2008. június 29. 01:03 - Reckl_Amál

Ki főz le kit? - III. forduló

Könnyű dolgom van, mert az eheti versenyző szintén ír blogot, és föl is tette már élménybeszámolóját: http://tritonus.blog.hu/2008/06/28/ki_foz_le_kit_iii_fordulo

A magam részéről csak annyit tennék hozzá, hogy most már emlékszem, miért nem szoktam szinte soha alkoholt inni. Izzadással kezdődik, fáradtsággal folytatódik és fejfájással végződik. Pedig összesen fél kupica ágyas pálinkát és három pohár bort ittam. Ez nem sok, de nekem mégis ártott. Nem értem, miért jó berúgni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr76544046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tritonus 2008.06.29. 21:40:44

Mert akkor az ember másképp gondolkodik! Egyébként a berugáshoz nem kell alkohol.. Mi teától is tudunk, sőt én próba/koncert után mindig olyan vagyok, mint aki betolt 1/2 üveg bort... Pedig nem is (mindig)... :)

De az tény, hogy van aki nagyon rosszul bírja az alkoholt. Én edzettem egy ideig, de ha elérem a határt, és átlépem, akkor nálam is baj van... Plusz ha felborul a hormonháztartásom vagy az érzelmi életem... Szóval ezt is sok minden befolyásolja.

Sajnálom, hogy fájt a fejed... Nem értem, miért..., De többet nem itatlak le, istibizi! :) (Csak ha már én is részeg leszek...)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.06.30. 09:13:21

Hát én megpróbáltam... inni, de továbbra sem vonz. És tényleg nem értem, miért jó ez olyan sok embernek.

Majd a kerti party-n azért megkóstolom a gin tonicot, de aztán most újabb tíz évre abbahagytam az ivászatot. Nem lesz nehéz kibírni. Teljesen fölösleges az egész. (Tényleg nem értem, más miért csinálja, és főleg, miért csinálja állandóan és nagy mennyiségben.)

Zolimoni 2008.07.01. 10:36:13

Én szoktam inni, de berúgni én sem szeretek - már volt rá példa -sajnos- de azóta igyekszem tartani egy szintet, és nem alá esni. A nőknek meg amúgy is rosszul áll....

Nekem csak az az egy bajom volt, hogy baromira álmos voltam -5kor keltem, és későn feküdtem előtte le- és olyankor nem hat jól a bor, ld. Amál írása.

Azért a nyári rezidencián én is gintonicozom majd, de csak mert olyan szépen uv-zik... : D
Illetve azért, mert alkoholt fogyasztani lehet kultúráltan is, szerintem....

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.07.01. 12:16:23

Biztos lehet. Csak engem szó szeint egy pohártól kiver a víz.

Viszont, most hogy józan vagy, sikerült belépni. ;)
süti beállítások módosítása