2008. december 21. 01:16 - Reckl_Amál

Szóljon hangosan az ének!

A fenti Soltész Rezső örökzöldet választotta a Megasztár 4 sajátos humorú zenei szerkesztője a castingokon felbukkanó nevetséges vagy rossz hangú "sztárjainak", akik a szombat esti fináléban léptek föl.

Többször kifejtettem már én is, más is, hogy ez a mostani Mega messze elmaradt színvonalban az első háromtól. Mégis néztük. Azon méláztam el, miért.

Ez a produkció volt a kulcs. Eddig is nagyon szerettük a műsorfolyam első fázisát, amikor azokat az embereket is megmutatják, akik nagyon nem valóak a színpadra. Többnyire az önismeret és -kritika teljes hiánya köti össze őket, ahogy a mai Castingsztárok néven futó alkalmi formáció vegyes tagjait: volt köztük kopaszodó bájgúnár, ötvenes kalauznő, egy főleg ordítani tudó rokker, sőt valami parókás mákvirág is.

Az első három alkalommal ezeket az arcokat gondosan elrejtették. Nem volt példa arra, hogy olyanok lépjenek a nagy Megasztár-színpadra, pláne a mindent eldöntő finálén, akiknek semmi, de semmi közük az énekléshez.

A Megasztár 4 ugyanis képtelen volt továbblépni. Ha valami érdekeset akart látni az ember, akkor ezekhez a fölöslegesen próbálkozókhoz kellett vissznyúlnia. Sajnos a döntősök közé egyetlen olyan karaktert sem sikerült beválasztani, aki igazán emlékezetes volna. Többnyire közepesen teljesítő tucaténekesek voltak. Különlegességük nem kvalitásaikban látszódtak, hanem a személyükhöz kapcsolódtak. Ki emlékezne Tóth Lüszire például, ha tíz évvel idősebb?

Sok mindent föl lehet róni a Mega 4 készítőinek. El lehet indulni olyan kukacoskodásoktól (melyek egy Tóth Vera vagy egy Rúzsa Magdi mellett föl sem tűnnének), hogy a finálén nem fordulhat elő több perces technikai malőr. Folytatni lehetne a miértek sorával, például: miért kellett a nagy bukásnak számító, érdektelenségbe torkolló Megatánc üdvöskéjét koreográfusnak fölkérni. (Főleg, hogy azt a versenyt nem is ő nyerte, de az igazi győztesről biztos nem készültek aktfotók.) De ez sem lenne baj, ha a Karsai Dance Center táncosai nem a Fásy Mulató aktuális nótafájának hátterében kacsatáncoló lánykák színvonalán ropták volna.
De beszélhetnénk a műsor rendezőjének meglehetősen giccses ötleteiről is. A két héttel ezelőtti döntőn tütüben parádézó balettáncosaitól a mostani adás furcsa, mesterkélt párbajjelentén át a győztesnek járó aranymikrofon fénytelen, sőt unalmas behozataláig.

De ezek a dolgok eltörpülnek amellett, hogy a felhozatal gyenge volt. Igazán senkit sem tudnék megnevezni, aki tényleg megérdemelte volna a Megasztár címet.

A győztes, Király Viktor színtelen, szagtalan, bár tény, hogy mostani teljesítménye egyértelműen jobb volt, mint vetélytársáé. Számomra teljességgel érthetetlen Fekete Dávid döntőbe jutása. Teátrális fellépése, sablonos színpadi viselkedése és hamis éneklése nekem nem fér össze azzal a képpel, melyet a Megasztártól megszoktam. Mert Caramell személyében unalmas megasztárunk már van, de unalmas és gyenge, kicsit sok lett volna.

A zsűri összetételéért eleinte rajongtam. Utólag azt gondolom, egyedül Mester Tamás értette meg, mi a feladata. A kicsit később érkező Friderikusz ugyan remekül helyettesítette Bakácsot, aki laikusként szintén mindig arról beszélt, ami őt a leginkább érdekli, saját magáról. Eszenyi nevelő - aggódó szerepét nem találtam helyénvalónak. Fenyő Miklós sokszor megragadta a lényeget, máskor meg teljesen értelmetlen volt, amit mondott.
Vagyis a zsűri nagy része pont azt nem csinálta, amiért ott ültek a sajátos ízlésű stylist kreációiban estéről estére, nem foglaltak állást.

Összességében tehát ez a Megasztár nem igazán tudta a régről megszokott színvonalat hozni. Attól tartok, nem ez volt az utolsó. Mert azért még mindig sok nézőt - legtöbbször engem is - ültet a képernyők elé, sms-t is küldenek bőven, úgyhogy erre mindig lehet hivatkozni, ha nem lesz jobb ötletük szombat estére. (És Isten óvjon a TV2 utóbbi időben hidegvérrel elkövetett műsorötleteitől! Akkor inkább ez!)

Ha megengednek egy megjegyzést, a szlogent cseréljék le. A legenda ugyanis minden erőlködés ellenére nem folytatódott, viszont sikeresen lerombolták. Szerencsére nem a régiek nimbuszát, a finálé fináléjára bejövő korábbi megák ma is nagyon jók. De a műsor elvesztette legendás voltát. Viszont igyekszem pozitívan szemlélni a dolgot: legközelebb, már nem Rúzsa Magdiék árnya mögött kell megtalálni az Aranytorkút, és nem lesz nehéz a mostaniakhoz hasonlókat fölvonultatni. Csak könyörgöm, a korhatárt vigyék följebb!

* * *

A kis házi szavazásunkon Fekete Dávid győzött, a valóságban viszont Király Viktor. Örülünk és természetesen gratulálunk!

 

 

50 komment
· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://recklamal.blog.hu/api/trackback/id/tr95834455

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.12.21. 12:56:13

Fülembe forró ólmot öntsetek [frissítve]Tehetségkutató verseny. Mert ilyen jótékonyak a mi kereskedelmi tévéink, gondolnak azokra az elnyomott tehetségekre, akik valamiért nem futottak be a showbizniszben. De nem esünk most neki a művészetek állami finans…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2008.12.21. 11:16:05

Szóljon hangosan az énekVéget ért az eddigi leggyengébb Megasztár-széria. Még az se mentette meg a színvonalat, hogy Ilonka néni a konkurencia zsűrijéből ma estére átült ide, a nézőtér első sorába vágóképnek, meg hogy Fridi egy dzsentris mozdulattal még a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2008.12.21. 09:23:56

Érdekes 3 beletekintés (az egész évadba 3) alapján az a kérdés merült fel bennem, hogy miért van az, hogy az egyik Fenyő Mikire hasonlít, a másik meg Colin Farrelre (mittoménhogyírjuk, bocs) :))))

Flashzee · http://www.flashzene.com 2008.12.21. 09:47:33

Ez a Megasztár a ZENE meggyalázása volt főműsoridőben! Szégyen!

kisdarab állat 2008.12.21. 09:53:53

minden kritikán aluli műsor volt. két szar gyenge hanggal a döntőben. fekete dávidot szívlapáttal tudnám agyonverni.

CrL 2008.12.21. 09:59:36

ha gonoszkodni kéne, a tegnapi műsor egyetlen friss és érdekes pillanata volt amikor elment a hang.

(Amúgy egyértelműen KV jobb volt, így ő érdemelte meg a viktorit)

Netuddki. 2008.12.21. 10:10:13

Mijaszomazamegasztár?
Mazochisták! :)

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2008.12.21. 10:11:08

Szar volt, tényleg! De hogy miért néztük?
Talán azért mert az rtl-en meg a hasonlóan szar táncos mulatság volt műsoron.
Mindkét csatorna szinvonaltalan, szar produkcióval rukkolt elő.

Ez vagyok 2008.12.21. 10:37:09

Nekem kiemelkedően csak az a pár hang tetszett, amikor Ruzsa Magdi Király Viktorral énekelt.

Patreides · patreides.blog.hu 2008.12.21. 10:56:31

Nincs mit hozzátenni, igazatok van.
Megyek Alexandra Burke-t hallgatni a youtube-ra. :)

CernaGeza 2008.12.21. 11:07:03

kisdarab állat, csörögj már rám ha megteszed, én is csatlakoznék

szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.21. 11:14:30

Soha életemben, egyetlen egyszer sem hallottam / láttam Megaszart pár percnél tovább, de akkor is csak azért, mert kényszerítettek :)

Itt mifelénk van
- National Geographic / Nat Geo Wild
- Animal Planet
- Discovery / Science / World / Travel
- Viasat History / Explorer

Nem tudom megérteni, mi visz rá valakit egy Megaszarra, amikor pl. a mittoménmelyiken épp David Attenborough vadiúj sorozatát adják.
Nem csoda, hogy 3-4 éve nem nézem a magyar kereskedelmi tévézés két gyöngyszemét. Illetve, reggel néztem volt a Havast a Mokkában kávé helyett.
Aztán kirúgták a Tanár urat, és a TV2 elvesztette utolsó, nullánál magasabbra értékelhető teljesítményű "riporterét".

KZsoci 2008.12.21. 11:20:40

a ker. televiziók nézésénél sokkal-sokkal szánalmasabb, aki döngeti a mellét, hogy mennyire csakis intelligencccccs tévéket néz. remélem, pl. a NatGeo-n jól szórakozik, hogy 60 perc adásból 40 perc reklám, 20 perc műsor.

nyomi.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.12.21. 11:23:35

Mint a fenti trackback is mutatja, elég egyformán jár az agyunk, ugyanabban láttuk megragadni a tegnapi műsor lényegét :-) Én rögtön utána előkerestem a tv2 honlapjáról azt a részt, ahol a selejt szerepel, és kiraktam, hogy láthassa mindenki, aki lemaradt róla :-)

eny55 2008.12.21. 11:28:40

Egyetértek, ez a sorozat tönkretette azt, amit az előző 3 felépített. A kezdeményezés jó volt anno, de most elveszítette a varázsát. Mos ez is olyanná vált, mint a többi adás, ahol kapjuk az információkat, és higgyük amit mondanak. Szóval jó kis agymosás. Aztán, ha valaki beszél nyelveke, és hallgat vagy néz eredeti angol, vagy netán orosz adót is, és összerakja a képet, akkor rájön, hogy ugyan nem élünk vasfüggöny mögött, jöhetünk-mehetünk, de ha elhisszük amit látunk és hallunk, akkor teljesen elferdített valóságban élünk, amiről azt hisszük, hogy igaz. pedig hát....

paranoid 2008.12.21. 11:40:44

A poszt minden szavával egyetértek.
A tévékettőnek hatalmas erőbedobással és ötleteléssel sikerült egy sikeresen és színvonlasan működő produkciót az alsóbürgözdi kimittud válogató szintjére süllyeszteni.

Ronald 2008.12.21. 11:48:41


szmoker 2008.12.21. 11 - kollegának:

Te szerinted a Discovery Science az egy színvonal? Legalábbis magasabb színvonal mint a Megasztár?

Neked az színvonal, amikor azt mondják neked, hogy egy hajó vitorlázata 14,5 teniszpályányi és az árboca az 1.000 ceruzánál is vastagabb?

Mert akiknek készülnek azok a filmek, azoknak vélhetően nem világos mennyi egy négyzetméter vagy mekkora egy miliméter...viszont pontosan tudják, hogy mekkora 14, egymásmelletti teniszpálya, vagy 1000 darab kötegelt ceruza - mert olyat mindennap látnak, ugyebár.

Aki Discovery-t néz, az csak ne fikázza a Megasztár-nézőket sem - mert egyik sem színvonalasabb a másiknál - igénytelen, könnyű szórakoztató műsor mindkettő.

De - szerintem - nem is nagyon akar más lenni.
.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.12.21. 12:02:29

Magyarország nem bír el több celebet, már pedig a megasztár évenként kitermel még hármat-négyet.

A zsűrinek gondolom meg lett mondva, hogy ne döntsenek a döntőben, mert a cél a minél több sms behúzása - a Fridi meg egyenesen alájuk rúgott, az autó felajánlás pedig szép gesztus volt.

Egy héten belül senki sem fog rá emlékezni.

Maestro 2008.12.21. 12:17:46

Eleve nem értek egyet a műsor puszta létével. De,
még ha tehetségek is válnak ismertté, rövid, karriernek nem nevezhető tündöklés után mennek a süllyesztőbe, és kurvára nem fognak hiányozni senkinek.

Nevetséges ez az egész szar. Nem értem miért ódzkodnak az emberek attól, hogy a 0-ról indulva végigjárják az ismert zenésszé válás útját. Mire odaérnek, hogy siker, meg ismertség, meg is tanulják kezelni. Így meg hirtelen jön a nyilvánosság, aztán néznek, hogy mi van.

Ronald 2008.12.21. 12:32:17


Te MAESTRO ! Honnan veszik azt a zemberek, hogy a Megasztár-szereplést automatikusan ZENEI KARRIER kell kövessen.

Emberek: ez egy VETÉLKEDŐ !!!!! Olyan mint a Pókerarc, a Milliomos, vagy bármelyik másik kisebb-nagyobb nyereménnyel kecsegtető SZÓRAKOZTATÓ VETÉLKEDŐ.

Annyi a különbség, hogy ez történetesen ZENEI- vetélkedő - és nem sport-, ügyességi-, vagy tánc-vetélkedő. Ennyi.

Akik részt vesznek jót szórakoznak, tanulnak egy csomó mindent, megismerkednek egy halom érdekes emberrel - a szerencsésebbje meg még nyereget is valamit.

Ki beszél itt KÖNNYÜZENEI PIACRÓL, karrierről, örökérvényű népszerüségről ????
Ezek a gyerekek nem profik - és ha van egy gramm eszük, akkor folytatják a tanulmányaikat és az egészet nem tekintik többnek, mint egy EMLÉKEZETES, FIATALKORI MÓKÁT.

Edömér 2008.12.21. 12:52:16

Szerintem a Szóljon hangosan az ének hatalmas húzás volt. Percekig fetrengtem a röhögéstől :)
Amúgy Király Viktor simán leénekelte Rúzsa Magdit ezen a döntőn. Ezzel nem azt akartam mondani, hogy Rúzsa Magdi rosszabb lenne, de a mostani produkciója egyértelműen az volt. El is rontotta.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.12.21. 12:53:23

Edömér, neked valami baj lehet a hallásoddal...

netsrot 2008.12.21. 13:05:26

Tóth Vera leénekelte a Ruzsát is és a vinnyogósan hajlítgató Caramelt is, Viktor tátott szájjal, szájába lógó kampós orral hallgatta. Ez volt a legjobb!

azallamenvagyok 2008.12.21. 13:06:57

Ronald, LOL, de rátapintottál:

"az alagútépítők tudják, hogy a föld beomolhat felettük"

"a villamosmérnökök tudják, hogy a magasfeszültség életveszélyes"

"a hajó motorja nagy"

a nagy kedvenceim azok a műsorok, amik leragadnak a 8 éves gyereknek adott magyarázatnál, pedig többet várnék:(

persze megjegyzem, még mindig jobbak ezek, mint a kertv-k

torró 2008.12.21. 13:17:03

Ahogy Puskin mondta " minden az Anyegin múlik" nem kell zsörtölődni ez a lényeg.A kaszálás. Ki tudja mennyi SMS érkezik be,igaz? A gyerkőcöket meg úgy vezetik ahogy az érdek kívánja. Ha valaki kicsit megfigyelte volna, azért voltak olyanok akik már régóta zenélnek és őket rögtön kiszórták, mert nekik van rálátásuk a mani kezelést illetőn. Mert így, őket, nem nagyon lehet bevinni az erdőbe. Csak a mazsolát.
Mondjuk a Viktorral lesz egy kis gond ,mert a fater érti a kulissza titkokat.

sanyisanyi 2008.12.21. 13:18:30

Aki olyan igénytelen, hogy tv2/rtlklub műsort nézzen, az meg is érdemli, hogy csak ilyen sz*rt kapjon.
Amíg minden este ott bambultok a képernyő előtt, addig ne várjátok, hogy jó műsorokat csináljanak!

jog-ász 2008.12.21. 13:30:41

sztem is az angol megasztár arrol szolt amiről kellett..youtube- x factor nézzétek meg, tök jok a videok.

silverwol 2008.12.21. 13:32:22

Az elso harom Megasztar szeriat nagyon szerettuk, mindig neztuk. Szinvonalas musornak tartottam es tartom most is. Ez a negyedik viszont.. olyan erzesem volt tobbszor is, mintha egy falusi kozossegi hazban akarnak az orszagos Ki Mit Tud?-ot eljatszani a helyiek. Csak sajnos ebbe a faluba egyetlen igazi tehetseg sem jutott. A zsuri is pocsek volt, a hangositas, a rendezes, meg ugy altalaban minden.

Ha ez lett volna az elso Mega*, akkor nem hiszem, hogy neztem volna a masodik evadot. Szomoru volt latni a hatalmas visszafejlodest.

Nem az emberek a hibasak amugy, nem Viktor vagy David tehet rola, hogy oda kerultek, ahova nem valok. Ezt masnak kellett volna idoben eszrevennie.

Egy dolognak orulok: Az utolso harom adast nem neztem, bele-beleneztem kb 5-5 percet, de ennyi eleg volt. A bovlira nem vagyok kivancsi.

threshold (törölt) 2008.12.21. 13:44:56

Sanyisanyi nagy igazság van benne amit írtál.
Amíg a sok unatkozó mobiltelefonnal a kezében a két kereskedelmi adó a tevekettő és a retekklub ajándék adásait nézi főműsor időben az valóban megérdemli, hogy berohadjon az agya tévé nézés közben.
Elvonási tüneteket produkálhatnak emberek ha nem nézhetik a nívótlan adásokat.
Inkább ismeretterjesztő adók, mint zsebből
a pénzt kihalászó keresk.adók.

Ronald 2008.12.21. 13:52:47

threshold kollega!

Az úgynevezett "ismeretterjesztő" csatornák (pl. a Diszkó-Veri) - azok a maguk nemében pont olyan kommersz-szarok....mint emitt, ezek.

Felületes, látszat- és áltudományossággal tömik a félanalfabéta csőcselék fejét - amelyik még meg is nyugszik, hogy "lám-lám, én nem a kerTV-k szemtjével töltöm az időt."

Nem a francokat.

Mert közben pont olyan tudomány-moslékot kap az is - min amilyen kultúr-moslék ömlik a többi TV-kanálisból.

Tehát: csak semmi elitizmust !
.

watsonzoli 2008.12.21. 14:26:34

A kereskedelmi tv-knek egyetlen szempontjuk van: minél nagyobb profitot generálni. Namármost ez a Megasztár szerintem több SMS-ezőt hozott, mint a korábbiak. Először fordult elő ugyanis, hogy döntőbe került valaki, akinek rajongótábora lett.
Mert nem lett rajongótábora se Ruzsa Magdinak - aki az utóbbi tiz év legnagyobb énekes-felfedezettje véleményem szerint, igen magas képességekkel. Tóth Vera, Caramel pedig egyáltalán nem az az alkat, akiért rajonganak.

De Fekete Dávidért rajonganak. Akkor is ha kicsit hamisan énekel, akkor is, ha nem tud jól angolul, akkor is, ha ... És ez bizony különleges adottság - énekelni meg lehet tanulni, ha vinek van olyan hangja, angolul is meg lehet tanulni, ha vkinek van kitartása - azt, hogy vki érdeklődést keltsen maga iránt, az éneklése iránt - no ezt nem lehet megtanulni. Ez adottság. És Dávid ezzel az adottsággal magas fokon rendelkezik. Ebből üzletet is lehet csinálni - mert Fekete Dávidra bemennek a nézők a szinházba, bekapcsolják a tv-t és beküldik az SMS-eket. Mert Fekete Dávid érzelmeket kelt, figyelmet kelt - lehet hatásvadásznak nevezni, teátrálisnak nevezni, akár ripacsnak is nevezni - de a szereplése érdekli az embereket. Minél jobban szidta a zsüri, annál kiváncsibb lett mindenki, hogy kidől-e, összeroppan-e, stb., de egyáltalán nem ez történt, mert végigcsinálta, és még a végén is tudott mosolyogni, igenis van erő és kitartás a srácban, és bizony sokkal érdekesebb, szinesebb személyiség, mint Király Viktor, aki olyan tizenkettőegytucat marketingelhető énekes, akiből kismillió van a világ zenei piacán. Ami pedig Dávid teátrális érzelmeit illeti: hát ez kifejezeten hiánycikk - jéghideg marketingkampányok uralta világunkban pillanatok alatt az állatidoki lett a legnépszerűbb reklám a vigyori dokival meg a kövér vörös asszisztensnővel. Ezt a reklámot megjegyezték. Az összes többi elfelejtve. Fekete Dávidot is megjegyezték.

rori 2008.12.21. 14:32:55

Valaki hisz még a közönségszavazásban? Nagy hiba. Ott a baj, hogy előre lezsíroztak itt mindent. Megkockáztatom, hogy az egész Megát Király Viktor kedvéért írták ki, apuka el akarta indítani a fényes karrier felé a fiát.

Ugyanis voltak tehetséges énekesek, de őket időben kigolyózták. A két döntős úgy társították egymás mellé, hogy Viktor legyen a jobb. Könnyen lehet, hogy Dávid lényegesen több közönségszavazatot kapott. Ember nincs, aki ezt rájuk tudja bizonyítani. Nincs ugyanis jogszabály, ami a telefonos szavazásokra vonatkozna. Bármit megtehetnek büntetlenül.

Viszont Fridi nagyot alakított. Amiről az előbb írtam, tökéletesen kihallható volt a szavaiból: a szánkba rágta a csalást. " És a második mit kap?" - hangzott el tőle többször, és nem is a fináléban először. Többször célzott rá korábban is, hogy KV nyeri meg a versenyt. Tudta ő jól előre, ahogy a többiek is.

Ez a szégyen, nem más. Remélem, ha a szerződések nem kötnek már senkit, napvilágra is kerülnek a részletek.

Legvégül: KV mellett egyetlen dolog szól: viszonylag jól énekel, legalábbis fejlődőképes, de ami ennél fontosabb, az anyanyelvi szintű angol tudás. Így talán valóban világsztár lehet, mert a jó énekeseink sajnos gyatrán beszélik az angolt, vagy sehogy. Alapkövetelmény lenne pedig. Hátránya Viktornak: hogy magyarul nem tud. Majd megtanul. Vajon milyen színekben lesz világsztár?Magyar? Amerikai?:) Megcsinálják, pénz van mögötte bőven. És mostantól az ismertség is adott.

ildsisy 2008.12.21. 14:37:19

Watsonzoli: Egyettértek Veled!!!...:)
De a többi hozzászólóval is tulajdonképpen...

kisspete 2008.12.21. 14:55:08

en mar regota Angliaban elek es itt X-FACTOR neven fut ugyanaz , mint otthon. Eloszor is ez egy igazan profi musor, nyar ota tartott a valogatas (itt is persze tele hangnelkuli, elkepeszto kulseju emberkekkel, de ez csak a show resze.) Az vegso 12-bol viszont legalabb 5-6 igazan magas szinvonalu es a tobbiek is tudnak maradandot alkotni. Aztan fordulonkent (hetenkent) olyan enekesek "tanitjak" be a versenyzoket, mint Mariah Carey, Westlife stb. Ket hete a dontobe 8 millio(!) telefonszavazat erkezett es a gyoztes Alexandra Burk (sokak szerint egy II. Leona Lewis) Halleluja cimu dalat masnap 200 000-en toltottek le az iTunes-rol. Es azota is mindenki szereti, de hozzateszem a tavalyi "csak" szerepelteket sem felejtik el es jelenik meg lemezuk. A szervezes es a musor koreografiaja, szervezettsege (es nezettsege, fel UK ezt nezte szombat este 30 millio ember!) szoval ezt kene otthon megnezni es amit lehet tanulni belole. Itt pedig tenyleg a nezok telefonosszavazatai dontenek es nem szubjektiv pillanatnyi erzelmek, mert itt a NEZO a fontos. Szoval ebben is van meg mit tanulnunk...

[Sven] 2008.12.21. 15:02:30

Mindenben teljesen egyetértek az íróval, egy dolgot kivéve.
A táncosok hihetetlen jók voltak én szerintem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.12.21. 15:07:13

"Megkockáztatom, hogy az egész Megát Király Viktor kedvéért írták ki, apuka el akarta indítani a fényes karrier felé a fiát."

Persze, már az első hármat is csak azért, hogy megágyazzanak a negyediknek :-)

Ronald 2008.12.21. 15:26:09


Szerintem is 4 évig a Király-apuka tartotta életben a Megát...csakhogy most bedobhassa a fiacskáját is.

De már hajlok arra a nézetekre is, hogy ebben a mostani szar időjárásban is jócskán benne van Király Tamás keze...hisz az már bebizonyosodott, hogy a nemzetközi gáz-árakat és a globális felmelegedést is egyszemélyben ő irányítja.

Most már csak arra vagyok kiváncsi, hogy a Király-apuka mikor oszlatja fel a Magyar Parlamentet - mert neki az is a hatalmában van...mint minden más is?
.

cozumel 2008.12.21. 15:38:00

Magyarorszagon nem lenne szabad evente tartani ezt a vetelkedot. Boven eleg lenne 3 evenkent.

Mert mig az USAban mondjuk ki lehet hozni jo par tehetseget eves szinten a 300 milliobol, Magyarorszagon ugyanezt 10 millio emberbol kellene elerni.

Anno az atkosban a Ki mit tud-ot is 4 vagy 5 evente rendeztek, talan nem veletlen.

Ronald 2008.12.21. 15:56:55


Ez CSAK egy SZÓRAKOZTATÓ, ZENÉS VETÉLKEDŐŐŐŐŐŐ !!!

Nem több annál....minek többet belemagyarázni ?
.

Dr.Hook 2008.12.21. 16:01:55

Nagyjából annyit csúszott a Msztár lefelé, mint a közízlés az Mgsztr 5-höz képest utólag kurva jónak fog tűnni, majd meglátjátok.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.12.21. 17:08:11

Ronald
nekem is ez a velemnyem, ezen az alapon a bartokköztetekröl is vitatkozhatnak hasonlo vehemenciaval

nem gondoltam volna, hogy ez otthon a cigokon kivül barkit is erdekel

szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.22. 14:52:23

Ronald,

A Discoveryt valójában elég ritkán nézem, tényleg szar szokott lenni.
Az ismeretterjesztőkön is kb. 80-90% szemét van, de ez még mindig jobb arány, mint a kertévék :)

Direkt azért írtam, hogy David Attenborough (Animal Planeten, a Life in the undergrowth című sorozat), mert az egyike a kevés gyöngyszemnek.

Ez kb. hetente 1-2 óra tévézést jelent állesz cuzámmen.
Néha Mezzo-t is nézek.

Amúgy nem az a baj, hogy nézhetetlen szar a műsor (mert nem nézem), nem is az, hogy tehetségtelen nímandokkal és ilyen-olyan-semmilyen "celeb" zsűritagokkal van tele, hanem az, hogy mindezek után a "nyertesek" úgymond hírességek lesznek. Hősök, példaképek, akik megcsinálták.
És szerencsés esetben évekig megélnek a friss celebségből, meg a nulla teljesítményből. Tévében-rádióban-újságban tolják őket az arcomba. Nem tudom már hova bújjak előlük.

Cirkuszt a népnek. Meg kenyeret (ha marad).

Ziebi 2008.12.22. 16:49:32

Végig követtem az adásokat az első 3-ban, nekem Tóth Vera nem volt szimpatikus, bár kétség kívül jól énekelt, Caramelt kifejezetten kedveltem, mert bár ugyan nem az én stílusomban de jól énekelt, és kedves kis figura volt. Rúzsa Magdinak szurkoltam az első perctől kezdve, szerintem messze kimagasodott teljesítményével a mezőnyből...mindegyikből.

A mostanit ugye csak a youtube-on tudtam követni, de komolyan mondom, még kedvencet sem tudtam választani magamnak...és azt hiszem az is elmond valamit hogy nem merték az Arénába rakni a döntőt...
Egyenlőre a szombati műsorból csak egy dalt néztem végig, azt a bizonyost amikor Viktor Magdival énekelt. Az tetszett, de aki látta figyelmeztetett hogy a többi vacak. Amúgy úgy gondolom Magdi igencsak visszafogta magát, ami egy nagyon szép gesztus volt tőle, ez nem az Ő versenye volt, nem kellett bizonyítania semmit.

Az hogy mennyire valósak a szavazás eredményei? Khmm...hát igen...szerintem mindegy...ha sokan nem bíznak már benne az is elárul valamit...

Lényeg a lényeg: nem maradtam le semmiről :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.12.22. 19:05:03

Igen, azt én is éreztem, hogy Magdi kifejezetten visszafogta magát, mer nem akarta ellopni a showt Viktortól.

Caramell viszont egy csöppet sem segített.

Ziebi 2008.12.22. 19:38:14

Caramel is volt? Még mindig nem jutottam el oda hogy végignézzem a youtube-os videokat.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.12.22. 19:46:10

Igen, Fekete Musicalbuzi Dávidot jött be támogatni, de leénekelte a színpadról.

Ziebi 2008.12.22. 20:06:55

Hehe, na az nem csoda.

Amúgy azon gondolkodtam hogy tegyük fel hogy a szavazás tényleg szabályos, és tényleg a megkapott szavazatokat mutatják, stb. , de arról nem csináltak még valami tanulmányt hogy az előző nyertessel énekeltetni az eleve nyertesnek kikiáltottat mennyire befolyásolja a szavazókat? Vagy ez már túl paranoid? :)

//könnyen lehet :D
süti beállítások módosítása