2008. december 23. 13:36 - Reckl_Amál

Karácsonyi tévésáskák

Kedves olvasók!

Szégyen ide, szégyen oda, Amál bizony szeret tévézni. S annak ellenére, hogy tapasztalja, olvasói között számos sikeres ember is van, akik soha, de soha be sem kapcsolják a tv-t, vagy ha mégis, akkor csakis a rágcsálók nemi életéről szóló csatornákat néznek úgy tudományosan.

Most nem hozzájuk szólunk, hanem azokhoz, akik időnként mégis bekapcsolják, például egy-egy film erejéig. Fogtam hát a műsorújságot, és összeállítottam egy kis műsorajánlót az elkövetkező egy hét műsoraiból. Úgyis, mint amatőr filmkritikus egyes filmekhez megjegyzést is fűztem. Tétovázás esetén kommentben részletesebben is megvitathatjuk az egyes filmeket.

Jó szórakozást és boldog karácsonyt!

Hamis a baba23.dec22:05m1Klasszikus!
A tégla23.dec0:10HBO 
A szentfazék24.dec21:05Viasat 3Vicces
Tapló télapó24.dec23:10Viasat 3Giccsbe hajló szentségtörés
Rómeó + Júlia25.dec19:55m1Talán a legjobb feldolgozás
A karácsonyi látogató25.dec0:00m1 
Michael25.dec22:35RTL KlubAranyos, érzelmes
Igazából szerelem25.dec21:35tv2Romantikus, szellemes
Felejtsd el Párizst!26.dec19:05Viasat 3A romantikus vígjátékok
egyik prototípusa
Eszter hagyatéka26.dec20:25Duna tvMárai-adaptáció, l. kritika
Elveszett jelentés26.dec22:00Duna tvÉrdekes hangulatú
Junior26.dec14:55tv2Schwarzi helyében csak
ilyet csináltam volna
Az angol, aki a dombra ment fel,
de a hegyről jött le
26.dec21:55m2Angol humor, '40-es évek
Hatalmas Aphrodité28.dec23:30m1Woody Allen esete a görög drámával
Átkozott boszorkák28.dec14:35RTL KlubSzellemes, amerikai-női film
Nyomás utána!28.dec16:30RTL KlubSpencer - Hill
Noé bárkája28.dec23:15RTL KlubKedves, kicsit béna film

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr72838382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.23. 14:40:38

Huh, én nem vagyok nagy tévés, tényleg leginkább csak a híreket meg a focit (meg a főzőcsatornát...) nézem, és néha egy-egy filmet. De most már értem, miért. E 17 filmből a cím (és az infók) alapján kb. öt az, ami érdekel; és ebből három teljesen lehetetlen időpontban kezdődik.

Hamis a baba
A tégla
A karácsonyi látogató
Elveszett jelentés
Hatalmas Aphrodité

Persze a két irodalomi adaptáció is elvileg (Shakespeare + Márai), csak sajnos a regénymegfilmesítések 99%-ban alulmúlják az eredeti szöveget.

Szóval sajnos alighanem ez a téli szünet sem a filmezésről fog szólni nekem. :-(

Békés és boldog karácsonyt kívánok Neked és olvasóidnak!

Ziebi 2008.12.23. 16:45:52

Nálam:

Igazából szerelem: a legeslegeslegkedvencebb, remek színészek, tündéri az egész és vicces, ugyanakkor én mindig sírok a szomorú részeken.
Azt hiszem ezerszer láttam már, kívülről tudom, de az elején, amikor a repteret mutatják mindig elbőgöm magam, mert eszembe jut amikor voltunk otthon nyáron és a barátaim kijöttek elénk és hoztak transzparenst meg minden... :)
Szóval nálunk ez elengedhetetlen, havonta, kéthavonta megnézzük. :) Mert kell a lelkünknek :)

Elveszett jelentés:
Ezt nemrég kaptam meg egy kedves barátomtól, hűű, nagyon tetszett, tele van azokkal az érzésekkel amikor én éreztem mikor kikerültünk...csak ajánlani tudom, bár állítólag van akinek nem jön be...ezen is zokogtam :D Mert én ilyen vagyok :)

milena 2008.12.23. 20:42:04

Öööö... Nem hiszem, hogy attól lennék sikeres, hogy nem nézek tévét :)

Egyszerűen csak jobban szeretek netezni. Az csendesebb, békésebb, jobban kezelhető.

A filmeket én is szeretem, de tényleg gyakran kezdődnek lehetetlen időpontban, meg aztán zavar a sok reklám is...

Boldog karácsonyt mindannyiótoknak!

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.12.24. 00:28:07

Természetesen azok találták magukat megtalálva, akikre nem gondoltam. Azokra céloztam, akik minden tévés témához úgy szólnak hozzá, hogy ők soha sem néznek tévét. Ehhez képest jobban képben vannak, mint én. Szóval nem az a baj, ha valaki nem néz tévét, hanem ha mégis, de azzal akar fölvágni, hogy nem. Nekem sem tetszik sok műsor (ha az arányokat nézzük, akkor alig van olyan), de ha láttam, nem teszek úgy, mintha nem láttam volna.

Csöncsönnek ajánlom a Noé bárkáját is. Magyar film, és talán majd leírom, miért fontos nekem. (De ahhoz meg kell néznem még egyszer.)
Ez a Rómeó+Júlia az, amiből részleteket néztünk a művészettörténet-fakultáción. Hidd el, megéri az idejét. Nem tudom, mennyiben marad el az írott, színpadon előadott változattól, mint film kifejezetten érdekes.

Egyébként mindennap dvd-ézünk. Tegnap a Jeleket néztük meg, ami szerintem az utóbbi évek legjobb sci-fije. Akkor is, ha a korlátolt UFO-hívők szerint nem volt olyan, mint amilyennek ők képzelik az ufonautákat...
Ma egy francia filmet néztünk, Moliére a címe. Jó szót mondott rá a testvérem. Tényleg szórakoztató volt. Elmés, finoman gúnyos, és a kornak megfelelően szemetgyönyörködtető. Ha valaki belebotlana, ne hagyja ki!

Ziebi 2008.12.24. 00:40:02

Hmm...a jeleket nem láttam csak egy részletet belőle, az alapján nem tetszett, de ha te mondod lehet egyszer megnézem :)

Amúgy én csak vigyorgok az olyanokon akik szerint a TV a sátán műve és aztán sosenem kapcsolják be :D Ahogy mondtad, jobban képben vannak nálam. Én általában tudom mit akarok nézni, ha nem, és nincs semmi megfelelő, akkor kikapcsolom, ilyen egyszerű :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.12.24. 01:55:44

Én akárhányszor nézem, mindig nagyon tetszik. Fantasztikus a forgatókönyv és a rendezés is. De tény, hogy nem aratott osztatlan sikert. A sci-fiseknek nem volt eléggé sci-fi, a műfaj szabályait nem követte eléggé; a transzcendencia iránt fogékonynaknak meg nem volt elég filozofikus.

Egy kis info: www.imdb.com/title/tt0286106/

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.12.24. 19:40:43

a teglat megneznem, a fiam egyszer kiirta nekem de rosszul, igy meg mindig nem tudom hogy mi lett a vege

a többi azert jo, mert bar mikor nezhetö, nem kell elejetöl bele kapcsolodni, nyugadtan csinalhat az ember bar mit mellette, eleg szorakoztato, es nem kell izgulni mi lesz a vege

sajna itt csak a kincstari tvt tudom nezni a neten, de az nem az igazi

amugy meg csak agyban fekve tudok tevezni, ha ez nem adatik meg - akkor inkabb lemondok rola

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.25. 16:54:14

No, mégiscsak néztem filmet, méghozzá tegnap a Dunán a "Klára és Ferenc" címűt Assisi Szent Ferencről és Assisi Szent Kláráról. (Ma este még folytatódik.)

A Zeffirelli-film sokkal szebb és tisztább ("Napfivér, holdnővér"), ez viszont egy egészen új szempontból láttatja a dolgot: Klára szemszögéből. A Zeffirelli-filmben Klára csak egy jelentéktelen kislány volt, itt viszont talán még fontosabb figura, mint Ferenc. Hiszen egy nő még csak Ferencékhez sem csatlakozhat, vagyis kettős dilemma előtt áll!

Szóval összességében mint film nem annyira izgalmas, de mint problémafölvetés nekem megvilágító erejű.

tammasibela 2009.08.06. 17:55:50

medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben!
süti beállítások módosítása