2011. augusztus 17. 12:35 - Reckl_Amál

Rövid életrajz

Hétközi játékra invitálom a kedves olvasókat. Olyan jópofa dolgot találtam ugyanis, amelyet azonnal meg kell osztanom az itteni közönséggel, s mint nagy múltra visszatekintő játékgyáros egy kis szerkesztéssel (levágtam a címet a képről) prezentálok most hét életutat piktogrammokba sűrítve. A képeket egyébként a H-57 nevű, olasz reklámügynökség követte el. Ez is a képek alján lenne, ezért a valódi szerzőt külön bemutatom.

A kérdés tehát: mely híres személyiség életének főbb, karakteresebb állmásait látjuk a képen, melyek szokás szerint a Tovább gomba megnyomására feltárulnak. Könnyítésül a születés és halálozás évét is ráírtam a képre. Ennek béna megoldásáért elnézést kérek az alkotóktól.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr913160129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsoci 2011.08.17. 12:56:30

Nagyon jónak tűnik! Kezdem is.

1. Michael Jackson
2. Jézus Krisztus
3. ezt még nem értem
4. Julius Caesar
5. Adolf Hitler
6. Marie Antoinette :DDDD
7. D. Vader

Most nem sokat hagytam a többieknek. :)

Aloha 2011.08.17. 12:59:36

3. Bruce Lee

Zseniálisak :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.08.17. 14:25:14

Nekem a "Mosom kezeimet." és az "Egyenek kalácsot" képi megvalósítása tetszik.

Továbbá Hitler folyamatos kéztartása. Az elején ecsettel...

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.08.17. 18:36:08

Michael Jackson nagyon fáj. Nagyon. Egyedül ő nem ugrott be (majdnem azt írtam, "nem volt világos").

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.08.17. 18:40:26

Jelzem, D. Vader az Anakin Skywalker. És biztos vagyok benne, hogy valahol fellelhetőek a pontos dátumok (a haláláé mindenképpen).

És meg is van: starwars.wikia.com/wiki/Anakin_Skywalker

ABY/BBY: a yavini csata után/előtt
:-)

KZsoci 2011.08.17. 19:41:28

@stivanleroy: "_Réges régen_ egy messzi-messzi galaxisban..."

Egyébként miért van ott az impulzustétel a lájkadikon?

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.08.18. 00:16:18

@KZsoci: 42.
Lehetne a kérdést még egyszer?

KZsoci 2011.08.19. 07:59:29

@stivanleroy:

ott az impulzustétel differenciális alakja. Erő egyenlő az impulzus idő szerinti deriváltjával. Ugyanez írható fordítva az integrális alakban: az impulzus egyelő az erőlökéssel, vagyis az erő integrálásával hatásának időbeni kezdete és vége között.

És az egész a lájkadik hatványra van emelve. :D

Ez hogy kapcsolódik Vaderékhez? :)

KZsoci 2011.08.19. 08:02:16

@KZsoci: Technische Mechanik 3-ból 4-est kaptam annak idején (a Műszaki Mechanika Tanszéken, tehát nem a közlekkaron és Tenzorsanyiéknál), az volt életem egyik legnagyobb produkciója, nem csoda, hogy még évekkel később is emlékszem rá. :)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.08.19. 08:15:34

@KZsoci: Az ERŐ szerintem érthető. Mindkét oldalát megjárta, nagy impulzusokat adott le, és végül a jó oldalon állt, mikor meghalt.

Lásd még az idő, a tömeg, és tér klasszikus összefüggését.

KZsoci 2011.08.19. 09:11:09

@stivanleroy:

:D

Na ja, csak ehhez elég lett volna egy F = m*a is. :)

padmasambhava 2011.08.26. 09:11:59

Ja, az egy ecset Adolfnál - én meg azon gondolkoztam, mit akar az olimpiai fáklyával ?!
süti beállítások módosítása