2008. szeptember 23. 22:28 - Reckl_Amál

A digitális szar!

Pedig jó is lehetne, de nem az. Nálunk nem az. Ahogy már egyszer írtam, kénytelenek vagyunk bevezettetni a digitális tv-t, mert a szarházi T-Kábel önkényesen elvette a jobb csatornákat és átette digitálisra. Jó, akkor haladjunk a korral, hozzák.

De nem hozták! Csak átvertek minket.

Így az anyám szerzett egy Set Top Boxot, a kártyát még a T-Pontnál aktiválták, és azt mondták, csak össze kell kötni. Kicsit tartottunk tőle, ezért az itt Dyson néven írogató barátom segítségét kértem, aki szinte azonnal megcsinálta, pár percen belül már élvezhettük is a digitális minőséget, az összes luxus szolgáltatásával együtt.

Persze már akkor is voltak problémák: a digitális dekóder és a dvd nem működött együtt, a videót nem tudtuk úgy összekötni, hogy az új csatornákról is lehessen fölvenni, bár ez leginkább egy elosztón múlott csupán. De állítólag később is csak úgy lehet majd fölvenni, hogy közben mást nem lehet nézni, ami visszalépés. Többek között azért vesz föl valamit az ember, mert a műsorok párhuzamosan futnak. De nem foglalkoztam ezekkel, gondoltam, majd kieszelünk valami megoldást.

Tegnap a reggeli készülődés alatt még digitálisban néztem a műsorokat. Aztán mikor eljött az idő, kikapcsoltam a tv-t, és elmentem dolgozni. Mikor délután ötkor hazaértem, és bekapcsoltam, minden jött rendesen, kivéve a műsort magát. A csatornakisztás rendben volt, az elektronikus műsorújság naprakészen mutatta az állapotot, és feljött egy tenyérbemászó felirat: "Vagy nincs előfizetése erre a csatornára, és akkor előfizethet... Vagy vételi hiba van, amelyen már dolgozunk." Ez azóta sem változott semmit. Kénytelen voltam hát visszakötni az analógot, mert ennyi pénzért nem fogom két napig az üres képernyőt bámulni. Dyson utalt rá, hogy a kábelek kicsúszhatnak, de a rádió például hibátlanul jött.

Jellemző a rohadt T-Home-ra, hogy az előfizetésről szóló infókat persze kibírták írni, de a helpdeskét nem. A digitális tv értelme az lenne, hogy ilyen esetben kiírják a konkrét problémát, és értesítenek, mikor lesz megint.

Szóval a T-Home mint "új" szolgáltató ismét bemutatkozott. A szolgáltatásuk megbukott, és továbbra is teljesen bizonytalan, mikor lesznek megint német csatornák. Azt várom el - és ezért fizetek is - hogy vagy azonnal jöjjön ki a szerelő, és csinálja meg rendesen, vagy legyen egyszerű plug and play: bekapcsolom és működik.

Újra csak fölteszem a kérdést: ezek tényleg nem akarják eladni a szaros szolgáltatásukat. Csak az a szörnyű, hogy nem tudok átmenni a UPC-hez, mert nálunk nincs kiépítve. Egy percig se gondolkodnék, ennél minden csak jobb lehet.

A következő üzenet a szemét szerelőnek, idióta ügyfélszolgálatnak és általában azoknak, akik ezért felelősek szól: a büdös kurva anyátokkal szórakozzatok!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr76678359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolimoni 2008.09.24. 10:19:55

Hi!

Mint már írtam, nálunk meg még mindig itt van a sz@ros dobozuk, tavaly december óta nem bírtak érte jönni, hogy elvigyék....lassan már inkább kidobjuk, úgysem hiányzik senkinek, és csak a helyet foglalja.

Az a baj ezekkel, hgoy ha már egyszer bárkivel is szerződést kötöttél onnantól kezdve rohadtul ki vagy szolgálva a szolgáltatást nyújtó/nen nyújtó cégnek. A felmondás sokszor jóval többe kerül és több energiába is, mint amiért megérné valóban váltani. Inkább bosszankodsz mot két napig, aztán ha meggyógyul, nézed tovább ugyanazt a szart, a következő hibáig.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.24. 16:16:05

És mi a legjobb?

Nagynéném tegnap fölhívta a UPC digitálist, és ma délben már nézte is.

Egyből átmegyek, ahogy lehet, az már biztos.

Zolimoni 2008.09.25. 16:41:10

Mondjuk a UPC-nél van pozitív is: Mondtuk nekik, hogy szeretnénk kiköttetni, mert majdnem kétszer annyiba kerül, mint azoknak, akik most lépnek be. Aztán nem tudom milyen módon, mert nem én intéztem, hanem párom, végül mi is megkaptuk a jelenlegi olcsóbb árat ugyanarra a csomagra.
Persze ehhez balhézni kellett, hogy kilépsz meg minden...

Csutka 2008.09.25. 22:22:21

a T-s ismerősöknél elég sokszor előfordul, hogy nincs net, TV... Nálunk a UPC tavaly még néha ßarakodott, de idén nem emlékszem összesen 10 óránál tovább tartó szolgáltatásSzünetre
Szidják, de nekem szimpatikusabb mint a hülye nagy rózsaszín T.

pdjames 2008.09.29. 00:16:24

szarházi t-kábel, tök szemétségnek tartom, h az animal planet csak digitálisan elérhető, nekem tényleg nem kell bp tv, zenit, főnix meg a többi fos, nincs cnbc, bbc world, és európa, állítólag digitv nem oly rossz, megyek és utánanézek. egy barátnőm most költözött ráckevére, ott a sziget tv kb 3000 ft, annyi csatornával ,mint ami nekem van t-kábelen+animal planet.
süti beállítások módosítása