2008. május 16. 22:32 - Reckl_Amál

Zsenge Sarjú kivel kavar?

Jelenleg ez a kedvenc reklámom. Mindig imádtam a szép színeket, pláne, ha jópofa nevük van. Nagyon frappáns válasz arra a reklámszakmai kihívásra, hogy hogyan hirdessenek egy olyan kevéssé menő terméket, mint a falfesték. Hát pontosan így!

A készítők szellemesen, sármosan alkalmazták a sex sells alapvetést. Íme az eredeti angol változat; annyit tennék talán hozzá még, hogy a magyarok a remek alapanyagot remekül használták föl, az árnyalatok fantázianeveinek fordítása telitalálat. Köszönjük, hogy ilyen is van!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr87473218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolimoni 2008.05.19. 08:50:16

Szerintem is jó reklám! Főleg azért, mert alapvetően nem gondoltam, hogy festékekről van szó, ezért kiváncsi voltam, hogy mit is reklámoznak, úgyhogy megnéztem, egészen a végéig, pedig nem szoktam, de jók a képek, és gazdagok a részletek - persze nagyon mű, de pont azért szép és jó.
Amúgy meg utálom az olyan reklámokat, melyek a különböző mukákat, pl.: a házit vagy a festést, úgy állítják be, mint valami szuper bulit, amit mindenki imád csinálni, és ha felkened a falra a sárga falfestéket, akkor egzotik nőcik riszálnak a faladon, amitől úgy kifested a szobát, persze szambázva, hogy észre sem veszed, csak amikor már kész vagy, illetve míg férjurad kutyát sétáltat, addig kifested a nappalit. Borzasztó....
Ez csak két falfestős példa, de máshonnan is lenne rossz reklám tippem....

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.05.19. 12:40:13

Ha szeretsz reklámokról olvasgatni, ajánlom figyelmedbe a nagyon színvonalas addict.blog.hu-t.

A legtöbb reklám egyébként azért hervasztó, mert nincs bennük igazi ötlet. Ez nem a magyar szakemberek kreativitásának hiánya miatt van, hanem a megrendelők gyávasága miatt.

Két még mélyebb ok:

1. Sok reklámot a németektől veszünk át. Én nagyon szeretem őket, dehát a szellemesség nem az ő asztaluk. (Viszont néha bátrabbak.)

2. A magyar átlagfogyasztó sajnos prűd és buta. A tudatos vásárlás gyakorlatilag nem létezik. Ha nem burkolt zsidózásra használná a szélsőjobb, le is írnám, a konzumidióták országa vagyunk. Nekik minek produkálja magát a kreatív? (Jó példa a stipi-stopi. És ez egy bank!)
süti beállítások módosítása