2008. szeptember 26. 21:09 - Reckl_Amál

Óvszerlesen

Hosszú idő után vettem ma egy doboz kotont, néha szükség van rá. Én még ahhoz a generációhoz tartozom, melynek tagjaiban élesen él a kétségbe esett Bodrogi Gyula téblábolása abban a remek jelenetben.
De a DM szerencsére önkiszolgáló, így nem kellett valamilyen unatkozó, kelletlen eladó kérdéseire válaszolgatni, nyugodtan megnézhettem magamnak a kínálatot.

A lehető legegyszerűbbet akartam megvenni, mert egyrészt így hóvégén azért nem kell ész nélkül szórni a pénzt (arra ott a fizetést követő egy hét), meg egyébként is fölöslegesnek tartom az "extrákat".

Hát sajnos "sima" óvszert nem lehet kapni. Van viszont ultravékony (ez a legolcsóbb, gondolom, mert ebben van a legkevesebb anyag), intenzív, rücskös, bordás, eperízű, ananászízű - általában 3-as csomagolásban a hagyománytisztelőknek (Három a magyar igazság, ugyebár.) és 12-es a "nagyétkűeknek", ill. bespájzolóknak.
És ez máris a probléma maga! Máris spekulálok annak kapcsán, ki milyet választ. Ezért zavar, hogy normált nem lehet kapni, nekem ne asszociáljon semmire a pénztáros!
Így végül egy extrabiztonságos mellett döntöttem, az végül is igaz, hogy védelemre lesz.

Amikor betettem a kosárba, a győztesek magabiztos mosolyával indultam a pénztár felé, mégiscsak várt lány várat nyer.

A vicc persze az, hogy bár valóban védelemre vettem, mégsem rendeltetésszerűen fogom használni. Kedden átestem egy kisebb lábműtéten, és hogy ne érje víz a kötést zuhanyozás közben, ez a legegyszerűbb és leghatásosabb módszer.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr18683680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.09.26. 22:40:37

Egy baráti iszogatása után tavaly bementünk egy mondjuk ki: szexhopba, mert társaságunk egyik tagját az érdekelte, va-e barna óvszer. Az ugye használatban mégiscsak másra hasonlít...
Nem volt, csak fekete.

Amúgy valóban erős az a gumi, mert gondolom lábra alkalmazni mégiscsak más :)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.09.28. 16:36:31

Hát ez aranyos csattanó volt !:))))

Ron Vibbentrop 2008.10.01. 20:22:29

12-es csomagolású óvszer?!
Ki vesz olyat?!
Emlékszem, elég zöldfülű voltam óvszertéren, amikor egyszer vettem egy hatos csomagot, mert kiadós estére számítottam (jó régen volt, akkor még volt hatos csomag).
Amikor viszont élesbe fordult a helyzet, kiderült, hogy kicsi. Konkrétan nem ment föl. Nem az én extra méretem miatt, hanem mert valami ázsiai gyártmány volt.
Az akkori barátnőm, aki közgazdászhallgató volt éppen, kioktatott, hogy hasonló esetben mindig portfoliót kell vásárolni: nem egyféléből sokat, hanem sokféléből egyet-egyet.
Mindörökre meg is jegyeztem a portfolió jelentését:-)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.02. 10:21:43

Jó kifejezés ez a portfólió! :)

Pedig most ez a kétféle kiszerelés van: vagy 3 vagy 12 db. Ahogy írtam: vagy egy lepedőbajnokról van szó, vagy beosztósról.

Ron Vibbentrop 2008.10.02. 16:45:04

Óvszerről még eszembe jut, hogy a 90-es évek elején az egyik haverom kint volt Hamburgban ösztöndíjon. Ha már meglátogattuk, muszáj volt megnézni a St. Pauli negyedet. Az ottani rendőrőrs (ha jól emlékszem, volt egy ilyen című ultragáz tévésorozat is) épületében áll (legalábbis akkor állt) egy szexshop. A kirakatban közszemlére téve egy konkrétan zokni méretű óvszer, a következő felirattal: Akire jó ez a méret, ingyen megkaphatja.
süti beállítások módosítása