2008. május 22. 14:37 - Reckl_Amál

Profik és amatőrök I.

A hétfői Showder Klub című műsort vártam, mert Hajós András vendégszerepeltetése végre rávett arra, hogy végignézzem.

A műsor az eddigi hamvába holt tv-s stand up comedy próbálkozások után végre viszonylag a műfajhoz is hű tudott maradni és a tv követelményeinek is megfelel, egyszóval jó.

Az itt fellépők amatőr dumagépek, kidolgozott, ötletes szöveget nyomnak, párszor egész jókat lehet nevetne, és ez a mai Farkasházyval megvert magyar humorban már egész nagy szó. Nem mindenki stílusa tetszik, de el kell ismerni, aki itt kiállhat, az fölkészült.

Most - mint már írtam - Hajós András volt a vendég. Vártam, mert szeretem az eszmefuttatásai. De csak a kövér - idióta kisfiú (Hajós) és még nála is hülyébb barátainak kalandjaira futotta. Őszintén: tegye föl a kezét, aki újabb fejezetet szeretne ebből hallani. Én biztos nem.
Szintén aggályos, hogy stand up helyett csak jump up volt, alig beszélt két percig Hajós. (Bár, ebben a sztoriban tényleg nem volt több.)

Ezért bukik meg minden műsora. Minden látszat ellenére, a tv-ben is dolgozni kell. Ott sem elég, ha az ember hátradől, aztán improvizál valamit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr60482396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása