2008. január 31. 09:04 - Reckl_Amál

Net ajánló

Velvet: Ki a legszexibb celebpasi?

http://velvet.hu/celeb/cpasi2008/

Szavazásra invitál a Velvet. Aki regisztrál, óvszert is nyerhet. Íme az én véleménye, kíváncsi vagyok a Tiétekre.

Alföldi Zoltán - 7 (Átlag: 5,36) Nekem szimpatikus. Nem néz ki rosszul, de ennek tudata nem ordít róla. Persze az is látszik, nagyon ad magára.

Bery - 3 (Átlag: 3,46) Én nehezen felejtem el a Sugár Berci korszakot. Azon kívül Bery nyilvánvalóan buta, és azt sem díjazom, ha valaki főállású meleg (cigány, arab, hottentotta stb.). Márpedig a 2001-es Váci Eszterrel előadott duett óta nem emlékszem semmire vele kapcsolatban. Nem csúnya.

Damu Roland - 1 (Átlag: 2,26) De csak, mert nem volt nulla.

Fenyő Iván - 7 (Átlag: 5,06) Az én fogalmaim szerint rá mondjuk, hogy jóképű. Jó, szimmertrikus arcformája van, szép szeme és szája. Jó a fellépése. Kár, hogy nem túl tehetséges színész. Nekem legalább is még sosem tetszett, ahogy játszik. Ettől fügetlenül jól néz ki. (Bár ez a kép rossz.)

Hujber Ferenc - 5 (Átlag: 4,93) Ő is színész, jogilag. Bár a Közel a szerelemhez c. film egész jó volt. Agyonhasznált, túlfutatott pofa. Jól mutatja, mire mehet ma egy magyar ember külföldön. Akkor is jobban keres. A hangját utálom.

Kasza Tibi - 1 (Átlag: 2,25) Gondolom, őt viccből tették erre a listára. Nulla sex appeal-je van.

Mark - 1 (Átlag: 2,68) Ez egy gyerek, annak is néz ki. Legfeljebb aranyos, de nekem az sem.

Papp Gergő - 2 (Átlag: 3,44) A méltán ismeretlen PG a TV2 műsorvezetője. Ellenszenves alak, beképzelt, és mindentudónak képzeli magát. Tipikusan az az ember, aki azáltal, hogy a médiában, a negyedik hatami ágban dolgozik, máris felsőbbrendűnek érzi magát. A külseje az átlagos kategóriába sorolható.

Stohl András - 6 (Átlag: 3,61) Végre egy nagyon jó színész! Mellesleg nem is néz ki rosszul. Örülök, hogy negyven fölöttiek is feljutottak a listára. Manapság ugyanis harminc alatt nehéz férfinak tekinteni bárkit is.

Talmácsi Gábor - 7 (Átlag: 5,86) A siker szexissé tesz. Ráadásul TG-t előnyös külsővel áldotta meg a sors. Hihetetlen szimpatikus vonása a szerénység. Pedig neki lenne mire fölvágni...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr80319143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.01.31. 14:59:53

Azt hiszem, én se adtam volna (adok?) 7-nél többet senkinek.

És nem azért, mert szigorú vagyok.
(Ámbár talán szigorú is vagyok.)

Ha nem valami váratlanul, meghökkentően, szívdobogtatóan szép valakiről van szó (ami ugye 1. szubjektív, 2. ritka), akkor szépség csak a szellemből sugározhat a testre. Ha szép az, amit tesz; szép az, ahogy gondolkodik, akkor az egész lény szépnek látszik.

Egyszerűen lehetetlenség a kettőt (embert és testet) ilyen mereven különválasztani. (Legalábbis nekem.)

Velvettel csonkított, akinek sikerül.

nemkellmárnick 2008.01.31. 22:44:49

Szia!

Nagyjábol egyetértek... Bár engem a Stohl "Buci" András is irritál... Nem tehetek róla... Nem szeretem. Lehet, hogy ha nem adja el az arcát, akkor másképp gondolok rá. --- Pedig a göndör fürtök...

Zolimoni 2008.02.02. 19:56:33

Szia Amál!

Valamit elcsesztem a regisztrációnál, ezért szégyen, de másodszor is kellett próbálkoznom. Viszont most sikerült, végre itt vagyok én is, remélem nem csak saját örömömre : )

Bár sok mondanivalóm is van ezekkel a fincsi témákkal kapcsolatban, de úgy gondoltam lightosan kezdek, egy kis pasimustrával:
Már rögtön az elején bajban voltam, amikor a lista alapján rá kellett döbbennem, hogy mi a mai magyar "választék" a piacon. Most őszintén, Hölgyeim! Egyrészt celeb, másrészt legszexibb.... a lista alpján csak csodálkozni tudok, hogy olyan őrjítően szexi pasik, mint Vili bácsi a BK-ból nem kerültek a listára...
Szóval ki és miért is került a listára??? Teljesen egyszerű: marketing! Más magyarázatot nem leltem. Van amelyiknek jól jön a pozitív felhang, mindenféle nőverések után, van aki(k)nek fel kell futtatni az éppen most kiadott lemezét, stb. Azért értem én, hogy valaki fogta magát, és felírta az első néhány pasas nevét a listára, aki az eszébe jutott.. a kedvencem rögtön a bevezetőből: "De ki legyen az? Megint a Csányi, vagy Hujber, esetleg .."??? Csányi??? Persze, legyen! De hol is lehet rá szavazni??? Szóval csak ennyire vegyük komolyan ezt a szavazást...

Két részre bontom:
1. Szigorúan csak a külső alapján:

Alföldi Zoltán: tipikus szépfiú, túl sima arccal, kevés karakterrel, de jó testtel: 9

Bery: szép a szeme, és tudja, hogy a borosta szexi, viszont a test... : 6

Damu Roland: bukok a kopszodó pasikra, de csak ezért: 3 (erről a képről egyébként csak a fénykard hiányzott, kicsit I.Mcgregorosra vett figura)

Fenyő Iván: a másik szépfiú a listáról, a szöszke herceg: 8(Bár ez a kép valóban nagyon rossz.)

Hujber Ferenc: hajjal és haj nélkül is tetszik, 8

Kasza Tibi: nem egy szépség, de szépszál legény: 2

Mark: a tinilányok szexi imidzse után a tinifiúknál is divatba jött a dolog... néha a kicsit kevesebb, több. Még túl fiatal, de egyzser talán rájön, mindenesetre így inkább csak nevetséges a téma - talán 14 év alatt még beveszik a lányzók. Bármit írnék, az erkölcsrendészet vinne el bilincsben, pedofília miatt.

Papp Gergő: ez most vicc??? 1, de csak mert nulla nincs : )

Stohl András: úgymond "rajta - vagyis a filmjein, szereplésein- nőttünk föl" a keménytökű, faszagyerek, és az intelektuális, szemüveges fazonja is bejön: 8

Talmácsi Gábor: az egyetlen karakteres arc, de nehéz eldöntenem, hogy szép-e, időnként igen, időnként nem, de ő az akiben van valami, és ettől mindenképp szexi (ráadásul kopaszodik : ) és bár alacsony, de 8

A másik listámra csak ketten kerültek fel:
Talma: az abszolút 10, vagy 10+

Alföldi Zoltán: stabilan 9

A többiek erre a listára nem kerültek fel. Talán értitek mire gondolok.

Aloha!

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.02.02. 21:20:19

!Hola Zolimoni!

Értjük.

Ha majd lesz végeredmény, azt is "átlopom" ide.
süti beállítások módosítása