2008. május 13. 17:44 - Reckl_Amál

A hét szipirtyója: Szily Nóra

Vacsoracsata - egy nő hajba kap önmagával

Még csak az első eheti főzésen vagyunk túl, máris megvan az eddigi legellenszenvesebb és legsportszerűtlenebb női szereplő.

Ma a túlszerepeltetés ellenére aranyos Südi Iringón volt a sor, aki a kezdőkre jellemző bénázásai ellenére tisztességes vacsorát tett Nádas György, Dobrády Ákos és Szily Nóra elé. A vendéglátás kicsit ügyetlenke volt, az adagok picit kicsire sikeredtek, de Iringó végig bájos maradt, és Szily nyílt szemétkedései ellenére sem lett egy pillanatra sem barátságtalan.

Sok szót nem érdemel ez az első vonalba eljutni igazán soha sem tudó, nem túl eredeti, de annál tudálékosabb nőszemély. Végig fúrkálódott, mindenre pofákat vágott, és hiába volt itt-ott igaza, csak ünneprontásnak tűnt minden egyes szava. Én nem vagyok pszichológus - ellentétben Szilyvel, aki ezt rettenetes eredménynek tartja - mégis nyilvánvalóan láttam, miért puffog a vipera. Egy korosodó nő féltékeny a helyes, fiatal lányra. De ez nemcsak a generációk harca, hanem két alapvető nőtípusé. Az egyik, akit természetes bájjal áldott meg a jósorsa, az ilyentől elolvadnak a férfiak (szinte függetlenül a külsőtől), és vagyunk mi (és ebben egy kategória vagyok Szilyvel), akiket nem, akiknek mindenfélét ki kell találnunk arra, hogy észrevegyenek.

Én kb. fele annyi idős vagyok, mint Szily Nóra, és csak főiskolá végeztem, azt mégis tudom, hogy az iringók irigylése nem a helyes út. Az alma nem lehet körte, a körte nem lehet alma, ennyi. Aki ezt nem érti... Persze nomen est omen.

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr94466747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spiderpig 2008.05.13. 20:26:03

30 éves vagy? Fiatalabbnak gondoltalak.

kacsa! 2008.05.13. 20:32:11

Épp láttam az adást, Iringó feneke volt a csúcspont többször a műsorban, de kinek a kicsodája & hogy mit csinál, fingomsincs. Énekes? Modell?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.05.13. 20:32:19

27 és fél, de már így is bóknak veszem.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.05.13. 20:34:01

Többszörös bajnok latin társastáncban, a magamfajta csak tv-néző a Szombat esti lázból ismerheti. (A többi szereplését inkább ne említsük!)

Nagyon Vörös Aszú 2008.05.13. 20:35:55

-Szipirtyó? Egy fene. Szánalmas.

rosencrantzhu 2008.05.13. 20:40:06

hát én általában az ilyen leegyszerűsítő, női intuíciókkal alátámasztott véleményektől rosszul vagyok, de (mivel ezt véletlenül láttam) el kell ismernem: nagyon nagyon hasonló érzésem volt menet közben. :)

persze lehet ez egyszerű szerkesztői trükk is.

lionking 2008.05.13. 20:46:14

Szily Nóra tündéraranyos iringós volt annó a VI-kerületi terTV adásaiban amiket vezetett...
Azóta kissé feljebb került az ismertségi skálán, ezzel négyzetes arányban nőtt az arc (nem a plakátkiállításról beszélünk) és az az álszent prűdéria amit mutat magából, és amiről annó naponta nyilatkozott, az sem tette szimpatikussá nekem (sem...)

lionking 2008.05.13. 20:47:13

Ja és eddig egyetlen egy ilyen kertv-s szemetet sem láttam, mint ez a vacsipacsi... csak ismerem az említetteket innen onnan, tv-ből...

Tarajos Goethe 2008.05.13. 20:51:24

Nórika az elmúlt 30 évben semmit sem változott.
De tényleg.Olyan sikeresen örökölte az anyukája legendás szépségét hogy mióta elérte a végleges magasságát azóta pont úgy néz ki mint egy félig érett ezeréves múmia.

Iringót meg hát......meg hát ! :)
Csak meg ne szólaljon.

goodsector 2008.05.13. 21:12:39

Ez jött le nekem is rögtön! Sajnos több megmozdulása is volt már szipirtyónak ami nem volt túl szimpatikus. Ez is csak azt erősíti bennem, mintha haragudna a világra, vagy legalábbis a nála szebb nőkre,(nem nehéz szebb nőt találni nála :-) ), és egy nagy adag kisebbségi komplexusban szenvedne emiatt. Szánalmas a csajszi. Igaz Iringót, meg az egész magyar celebvilágot sem kell félteni, de az egy másik téma...

zed_on_bass 2008.05.13. 21:17:36

az ég kék, a fű zöld, a nők irigykednek egymásra

bedlifan 2008.05.13. 21:33:58

mind a két nő rendesen irritáló - iringó nem emese magyar hangja a bankos reklámból??? :) attól is kifutok a világból..

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.05.13. 21:42:30

Lelkes Emese civilben Stefanovics Angéla, és egyébként egy nagyon jó színésznő. (Ahogy a reklámból is kiderül: az a dolga, hogy irritáló legyen, ami láthatóan sikerül.)

Iringó hangja tényleg rémes, mégis neki "köszönhetjük" azt a felejthetetlen pillanatot, amikor a 60 éves Somló Tamás pörgött a parketton jive címszó alatt. Na, az kész volt!

amc 2008.05.13. 21:59:58

Szily Nóra fogja meg Albert Ggyörgyi kezét és húzzanak el a picsába a képernyőről.
Így jobb lesz mindenkinek..

Basahalom boulevard · http://www.basahalom.hu 2008.05.13. 22:04:56

Kedves kommentelő hölgyek, hol a gyengébb nem finomsága, szenzibilitása, intelligenciája?
Így nekirontani Szily Nórának egy talán félresikerült szereplése miatt?! Jóval öregbíteni, ítélkezni előre s vissza, elfeledni érdemeit?!

chipdancer (törölt) 2008.05.13. 22:06:42

Ha 27,5 éves vagy, akkor nem stimmel a feleannyi életkor. Szily Nóra 1965-ben született, tehát most 43 éves (nem 55).

kacsasult 2008.05.13. 23:28:16

Ha tényleg 'csak' 43 éves Sz.N., akkor gáz, mert min. egy 10-sel többnek néz ki....

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.05.13. 23:55:27

Véletlenül láttam a műsort. A poszt írójától kérném, hogy ne beszéljen többes számban, amikor olyasmiket mond, hogy "az ilyentől elolvadnak a férfiak". Én valószínűleg a falra másznék a kiscsaj elképesztően idegesítő hangjától, aki a viselkedése alapján egy maximum 14 éves kamaszlányra emlékeztetett. Nem mindenki olvad el attól, ha valaki infantilisen édibédi, főleg, ha ezt a szerepet direkte ráaggatják. A tánctehetségéről az irritáló country-s ugrabugrálás után meg nem lettem meggyőzve. Viszont az Ország Leghülyébb Nevű Nője címet fenntartások nélkül odaadnám neki...

lonicera 2008.05.14. 00:06:02

minek ezt nézni egyáltalán? na majd rákapcsolok egyszer és kiderítem, mi a jó benne

lápi lidérc 2008.05.14. 00:18:06

Linkovic Csumoszky · geekz.blog.hu 2008.05.13. 23:55:27
Pedig a 35 alatti korosztályban elég sok Iringó nevű nő van. Én is ismerek 3-at vagy 4-et.

Amúgy szerintem infantilis, és olyan IQ80-as elmebajnok lehet. Mármint a Südi vezetéknevű példány.

Jedlik 2008.05.14. 06:00:19

Kedves Reckl Amál!
Ha valaki fiatalabbnak gondol a blogod alapján, akkor az nem feltétlenül dícséret. ;)

Szvesnyikov (törölt) 2008.05.14. 07:32:42

Nem láttam az adást, mert egyike azoknak a műsoroknak, amely annyira értelmetlen/céltalan/oktalan, hogy nézői távolmaradásommal tüntetek ellene, de Szily Nóra mindig is mintapéldánya volt az álintellektuális, önjelölt, de néhány más TV-sztár által érthetetlen módon viszontsztárolt, kifejezetten idegesítő médiaszemélyiségeknek.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.05.14. 07:55:17

youtube linket a nemtévéző olvasóknak!!!

Czigler Zsolt 2008.05.14. 07:55:17

Na jó,ma is ell kell mondanom:ez egy vizuális műfaj /is,tartalmi elemeitől függetlenül/ és mint ilyenben,igenis számít,ki tűnik fel a képernyőn.Szegény Szilyt már 5 méterről is magoldhatatlan úgy venni,hogy ne a kora,annak jellegzetességei uralnák le a látványt.
Viszont ott a rádió,a sajtó,és mehet minden tovább,mint eddíg.Jó munkát /ott/!

scsaba1 2008.05.14. 07:58:00

Nem láttam az ominózus műsort, de nem lehet, hogy Szilynek kell eljátszania a "geciembert"?

Egyszerű rendezői utasítás: "Nórikám, te pedig legyál már egy kicsit irritáló bunkó"

Seduxen (már NEM dr.) 2008.05.14. 08:11:25

"De há' rendezőúr: én mindig az vagyok..."
Valahogy én azt érzem, hogy S.I. "művésznőből" is kezd már sok lenni, túl a tv-s szerepléseken lassan már mindent vele akarnak eladni (a pacskertől elkezdve az ásványvízen át a fene tudja még milyen termékekig).
Valaki említette viszont Lelkes Emesét. Na azt a nőt bántani kellene. Már a reklámbéli énje miatt :-))
Pont tegnap volt az, hogy a nagy diszkógömbje mellett agyal. Mondtam is asszonynak, hogy az ütős poén itt az lenne, ha Zoltánunk azt mondaná neki: "Emese, ezt már megoldottuk, de a "bizalom bankjánál" tudna segíteni..." Uszítsuk rá a konkurenciára, ő az a típus, aki nagyobb pusztítást végez, mint egy cunami...

retroflexus 2008.05.14. 08:13:58

Ezeket tök mindegy hogy hívják és hányévesek. Médiagecik.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.05.14. 09:38:44

Én 50-nek saccoltam Szilyt, ezért írtam, kb. a fele vagyok, elnézést, hogy felkészületlenül írtam. (Igazából mindegy is. A lényeg, hogy rendelkezhetne ennyi emberismerettel 43 évesen is már.)

A kor és a butaság nem feltétlen áll egymással párhuzamban, kedves Jedlik! Ha 17,5 évesen hülye voltam, annyi leszek 117,5 évesen is.

Nyilván nem minden férfi olvad el Iringótól, de pl. a tegnap jelenlevők igen. (Lehet, ez is fokozta Szily ellenszenvét?) Azért azt be lehet vallani, hogy sok pasinak tetszik az ilyen kicsit oktondi, de mindenkép bájos típus. (A hang persze levon az összhatásból.)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.05.14. 09:40:46

Itt tovább tájékozódhat a kedves érdeklődő. (Videó is van.)

vacsoracsata.tv/

Zolimoni 2008.05.19. 09:08:12

Én is várom a médiakurvákat!

Én csak egy két pillanatot kaptam el ebből a műsorból, bár nem ebből az Iringós részből, de már akkor tudtam, hogy a tv-seknek sikerült újra alulmúlniuk önmagukat. Amúgy meg k@rvára nem érdekel, hogy mit főz és hogyan néhány annyira elfeledett valamikori "sztár", akiknek még az is jó, ha egy ilyen sz@r műsorban szerepelnek, csak szerepelhessenek, és végül, akinek valamiért sikerül kitűnni a többiek közül, mert esetleg ő tényleg tud főzni, vagy csak őt fikázzák a legkevesebben, elmehet nyaralni vagy kap valamit...

Szerencsére ONBC elnökünknek sikerült bedobni az 5letet, mert az alapvetően nem rossz, a társaságnak, úgyhogy a házi versenyünket már nagyon várom!

Kedves Jedlik!

Ha Amál huszonegykét éves lenne, talán igazad is lenne, de ha néha-néha olvastad már a blogot, akkor azért Te sem gondolhatod komolyan a huszonegykettőt.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.05.19. 13:25:20

Hoppá! Tévedés van a láthatáron.
Nem tudom, bevallhatom-e, de a Reckl Amál álnév. Az igazi identitásomról csak annyit, hogy én nem Nyúl Béla vagyok, tehát az ONBC elnökének ehhez speciel nincs köze.

Az igazságosság nevében le kell írni, hogy Szily Nóra végül jogosan megnyerte a múlt heti fordulót. Tényleg kitett magáért. De ezzel legfeljebb a tiszteletemet érdemelhette ki (persze azt sem igazán), a szimpátiámat nem.

Muszáj lesz rámenni a médiakurvákra, de elő kell készíteni. (Csak képekkel érdemes.)

Zolimoni 2008.05.21. 10:14:15

Igen-Igen! Ezen én is gondolkodtam egy ideig, hogy milyen poszt is a Tiéd, eme körben, de bevallom, hogy nem jut eszembe! Tudom, tudom, és most le is köptem magam széllel szemben! Talán maradjunk akkor a főszerkesztőnél?

: D
süti beállítások módosítása