2008. július 02. 13:02 - Reckl_Amál

Rossz emberismerő vagyok

Itt van egy teszt, németesek előnyben:

www.sueddeutsche.de/jobkarriere/spiele/perstest/589/128378/1/

A feladat az, hogy meg kell tippelni, a képeken kedvesen mosolygó embereknek mi a foglalkozása.

Én a 16-ból 3-at találtam el, és őszintén szólva nem lep meg ez az eredmény. Nem tudom megítélni az embereket elős ránézésre, és ez úgy látszik kölcsönös. Engem is rendszerint félreismernek. (19%)

Itt egy másik játék is. Itt ruhák alapján kell rájönni a viselő foglalkozására. Azt hittem ez majd jobban megy, de tévedtem. 2 a 10-ből. (20%)

Azért akinek ideje engedi, és kedve is van, próbálja ki:

www.sueddeutsche.de/jobkarriere/spiele/perstest/606/106500/1/

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr57549493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.02. 17:52:14

16/8, illetve 10/3 pont.

Dehát a tesztben szándékosan félre vagyunk vezetve, azaz inkább a félrevezetés logikáját kell megérteni. Hogy az emberismeret micsoda, az egy messzebb vezető kérdés.
:-)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.07.03. 12:10:15

Az emberismeret szerintem olyan képesség lehet, mint a rajztudás. Nem hiszem, hogy a tapasztalatnak túl nagy szerepet kellene betudni.

Zolimoni 2008.07.14. 11:11:31

Nálam nem vagy rosszabb: 16/7 és nulla! egy nullás volt, aki a ruhákból senkinek a foglalkozását nem tudta kitalálni, na hát az én vagyok! :D
süti beállítások módosítása