekik) ezért nem tudom, mit írtak le, akár úgy is lehetett, de nekem a pap-melegfelvonulás szópárról az a söpredék jut eszembe, aki papnak öltözve önkielégítést művelt egy feszülettel... Kérlek, ha tévednék, segíts. Itt tenném hozzá, hogy személyes hitem alapján semmi gondom nem lenne azzal, hogyha a r.k. egyház nem basztatná a melegeket, vannank ennél nagyobb bajok is.
Gurney Halleck:
Ne hagyd abba. Még.Még.
Gargoyle 2: A cigányozás a baloldali és liberális összekacsintás eredménye. (vö: Orsós Viktór, etc)
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:18:46
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:20:04
Ne hagyd abba. Még.Még."
Ez lenne a cáfolat? Hm...
kk_kk 2008.07.18. 13:20:10
Mint konzerv jobbos, ezúttal kérem, ne engem baszogassanak éjszaka a rend marcona őrei, hanem az utcán randalírozó fasiszta majmokat aprítsák lehetőleg minél kisebb darabokra.
Ja, és dobják a padlóla le.
Köszönöm.
kk_kk 2008.07.18. 13:20:49
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:18:46
Ok, persze, soha nem bizonyítható be már, hogy a beszédnek van-e köze Hofi aznap éjjeli halálához, mert tényleg beteg volt.
sezlony 2008.07.18. 13:20:51
Komolyan mondom, a következő kormánynak (feltéve, ha tud még kicsit is hiteles arcokat előkotorni) nagy eszmei mondanivalóként azt kéne a zászlajára tűzni, hogy teremtsünk egy lakható országot magunknak, mindenkinek. Szimpatikusabb lenne, mint a köztársaságozás, polgározás stb.
Jó, tudom, ez csak álom.
Kurvára érdekelt mindkét oldal abban, hogy minden maradjon így az iszapban.
XSun (törölt) 2008.07.18. 13:22:55
Azt nem úgy kell.
Dobják le a labot a padlóla.... :D
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:28:22
Más bizonyíték hiányában felmenteni valakit, és más bűncselekmény hiányában. Az előbbinél mindig marad rossz szájíz...
kk_kk 2008.07.18. 13:29:39
ugye az elméleted terjesztésére megkapom a jogokat?
Kár lenne egy ekkora kiszólást ilyen kis közösségnek meghagyni, ez nemzeti kincs.
ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2008.07.18. 13:29:57
Kusztó kapitány 2008.07.18. 13:31:12
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:32:44
te annyira jópofa gyerek vagy persze, mást is megkaphatsz tőlem.
kk_kk 2008.07.18. 13:32:50
Ugyan, my dear Watson, honnan veszi ezt a sületlenséget?
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:35:07
Nem lesz gázáremelés b+!
kk_kk 2008.07.18. 13:35:30
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:36:56
kk_kk 2008.07.18. 13:37:30
gargoyle 2008.07.18. 13:37:51
igaz, igaz, nincs osszefugges alapesete. kozepsuli 2. osztaly matematika, matematikai logika 2. oldal :P
kk_kk 2008.07.18. 13:40:12
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.07.18. 13:41:57
Ezt te így komolyan gondoltad? Nem igazán látom az ok-okozati összefüggést...
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:42:04
kk_kk 2008.07.18. 13:44:11
Lássuk a tényeket, ne rejtegesse tovább őket!
:)
gargoyle 2008.07.18. 13:45:36
a ciganyorbanozas nem a liberalis es baloldali osszekacsintas eredmenye mivel az a liberalis oldaltol igen tavoli (ellentetes) oldalon all, az annak az eredmenye hogy buta es sotet emberek akadnak a baloldaliak kozott is nem keves szamban, es ok mindig is hajlamosak voltak a gunyolodasra, kirekesztesre. szerintem sem megbocsathato dolog, ennek szellemeben szoktam reagalni ra, ahol elokerul, itt spec csak nalad (:
teged mikor es miert vegzalnak ejjel a rendorok? engem meg sosem allitottak meg 15 eve pesten. jo mondjuk nem simaszkban cipelek altalaban benzinnel teli sorosuvegeket, de negykezlab maszas meg ami meg belefer elofordul idonkent. ez koltoi tulzas volt nem? :D
gurney halleck: neked van egy feltetelezesed. ezt neked kell bizonyitani, mar csak azert is mert az hogy NINCS osszefugges nem bizonyithato semmilyen ismert modszerrel. birosag elott is a felperes bizonyitja hogy az alperes elkovetett valamit, nem az alperes hogy o olyat nem tett :P
ilyen alapon te is gyilkos lehetsz mert aznap este fingtal egyet es megeshetett hogy hofi ur meghallotta es ugy felhaborodott a kulturalatlansagon hogy belehalt. _teljesen_ alaptalan osszefuggeseket hordasz osze, nem ertem miert nem mondod azt hogy ez a resze marhasag volt annak amit irtal, de a tobbi a lenyeges amugy is. most latod, hagyod kk_kkt pl amugy megerdemelt konnyu gyozelmet aratni, ahelyett hogy a lenyeges kerdesekre kellene izzadva valaszolnia (:
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:46:33
Elmondom mégegyszer és utóljára.
Hofi Géza azon az éjszakán kapott infarktust, amikor elhangzott OV TF előtti beszéde. Ez tény.
Az nem bizonyítható, hogy a kettő között összefüggés lenne, de az sem, hogy nincs. Ez is tény. Mi nem világos még?
gargoyle 2008.07.18. 13:46:59
Magustanonc 2008.07.18. 13:47:01
Nem problemazni es problemakat gyartani kellene, hanem megoldasokat keresni, es megvalositani oket.
Gurney Halleck 2008.07.18. 13:49:45
gargoyle 2008.07.18. 13:56:18
magustanonc: konkretan mire gondolsz? te mindenben szakember omnipotens leny vagy aki egyik kezevel az egeszsegugyet teszi rendbe, masik kezevel a fejekbe olt eszt, a harmadikkal pedig vilagbeket teremt? mert en nem. amihez ertek arrol elmondom a velemenyem, amiben hatalmamban all, abban cselekszem. de ezek szama erosen korlatos :P
kk_kk 2008.07.18. 13:56:48
"Az nem bizonyítható, hogy a kettő között összefüggés lenne, de az sem, hogy nincs. "
Ez örökbecsű lett!
Komolyra fordítva a szót,Gargoyle:
Még egyszer elmondom, de kérlek olvasd végig még egyszer a hozzászólásomat, azt hiszem úgy fair. Nem olvasok mancsot, nem láttam / nem hallottam senkitől, hogy pap részt vett volna, itt újra megjegyezném, hogy különösebb ellenvetésem nem volna miatta.
Azt hogy egy feszülettel önkielégítést imitál (ezek a képek/videók elérhetőek, nézd meg)… nos pont ugyanolyan ocsmányak tartanám, ha valaki egy menórát dugna a seggébe.
Örülnék, ha liberális értékrend Magyarországon legalább árnyalatnyival közelebb lenne annak valódi lényegéhez…Sajnos ez nem így van, és igen, belefér a liberálisok között is a kirekesztés.
clown-- 2008.07.18. 14:02:20
még nickem sincs 2008.07.18. 14:06:25
25. § A 24. § rendelkezései nem alkalmazhatók arra, aki a cselekményt önhibájából eredő ittas vagy bódult állapotban követi el."
Bár nyilván nem volt semmi hatása az ítéletre, nem értem, minek ad ilyen felesleges hülyeségeket a tudatlan vádlott szájába a (nyilván kirendelt) védő.
spinneli 2008.07.18. 14:06:55
remélem azért azt nem állítjuk, hogy bármelyik nagy államférfiúnk kevesebbet vagy többet dolgozott volna, a mai helyzetért.
Szerintem mindketten "ügyesen" odarakták magukat.
Hofi halálát edig politikai színezetűre vizionálni enyhén szólva paranoid, és ijesztő.
gargoyle 2008.07.18. 14:09:02
hova fer be a kirekesztes a liberalisok koze? (:
clown: szerencsere neked van a legszebb es legertelmesebb hangod bulbulszavo rozsafan eneklo pacsirtam (: igazan tartalmas hozzaszolas volt, koszonjuk!
gargoyle 2008.07.18. 14:10:55
meg nickem sincs: a gond ott lehet hogy az ugyesz a bironak nem olvassa fel ezt a paragrafust. hulyesegbol nem mondanak, nyilvan hatasa van az iteletre, mar bevalt modszer mondhatni (:
turospuliszka 2008.07.18. 14:15:12
clown-- 2008.07.18. 14:18:32
Csak károgok, úgy, mint ti.
Egy viszonylag értelmes cikkből Hofi - Orbán - zászlóégetés - politikai hablaty. Nem lettél az esetem. Hagylak tovább trillázni, tündökölni :-))
INkvizítor 2008.07.18. 14:18:43
"höm: es el is egettek? (: az a kettosmerce ahogy osszemosod a dolgokat .)"
a posztíró azóta módosított kommentjére írtam, amit be is idéztem, de látom azért akadnak szövegértési problémáid, úgy szelektíven vagy csak képes felfogni a leírtakat...
spinneli 2008.07.18. 14:18:48
:)
spinneli 2008.07.18. 14:19:24
a posztól mi a véleményed?
gargoyle 2008.07.18. 14:24:20
höm: elnezest de minden modositast nem figyelhetek. kozben azonban helyes szovegertessel is erkezett valasz neked amondó 2008.07.18. 12:58:17 arra is reagaljal ne csak a konnyu preadara.
spinelli: nem baj majd bevetem a munkahelyemen en is ha elszurok valamit .)
gargoyle 2008.07.18. 14:26:45
clown-- 2008.07.18. 14:33:11
Neked elmondom.
A rendszerváltás óta egyetlen kormány sem tudott megfelelő képet állítani a fiatalság elé. Kilátástalan, reménytelen jövő, ennyi. Ezért fordulhatnak elő ilyen esetek. Félreértelmezett szabadság, hamis példaképek. Arról már nem is szólva, hogy ennél piszkosabb politikai csűrcsavar egyetlen volt szoc országban sincs. Provokációk, korrupt, politikailag elkötelezett bíróságok. Ezért írtam, hogy öncélú hanghallatás ez az egész, ami itt folyik. Tenni senki nem tesz-tehet semmit ilyen széthúzó nemzettel.
Akkor pedig csak jópofizás ez az egész.
gargoyle 2008.07.18. 14:35:25
gargoyle 2008.07.18. 14:37:35
spinneli 2008.07.18. 14:38:54
Én hiszem azt, hogy az állapotokról való elmélkedés egymás felé fordulás akár egy blogban is lehet eredményes, ha máshol nem, pár ember némileg összezavarodott fejében.
Nem jó megoldás az "ez van és szar a egész" hozzáállás.
turospuliszka 2008.07.18. 14:44:06
meg minding senki sem adott valaszt mi a baj a melegekkel?
clown-- 2008.07.18. 14:45:39
"apu pénzéből füveznek......hadd ne legyen felelős egyik kormány sem "
Tisztelet a kivételnek.De hadd legyen felelős a kormány azért, mert a magyar - egykor világhírű oktatást, iskolarendszert tönkretette.Megszűnt az iskola nevelő feladata, nem lehet a gyerekeket fegyelmezni.Megszűnt a tanári "hivatás", foglalkozás lett, ha érted a különbséget. Természetesen a nagy többség nyilván így is rendes ember lesz. De van egy kisebb réteg. Róluk beszélünk, és szerintem ezért a mindenkori országvezetés a felelős. Ne mond, hogy persze, Amerikában... Annál jóval kisebb ország vagyunk.
spinneli 2008.07.18. 14:47:38
clown-- 2008.07.18. 14:52:02
Ahol az un. "politikai elit" lop, hazudik, korrupt, meleg, és ezzel van tele a média, ott nem túlzás.
Elég a tv-t nézni, adott a példa, csak követni kell.
turospuliszka 2008.07.18. 14:53:58
spinneli 2008.07.18. 14:54:22
Gondolj a családi és baráti környezet hatásaira is, például, akár pozitív, akár negatív értelemben.
Illetve azokra is, akiket az egész nem érdekel...vannak ilyenek is.
:)
AdamT · http://durva.blog.hu 2008.07.18. 15:02:57
Szerintem nem volt jó a bírói döntés.
Itt leírtam, hogy miért:
durva.blog.hu/2008/07/18/nevetseges_buntetes
clown-- 2008.07.18. 15:04:59
Lökött vagy.Nem úgy működik. Azt sem mondja senki, drogos leszek, csak..mi lenne, ha kipróbálnám. Bizonyos rétegekben mindent ki kell próbálni.
spinneli
Nem tudom, mennyi idős vagy, mi a foglalkozásod.Biztosan jó környezetben nőtél fel. nem úgy, mint valószínüleg az a fiatalember, akinek kapcsán most témázgatunk.Ne légy naív. Ezek szorosan összefüggenek.Bizonytalan lét - sok gond - kevés türelem a gyerekhez - és már helyben is vagyunk
spinneli 2008.07.18. 15:08:32
mindegyik beladat a magáét, nem beszélve az egyéni "öteletekről" sem-
turospuliszka 2008.07.18. 15:08:41
uhh dude,take it easy.Paranoias vagy vagy mi?es akkor mi van ha kiprobalja attol meg nem lesz meleg?es mi van akkor ha kiprobalja,teged hol csorbit.sem az identitasodat ,sem pedig a patriotizmusodat nem vonja ketsegbe.
turospuliszka 2008.07.18. 15:12:38
spinneli 2008.07.18. 15:13:44
a buziság,. mint reklámot meg alapvetően egy hajmeresztő gondolat, ha a kedves szülők ennyire befolyásolhatónak tartják a gyerkeiket nézzenek magukba.
gargoyle 2008.07.18. 15:14:44
a melegseg osszemosasa buncselekmenyekkel meg azert eleg necces.
kiprobaltam en is sok mindent, megis ember lett belolem .) nem ezen mulik
stabil csaladi hatter, erzelmi tamogatas, osztonzes. leginkabb ez hianyzik ezekbol az emberekbol gyerekkorukban. de ez abszolut nem kormanyfeladat. gyerekkel foglalkozas helyett nem monikashowt kell nezni, hanem egyutt legozni meg playstationozni, ha meg megkerdezi hogy a kisbaba hogyan lesz nem pofonvagni es elkuldeni a sarokba hanem turelmesen elmagyarazni.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.07.18. 15:15:09
Egyetértek..csak az időpontban nem ,szerintem nem 2006-óta,hanem a rendszerváltás óta ...2006-ban csak betelt a pohár sz*rral...azóta túlcsordul...:((
clown-- 2008.07.18. 15:22:19
Engem nem csorbít. Te viszont tényleg lökött.
Én csak felsoroltam néhány példát, hogy milyen a "politikai elit". Erre Te egy témába kötsz bele. A korrupcióról mi a véleményed?
Mellesleg sok emberből vált ki ellenérzést a melegség, csak mindenki másképp tolerálja.
spinneli
Hát leírtad, amit bizonygatok. Az egyéni ötletek. Ha lenne rendes én-és jövőképe, akkor ezek az egyéni ötletek talán mások lennének. Lehet, hogy otthon tervezné valakivel a jövőjét, nem az utcán dobálna ezt-azt,és nem kerülne bíróság elé, ahol még egy jogban tájékozott embert is meg tudnak vezetni,főleg ha erre hmmm szóval hajlamosak valami oknál fogva.
clown-- 2008.07.18. 15:27:38
Elbeszélünk egymás mellett.Ugyanazt mondtam én is.
Csakhogy ha apunak nincs állása, nem tudja, mit eszik a család holnap, nem lesz türelme a gyerekkel játszani, megszűnik a kiegyensúlyozott családi háttér és ha ez tartós.....lefelé már gurul.
turospuliszka 2008.07.18. 15:27:46
a cikk eredetileg hozza kapcsolodik a melegfelvoluashoz.es csak amit nem ertek meg mindig mi az ami miatt a melegek nincsenek toleralva es miert van peldaul az alkoholizmus toleralva?
amibe belekotottem azt hogy a korrupcio melle oda biggyesztetted azt hogy meleg,bocs de nem latom sorrendet.lehet hogy lokott vagyok ,de meg mindig nem ertem hogy mi nem elfogadthato a melegeken?
turospuliszka 2008.07.18. 15:29:33
Csakhogy ha apunak nincs állása, nem tudja, mit eszik a család holnap, nem lesz türelme a gyerekkel játszani, megszűnik a kiegyensúlyozott családi háttér és ha ez tartós.....lefelé már gurul.
-de attol meg nem lesz valaki meleg
spinneli 2008.07.18. 15:35:08
pdjames 2008.07.18. 15:35:26
clown-- 2008.07.18. 15:38:11
Hmmm. Nem érted.
Biológiailag nem természetes. Szerintem. A Föld élővilágában tudomásom szerint csak az embereknél fordul elő. Ettől függetlenül felőlem bárki lehet olyan.Nem zavar.Addig, amíg nem vonul fel melldöngetve, hogy ime, az vagyok. Én sem vonulok fel - szerencsére sokadmagammal - hogy imádjuk a nőket. Éppúgy provokáció lenne.
Mindez persze szerintem.
turospuliszka 2008.07.18. 15:46:19
1) A fold elovilagaban tudomasom szerint csak az emebereknel fordul elo hogy allandoan ketlabon jarnak,tv-t neznek ,prono ujsagot olvasnak,nehogy mar osszehasonlitsd az emebert a hangyaval .amugy meg
en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_animals
2)ha mindenki leszarna akkor senki sem vonulna,pontosan ugy mint a heteroszexualis viselkedest,senkit nem erdekel es senki sem akar tuntetni erte mert elfogadott
clown-- 2008.07.18. 15:53:35
Ok. Vedd fel a rózsaszín neccharisnyád és vonulj fel.
Csak vigyázz, nehogy megdobáljanak, még bíróság elé kerülhetsz.
Lemaradtál a témától.
anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.18. 15:59:57
Az hogy miért dobál rendőröket, a következőt gondolom:
A páncélba öltözött rendőrben nem az embert látja, akinek édesanyja, felesége, gyereke van,
hanem a gyűlölt hatalom képviselőjét, mely magasról sz@rja le a demokráciát, hazudozik és megkárosítja állampolgárait.
Mostanában nagyon megy a szájtépés buzikról, ellentüntetőkről, fasisztákról, meg kuruc infóról stb stb., csak azt nem kéne elfelejteni, hogy ez mind a tehetetlen, bűnöző, politikusoknak köszönhető.
Ha lenne már végre olyan hatalom aki végre a választók érdekeit képviseli, megoldja, vagy legalábbis megpróbál emberi módon kommunikálni a létező problémákról, 2 hónap alatt ki lehetne fogni a szelet a kurucok, meg mindenféle szájtépő barmok, és kődobálók vitorlájából is.
Mielőtt megkérdeznétek, igen, úgy gondolom, hogy ha normális lenne a belpolitikai helyzet, nem repülne utcakő a rendőr felé.
turospuliszka 2008.07.18. 16:02:55
clown-- 2008.07.18. 16:03:11
Bocs, hogy elgyógypedeztem turospuliszkával.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.18. 16:04:57
turospuliszka 2008.07.18. 16:13:06
eggyetertek.
viszont a rendor nem mas mint a hatalom eroszkos keze.ugy gondolom hogy tojassal meglehet roham rendort dobni.kovel viszont nem.viszont gumilovedekkel szemet kilonni sem szabad.altalaban azok allnak rendornek akik ugyerzik hogy nekik valami kuldetes tudatuk van.namarmost tudjuk mi lessz akkor ,az igazsag torzitasa.
turospuliszka 2008.07.18. 16:25:40
gargoyle 2008.07.18. 16:48:32
aki kovel fejbedobal barmilyen masik embert jogos onvedelem esetet kiveve az taplo faszparaszt. keretik nem mentegetni.
gargoyle 2008.07.18. 16:59:29
szamoai 2008.07.18. 17:32:34
nagyon örülünk hogy immáron a Te hangodat is a kórusban köszönthetjük:)
bár megjegyzem, lehet hogy felesleges volt beszállnod, helyetted mások is képesek arra hogy sületlenségeket állítsanak (lásd: homoszexualitás mint kizárólagos emberi tevékenység), majd szembesülve az igazsággal személyeskedésbe kezdjenek
spinneli 2008.07.19. 11:05:05
Irígylem bizalmadat az emberek jelen esetben egy primkó orkhadsereg felé.