2009. július 10. 18:27 - Reckl_Amál

Szupersztár a szatyorban

Anyukámnak is most van a névnapja, és nem akármilyen ajándékot kapott barátnőjétől.

Az áprilisban itt járt Tony Curtis által dedikált életrajzot! Először egy borítékot nyújtott át a barátnő, amelyben fotók örökítik meg a pillanatot. A képek alatt a szöveg: "A nagy találkozás 40 év késéssel"

Anyukám még poénkodott is: rámontírozta-e magát Curtis mellé. De nem, a fotó igazi volt. Tony Curtis, egy valódi, békebeli hollywoodi sztár éppen anyukámnak dedikálta életrajzát. Én meg pár perce láttam is a könyvet és az aláírást is.

Teljesen izgatott vagyok még most is, mert annyira valószínűtlen ez az egész. Mindig nagyon szimpatikus, jófej ember volt a szememben, és a Van, aki forrón szereti - t már vagy ezerszer láttam, de imádom.

Tökjó és köszönjük!

(Képen nem az mi autogrammunk látható. Majd megpróbálom beszkennelni, de lehet, hogy nem fog menni, nem akarom a könyvet tönkremenni.)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr601239151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.07.10. 19:16:21

Micsoda barátnője van anyudnak! Nagyon jók az ilyen ötletek és ajándékok. Negyven év múltán, hihetetlen.

Majd egyszer eldicsekszem, hogy én milyen ajándékokat szoktam adni :)

Ziebi 2009.07.10. 19:47:42

Nagyon jó ajándék :))))

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.07.11. 03:30:27

Az legalább nem veszít az értékéből.Sőt,még emelkedik is az ára..Boldog Névnapot Anyukádnak!

Amitára 2009.07.11. 08:48:10

Imádom a Van,aki forrón szereti-t! Bár bevallom én Jack Lemmon-t mindig is jobban szerettem,de ez lényegtelen! Azt szeretem, ha egy 40 évvel ezelőtti filmnek megtartják a régi szinkronját!Valahogy igenis érződik a korszellem a szinkronon is.Úgy értem bár más országban éltek a filmben szereplő és az azt szinkronizáló színészek, de mégis azonos korban éltek...Nem szeretem az újraszinkronizált filmeket!
süti beállítások módosítása