2009. szeptember 10. 12:12 - Reckl_Amál

Lázálom

Soha sem gondoltam volna, hogy egyszer látom Laár Andrást Lolával táncolni a Josh és Jutta nevű plastic pop duó félplayback dalolására.

Jó műsor ez a Vacsoracsata.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr891372799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indexes pribék 2009.09.10. 14:13:08

hát ez tényleg szar lehetett

2009.09.10. 14:25:26

Felőlem a Laár a saját hányásában is fetrenghet, mindenhogyan a legnagyobb humorista, és mindenhogy imádom.
És hajrá vegák!:)

Atrox 2009.09.10. 14:49:53

@Traktorka: Laár Andrásnak csak az egyik énje, hogy humorista (elég későn állt annak). Ha jobban ismernéd, akkor értenéd, hogy miért született a blog. Laár Andrásnak vannak, illetve voltak 'elvei'. Ezek úgy látszik, elvesztek.

2009.09.10. 14:56:12

@Atrox: mert te biztos olyan hű vagy mindig minden helyzetben az elveidhez...:) jó ez az internet, mert összehoz tökéletes emberekkel..:D

backdoor · http://backdoor.puruttya.hu 2009.09.10. 15:19:31

Ez a vacsoracsata már megint megy vagy még mindig?

Netuddki. 2009.09.10. 15:34:46

Kő a píz. Meg e kő tartanyi a családot.
Ez van.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2009.09.10. 15:36:11

Jesszusmária!
nem láttam, de akkor én meg jól beleszövöm a MA esti lázálmomba.

Laár hatalmas arc. Nagyon bírom azt, amit mond a szájával.

magyar-magyar szótár 2009.09.10. 15:46:29

Én egymillióért ittam volna Lola csizmájából. A ^18 részleteket most hanyagolnám, még miket..
Laárnak sajátos, a könnyebbségért mondjam hindu-nak? vallása van, ami tolaeranciát hirdet, de nem ám mélymagyarpíszí szájjalcsinálósat. Hanem.. afféle türelem. Pénzből él mindenki, a celebek is. Teszemazt, Lola nincsen annyira elszállva magátúl, mint Reckl Amál úr. Képzelje el Amálka az Ön képernyős kivetítését az eddigi blogbejegyzéseiből áradó omnipotenciától töltötten és intoleranciával turbózva, stréberséggel meg fényezve.

Akkor már tényleg inkább Lola.
Ritkán láthatjuk Laárt, én csodálom, ha nem is szeretem, de értelmes ember. (Jó, de nekem nem tetszik.) De van ám egy ilyen kategória is. Ha nem tetszik, azért nem kötelező Le cuer-nom.

Ejjnye Bejjnye 2009.09.10. 15:48:07

L. Andrásnak vannak elvei. Igen. Ha rá mint emberre gondolok, ma vagy 15 év távlatából is elfog az undor és a megvetés. Egy barátomhoz járogatott a tanítványaival segíteni, gyógyítani, aki rákos volt. Ő akkor a Buddhista Teológián tanított és mint természetgyógyász ügyködött ott. Gyógyította a beteget. Amikor megtudta, hogy a barátom menthetetlen, és már csak egy hónapja van hátra, eltűnt a tanítványaival köszönés nélkül. Magára hagyta a szédítgetései meg a hókuszpókuszai után. A nagy természetgyógyász. A temetésen azért részt vett, de csak azért, hogy az ajándékba adott nagy hegyi-kristályt visszakérje. Mert hát az elhunyt már úgysem veszi hasznát ugye...

csillagkutya seven 2009.09.10. 15:52:45

jól tette! néztem a műsort, mert nagyon szeretem Láar Andrást. és Lola pedig egy kedves , aranyos, lány! a híres -
-nevezetes celebek tanulhatnának tőle!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.10. 15:55:30

Ej, Amál, hát nem esett le, hogy ez csak a munkásságának része? Hisz a Laár pour Laár abszurd humorban utazik :-)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.09.10. 16:59:37

Én sem kifejezetten kritikai megjegyzésnek szántam. Úgy voltam vele, ahogy ő is. Belecsöppent, csodálkozik rajta, de végülis nem baj. Zoltán Erika meg jobban megválogathatná a barátait, minthogy ilyen harmadrangú hangulatfelelősöket hív meg magához.

Lolát én is kedvelem, mégha nem is nekem énekel. Aranyos és normális.

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.09.10. 19:15:32

aztarohadtmindenit. ez a mondat elég kemény. a kép amit pedig magam elé képzeltem egyenesen fáj!!! mi lett volna ha megnézem?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.09.13. 06:49:41

Másnap meg a Beasme muchóra ringatta a csípőjét...

Nem tudom, Laár hol élt eddig, de minden nap úgy rácsodálkozott mindenre, mintha a Tarzan a nagyvárosban c. film főszereplője lett volna...

eberti 2009.09.13. 12:54:41

Annyi előnye van az ilyen "műsoroknak",hogy a celebes vacsicsatákban emlegetett ízvilág és hasonló kifejezések visszakerültek a "konyhanyelv" használatába.

Mindenesetre az kiderült,hogy ha egy átlag háztartásban ha hangzatos idegen alapanyagokból készült ételeket,italokat szándékoznak felszolgálni,akkor baromi sokat kell keresnie...
süti beállítások módosítása